Valvojia koskevat valitukset

Alueelta löydät kaikki Runepolin yleiset tiedot ja säännöt. Voit myös esittää kysymyksiä, antaa palautetta ja kertoa erimielisyyksistä.
Alueen säännöt
http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=18&t=5436

Ei Runescape-aiheisia kysymyksiä tälle alueelle!

Mdi... aiheetonta..?

ViestiKirjoittaja HSAVS4 » 17.07.2013, 03:03

HSAVS4
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 46
Liittynyt: 09.10.2011, 01:35
Paikkakunta: 06
RS -hahmo: T oni
IRC-nick: hsavsa
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 17.07.2013, 03:18

Kuva

Vähän vaikea ottaa konkreettista kantaa tapaukseen, kun kuvassa ei näy mitä ulosheitetty tarkalleenottaen kirjoitti ennen potkujaan. Läsnäolon aikana kuitenkin näkyi pieni ylireagointi yleisön seassa.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja MDII » 17.07.2013, 03:25

Spoiler:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva


Mjoo. Itse ainakin koin aiheelliseksi tuon kickin, korjatkaa toki jos olen väärässä.
MDII
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 111
Liittynyt: 07.01.2011, 02:25
Paikkakunta: Hämeenlinna
RS -hahmo: MDII
IRC-nick: Tiwaz

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja HSAVS4 » 17.07.2013, 03:51

olit varmaan ainoa joka koki aiheelliseksi kickiä jonkun joka keskusteli ihan asiaa eikä mitään "perinteisiä pera" juttuja..
HSAVS4
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 46
Liittynyt: 09.10.2011, 01:35
Paikkakunta: 06
RS -hahmo: T oni
IRC-nick: hsavsa
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja MDII » 17.07.2013, 03:53

HSAVS4 kirjoitti:olit varmaan ainoa joka koki aiheelliseksi kickiä jonkun joka keskusteli ihan asiaa eikä mitään "perinteisiä pera" juttuja..


Ihan asiaa? Imo tuo oli suht provosoivaa käytöstä.
MDII
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 111
Liittynyt: 07.01.2011, 02:25
Paikkakunta: Hämeenlinna
RS -hahmo: MDII
IRC-nick: Tiwaz

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja HSAVS4 » 17.07.2013, 04:00

käsittääkseni chatissä saa keskustella ihan mistä aiheesta tahansa...kunhan jonkulainen kohtuus pysyy aiheessa eikä se tässä niin hirveästi heittänyt loppujen lopuks :D vaikka sulla olis helvetin huono päivä ja kaikki vituttaa niin viiltele vaikka ennemmin ku kohdistat vihas muihin pelaajiin :D Kuva
Viimeksi muokannut HSAVS4 päivämäärä 17.07.2013, 04:04, muokattu yhteensä 1 kerran
HSAVS4
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 46
Liittynyt: 09.10.2011, 01:35
Paikkakunta: 06
RS -hahmo: T oni
IRC-nick: hsavsa
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja MDII » 17.07.2013, 04:03

HSAVS4 kirjoitti:käsittääkseni chatissä saa keskustella ihan mistä aiheesta tahansa...kunhan jonkulainen kohtuus pysyy aiheessa eikä se tässä niin hirveästi heittänyt loppujen lopuks :D vaikka sulla olis helvetin huono päivä ja kaikki vituttaa niin viiltele vaikka ennemmin ku kohdistat vihas muihin pelaajiin :D :LOL:


:p Eipä tuo viiltelyyn kehottaminen paljoa tässä tilanteessa auta. Ja ei, eipä ole huono päivä, eikä kaikki vituta. :) Just sayin', kaikkia ei voi miellyttää aina.
MDII
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 111
Liittynyt: 07.01.2011, 02:25
Paikkakunta: Hämeenlinna
RS -hahmo: MDII
IRC-nick: Tiwaz

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja HSAVS4 » 17.07.2013, 04:06

tollanen turha perseily tuskin miellyttää ketään muutaku sua = ) ~Tytöt ottaa tatskoja ja nännilävistyksiä,vahaa sääriään ja ottaa silareit.Mut sit ku pitää ottaa kulli perseeseen ni sit sattuuki nii paljon~ ;S
HSAVS4
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 46
Liittynyt: 09.10.2011, 01:35
Paikkakunta: 06
RS -hahmo: T oni
IRC-nick: hsavsa
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja MDII » 17.07.2013, 04:08

Jep, mun kick oli ihan turhaa perseilyä, yeah right. :) Ja tuo quotes, eipä se tähän liity tavalla eikä toisella. :p
MDII
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 111
Liittynyt: 07.01.2011, 02:25
Paikkakunta: Hämeenlinna
RS -hahmo: MDII
IRC-nick: Tiwaz

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja HSAVS4 » 17.07.2013, 04:14

ymmärrän kyllä jos sulla on hankalaa mutta jätä silti tollanen turha kickailu..ÄLY HOI..mitään järkeä potkia keskustelevia ihmisiä (aiheetta..?) jumalauta puoli neljä aamulla =D
HSAVS4
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 46
Liittynyt: 09.10.2011, 01:35
Paikkakunta: 06
RS -hahmo: T oni
IRC-nick: hsavsa
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja dragon clawz » 18.07.2013, 03:10

Moikka, Olen metalliseppa Rs-Nickiltä.

Noitten perusteella ihmisten mielestä täysin asiaton kick:aaminen, keskustelin rauhallisesti Jeesukses:ta muitten Polichatti:läisten kanssa, sitten tuli MDII joka koki asiallisen keskustelun asiattomaksi ja antoi kick:aamisen ilman mitään pätevää syytä, Kyselin häneltä myös pätevää syytä minkä takia kick:asi minut polichati:stä. Ei vastannut yhtikäs mitään. :shock::
Olen tosi yllättynyt siitä että miten tämmöinen voi jatkua! Olen myös järkyttynyt siitä asiasta, kuinka Nimim Hustlaaja haukkui minua trolliksi... Ja olen pahoittanut mieleni että onko se väärin olla uskovainen?

Kuva
dragon clawz
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 4
Liittynyt: 29.11.2009, 11:26
RS -hahmo: Raappana

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja The_Rest » 18.07.2013, 03:57

Meitin runepolissa ei minkään uskontoliikkeen verukkeella harrasteta järjestäytynyttä provosointia. Tosin ei kirkosta ja sen alalahkoista taikka muistakaan uskonnollisista järjestöistä taida mihinkään muuhun olla. Marttyyritaktiikka kuoli 2000 vuotta sitten profeettojenne kanssa, case closed.

Ihan hirveää paskaa jaksatte suoltaa, ei valitusoikeutta. Rasahti rusinat pahasti, vaikka en rune ei kiinnosta sinällään paskaakaan. Silti tunnen jotain vastuuta tän lafkan jätkien puolesta, vaikka eläkkeellä oonki.
Kuva
The_Rest
kisse
kisse
Avatar
 
Viestit: 1337
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
Paikkakunta: twg discord
Discord nick: Liian pitkä tähän...

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja Elyxe » 18.07.2013, 04:03

Resti kertoi juuri sen mitä itseajattelen ^
Kuva
Elyxe
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 281
Liittynyt: 17.06.2009, 14:40
Paikkakunta: mäntsälä
RS -hahmo: Elyxe

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 18.07.2013, 09:17

dragon clawz kirjoitti:Moikka, Olen metalliseppa Rs-Nickiltä.

Noitten perusteella ihmisten mielestä täysin asiaton kick:aaminen, keskustelin rauhallisesti Jeesukses:ta muitten Polichatti:läisten kanssa, sitten tuli MDII joka koki asiallisen keskustelun asiattomaksi ja antoi kick:aamisen ilman mitään pätevää syytä, Kyselin häneltä myös pätevää syytä minkä takia kick:asi minut polichati:stä. Ei vastannut yhtikäs mitään. :shock::
Olen tosi yllättynyt siitä että miten tämmöinen voi jatkua! Olen myös järkyttynyt siitä asiasta, kuinka Nimim Hustlaaja haukkui minua trolliksi... Ja olen pahoittanut mieleni että onko se väärin olla uskovainen?

Kuva

Herää nyt hyvä mies, sun on ihan turha jatkaa tota täällä. Jos sä et ymmärrä vaihtaa aihetta valvojan niin pyytäessä ni ei se oo kenenkään muun ku sun moka. Se on ihan sama vaikka koko chatti ois mukana tos troolailus, mut se loppuu sitku sanotaan. Jos jossain syvällä menisit ittees ja ymmärtäisit tehnees väärin ni et ois tullu tänne valittaa ja jatkamaan. Voit ottaa jo ton uskovaisen roolin pois päältä tai ainakin opetella kirjottamaan Jeesuksen oikein.
Ei Tiwaz oo mitenkään velvoitettu vastaamaan privassaan turhiin kyselyihin yhtään sen enempää ku perustelemaan chatissa kickejä.
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja doublenolla » 09.01.2014, 20:57

Kuva

Hetkeä aikaisemmin eräs pelaaja lensi ulos liiallisten merkkien käytöstä. ilman varoitusta. Tästä mieleen tuli vain että havokki aikasemminki kickaillu syyttä suotta, toki nyt vähän rikoin havokin määräystä, mutta hän selvästi tietää mistä puhun kun ei suostu asiasta puhumaan :--)
doublenolla
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 5
Liittynyt: 23.03.2012, 19:38
RS -hahmo: im a faqq0t

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 10.01.2014, 00:51

Havokki toimi kuvien mukaan asiallisesti, varoitti ja lopulta potki aiheellisesti kun huomautus ei toiminut.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja doublenolla » 11.02.2014, 16:49

ogabulga, miksi.
*
Kuva[/url]

Edit: ignored. Tää viimenen ei edes ollu mikään sääntörikkomus.
doublenolla
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 5
Liittynyt: 23.03.2012, 19:38
RS -hahmo: im a faqq0t

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 12.02.2014, 00:27

Kuva

Tässä tapauksessa vaikuttaa sinun aiempi käytös. Tämä ei myöskään ole sinun ensimmäinen kerta ignoressa. Et ole ainoa joka tekee näitä tempauksia, etkä myöskään ole ainoa joka joutuu chatista ulos.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja DoctorDildo » 26.09.2016, 12:58

Sain tänään kickit kahdesti, ensimmäisellä kerralla käyttäjä ''haxorexor'' sanoi minua tyhmäksi ja vastasin hänelle että itse olet :) :D se ei vielä suivaannuttanut minua mutta toisella kerralla käyttäjä ''skillex much'' pyysi minua olemaan hiljaa ja valittamaan tänne, vastasin hänelle myönteisesti kahdesti, mutta ilmeisesti kirjoitusasuni ei ollut hänelle sopiva (kyllä herra) joten hän bannasi minut, en ole tietoinen skillex muchin sukupuolesta mutta voin vannoa etten tarkoittanut pahaa kun kutsuin häntä herraksi.
kiittäen xl2hit.

ps. kuvia otin kännykkään jälkimmäisestä tapahtumasta jos watsapin kautta voin lähettää?
DoctorDildo
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 1
Liittynyt: 01.06.2009, 10:19
RS -hahmo: r4ng3t4nk69

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja Exor » 26.09.2016, 13:05

Ei mulla muuta
Kuva
Kuva
Exor
Suutari
Suutari
 
Viestit: 2121
Liittynyt: 30.04.2008, 12:14
Paikkakunta: Hyvinkää
RS -hahmo: HaxorExor

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja Tombstone » 26.09.2016, 13:06

DoctorDildo kirjoitti:Sain tänään kickit kahdesti, ensimmäisellä kerralla käyttäjä ''haxorexor'' sanoi minua tyhmäksi ja vastasin hänelle että itse olet :) :D se ei vielä suivaannuttanut minua mutta toisella kerralla käyttäjä ''skillex much'' pyysi minua olemaan hiljaa ja valittamaan tänne, vastasin hänelle myönteisesti kahdesti, mutta ilmeisesti kirjoitusasuni ei ollut hänelle sopiva (kyllä herra) joten hän bannasi minut, en ole tietoinen skillex muchin sukupuolesta mutta voin vannoa etten tarkoittanut pahaa kun kutsuin häntä herraksi.
kiittäen xl2hit.

ps. kuvia otin kännykkään jälkimmäisestä tapahtumasta jos watsapin kautta voin lähettää?


Tollasta settiä
Kuva
Kuva
Tombstone
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 20
Liittynyt: 04.05.2008, 12:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 26.09.2016, 17:45

Kiitos kaikille osapuolille ilmoittamisesta ja asialiitännäisen materiaalin toimittamisesta.

Ollessani aktiivisemmin RS:n puolella vahtimassa erilainen väsymys otti usein vallan, jolloin erilaisten käyttäjien ohjeistaminen ei tapahtunut aina sokerilla, vaan välillä kuivuneella paahtoleivällä. Usein minulle oli helpompi pyytää rauhoittumaan, ellei halua poistettavaksi, kuin lähteä erikseen jokaisen käyttäjän koettellemuksia avaamaan, jotta pahanolontunne purkautuisi. Tätä keinoa on ehdotettu useimmille ohjaajillekin, koska useat käyttäjät ovat näitä tilanteita muuttaneet väittelytilanteiksi, joiden kulku ja lopputulokset saattavat olla vahingollisia kaikille osapuolille.

Kuvissa olevat valvojat eivät ilmeisesti olleet kovin innoissaan, mutta ohjeistetusti ilmaisivat suoraan etteivät jaksa lähteä sanailemaan enempää, vaan antavan mielummin potkut. Sinällään arvio ei vaikuta virheelliseltä, mikäli käytös oli jatkunut vielä ensimmäisen kerran jälkeen, vielä erikseen privan kautta noinkin uhkailevalla säädyllä.

Tältä erää en näe tarvetta jyrkille toiminpiteille, toivon kuitenkin että kaikki osapuolet hyväksyvät toisensa ja suovat molemmille rauhan. Mikäli eripuraa on, jatketaan tässä ketjussa, kiitos.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja mikael123777 » 20.04.2017, 18:32

Kuva

+ "tapan itteni" potkittiin heti mun perään ulos

aikaisemmin siis pari kertaa myynyt fire capen tuolla niitä tarvitseville. ei kertaakaan tälläistä ongelmaa ole ollut. en ole mainostanut itseäni ellei joku ole kertonut olleensa fire capen tarpeessa, ja silloinkin kukaan ei ole siinä nähnyt mitään väärä. account sharing ei ole bannable pelissä eikä polin säännöissäkään ollut viittauksia siihen että fire capejen myynti tarvitseville on vastoin sääntöjä?
tietääkseni sääntörikkomuksia ei tapahtunut? mistä tälläinen nyt johtuu.

t: 5 vuotta sitten viimeksi potkittu.
mikael123777
Uurtaja T1
Uurtaja T1
Avatar
 
Viestit: 14
Liittynyt: 16.05.2008, 06:20
Paikkakunta: tampere
RS -hahmo: lord sakeman

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja Voya » 20.04.2017, 23:30

mikael123777 kirjoitti:Kuva

+ "tapan itteni" potkittiin heti mun perään ulos

aikaisemmin siis pari kertaa myynyt fire capen tuolla niitä tarvitseville. ei kertaakaan tälläistä ongelmaa ole ollut. en ole mainostanut itseäni ellei joku ole kertonut olleensa fire capen tarpeessa, ja silloinkin kukaan ei ole siinä nähnyt mitään väärä. account sharing ei ole bannable pelissä eikä polin säännöissäkään ollut viittauksia siihen että fire capejen myynti tarvitseville on vastoin sääntöjä?
tietääkseni sääntörikkomuksia ei tapahtunut? mistä tälläinen nyt johtuu.

t: 5 vuotta sitten viimeksi potkittu.

RuneScapen säännöistä:
Rules of RuneScape kirjoitti:Account sharing and buying or selling accounts

Each account should only be used by one person. Never share your account with anyone else, doing so will likely get the account banned. Players may not sell, share, transfer or lend their account to anyone else. Players should not accept an account that anybody else offers, as they may be stolen, and this could lead to your own account being disabled!

Vaikka bännien saaminen olisikin hyvin epätodennäköistä, se on silti RuneScapen sääntöjen vastaista. Runepolin säännöissä kielletään selkeästi "RuneScapen sääntöjen vastainen toiminta".
Voya - the Quest Master, owner of three quest capes and the lore expert of RuneScape
Voya
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
Vanhempi kartoittaja
 
Viestit: 2039
Liittynyt: 19.07.2009, 18:27
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Voya
IRC-nick: Voya
Klaani: Runepoli
Discord nick: Voya

Re: Valvojia koskevat valitukset

ViestiKirjoittaja molosuu » 17.03.2018, 13:33

.
Viimeksi muokannut molosuu päivämäärä 28.06.2018, 17:32, muokattu yhteensä 1 kerran
molosuu
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 1
Liittynyt: 26.02.2015, 10:12
RS -hahmo: molosuu

EdellinenSeuraava

Paluu Informaatiopiste

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa