Timanttikukko kirjoitti:Ogabulga kirjoitti:Jos joku jaksaa kaivaa tähän esille sen päivitysuutisen, jossa rivokäytöksiset pelaajat joutuu pelaamaan toistensa kanssa pelin oman raporttijärjestelmän tuloksena. Harvinaisen hieno ratkaisu, ei tarvitse olla täysin hiljennettynä ja kovat persoonat saavat kovistella muiden kovien persoonien keskellä.
Mun mielestä toi on kamala ratkaisu, mutta se on 100% mielipideasia.
Lollin "lead-designer of sociality systems", tohtori Lyte, joka on muuten hyvin mielenkiintonen tyyppi:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/J ... 'Lyte'_LinNiin siltä kun kysyttiin että "miksei lolliin tuu tota dotan banni-que systeemiä?" niin se vastas että lollissa päätavote bannattyjen tyyppien suhteen on nimenomaan eheyttää (reform) ne toksiset pelaajat, ja bannit, chatti-rajotukset yms. rangaistukset on osa eheytystä; varotuksia että nyt pitää vaihtaa suuntaa vähemmän toksiseksi. Jos bannatyt pelaajat (toksiset pelaajat) laitetaan pelaamaan muitten bannattyjen (toksisten) pelaajien kanssa, niin eihän ne ikinä eheydy siellä entistä toksisemmassa peliympäristössä normaaleiks pelaajiks vaan ne on tuomittu reitille kohti perma-banneja.
"Mihin koira karvoistaan pääsisi?"
Kun dotassa ei noita perm banneja tietääkseni anneta, tai ainakaan kovin helposti, niin tuo systeemi on hyvä. Ite harvoin oon edes törmänny pelaajiin, jotka toisia alkaa haukkumaan jne, lähinnä vaan itkevät jostain mokista ja sanovat paskaks.
Onhan se tietenkin kiva ajatus, että peli toimii kasvattajana.
E:
Karvavarvas kirjoitti:LoL:n report systeemihän on ihan kokonaan särki jos se on kelvollinen syy reportata, että toinen ei osaa pelata niin hyvin kuin sä. Dotassa toi tasoero on sentään suht hyvin saatu matchmakingillä kuntoon.
Ei se ole dotassakaan. Meinasin lähinnä, että esim. pahanlaatuinen flameeminen voi olla huonosti pelaamisen syy.
Toisaalta siellä on kohta tahallinen häviäminen, joka lähinnä tarkoittaa selvää trollausta skillien kanssa ja selvästi tahallsita feedausta ja pelin kesken jättämistä.