Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Whiba » 20.05.2012, 17:47

Tupakointi koulualueen ulkopuolella koulun jälkee
Whiba
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 724
Liittynyt: 23.08.2011, 14:13

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja J O N T T U » 29.05.2012, 16:39

Itselle on ala-asteella tullut noin 5 jälki-istuntoa, yläkoulussa ei ollenkaan. Ensimmäisen sain 1. luokalla kun heittelin koulun pihasta päiväkodin pihaan lumipalloja, ja yksi niistä osui siellä ollutta valvojaa päähän. :D Huvittavaa tässä oli se, että välissä oli n. 2m korkea aita, jonka takaa ei nähnyt päiväkodin pihaan ollenkaan. Heittelin siis summittaisesti sinne.

Viimeisimmän jälki-istuntoni sain 6. luokalla ihan aiheesta, tosin mukana oli erittäin huonoa tuuria. Opettajamme oli juuri ruokailua edeltävällä tunnilla pitänyt kunnon saarnat tönimisleikeistä ja leikkitappeluista. Noh, me sitten poikien kanssa lähdettiin kävelemään tunnin jälkeen ruokalaa kohti, ja saimme päähämme aloittaa tönimisleikin lumikasan päällä. Toiset kaverini mättivät kunnolla tyyppejä alas lumikasan päältä, ja minä viisaana menin mukaan. Kerkesin tönäistä ihan vähän kaveriani, kun opettaja tuli pihalle ja tietysti minä sain jälkkää, eikä muut mitään. Ei auttanut selittelyt että muut olivat hetkeä aikaisemmin mättäneet paljon kovempaa. :rolleyes::
J O N T T U
Savenvalaja
Savenvalaja
Avatar
 
Viestit: 1183
Liittynyt: 11.07.2011, 23:16
Paikkakunta: Kuopio
RS -hahmo: J O N T T U

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Legenda Tulimiekasta » 30.05.2012, 15:44

Tänään aiemmin, kevätjuhlahalaulaharjoituksissa laulettiin porukalla ja kovaa omaa versiota Suvivirressä.. :D
Piti kirjoittaa paparille se, ja kuitata kotoa, +2h jälkkää kun huusin ovelta "ES on 5/5", opettaja pyysi tulemaan naaman eteen sanomaan.. No minähän tein niin, koko koulun edessä lavalla. :D (~75 oppilasta salissa). 8-)
Legenda Tulimiekasta
Renki
Renki
 
Viestit: 191
Liittynyt: 20.03.2010, 15:09
Paikkakunta: Maapallo
RS -hahmo: Lopettanut:/

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Whiba » 31.05.2012, 21:36

Legenda Tulimiekasta kirjoitti:Tänään aiemmin, kevätjuhlahalaulaharjoituksissa laulettiin porukalla ja kovaa omaa versiota Suvivirressä.. :D
Piti kirjoittaa paparille se, ja kuitata kotoa, +2h jälkkää kun huusin ovelta "ES on 5/5", opettaja pyysi tulemaan naaman eteen sanomaan.. No minähän tein niin, koko koulun edessä lavalla. :D (~75 oppilasta salissa). 8-)

Ilmeeni ;_;
Whiba
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 724
Liittynyt: 23.08.2011, 14:13

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Hyvitys » 02.06.2012, 19:38

Legenda Tulimiekasta kirjoitti:Tänään aiemmin, kevätjuhlahalaulaharjoituksissa laulettiin porukalla ja kovaa omaa versiota Suvivirressä.. :D
Piti kirjoittaa paparille se, ja kuitata kotoa, +2h jälkkää kun huusin ovelta "ES on 5/5", opettaja pyysi tulemaan naaman eteen sanomaan.. No minähän tein niin, koko koulun edessä lavalla. :D (~75 oppilasta salissa). 8-)

^
Spoiler:
Kuva


Mutta parhain syy itsellä muuttui tässä muutama vuosi sitten, kun kuvattiin yhdestä opettajasta dokumentti yläasteella ja pari tuntia istumistahan siitä napsahti. Joku ei tainnut oikein arvostaa meidän teosta.
Hyvitys
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 896
Liittynyt: 02.05.2008, 10:22
Paikkakunta: Oulu
RS -hahmo: Kaleman6
IRC-nick: Hyvitys

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Viilto » 02.06.2012, 21:53

Kuva
Viilto
Munkki
Munkki
Avatar
 
Viestit: 1173
Liittynyt: 22.09.2009, 14:08
RS -hahmo: Quit.

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Meetu » 05.06.2012, 21:55

Ei nyt sattunu itelle, mut satuin olemaan läsnä ja huvitti miten busted nää jannut oli.

Olin siis tossa 12-13 aikaan viime viikolla koirien kanssa kävelyllä, kun huomasin miten 2 noin 8-10 vuotiasta lasta hyppi tämmöseltä matalalta tienjakajalta (joka on tehny siihen, että autot vähän hidastais ku vieressä ala-aste) tielle ja takasin. Tämmösiä perus poikia, jotka vähän koettelee rajojaan. Noh mä siinä sitten huusin niille (20-vuotiashan taitaa ton ikäsille omata lähes aikuisen auktoriteetin, mikäli oikein omaa lapsuutta osaan muistella), että tulkaahan pojat pois sieltä tieltä, toi on vaarallista. No lähes heti perään vieressä olevan koulun yksi ikkunoista aukesi ja huusi kahta poikaa nimeltä ja huus vielä että ny tuli jälki-istuntoa. Noh sitte mun perästä tuli vielä pyörällä nainen, jonka kyydissä oli ilmeisesti juuri päivähoidosta haettu lapsi. Tämä nainen huusi toista pojista nimeltä ja sanoi että nyt samantien kotiin tai saat kotiarestia. Vielä ennenkun pojat kerkes pois sieltä tieltä (odottivat, että yksi auto ajoi ohi), ajoi autotien toiselta puolelta harmaa Chrysler Voyager( vm. noin 1990-luvun loppu 2000-luvun alku, muistan koska meillä oli joskus samanlainen :P ) Jonka kuskin ikkuna aukesi ja miehen naama tuli ulos ja huusi toista pojista (eri nimi, kuin jota nainen huusi), että nyt heti pois sieltä tieltä ja että tästä puhutaan vielä kotona.

Pojat luonnollisesti ihan punasia, kun heille oli huutanut jonkun tuntemattoman lisäksi vielä oman koulun opettaja, ellei jopa peräti oma opettaja, sekä ilmeisesti toinen molempien poikien vanhemmista. Mitkä on todennäkösyydet tommoselle :D
Meetu
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 710
Liittynyt: 30.04.2008, 13:10
RS -hahmo: Meetu13
IRC-nick: Meetu

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja J O N T T U » 08.06.2012, 00:40

Meetu kirjoitti:Ei nyt sattunu itelle, mut satuin olemaan läsnä ja huvitti miten busted nää jannut oli.

Olin siis tossa 12-13 aikaan viime viikolla koirien kanssa kävelyllä, kun huomasin miten 2 noin 8-10 vuotiasta lasta hyppi tämmöseltä matalalta tienjakajalta (joka on tehny siihen, että autot vähän hidastais ku vieressä ala-aste) tielle ja takasin. Tämmösiä perus poikia, jotka vähän koettelee rajojaan. Noh mä siinä sitten huusin niille (20-vuotiashan taitaa ton ikäsille omata lähes aikuisen auktoriteetin, mikäli oikein omaa lapsuutta osaan muistella), että tulkaahan pojat pois sieltä tieltä, toi on vaarallista. No lähes heti perään vieressä olevan koulun yksi ikkunoista aukesi ja huusi kahta poikaa nimeltä ja huus vielä että ny tuli jälki-istuntoa. Noh sitte mun perästä tuli vielä pyörällä nainen, jonka kyydissä oli ilmeisesti juuri päivähoidosta haettu lapsi. Tämä nainen huusi toista pojista nimeltä ja sanoi että nyt samantien kotiin tai saat kotiarestia. Vielä ennenkun pojat kerkes pois sieltä tieltä (odottivat, että yksi auto ajoi ohi), ajoi autotien toiselta puolelta harmaa Chrysler Voyager( vm. noin 1990-luvun loppu 2000-luvun alku, muistan koska meillä oli joskus samanlainen :P ) Jonka kuskin ikkuna aukesi ja miehen naama tuli ulos ja huusi toista pojista (eri nimi, kuin jota nainen huusi), että nyt heti pois sieltä tieltä ja että tästä puhutaan vielä kotona.

Pojat luonnollisesti ihan punasia, kun heille oli huutanut jonkun tuntemattoman lisäksi vielä oman koulun opettaja, ellei jopa peräti oma opettaja, sekä ilmeisesti toinen molempien poikien vanhemmista. Mitkä on todennäkösyydet tommoselle :D

Hehe, aika mainio tapaus. :smile::
J O N T T U
Savenvalaja
Savenvalaja
Avatar
 
Viestit: 1183
Liittynyt: 11.07.2011, 23:16
Paikkakunta: Kuopio
RS -hahmo: J O N T T U

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Cyna » 03.09.2012, 01:34

Loppus tältä foorumilta tila jos kaikki rustaisin ylös.. En varmaan ois vieläkään sieltä ylä-asteelta pois päässy, jollei luokanvalvoja ois ollu suvaitsevainen :D (nimim. yhdyskuntapalvelua jonkun tunnin suorittaneena) Mutta paras varmaan:
Oon tulossa ruokalasta, koulun toiseen kerrokseen. Rappukäytävän ovesta tuun "luokkien" käytävälle. Samantien siinä oli ollu tilanne päällä, ja yks ei-niin-hyvä toveri on siinä pilan kohteena. Naapuriluokan pojjaat heitti sitä kondoomilla niskaan. Eikö se sit ensimmäisenä kattonu ku olin siitä ovesta tullu että se olin minä :D Rupes sitten tunkemaan sitä mun niskaan, pyörittelin sitä hetken lattialla ja oottelin että se rauhottu. No itkuhan siitä pääs (vaihteeks) ja tunnin aikana se tulee sit takas rehtorin yms kanssa. Sain sitten istuntoo seksuaalisesta häirinnästä. Ei kuitenkaan kovin homo olo ollu..
Cyna
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 18
Liittynyt: 11.12.2011, 21:23
Paikkakunta: Kpo
RS -hahmo: Risto Sakari

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Legenda Tulimiekasta » 03.09.2012, 15:22

Tänään aiheesta ">Väkivaltainen< käyttäytyminen Kotitalouden tunnilla".

Viereisen keittiön tyypit pyörittivät niitä pyyhkeitä, ja läiskivät muita. Läiskäsin takaisin, osu korvaan. Tämä nimeltämainitsematon henkilö vastasi lyömällä nyrkillä naamaan. :DD

Joku tardi valitti sitten minusta, ja muille ei tuomiota. ;3
Legenda Tulimiekasta
Renki
Renki
 
Viestit: 191
Liittynyt: 20.03.2010, 15:09
Paikkakunta: Maapallo
RS -hahmo: Lopettanut:/

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Ryuk » 14.11.2012, 09:14

Oisko ollut silloin joskus..
Kaveri nykäisi itseltä housut kinttuihin, molemmat naurettiin tyhmän hauskalle tempulle.
Tein sitten myöhemmin saman kaverille, opettaja näki ja kiskaisi minut kansliaan. *Naps* 2h istuntoa kiusaamisesta.
Gg.
Ryuk
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 909
Liittynyt: 26.01.2010, 18:52
Paikkakunta: Lande

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Skittah » 13.02.2013, 22:03

Istua olen saanut esim. ala-asteella kun oli pipo päässä sisällä. Sitte tuli rexin boxia ja jälki-istuntoa tunnin häirinnästä... Sitte luokanvalvoja laittaa istumaan kaikesta, kuteneriävästä mielipiteestä tms.
Skittah
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 80
Liittynyt: 04.05.2008, 13:06
RS -hahmo: En pelaa

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Rahka » 13.02.2013, 22:07

2: 45 minuuttia jälki-istuntoa. Istutaan ensi tiistaina 22.1.2013 klo 14.30-15.15. Kävi omin luvin rehtorilla 4 kertaa. Lainauksia oppilaan suusta: "Turpa kiinni itse". "Emmä erävoitokskaan sitä sanois." "Tota mä en kyl istu." /RaJ

Opettaja oli 2vk huutanu meille turpakii ja kerran vastasin niin... Mut päätty siihe et opettaja pyys anteeks kaikesta ja otti rangaistuksen pois.
Rahka
Uurtaja T1
Uurtaja T1
Avatar
 
Viestit: 422
Liittynyt: 01.07.2011, 11:42
RS -hahmo: Electric wiz
Klaani: Agility Finland

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Hyyra » 22.05.2014, 16:17

Yläasteen aikana olin 17 kertaa jälki-istunnossa joista pyöreät nolla oli tupakoinnin takia (koska en polttanut enkä polta vieläkään vaikka kohta 20 tulee täyteen ikää)

Tavallisimmat syyt oli just toi koulualueelta poistuminen ja tappelut (joita nyt jokainen peruskoulun aikana kokee)
Hyyra
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 222
Liittynyt: 30.04.2008, 05:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Teesuomi » 22.05.2014, 21:35

.
Viimeksi muokannut Teesuomi päivämäärä 23.02.2017, 02:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Kuva
Kuva
Teesuomi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1990
Liittynyt: 29.04.2008, 20:01
Paikkakunta: Oulu/Lappi
RS -hahmo: 4X
Klaani: Northern Gods

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja J O N T T U » 22.05.2014, 22:19

Tsuomi on paha poika :(
Kuva
Nyt kerkee kirjotella, expat ei kuse.
J O N T T U
Savenvalaja
Savenvalaja
Avatar
 
Viestit: 1183
Liittynyt: 11.07.2011, 23:16
Paikkakunta: Kuopio
RS -hahmo: J O N T T U

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Sir Dollari » 23.05.2014, 02:06

Koskettava tarina :3 Itselläni on vähän samanlainen:

-------OFFTOPIC VAROITUS---------

Ala-asteella oli useita eri kaveripiirejä. Yhteistä näillä oli, että kaikki olivat käyneet saman tarhan ja esikoulun, paitsi minä. En siis ollut tasavertaisena näissä piireissä, mutta yhteen näistä pääsin ihan hyvin mukaan. Hieman jos syrjivät minua ym pientä kiusausta, mutta kuitenkin ihan hyviä kavereita oltiin koko ala-asteen. Oltiin saman henkisiä, vaikka luonteet kaikilla täysin erilaisia. Sitten kun siirryttiin yläasteelle, piirimme hajosi eri luokkiin ja useista heistä tuli parhaita kavereitani yläasteen ajaksi. Lukioon mennessä parhaiksi kavereiksi tuli nämä loputkin, jotka kävivät yläasteen eri luokissa.

Nykyään tämä ala-asteen kaveriporukkamme on 5/5, vaikka ensimmäiset kuusi vuotta hakattiin kovasti toisiamme :D Kumma kyllä, jälki-istuntoja ei koskaan näistä tappeluista tullut, vaikka rajua oli. Kiviä lenteli, majoja vallattiin kepeillä piesten ja pahimmillaan ketjulla ruoskittiin :whip:: On ne nykypäivän lapset erilaisia. Me kun haalareissa mäiskittiin toisiamme, niin nykyään nuo yoloswaggins vaatteissa skeittaavat ja potkulautailevat.

Näistä ala-asteen kaveripiireistä oltiin btw se ainoa, joka päätyi lukioon :bro:: Noh, urheilupojkar-piiristä päätyi yksi lukioon, mutta ei menestynyt hyvin.

-------------

Ontopic: Jälki-istuntoon jouduin ala-asteella kerran, kun vahingossa rikoin jonkun lumilinnasta pienen palan. Yläasteella olin pari kertaa istunnossa koulualueelta poistumisesta. Oli houkuttelevasti iso läjä kauppoja koulun vieressä ja niissä tuli joka päivä käytyä ja pari kertaa kiinni jäätyä.
Sir Dollari
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1740
Liittynyt: 07.05.2008, 14:28
RS -hahmo: Sir Dollari
Klaani: Finland Skillers Society

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja The Mehu » 23.05.2014, 07:58

Kuva
~Not that I was ever very efficient, everyone else just sucked more~
Kuva
The Mehu
Puuseppä
Puuseppä
Avatar
 
Viestit: 1864
Liittynyt: 08.10.2008, 06:39
RS -hahmo: The Mehukas
IRC-nick: Mehukas
Klaani: Generation Finland

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 23.05.2014, 09:27

The Mehu kirjoitti:Kuva

Hei mäki näytin kullii meijä ja rinnakkaisluokan tytöille liikkapukkareis :D.
Kuva
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Tsino » 23.05.2014, 14:03

Hain luokkalaisten tydyjen puuhun heittämän twistin sieltä puusta joskus 3lk, 30min istumista.
Empä oo sen jälkeen auttanu naisia :{D
Tsino
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 973
Liittynyt: 29.04.2008, 19:20

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Danskuu » 23.05.2014, 14:09

Ala-asteel tuli jos jonkinmoist istumist tappeluist, koulualueelt poistumisest jne.
Yläasteel koulualueelt poistumisest muutaman kerran, tupakanpoltost en muistaakseni ikinä jääny kiinni.
Kuva
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Sopulii » 23.05.2014, 15:35

kerran ollu joskus alakoulussa kun kiipesin ikkunasta luokkaan :S olin aika kiltti poika!
still #1
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Whiba » 23.05.2014, 15:51

yläkoulussa tuli kyl istuttuu aika paljon, mut paras syy oli kummiski tää
Whiba kirjoitti:Tupakointi koulualueen ulkopuolella koulun jälkee
Whiba
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 724
Liittynyt: 23.08.2011, 14:13

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Anspi » 23.05.2014, 16:54

Whiba kirjoitti:yläkoulussa tuli kyl istuttuu aika paljon, mut paras syy oli kummiski tää
Whiba kirjoitti:Tupakointi koulualueen ulkopuolella koulun jälkee

Varmasti kysyit, että mistä moinen rangaistus. Mitä opettaja vastas? Koulualueen välittömässä läheisyydessä ei myöskään saa tupakoida, eli sillä saatto olla vaikutusta asiaan - vielä ihan ymmärrettävä syy myöskin.

ite sain joskus ala-asteel jälki-istuntoo siit ku otin ruokalast näkkärin mukaa ruokailun jälkeen ja mussutin sitä koulun pihal.
Anspi
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 949
Liittynyt: 30.04.2008, 20:22
IRC-nick: Anspi`
Klaani: Future of Old Style

Re: Parhaimmat syyt jälki-istuntoon

ViestiKirjoittaja Whiba » 23.05.2014, 17:07

Anspi kirjoitti:
Whiba kirjoitti:yläkoulussa tuli kyl istuttuu aika paljon, mut paras syy oli kummiski tää
Whiba kirjoitti:Tupakointi koulualueen ulkopuolella koulun jälkee

Varmasti kysyit, että mistä moinen rangaistus. Mitä opettaja vastas? Koulualueen välittömässä läheisyydessä ei myöskään saa tupakoida, eli sillä saatto olla vaikutusta asiaan - vielä ihan ymmärrettävä syy myöskin.

ite sain joskus ala-asteel jälki-istuntoo siit ku otin ruokalast näkkärin mukaa ruokailun jälkeen ja mussutin sitä koulun pihal.


kyl mä kävin kysymässä ensi rehtorilta että mistä tää on tullu, ku en nähny edes sillo ketää opettajaa missää lähel, niin sit se kysy opettajalta, ja olin kuulemma ollut koulun nurkalla kello kahden välitunnilla tupakil. täs pitää tietää et olin dösäril joka on 50m koulusta ja pääsin kello 2. no eipä se sinänsä ongelma ollu istua ku siihenkin oli jo tottunu
Whiba
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 724
Liittynyt: 23.08.2011, 14:13

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa