tima267 kirjoitti:Elikkäs tuli ostettua honda nsr 125 89-vm, jossa on koko kone uusittu 2010. pelissä ei sinänsä ole mitään vikaa, kulkee sen 160kmh ja toimii normaalisti, mutta katteet ovat erittäin kuluneet ja haluaisin ostaa uuden/maalata nykyiset. Rahaa käytössä on 1000e, jos maalaamiseen tulee niin setä on automaalari joten siitä ei tulisi kovin paljoa kustannuksia. Joten kumpi olisi järkevämpi ostaa uudet katteet vai maalata vanhat? Jos ostaa niin mistä kannattis ostaa uudet?
Spoiler:
Kakkutukka kirjoitti:Mopoautot on kans jees.
Rokkari kirjoitti:ei miulla muuta ku -.-
Kakkutukka kirjoitti:Arvasin et toi alkaa
Piglet Jr kirjoitti:Kakkutukka kirjoitti:Arvasin et toi alkaa
Oot niin fiksu
Valokaapeli kirjoitti:Mun mielest toi näyttää mopolt, mikä ton muka erottaa niist?
Valokaapeli kirjoitti:Kuka haluu 600 kuutioisen, joka on mopon näköne?
Kakkutukka kirjoitti:Ei tuu mtn ajoneuvojuttuja. Monttupyörällä kun saa ajaa ilman korttia suljetulla alueella -> näinollen ei vaadita korttia, sekä pyörälle ei ole asetettu minkäänsortin asetuksia esim. heijastimien yms suhteen ko runkonumerookaan ei näy, eli sen puolesta monttupyörä on vain monttupyörä. kun ei oo papereita eikä mitään niin sitä ei määritellä mikskään ajoneuvoks, eli toisinsanoen olis pitäny olla viisas ja jättää mopokortit välistä ja ajaa monttupyörällä, halvempaa kuin virimopoilu. Ja kyllähän tota pystyy ajaas nätisti, se vaa vaatii munaa hillitä se kaasukäsi ku joka vaihteella nostaa keulaa alta tehopiikin suunnillee
Tarkotus on tottakai asentaa valot, en ikinä ajais ilman etulyhtyä, takavalokin on imo yks tärkeimpiä pimeellä. Itellä vaa kärähtää jatkuvasti takalyhty.
Kakkutukka kirjoitti:Kilvissä on vaan se etu että oot vakuutettu liikenteessä, se on se suurin riski jos jotain sattuu.
Kakkutukka kirjoitti:Ja btw mitä tohon kuussatkuun pitäs sitten tehdä jotta se näyttäis moottoripyörältä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa