Sivu 13/15

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 14.12.2014, 16:57
Kirjoittaja Lightdragon4
Sopulii kirjoitti:
Lightdragon4 kirjoitti:
Sopulii kirjoitti:etsä maveta vai onks loukkaantumisia tjsp?

ite kyykkään enemmän ku mavetan ja penkkaan puolet kyykystä D::


Se oli läbbä.

235 mavetin 2012 kevääl.
En oo mavetellu sen jälkeen.

SJMV menee 6x170 vastaotteella, että kaipa mä vielki 200+ mavetan, jos yhtään jaksasin tekniikkaa kattoa ees parit treenit.

=(

omalla puntilla oon nähny itteni lisäks kolmen mavettavan, kaikki siellä kyllä kyykkää (smithis suurin osa :roll: ) kuiteskin

en tiiä sit tekeekö ''bodarit'' mavea niin paljoa, aika paljon ne menettää jos eivät.


SJMV, kulmasoutu jne. Kaikki on parempia vaihtoehtoi, kun mave, jos tarkotuksen on kasvattaa lihasta tai näyttää isolta eikä voimailla.
Se myös kasvattaa keskikroppaa leveyssuunnassa kyykyn kanssa niin paljon, että yläkropan V ja estetiikka kusee.
Sen takia "bodarit" yleensä valitsee vaan kyykyn ja korvaan maven muilla liikkeillä.

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 15.12.2014, 09:49
Kirjoittaja Lemar
Itehä en oo koskaa ees jaksanu opetella mavee kunnolla, parit sarjat sitäki tehny vaa. Jaloille vaa SJMV & kyykky, sekä prässit yms yms.
Selälle oon todennu kulmasoudun olevan paras, se on vaa niin vitun kuningasliike huhu. Tännöö muute selkää, uffffff.
Enskuus aattelin alotella vetää penkkii miken 2x6 ohjelmalla, kuukauden kaks. Kattoo toimiiko, itkettää ku ennenku lähti diettaa sai 80kgx5 nyt vaa 1 toiston :(

Ehkä mulla joskus on voimaa...ja lihaksia. Hitaasti mutta varmasti, ei oo syytä kiirehtii missää ku ei oo mitää suunnitelmii tulevaisuudelle.

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 16.12.2014, 03:23
Kirjoittaja Lightdragon4
Lemar kirjoitti:Itkettää ku ennenku lähti diettaa sai 80kgx5 nyt vaa 1 toiston :(


Dietillä maksiminoston ei pitäisi ihan hirveesti pudota, mutta sarjakestävyys ja voimakestävyys putoaa suht radikaalisti.

Eli voisit esim. jaksaa nyt 1x87.5kg jos aiemmin jaksoit 1x90kg vaikka sarjapainoissa onkin pudotusta tullut noin valtavasti.

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 16.12.2014, 10:14
Kirjoittaja ReTTeil
Lemar kirjoitti:Enskuus aattelin alotella vetää penkkii miken 2x6 ohjelmalla, kuukauden kaks. Kattoo toimiiko, itkettää ku ennenku lähti diettaa sai 80kgx5 nyt vaa 1 toiston :(


Ite alotin 3-4vk sitte tolla miken 2x6 vetää penaa, niin ihan hyvin on itellä ainaski noussu vaikka oon täl hetkellä pienillä miinuksilla.

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 16.12.2014, 14:19
Kirjoittaja Lemar
mc odes kirjoitti:
Lemar kirjoitti:Enskuus aattelin alotella vetää penkkii miken 2x6 ohjelmalla, kuukauden kaks. Kattoo toimiiko, itkettää ku ennenku lähti diettaa sai 80kgx5 nyt vaa 1 toiston :(


Ite alotin 3-4vk sitte tolla miken 2x6 vetää penaa, niin ihan hyvin on itellä ainaski noussu vaikka oon täl hetkellä pienillä miinuksilla.

Pitäsköhä sit heti vetää, tänää ois rintaa.. Miten oot muun treenin sit vetäny? Mietin vaa et millasil sarjoil+toistoil ja monella liikkellä treeni sit loppuun.

Ensviikolla meneeki joulu laivalla, 24.12-26.12 syödään ja juodaan niin paljon ku pää ja maha vetää 8-) sit pari viikkoo viel miinuksil ja sit takas plussille, tässäki vissii pitää viikko kerrallaa lisää niit kaloreita?

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 16.12.2014, 14:38
Kirjoittaja ReTTeil
Kyykys, penas, kapees penas ja maves pitäny ton 2x6 sydeemin 2,5kg korotuksil ja noi jaettu eri päiville. Apuliikkeissä 2-4x6-15
toistoja lisäten joka treenis, 3vk välein toistot pienemmiks ja painoa lisää. Rinta päivänä ollu itellä pena+2-3 apuliikettä, ojentajapäivänä kapee penä+2 apuliikettä. Dietin jälkee iha hyvä lisätä kaloreit vähä kerrallaa eikä suorilta takas älyttömille plussille.

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 16.12.2014, 15:28
Kirjoittaja Nekrawl
Helvetti kun on liia iso lantio, ei näytä hyvältä enää.
Onneks on timmi perse sen takia.

Mites tasapainottais et sais suuren lantion viemään vähemmän huomiota?

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 16.12.2014, 17:30
Kirjoittaja Lemar
Jeees, alottelen varmaanki tammikuussa vasta ton 2x6 kokeilun :D Mites muuten ku tottunu nyt koko kroppaa treenaa 2x/vko niin pitäiskö jättää toinen rintatreeni kokonaa pois?

Woogille kysymys; tarkotus ois plussakaloreil alkaa keskittyy vähä enemmä noihin heikkoihin lihaksii (jalat+olkapäät) 3vkn jaksoilla, kannattaako viel näin aloittelijana lähtee priorisoimaa? Tarkotus ois 3vkn ajan eka 2-3 treenii viikossa jaloille, sit sama setti olkapäille. Ja miten tätä kannattas lähtee toteuttaa?

Ja noihin jalkatreeneihin sisältys kans pohkeet, pitää niillekki keksii jotain, jalat on kunnon chiqen legsit verrattuna yläkroppaa, vaikka ei yläkroppakaa mitenkää ihmeen iso ole. Hiljaa hyvä tulee :D Kunhan ei lähtis lapasesta toi jalkojen ero yläkroppaa. Olkapäissä ois tarkotus painottaa aika paljon noita takaolkia, jos niitten kasvulla sais olkapäistä vähän kovemman näköset, atm välillä näyttää siltä ettei omistas ollenkaa olkapäitä, niin sileet perkele.

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 16.12.2014, 22:46
Kirjoittaja ReTTeil
Jos meinasit rintaa vetää 2x viikkoon, niin ite vetäisin toisella kerralla penkin 2x6+apuliikkeet, ja toisessa rintatreenissä en ollenkaan penkkiä, mut vinopenaa/pinnapenaa tai muuta penkin variaatiota+apuliikkeet.

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 17.12.2014, 01:00
Kirjoittaja Lightdragon4
Lemar kirjoitti:Woogille kysymys; tarkotus ois plussakaloreil alkaa keskittyy vähä enemmä noihin heikkoihin lihaksii (jalat+olkapäät) 3vkn jaksoilla, kannattaako viel näin aloittelijana lähtee priorisoimaa? Tarkotus ois 3vkn ajan eka 2-3 treenii viikossa jaloille, sit sama setti olkapäille. Ja miten tätä kannattas lähtee toteuttaa?
.


Jalkoja kannattaa ehottomasti priorisoida, jos ne on jäämässä jälkeen.

Kannattaa vetää vaikka koko kevät 2x/vko jalat. Toki vaikka sitten jaettuna, että ekassa etureidet ja toisessa takareidet+pohkeet (kuitenkin ristirasitusta tulee), mutta kuitenkin tuplasti viikkoon ne pidemmän aikaa.

Olkapäitä/takaolkapäitä et voi treenata kovaa etkä priorisoida, jos rinnalle on kovat treenit/priorisoinnit.

2x/vko penkkitreeni esim. tuhoaa varmasti olkanivelet/kalvosimista jotain, jos siihen päälle vedät vielä olkapääpriorisaatiota.

Ja se on sivuolkapää mikä luo sen mielikuvan isosta olkapäästä, ei etu tai taka. Eli siihen sitten panostusta, jos tahdot saada näyttämään suuremmalta :)


Nekrawl kirjoitti:Helvetti kun on liia iso lantio, ei näytä hyvältä enää.
Onneks on timmi perse sen takia.

Mites tasapainottais et sais suuren lantion viemään vähemmän huomiota?


Treenaat itelles helvetin isot rinta/yläselän lihakset ja mieluusti myös isot etureidet+pohkeet.

Takareidet, vatsat, alaselkä on niitä mitkä korostaa lantiota (eli ne naisten treenaamat lihakset), joten jos lantion kokoa haluaa hämätä nii alitreenaa noita.

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 17.12.2014, 08:18
Kirjoittaja Lemar
Vittuuu, aamupaino noussu kilol.. Miten helvetissä? Kalorit kuitenkin koko ajan ollu 1800-2000, oli treeni mikä hyvänsä. Perkele.
Jos ei oikeesti ala tippuu näil kaloreil nii miten vitun vähän mun pitää syödä :l no onneks koht joulu pääsee mättää ilosesti, sit ollaa varmaa takas +80kg, mut onhan tässä aikaa. Tammikuun voin viel kiristellä sit rupeen syömmää, alan vetää semmosii 2vk minidiettei aina 2-3kk välein.

e: btw, saanu alataljas heittää lisää malmii tän dietin aikana, sekä ylätaljaa. 70kgx5-6 tulee alataljas puhtaasti, 80kgx4 tuli sit jo vähä rumemmin mut ai että, tohon ku kaveri jeesas parit toistot lisää nii oli selkä tules sillo selkäreenis. Ylätaljas puhtaasti 70kgx4+ parit pakot siihe. En kyl ymmärrä, välil on niit päivii ku ylätalja 50kg painaa niin helvetisti, tosin voi toki johtuu siitä ku en oo pitkää aikaa tehny ekana liikkeenä ja sit viime treenissä tein. Lapiokahvalla eteen ofc.
Kulmasoudus se 60-70kg on atm ollu ja pysyny ennen diettii ja dietin aikana, päivästä riippuen kans ja se et onko ekana liikkeenä. 70kgx4 tuli "aika" kevyesti ja puhtaasti tossa viikko sitten

Millasii painoi te liikutatte kulmasoudus & ylä+alataljas? Oon todennu sen että joko treenannu päin vittua koko vuoden tai sit mulla on vaa paskat voimatasot, ku melko pienii painoja liikuttelen :confused::

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 17.12.2014, 09:33
Kirjoittaja ReTTeil
Kulmasoudus menee 70-85kg sarjaa tällähetkellä ja se on ollu ohjelmassa mukana viimeset puolvuotta, ylätaljas 45-55kg ja alataljas 50-60kg ja ne tuntuu kyl itestäkin pieneltä mut ne nyt ei mulla oo pitkää aikaa kuulunukkaa treenii.

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 17.12.2014, 14:01
Kirjoittaja The Mehu
Vittu normaali ruuansulatus pomputtaa 2-3kg helposti jos vähän ummetusta tai vastaavasti nesteitä lähtee. Älä joka päivä stressaa mut viikon painoa kantsii jo miettiä

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 17.12.2014, 20:25
Kirjoittaja Lightdragon4
The Mehu kirjoitti:Vittu normaali ruuansulatus pomputtaa 2-3kg helposti jos vähän ummetusta tai vastaavasti nesteitä lähtee. Älä joka päivä stressaa mut viikon painoa kantsii jo miettiä


Tää. Ja muutenkin syöt vitusti liian vähän :D
Paljon tehokkaammin laihtusit vaikka 2300-2400 kalorin päivä saalilla.



http://www.exrx.net/WeightExercises/Bac ... edRow.html

Tollasta teen 85kg tai 90kg 3x6 jossain kohtaa selkätreeniä yleensä.

Ei jaksa noilla taljoilla leikkiä, kun ei niissä riitä painot :oops:

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 17.12.2014, 22:24
Kirjoittaja ReTTeil
^Ite tollasel 40-50kg +8 toiston sarjaa treeni loppupuolella. Siis 40-50kg yhteensä..

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 18.12.2014, 02:45
Kirjoittaja Lightdragon4
mc odes kirjoitti:^Ite tollasel 40-50kg +8 toiston sarjaa treeni loppupuolella. Siis 40-50kg yhteensä..

http://www.exrx.net/WeightExercises/Bac ... dRowH.html

Tota yleenstä teen ton aiemman jälkeen 2x12-15 sellai, että 40-50kg yhteensä painoja :D

Siinä missä tossa aiemmassa oli se 85-90kg per käsi...

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 18.12.2014, 09:28
Kirjoittaja ReTTeil
Katos perkele ne oliki vähä erilaisia :lol:: Joo ei meillä oo salilla kuin pelkästää tuo yhenkäden versio ja sitä teen tol 20-25kg per käsi :redface::

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 18.12.2014, 15:32
Kirjoittaja Lemar
Kertokaas muute noista DAA XL tabuist? Ku sain fitnesstukust whey-80 messis tota :D

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 18.12.2014, 15:47
Kirjoittaja Lemar
Nii ja joo, voishan sitä nostella hiilareita sillein et tulis se 2000-2200kcal/d. Kattoo miten kroppa ja vaaka reagoi. Vituttaa ku en mitannut noita vyötärön ympäryyksiä yms alussa, ja nyt en ees löydä mittanauhaa. Mietin täs samal miten kauan mun kannattais ees dietata kun ei oo suunnitelmis mitää sixpack rantakuntoo, painoo aattelin nostaa ensjouluu asti ja sit 2016 kesällä vasta kireempi kunto

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 18.12.2014, 16:46
Kirjoittaja Lightdragon4
Lemar kirjoitti:Nii ja joo, voishan sitä nostella hiilareita sillein et tulis se 2000-2200kcal/d. Kattoo miten kroppa ja vaaka reagoi. Vituttaa ku en mitannut noita vyötärön ympäryyksiä yms alussa, ja nyt en ees löydä mittanauhaa. Mietin täs samal miten kauan mun kannattais ees dietata kun ei oo suunnitelmis mitää sixpack rantakuntoo, painoo aattelin nostaa ensjouluu asti ja sit 2016 kesällä vasta kireempi kunto


Hiilarit varastoi nesteitä eli paino lähtee varmaan ylös.
Muista syödä rasvaa riittävästi... Enemmän se rasvanmäärä vaikuttaa siihen testotasoon, kun noi DAA kapselit :D
Siitä on jopa todisteita.

Samahan se noita DAA kapseleita on syödä, mutta ei ne isoa vaikutusta varmastikkaan tee.

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 18.12.2014, 17:58
Kirjoittaja Giant
Lamar toi sun treenaaminen näyttää olevan kyllä aikamoista välineurheiluu, mihin sä tarviit niit? Itel ollu käytös vaa epäsäännöllinen kreatiini ja sit hera80.

1,5kk siitä ku fyssari (kirjaimellisesti) vetäs selän ees jotenkuten kuntoo. Jalat/lonkka/alaselkä edellee aika jumissa, lantio tuntuu olevan vähän vinossa. Ihan mukava vaiva :D

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 18.12.2014, 18:32
Kirjoittaja Lemar
Otin vaa ku sai bonus tuotteen, normisti käytän vaa heraa, kreaa ja bcaata, sekä Jalka/selkä treeneissä otan pwota, vaikuttaa aikalailla vaa toho väsymykseen mikä on joka päivä koulun jälkee :D vkl/lomil ei ees tarvii ku saa nukuttuu tarpeeks. Muita lisäravinteita en sitten edes käytäkkää

Wooggi millaset makrot kannattas olla 2000kaloril? Mitä nyt kattonu omii safkoii nii hiilarit yleensä 80-100g, prode 180-200g ja rasvat 30-50g, voipi olla enemmänki. 10% naudan jauhelihaa menee se 400g/d about, välillä tsikekinii 400-500g ton jauhelihan tilalla. Jos tsikenii nii rypsiöljyy vähän paistamisee, Sillontällö tilkka rypsärii jauhelihanki sekaa.

Ainii tuli eilen samalla noita omega 3:sia ja jottai all in one vitamiinei, niitä yritän muistaa iltasin tai aamusin ottaa.

Ps.jalkatreeni done, itelle oli yks fyysisesti ja henkisesti raskain treeni hetkeen, onneks oli frendi jeesaamas..
Meitsil 2 frendii joittenkaa käyn salil, toinen vois vetää jalkoi joka päivä ja toinen taas skippaa jalat aina.. mites sais sen vetää jalkoi, ei kuulemma kiinnosta yhtään sen tikkujalat, se on vähä rhp äijä xd

On muuten paska postaa puhelimel

E:
Wooggi toi sun linkkaamas selkäliike on ihan vitun kuningas liike, yleensä ite väännän ekat sarjat 2 kädel ja sit raskaammat yhel kädellä. Ainii nytku taas muistan:
Mites usein noita pienempii lihaksia voi treenata? (Epäkkäät, forkut pohkeet) epäkkäät vaatis vitusti kokoa lisää, laiminlyöny niitten treenii ihan liikaa, ja sitku niitäkin tekee nii perus olankohautuksia muutama sarja..
forkuista ei viel nii hätä oo, ei kädet muutenkaan mitkään jättiläiset oo. Pitäs salee laitella taas parit kuvat

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 18.12.2014, 20:41
Kirjoittaja Lightdragon4
Kirjottelen jonkun pitemmän vastauksen jossain kohtaa, mutta rasvat minimissään 75g/pvä, jos meinaat saada testotasot pidettyä edes kohtuu miehisellä tasolla.

100g hiilaria = 400kcal
200g prodee = 800kcal
50g rasvaa = 450kcal

Eihän noista tule edes lähelle 2000kcal...

Vetäse ennemmin 200g H+P ja 75g R ja kato miten lähtee toimii sellasilla seteillä :)

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 28.12.2014, 19:04
Kirjoittaja Lemar
Joo o, aamupaino 77kg. Tippunu laivareissun aikana näköjää :D Tuli safkaa vedettyy huoletta yms.
Eile rintaa, tänää tehtii jalkoja. Kokeilin vähä ennätyksiä tänään, 90kgx1 penkissä, ja kyykyissä sai tehtyy vikan sarjan 100kgx5.
Hyvin kyykky kehittyny, vasta 2-3kk kunnolla tehny jalkoja, aboutirallaa 2krt/vko.

Nyt pari viikkoo syön sillei etten pahemmin kato kaloreita, kunhan +2000 tulee, sit kattelen mihin päi toi paino liikkuu. Tarkotus ois sen jälkee alottaa se läskin keräys taas :D

Re: Fit II

ViestiLähetetty: 02.01.2015, 17:43
Kirjoittaja Lemar
JOU!

Nyt on uv ja joulu juhlittu, syöty on. Nyt tää kuukaus yritetää viel pudotella pari kiloo =)

Tänää oli 2015 vuoden ekat jumpat, jalkatreenit vedin. Oli mukava treeni, oon nyt parit treenit vetäny tosi isolla volyymilla, 15-20 toistot sarjoissa, sama oli tänäänki. Paitsi kyykyissä oli 5-10
Kyykkyy ekana, sarjat 20 40 60 80 80 ja sit viel 100. Sit prässiä vähän vajaammalla liikeradalla ja kevyellä painolla, yritin pitää kokoajan paineen reisissä, toistot 15-20, sit viel ojennus ja koukistus, toistot 15-30. Ojennuksis vedin 2 sarjaa pienellä painoilla ja 5-10sec pidot ylhääl. Taisin tehä 4 sarjaa

Sit vikana viel hinkutin pohkeita istuen ja seisten, toistot siellä 20 paikkeilla. Hyvä jumppa, riitti mun jaloille.


Huomenna varmaa rintaa sekä selkää, kokeilen miten rinnalla toimii noi 15 toistot. Btw, huomasin viime reenissä et smithissä saan jotenkin paremman supistuksen rintaan kuin vapaalla tangolla, mietin et vedänkö nyt seuraavan treenin siinä. Vinkkejä?