Fit II

Kuntoilu, Bodaus, Fitness, tämä on Runepolin hikisin nurkkaus

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 05.08.2013, 17:38

viewtopic.php?f=65&t=23344&p=578326#p578326

Piti postaa teinipeilisalilta xD
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Ryuk » 06.08.2013, 00:44

.
Viimeksi muokannut Ryuk päivämäärä 30.09.2014, 06:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryuk
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 909
Liittynyt: 26.01.2010, 18:52
Paikkakunta: Lande

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja K.G.B » 06.08.2013, 15:36

Veivasitko hauista ennen "pose"kuvaa, että kädet täris?
K.G.B
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 498
Liittynyt: 14.04.2011, 21:21

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 06.08.2013, 21:26

K.G.B kirjoitti:Veivasitko hauista ennen "pose"kuvaa, että kädet täris?


En veivannu itseasiassa, hauis reeni oli tänää.

En muutenkaa ollu veivannu mitää ennen kuvaa vaan otin sen heti ku menin salille, koska voin.

Ja voin mää Ryuk joskus ku jaksaa ottaa uuden paremmal laadulla, on vaa nyt 3 rappioviikkoa tiedossa nii katellaa sit syksymäl sitä :D
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Ryuk » 07.08.2013, 11:36

.
Viimeksi muokannut Ryuk päivämäärä 30.09.2014, 06:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Ryuk
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 909
Liittynyt: 26.01.2010, 18:52
Paikkakunta: Lande

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Sopulii » 10.08.2013, 19:29

tupalaiselt lähteny 5kg painoo vekeen, kertaakaa päässy puntille ja roteiinin saanti rajottunu sotkun rahkoihin, ai sitä vittuuntumisen määrää xD

kysymyksessä kuiteski aika pienen bf% omistava jannu
still #1
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Danskuu » 15.08.2013, 13:12

Sopulii kirjoitti:tupalaiselt lähteny 5kg painoo vekeen, kertaakaa päässy puntille ja roteiinin saanti rajottunu sotkun rahkoihin, ai sitä vittuuntumisen määrää xD

kysymyksessä kuiteski aika pienen bf% omistava jannu

Dat feel ku ite ois päässy intis joka päivä viimisen puolen vuoden aikan salil, ja sali 20m pääs
Kuva
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Sopulii » 17.08.2013, 09:43

Danskuu kirjoitti:
Sopulii kirjoitti:tupalaiselt lähteny 5kg painoo vekeen, kertaakaa päässy puntille ja roteiinin saanti rajottunu sotkun rahkoihin, ai sitä vittuuntumisen määrää xD

kysymyksessä kuiteski aika pienen bf% omistava jannu

Dat feel ku ite ois päässy intis joka päivä viimisen puolen vuoden aikan salil, ja sali 20m pääs

=P joo pitänee alkaa ite käyttää sitä ku spolk viel lähempänä :mrgreen:
still #1
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Adveko » 20.08.2013, 08:26

tänään jäälle, fiilis 5/5 :biggrin::
Adveko
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 05.04.2013, 16:48
RS -hahmo: Adweko

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 20.08.2013, 19:48

Huome salil n. 3kk tauon jlk.
Samal karppaan täs 4 viikkoo ennen Traconia, 2,7g protskuu/painokilo nomnom.
Kuva
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 20.08.2013, 22:31

Kapteeni kirjoitti:Huome salil n. 3kk tauon jlk.
Samal karppaan täs 4 viikkoo ennen Traconia, 2,7g protskuu/painokilo nomnom.


Tekeeki kropalle tosi hyvää alottaa salireeni nollahiilareilla pitkän tauon jälkee ;D
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 20.08.2013, 22:34

Lightdragon4 kirjoitti:
Kapteeni kirjoitti:Huome salil n. 3kk tauon jlk.
Samal karppaan täs 4 viikkoo ennen Traconia, 2,7g protskuu/painokilo nomnom.


Tekeeki kropalle tosi hyvää alottaa salireeni nollahiilareilla pitkän tauon jälkee ;D


Katokku kaikki ei oo sellasii 100kg lihapalloja vaan jotku oikeasti käy salilla tekemässä pienillä painoilla pitkiä sarjoja ja tekemässä muuta kuin isoa pattia.
Tarkotuksena vain saada olematon bf ja parantaa mun 6pack, 63kg paikkeil pitää olla 4 viikon päästä nii siihen tiputan samal.
Kuva
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 21.08.2013, 09:25

Kapteeni kirjoitti:
Lightdragon4 kirjoitti:
Kapteeni kirjoitti:Huome salil n. 3kk tauon jlk.
Samal karppaan täs 4 viikkoo ennen Traconia, 2,7g protskuu/painokilo nomnom.


Tekeeki kropalle tosi hyvää alottaa salireeni nollahiilareilla pitkän tauon jälkee ;D


Katokku kaikki ei oo sellasii 100kg lihapalloja vaan jotku oikeasti käy salilla tekemässä pienillä painoilla pitkiä sarjoja ja tekemässä muuta kuin isoa pattia.
Tarkotuksena vain saada olematon bf ja parantaa mun 6pack, 63kg paikkeil pitää olla 4 viikon päästä nii siihen tiputan samal.


Ei se lihasmassan koko tai sen hankinta tossa ollukkaan se pointti, vaan kun laitat kropan uuteen fyysiseen rääkkiin tauon jälkeen se sekottaa elimistöä alussa joka tapauksessa niin siihen vielä yhden pääravintoaineen puutos ei tee millään muotoa hyvään sisäelimille tai lihaksille.

Tietty jos on pakkorako nii onhan se tehtävä, mutta ei se silti hyvästä ole.
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja The_Rest » 22.08.2013, 17:29

Kapteeni on vaan psykoosissa! Älkää tuomitko!

Itel alkaa taas syksyl kunnon superreenaus taistelulajien muodossa.
Kuva
The_Rest
kisse
kisse
Avatar
 
Viestit: 1337
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
Paikkakunta: twg discord
Discord nick: Liian pitkä tähän...

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Runite Cape » 30.08.2013, 10:06

Vuoden verran tullu treenattuu kunnolla ja vaikka en voimaa treenaakkaan pahemmin niin noin 33% lisääntyny voima käytännössä joka liikkeessä. Samassa ajassa paino noussut sen 8 kiloa (rasvaprosentti tippun 1% ja nyt siis 10%). Oikeella tiellä ollaan ja tästä hyvä jatkaa :)
Runite Cape
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 941
Liittynyt: 30.04.2008, 14:58
IRC-nick: 24 Joulu 2005

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Adveko » 30.08.2013, 15:41

lukion lihaskuntotestit näytti tältä:

vatsat/min: 47 kpl
punnerrukset/min: 25 kpl
leuat: 7 kpl

Joku tyydyttävän-hyvän välimuoto taitaa olla tuo tulos. Oli myös joku venyvyysosuus ja siitä tuli se vaadittava. Tässä kursissa vielä cooperi tossa parin viikon päästä.
Adveko
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 75
Liittynyt: 05.04.2013, 16:48
RS -hahmo: Adweko

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja K.G.B » 01.09.2013, 20:32

Onhan tuota... Jonku aikaa tultu jo käytyä leikkii malmien parissa :redface::

Peukut alotuspostille, ei saatana :lol::
K.G.B
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 498
Liittynyt: 14.04.2011, 21:21

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Teesuomi » 02.09.2013, 19:45

Menin tekeen tänää jotain hienoa ja ostin kolmen kuukauden kortin.
Kuva
Kuva
Kuva
Teesuomi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1990
Liittynyt: 29.04.2008, 20:01
Paikkakunta: Oulu/Lappi
RS -hahmo: 4X
Klaani: Northern Gods

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 02.09.2013, 20:38

Teesuomi kirjoitti:Menin tekeen tänää jotain hienoa ja ostin kolmen kuukauden kortin.

Mutta mitä hienoa teit?
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Teesuomi » 02.09.2013, 20:48

Valokaapeli kirjoitti:
Teesuomi kirjoitti:Menin tekeen tänää jotain hienoa ja ostin kolmen kuukauden kortin.

Mutta mitä hienoa teit?

Masturboin
Kuva
Kuva
Kuva
Teesuomi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1990
Liittynyt: 29.04.2008, 20:01
Paikkakunta: Oulu/Lappi
RS -hahmo: 4X
Klaani: Northern Gods

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Lemar » 17.09.2013, 11:13

Mä oon taas bäk. Kuukauden käyny taas salil, bulkbulk paino noussu viitisen kiloo <3 huomannu et safka alkan uppoo helpommi ku enne, kalorit yleensä siin 2500-3000 paikkeil, välil mennää +3500 :D

pojat muute, te isot, ostin tos ekan kreatiinipurnukan ikinä (smartsupps creatine), vedin tos äske ~12 aikaa ekaa kertaa, mun kysymys on että suositteletteko mielummi aamupalan kanssa vaiko palkkarin seas treenin jälkee? Välipäivisin vedän aamupalan yhteydesainaki. Ja nytku tää on niiku ihan ekaa kertaa kokeilussa nii, kaua kantsii vetää? joku 4-10vko kuuri sit tauko? vastatkaa nopsaa :*
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja The_Rest » 17.09.2013, 17:29

Vedä sitä homona kokoaja, ja sit kans anabolisia osta. Ja kasvuhormonia.
Kuva
The_Rest
kisse
kisse
Avatar
 
Viestit: 1337
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
Paikkakunta: twg discord
Discord nick: Liian pitkä tähän...

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja Juco » 18.09.2013, 22:22

Mitäs porukka on mieltä IIFYM:stä? Vai vieläkö syötte sitä samaa riisiä ja kanaa kolmen tunnin välein?
Juco
Maanviljelijä
Maanviljelijä
 
Viestit: 669
Liittynyt: 29.06.2010, 22:57

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja J O N T T U » 19.09.2013, 21:43

Uhh jea, päälle kuukauden tauon jälkeen tuli käytyä lenkillä, sellane 18km intervallausta purtsilla. Ei vtu, meni kyl pari vikaa mäkee sipsutteluks ja jaloissa tuntuu viel kolmen päivän pääst mut kyl tää täst.

Ja asiaan:

Tuli tos nyt kummasti lisää vapaa-aikaa sattuneesta syystä ja mua kiinnostais alottaa saliharrastus. Oon täs ny parin viikon ajan tutkaillu netist kaikkii alottelijoille suunnattuja ohjelmia ja yleistä saliharrastuksesta/ruokavaliosta. Tavotteena mulla ois saada näkyvyttä ylävartaloon ja abouttiarallaa 10kg lisää massaa, atm mitat ~172/63, tarkat mitat pistän kuha käyny terkkaril.

Mitä nyt selaillu ni eri lähteistä riippuen toi 10kg vois olla ihan realistinenkin tavote täs about 8-10 kuukaudessa (tai paljon nopeemminkin). Syöminen ei tulis olee mulle ongelma, joku +500 kcal päiväs + protskut tulis helposti, ku syön muutenki isoi annoksii ja talven aikana kertyy rasvaa mahaan, jotka kesäl sit poltan (viime kesänäki about kuukaudes paino 65 kg-->61 kg).

Niin niistä ohjelmista, eli toi starting strength nyt on eniten osunu silmää alottelijoille suunnatuista ohjelmista ja se nyt vaikuttais suht yksinkertaselta ja mulle sopivalta. Emt onko miten luotettava lähde, mut pakkotoistost katoin selkeet suomenkieliset ohjeet:
Spoiler:
Tämä ohjelma on alunperin tarkoitettu aloittelijalle, mutta toimii varmasti hyvin myös pitempään harrastaneella voimatasojen palauttamiseen pitemmän tauon jälkeen. Treenasin tällä ohjelmalla noin kolmen kuukauden ajan ja olin tyytyväinen tuloksiin. Olen itse yhä aloittelija tämän harrastuksen parissa, joten minulla ei varsinaisesti ole pohjaa ryhtyä neuvomaan ketään, mutta mikään osa tästä tekstistä ei olekaan minun käsialaani, vaan olen vain suomentanut ja tiivistellyt itseäni viisaampien antamia ohjeita. Tämä ohjelma sopii hyvin niin voiman kuin massan keräämiseen, ja sen varsinainen kohderyhmä on "laihat teinipojat".

Alkuperäinen ohjelma kirjasta Starting Strength:

Treeni A
Kyykky 3x5
Penkkipunnerrus 3x5
Maastaveto 1x5

Treeni B
Kyykky 3x5
Pystypunnerrus 3x5
Rinnalleveto 3x5


Ohjelmasta löytyy internetistä myös toinen versio joka on alla. Ohjelmat ovat muuten samat, lukuunottamatta rinnallevetoa joka on korvattu soudulla toisessa versiossa ohjelmasta. Perusteluna vaihdolle on se, että rinnalleveto on teknisempänä nostona vaikeampi opetella itse joten sijasta voi tehdä soudun. Molemmissa ohjelmissa päivän treeni kuitenkin koostuu kyykystä, työnnöstä ja vedosta.

3x5 toistolla tarkoitetaan tässä, että liikkeessä tehdään kolme viiden toiston työsarjaa, joissa kaikissa käytetään samaa painoa. Aloita aina tyhjällä tangolla ja lisää painoja vähitellen ennen raskaita sarjoja, esimerkiksi näin jos kyykyssä teet raskaat sarjat sadalla kilolla:

Kyykky:
5x20
5x60
3x80
3x5x100

Lähestyttäessä käytettävää sarjapainoa voi sarjat jättää lyhyemmäksi ja tehdä vain muutaman toiston painoon totuttelemiseksi. Progressio ohjelmassa toteutetaan siten, että treenaaminen aloitetaan aluksi niin keveillä painoilla, että niillä pystyy tekemään eri liikkeet varmasti puhtaasti. Joka ikinen kerta salilla käydessä kaikkiin liikkeisiin kuitenkin lisätään hyvin vähän painoa - esimerkiksi kyykyssä kun treenikertoja on kolme viikossa, voi rautaa lisätä vaikka 2,5 kiloa joka kerta. Lisäys on vähäinen alkuun, mutta 7,5 kiloa viikossa kertyy nopeasti niin raskaaksi, että ennemmin tai myöhemmin tuokin lisäys on liikaa.

Kun painot ovat käyneet niin raskaiksi, että parilla peräkkäisellä kerralla et jaksa tehdä kaikkia kolmea viiden toiston sarjoja loppuun asti, on aika peruuttaa sarjapainoja pari viikkoa taaksepäin ja lähtä uudestaan lisäämään niitä kerta toisensa jälkeen. Näin alempaa "vauhtia hakien" saa ennätyksiään vielä parannettua pariinkin kertaan ja pidettyä yllä suoraviivaista kehitystä. Vähennä painoa vain siitä liikkeestä kerrallaan joka jämähti, muut voi tehdä kovaa kunnes niissäkin kehitys tyssää.

Kyykyllä tarkoitetaan tässä ohjelmassa low bar -kyykkyä suhteellisen leveässä asennossa ja pystypunnerruksella pystypunnerrusta seisten levytangolla. Soudusta käytetty versio on ylävartalo vaakasuorassa tehty soutu, ei tavallisimmin tehty kulmasoutu.

Mul on jonkinlaine käsitys noitten erilaisten laitteiden käytöst, mitä täält paikalliselt salilt löytyy ja jotain muita liikkeitä osaan. Mut noi liikkeet mitä tos ohjelmas on, on lähes kaikki mulle vieraita tai ainaki teen vääräl tekniikal. Luulen kyl saavani sit opetusta joltain kokeneemmilta, ku tuol säbäporukaski käy vanhoja salikettuja. Mut niin oisko teil heittää ideoita/korjauksii tms. tähän liittyen.
Kuva
Nyt kerkee kirjotella, expat ei kuse.
J O N T T U
Savenvalaja
Savenvalaja
Avatar
 
Viestit: 1183
Liittynyt: 11.07.2011, 23:16
Paikkakunta: Kuopio
RS -hahmo: J O N T T U

Re: Fit II

ViestiKirjoittaja K.G.B » 19.09.2013, 22:27

Lemar kirjoitti:Mä oon taas bäk. Kuukauden käyny taas salil, bulkbulk paino noussu viitisen kiloo <3 huomannu et safka alkan uppoo helpommi ku enne, kalorit yleensä siin 2500-3000 paikkeil, välil mennää +3500 :D

pojat muute, te isot, ostin tos ekan kreatiinipurnukan ikinä (smartsupps creatine), vedin tos äske ~12 aikaa ekaa kertaa, mun kysymys on että suositteletteko mielummi aamupalan kanssa vaiko palkkarin seas treenin jälkee? Välipäivisin vedän aamupalan yhteydesainaki. Ja nytku tää on niiku ihan ekaa kertaa kokeilussa nii, kaua kantsii vetää? joku 4-10vko kuuri sit tauko? vastatkaa nopsaa :*
Palkkarissa, 2-3kk
K.G.B
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 498
Liittynyt: 14.04.2011, 21:21

EdellinenSeuraava

Paluu Kuntoilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 62 vierailijaa