Kosmetiikkatriidi

Ilkeiden baarinpitäjien hirmuvallan alla oleva majatalo, jossa he kuuntelevat kaikkien huolet ja murheet koskien sitä toista, joidenkin mukaan oikeaa elämää.

Deodoranttikysymys: suositko roll-onia, stickiä vai suihkutettavaa?

Roll-on
46
33%
Stick
17
12%
Suihkutettava
76
55%
 
Ääniä yhteensä : 139

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja DominimuX » 04.07.2009, 15:13

Shamppona käytän aina Head & Shoulderssia ja dödöjä käytän aika harvoin kun asun täällä korvessa, mutta sillon kun käytän niin käytän jotain bruno bananin, adidaksen tai axen suihkutettavaa dödöö.
Viimeksi muokannut DominimuX päivämäärä 23.07.2012, 09:22, muokattu yhteensä 1 kerran
DominimuX
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 309
Liittynyt: 29.04.2008, 20:45

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Jusa » 06.07.2009, 03:55

Nivean tollasta suihkutettavaa deodoranttii käytän yleensä
Jusa
Lukkoseppä
Lukkoseppä
 
Viestit: 1814
Liittynyt: 29.04.2008, 19:24

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Frenlynd » 14.07.2009, 23:36

Mäkin käytän Rexona Roll-onia. :lol::

Suihkusampoot ja sellaset on mitä on.

Ja muut ihonpuhdistus tuotteet, on joku Clearasil, jota laitetaan pumpuliin ja sitten kasvoille. Ehkäisee kuulemma syvähuokosten tuloa.
Frenlynd
Banned
 
Viestit: 299
Liittynyt: 09.07.2009, 16:10

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Moioonpissis » 18.07.2009, 15:22

Lorealin shampoota, Adidaksen saippuaa. Lisäksi David Beckhamin & Hugo Bossin partavesiä, tilanteesta riippuen jompaa kumpaa. Mulla on myös kolmea erilaista hiusvahaa, joista jotakin laitan ulos lähtiessäni. Sitten on myös yks lakkapullo, jota en tosin paljoo käytä. Ihonhoitoon on sit ihan Clearasilii ja jotain toistakin, nimee en kyllä muista. Pallien sheivaamiseenki on sitten tietysti omat härpäkkeensä.
Vituttaa välillä kouluaamuisin, jolloin saattaa mennä puolikin tuntia pelkästään hiustenlaitossa. Siihen päälle sitten vielä suihkussa olo ja vaatteiden valitsemiseen käytetty aika. :rolleyes::
Moioonpissis
Banned
 
Viestit: 53
Liittynyt: 16.07.2009, 15:34

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Mr Lakru » 18.07.2009, 15:37

^Tjaa en voinu olla repeemättä sun jutuille, leikkaa hiukset jos niitten kaa sähläät puolituntia ja vielä vaatteiden valinta hui hirveetä.OMG MULLA ON VÄÄRÄN VÄRISET SUKAT :| :|

Joo mulla on atm 1 Axe 1 Rexona ja muutama Adidaksen suihkutettavia kaikki.
Jaa-a jotai Axen pesuaineita ja sellasta
Mr Lakru
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 60
Liittynyt: 15.07.2009, 13:17

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Moioonpissis » 18.07.2009, 17:24

Mr Lakru kirjoitti:^Tjaa en voinu olla repeemättä sun jutuille, leikkaa hiukset jos niitten kaa sähläät puolituntia ja vielä vaatteiden valinta hui hirveetä.OMG MULLA ON VÄÄRÄN VÄRISET SUKAT :| :|

Sori poikapieni, kävin juuri alkuviikosta parturissa, seuraavaksi menen leikkauttamaan hiukseni vasta kun koulut alkavat. Ja toi puolituntia ei ole se absoluuttinen totuus, tietenkään. Välillä saattaa hiustenlaitossa kulua 10 minuuttia vähemmän aikaa ja huonompina aamuina 10 minuuttia sitten sinne huonompaan suuntaan. Ja mitä vaatteiden valitsemiseen tulee niin itse aion näyttää hyvältä, siinä onnistuen. Se taas tuntuu olevan asia, joka sinulle on aivan vieras. Nähtävästi kompensoit sitä sitten olemalla internetissä, jotakin mihin sinusta ei oikeasti ole, tässäkään asiassa et onnistu.
Moioonpissis
Banned
 
Viestit: 53
Liittynyt: 16.07.2009, 15:34

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Jondree » 18.07.2009, 17:44

Moioonpissis kirjoitti:
Mr Lakru kirjoitti:^Tjaa en voinu olla repeemättä sun jutuille, leikkaa hiukset jos niitten kaa sähläät puolituntia ja vielä vaatteiden valinta hui hirveetä.OMG MULLA ON VÄÄRÄN VÄRISET SUKAT :| :|

Sori poikapieni, kävin juuri alkuviikosta parturissa, seuraavaksi menen leikkauttamaan hiukseni vasta kun koulut alkavat. Ja toi puolituntia ei ole se absoluuttinen totuus, tietenkään. Välillä saattaa hiustenlaitossa kulua 10 minuuttia vähemmän aikaa ja huonompina aamuina 10 minuuttia sitten sinne huonompaan suuntaan. Ja mitä vaatteiden valitsemiseen tulee niin itse aion näyttää hyvältä, siinä onnistuen. Se taas tuntuu olevan asia, joka sinulle on aivan vieras. Nähtävästi kompensoit sitä sitten olemalla internetissä, jotakin mihin sinusta ei oikeasti ole, tässäkään asiassa et onnistu.


Yhdyn suoraan tuohon ylempään mielipiteeseen. Kyllä mäkin kiinnitän ulkonäkööni huomiota aina, kun menen julkiselle paikalle (lähikauppaa ei lasketa). Onhan se toki ymmärrettävää vielä näiden pienempien keskuudessa, kun ei ymmärretä että näyttää oikeastaan aika ällöttävältä jos ei jaksa panostaa ulkonäköönsä ollenkaan. Yleensä siinä käy silleen vielä, että saa luokkalaisten keskuudessa ällön nörtin maineen kaikenlisäksi.
Itsekkin käytän hiuksiin joka aamu 15-45 minuuttia. Suoristan hiukseni ja sit tupeeraan alta, että näyttäisi tuuheammalta ja sit laitan viel lakalla. Aamulla menee yleensä vielä pidempään, jos en oo jaksanu käydä edellisenä iltana suihkussa, jolloin pitää aamulla käydä... Meni vähä ohi aihee mut ei voi mtn :---D
Jondree
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1943
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Oulu
RS -hahmo: Jex Thoth
IRC-nick: Jondree

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Mr Lakru » 18.07.2009, 18:15

Jondree kirjoitti:
Moioonpissis kirjoitti:
Mr Lakru kirjoitti:^Tjaa en voinu olla repeemättä sun jutuille, leikkaa hiukset jos niitten kaa sähläät puolituntia ja vielä vaatteiden valinta hui hirveetä.OMG MULLA ON VÄÄRÄN VÄRISET SUKAT :| :|

Sori poikapieni, kävin juuri alkuviikosta parturissa, seuraavaksi menen leikkauttamaan hiukseni vasta kun koulut alkavat. Ja toi puolituntia ei ole se absoluuttinen totuus, tietenkään. Välillä saattaa hiustenlaitossa kulua 10 minuuttia vähemmän aikaa ja huonompina aamuina 10 minuuttia sitten sinne huonompaan suuntaan. Ja mitä vaatteiden valitsemiseen tulee niin itse aion näyttää hyvältä, siinä onnistuen. Se taas tuntuu olevan asia, joka sinulle on aivan vieras. Nähtävästi kompensoit sitä sitten olemalla internetissä, jotakin mihin sinusta ei oikeasti ole, tässäkään asiassa et onnistu.


Yhdyn suoraan tuohon ylempään mielipiteeseen. Kyllä mäkin kiinnitän ulkonäkööni huomiota aina, kun menen julkiselle paikalle (lähikauppaa ei lasketa). Onhan se toki ymmärrettävää vielä näiden pienempien keskuudessa, kun ei ymmärretä että näyttää oikeastaan aika ällöttävältä jos ei jaksa panostaa ulkonäköönsä ollenkaan. Yleensä siinä käy silleen vielä, että saa luokkalaisten keskuudessa ällön nörtin maineen kaikenlisäksi.
Itsekkin käytän hiuksiin joka aamu 15-45 minuuttia. Suoristan hiukseni ja sit tupeeraan alta, että näyttäisi tuuheammalta ja sit laitan viel lakalla. Aamulla menee yleensä vielä pidempään, jos en oo jaksanu käydä edellisenä iltana suihkussa, jolloin pitää aamulla käydä... Meni vähä ohi aihee mut ei voi mtn :---D



Ette ymmärtäny mun pointtia tosin pahoittelut tosta sukka jutusta, Jondree ei mahaa olla mua vanhempi paljoakaan?...Ei ole siitä etteikö kiinnittäisi ulkonäköön huomiota, laitan itsekkin hiukset joka aamu ja ja jne, mutta en voi älytä miten vaikeaa on valita vaatteet?
Viimeksi muokannut Mr Lakru päivämäärä 18.07.2009, 18:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Mr Lakru
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 60
Liittynyt: 15.07.2009, 13:17

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Jondree » 18.07.2009, 18:18

Mr Lakru kirjoitti:Ette ymmärtäny mun pointtia...Ei ole siitä etteikö kiinnittäisi ulkonäköön huomiota, laitan itsekkin hiukset joka aamu ja ja jne, mutta en voi älytä miten vaikeaa on valita vaatteet?


Voihan se tietenki olla vaikeeta, pitää miettii mikä näyttää hyvältä päällä jne :----D Ainaki mulla on vaatekaappi täynnä kamaa jota en ees oo koskaa käyttäny (saanu lahjaksi tai jotai) ja niitten seasta pitää sit valita kaikki kivat vaatteet.
Jondree
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1943
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Oulu
RS -hahmo: Jex Thoth
IRC-nick: Jondree

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Mr Lakru » 18.07.2009, 18:23

Jondree kirjoitti:
Mr Lakru kirjoitti:Ette ymmärtäny mun pointtia...Ei ole siitä etteikö kiinnittäisi ulkonäköön huomiota, laitan itsekkin hiukset joka aamu ja ja jne, mutta en voi älytä miten vaikeaa on valita vaatteet?


Voihan se tietenki olla vaikeeta, pitää miettii mikä näyttää hyvältä päällä jne :----D Ainaki mulla on vaatekaappi täynnä kamaa jota en ees oo koskaa käyttäny (saanu lahjaksi tai jotai) ja niitten seasta pitää sit valita kaikki kivat vaatteet.


Jaa mulla helppo leviksen farkut ja joku valkone paita nii siin ei valitsemist ja tietysti sellane http://h.imagehost.org/view/0744/445 --->kiva hattu ja ray-banit
Mr Lakru
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 60
Liittynyt: 15.07.2009, 13:17

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Moioonpissis » 18.07.2009, 22:20

Mr Lakru kirjoitti:Ette ymmärtäny mun pointtia tosin pahoittelut tosta sukka jutusta, Jondree ei mahaa olla mua vanhempi paljoakaan?...Ei ole siitä etteikö kiinnittäisi ulkonäköön huomiota, laitan itsekkin hiukset joka aamu ja ja jne, mutta en voi älytä miten vaikeaa on valita vaatteet?

Kaikki värit ja vaatteet eivät vain sovi yhteen.
Moioonpissis
Banned
 
Viestit: 53
Liittynyt: 16.07.2009, 15:34

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Annika » 18.07.2009, 23:59

Kehtaan epäillä, ettei teitä kiinnosta kuulla mun jokaisen purnukan kyljessä lukevaa merkkiä, right? Mulla tursuaa kaikki hyllyt purkkeja ja paketteja ja ärjghsd, mitä nuo kaikki edes mahtaa olla? Tiivistän kuitenkin mahdollisimman lyhyeen.
Meikeistä melkeen kaikki on Rimmeliä taikka Maybeliniä, ne oon itelleni parhaaksi todennut.
Shampoo mulla on ollut varmaan puolitoista vuotta tää sama Pantene Pro-V Full & Thick. Randomisti tulee käytettyä kans muita shampoita; Priorinin jotain vahvistavaa ja Profesionalin Infinité syväpuhdistavaa shampoota.
Suihkusaippuana mulla on vaan jotain Palmoliven söpön hajusta, ei sen jännittävämpää.
Deodorantti vaihtelee siinä missä vaatteet ja kampauksetki. Se on niin perus, että aina joulusin tulee joku pari kolme kipaletta näitä ja niillä pärjää taas suunnilleen seuraavaan jouluun asti. Nyt viime päivinä mä oon käyttäny vissiin jotain Rexonan roll-onia. Se on aina ihan tuurissaan, että mikä puteli tuolta kaapista sattuu ekana käteen.
Kaapista näyttäs löytyvän aika paljon kans Doven koesteutusvoiteita ja L'orealin meikinpoisto vehkeitä yms. On mulla noita hiustenlaitto systeemejäkin, mutta ne jätän suosiolla tämän triidin ulkopuolelle.
Ihan loppuun pitää vielä mainita yks mun ehdoton lempparijuttu, nimittäin Garnier Pure wash, scrub + mask. Näppärää, samasta pöntöstä on moneks ja toimiikin vielä.
Annika
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 134
Liittynyt: 29.04.2008, 20:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja unhola » 05.12.2009, 21:40

Bumpataan tämä, ja kerrotaan samalla, että siitä asti kun multa loppu mun T-pur kasvopesusetti, pari kuukautta sitten, en ole pessyt naamaani millään kosteusvoiteella. En jaksanut ostaa uutta, joten kokeilin luonnollista lähestymistapaa.

Mulla on aina ollut suht. hyvä iho, elastinen ja pehmeä, tosin ongelmina lievä (siis ihan lievä) punoitus nenän molemmin puolin, poskien lähettyvillä (ei ihan poskeen asti yletä, siinä nenän läheisyydessä enemmänkin), sekä mustapäät nenän iholla.

Noh, päätin sitten alkamaan pesemään naamani kerran päivässä jugurtilla, maidolla ja sitrusmehulla! Toimii loistavasti, kiinteyttää ihoa entisestään, tuntuu myös raikkaalta sekä kimmoisalta, ja kaiken maailman punoitus on hävinnyt, sekä ensimmäistää kertaa pitkään aikaan mun nenä on täysin mustapää-vapaa ja puhdas, näin minimaalisella työllä. Tämä setti myös tuntuu kalpeentavan naamaa parilla väriasteella, joka ei haittaa ollenkaan. Kaikin puolin siis halpa, luonnollinen, sivuvaikutukseton ja kemikaaliton ratkaisu - mahtavaa.

Sopii siis niin herkkäihoisille kuin rasva/finninaamoillekin (sorry), päivittäiseen syväpuhdistukseen ja kimmoisuuden edistämiseen, ilman että tuotteissa olisi mitään saippuapohjaisia aineita ja/tai kemikaaleja, joka takaa sen että sivureaktioita ja ärsykkeitä ei tule. Sivuvaikutuksena tosin kalpeneminen nätin tasaisesti. ; )

Jos joku haluaa "reseptin", niin postatkoon erikseen.
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Rosecenze » 05.12.2009, 22:01

Iha jtn random axee, ja sit Silver Shampoota. Sit kasvojen pesuun Aqualania.

Ne ketkä yritätte päästä finneistä eroon niin ÄLKÄÄ käyttäkö Clerasilia tai vastaavia, ne on vaan tosivahvoja pesuaineita jotka vaan kuivuttaa ihoa tosi paljon
Rosecenze
Metalliseppä
Metalliseppä
Avatar
 
Viestit: 3041
Liittynyt: 29.04.2008, 19:18
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: *Retired*
IRC-nick: Rosecenze

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja jjyrqi » 20.12.2009, 22:52

Rosecenze kirjoitti:Iha jtn random axee, ja sit Silver Shampoota. Sit kasvojen pesuun Aqualania.

Ne ketkä yritätte päästä finneistä eroon niin ÄLKÄÄ käyttäkö Clerasilia tai vastaavia, ne on vaan tosivahvoja pesuaineita jotka vaan kuivuttaa ihoa tosi paljon

^Yhdyn, clearasil on vaa paska markettituote joka sisältää vaan alkoholia ja muuta myrkkäjä. Ainoana hyvänä markettituotteena ihonpuhdistukseen voin todeta Garnierin. Jos on melkein kunnon akne nii suosittelen apteekkia.
jjyrqi
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 225
Liittynyt: 07.09.2008, 06:25
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: -
IRC-nick: jjyrqi

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Proqen » 26.12.2009, 19:41

Deodorantteina axe dark temptation stickinä, hugo boss selection stickinä, nivea for men silver protection ja palmolive for men aloe vera. Enten tota nivean, huuko possun ja axen käytän.
Proqen
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 74
Liittynyt: 01.06.2009, 10:42
Paikkakunta: Helsinki
RS -hahmo: skill ownx33
IRC-nick: No ei oo. :---)
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Altair » 27.12.2009, 10:18

Kasvojen hoitotuotteita löytyy muutama hyllyllinen tuolta kaapista. Ihoni oli melko kehno muutama vuosi takaperin, joten suurin osa aineista on siltä ajalta. Nykyään käytän enää muutamia puhdistavia aineita sekä erilaisia kosteusvoiteita. Ihollani on tapana kuivua helposti, joten sitä tulee rasvattua päivittäin.

Hiukseni ovat melko lyhyet, joten mitään aineita en niitä varten käytä. Mitään geelejä en tarvitse, sillä hiukseni ovat sen verran paksut ja taipuisat, että saan ne haluttuun muotoon pelkästään vettä käyttämällä. Deodorantteja en sen tarkemmin valitse, vaan käytän niitä joita kaapista löytyy. :smile::
Altair
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 356
Liittynyt: 29.04.2008, 17:24
IRC-nick: Altair^

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Dailunch » 27.12.2009, 14:58

Juu, finninaama oon :|

Puhdistukseen käytän apteekista ostettua finnisaippuaa, kasvovettä, joskus desinfiointiainetta ja jouluna saatua jotain "käytä-tätä-ennen-parranajoa" -puhdistusgeeliä. Mitälie onkaan, en ole vielä testannut.

Kosteusvoiteena käytän apteekista ostettua finnikosteutusvoidetta. Laitan sitä yleensä joka toinen päivä, jotta ihoni ei rasvottuisi liikaa.

Finnit ei oo kivoja :(

Dödönä käytän Adidaksen roll-on antiderspiranttia, joka tehoaa todella hyvin, sillä rankkojenkin reenien jälkeen kainalot ovat täysin kuivat. Joskus laitan myös pari suhausta Puman hajustetta vaatteisiin :)
Dailunch
 

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja RasseG » 23.07.2012, 06:45

Tommonen Axe temptation löytyy, sekä Axe anarchy.
Jälkimmäisen valitsin nimen takia, hah : D
RasseG
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 1001
Liittynyt: 23.11.2009, 16:18
RS -hahmo: RasseZ
IRC-nick: Northernlights

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Sopulii » 23.07.2012, 11:06

CK:n Be dödö ja hajuvesi löytyy, perus kasvovedet ettei naama näytä jauhelihapitsalta ja atooppisen ihon takia joutuu käyttää kosteusvoidetta.

Axet on hyönteismyrkkyjä.
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Fyrppa » 05.08.2012, 05:14

Hugo Bossia käyttänyt useita vuosia ja edelleen tulen käyttämäänkin.
Fyrppa
Maanviljelijä
Maanviljelijä
 
Viestit: 655
Liittynyt: 24.06.2008, 03:49
Klaani: Generation Finland

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Bbeer » 05.08.2012, 18:41

Mä en käytä oikein mitään dödöä, mutten koe tarpeelliseksikaan, noin päivittäinen suihkussakäynti saippuoinnin ja shampoon kera riittää imo. Koulupäivinä kuitenkin käytän aina jotain hajuvettä (YSL:n Parisienne on ehkä lemppari) tai bodysprayta, on kiva tuoksua selvästi hyvältä.
Shampoista vielä sen verran, että pesin eilen ensimmäistä kertaa lettini markettikamalla, yleensä käytän vain kampaamotuotteita (hoitoainetta, hiuksiin jätettävää hoitoainetta jne) ja olin huomaavinani hiusteni muuttuvan takkuisemmiksi/kuivemmiksi kuin niillä merkeillä mitä yleensä käytän, ei koskaan enää. :S Myös joitain conditionereita vältän koska ne tuntuvat rasvoittavan hiuspohjaa nopeammin ja olen kuullut että niissä olisi myös silikonia jotta hiukset tuntuisivat pehmeämmiltä.
Bbeer
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 14
Liittynyt: 24.03.2011, 13:12
RS -hahmo: Bunnybeer

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Hanhilintu » 05.10.2012, 22:21

Deodoranttii oikeestaa käytän aika harvoin, ku sille ei oo tarvetta, ku suihkussa kuitenki käyn joka päivä ja tälleen.
Mut muusta kosmetiikasta, joskus saatan lakata kynnet ja laittaa jonku kasvonaamion (todella harvoin), no siihen se sitte melkee jääki. On myös jotai kasvovesii/rasvoi, mut ne ei tunnu vaikuttavan ollenkaa, eli niittenki käyttö on vähentyny aika paljon.
En oo niinkään kosmetiikka jutuista kiinnostunu.
Hanhi on lintu
Hanhilintu
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 64
Liittynyt: 03.09.2011, 08:42
RS -hahmo: Hanhi

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 06.10.2012, 04:35

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 01.03.2016, 16:15, muokattu yhteensä 2 kertaa
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: Kosmetiikkatriidi

ViestiKirjoittaja Piglet Jr » 07.10.2012, 14:46

Jannulennu kirjoitti:No omiin aamutoimiin kuuluu suihkussa käynti ja hiusten pesu värjätyille hiuksille tarkoitetulla shampoolla, hampaidenpesu, dödön laittaminen ja hajuveden laittaminen. Välillä myös laitan naamaan Hugo Bossin rasvaa joka virkistää ihoa tjsp. Ja omistan noin 30 hajuvesipulloa. Ja kyllä, olen mies.

Mies 16v.
Kuva
Piglet Jr
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 787
Liittynyt: 03.05.2008, 01:51
Paikkakunta: Mikkeli
RS -hahmo: Piglet Jr
IRC-nick: Piple
Klaani: Runite knights of Finland

EdellinenSeuraava

Paluu Tomuisen tien majatalo

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa