Ehkä hieman tiuhaan päivitän mutta kädet likkuu itestään
.
1.
Naruto: Shippuuden anime jaksot 246-249 oli sen verran pärkeleen vakuuttavaa tarinan kerrontaa että räjäytti ainaki itselläni kunnioitus mittarit ylikuumenemiseen asti !
2.
One piece: Hahmot ovat täydellisyyttä hipovia ja aihe todella omaperäinen. Kivasti seurattavaa luettavaa ja keveällä tavalla nättiä piirtojölkeä. Hyvä kakkonen.
3.
Lovely complex: Ihqt hahmot kaikinpuolin! Sopivalla huumorilla höystettyä mutta silti sopivan tilanteen tullen mukavasti draamaa ja vahvoja tunteita. Näistä ne laatu shojot leivotaa
.
4.
Fullmetal alchemist: Sarja on todella hyvin alustettu ja hahmo designit ovat sika hienot. Todella hyvin rakennettu vain 27 kirjaan! Ideakin on omaperäinen. Paha vastus LovComille.
5.
Bakuman: En oikein keksinyt viidettä ja joten rupesin mielessäni miettimään sarjoja joita olen aikoinani lukenut. Dragon ballin ja Death noten ohittaa nipin napin Bakuman. Vain yhden kirjan olen lukenut mutta jo sen perusteella pystyn saamaan täydellisen kuvan manga piirtäjien elämästä ja työtiloista, pitää joskus lukea lisääkin. Vaaikuttavaa
.
Tällaista tänä päivänä, aika klassikkoja kaikki eikä mitää erityisen eksoottista tai tuntematonta mutta kumminki.