/fit/

Kuntoilu, Bodaus, Fitness, tämä on Runepolin hikisin nurkkaus

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lemar » 20.11.2012, 19:03

NorthernLights kirjoitti:Noin, suunnilleen 6kk salilla käyty. : >

Onkos millasii tuloksii tullu/näkyny? :)
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Teesuomi » 20.11.2012, 23:51

Lemar kirjoitti:Pakko täs taas kysyy ku en muista ":D" et kannattaaks näin alkuu ku reenaan salil vetää miinuskaloreil ja sitku tota läskii lähten pikkase enempi nii sit plussille et tulee lihast vai miten se kantsis? Ei mul kuitekaa mitää bodarikehoo oo tavotteen vaa semmone semi et näkyis lihaksii ainaki vähä :D Nii ja ehtiiks 7kk vetää millasen vartalon, semmosen et kehtaa esitel rannal jne? xd
Lähtökohtana kuitenki 173-176/cm 75-78kg 15v poika :D

No riippuu miten sää sitä läskiä haluut pois. Jos sitä on paljo ja haluut nopee pois nii ofc miinuksil ja aamuaerobiset kunniaan. Jos sitä taas ei oo pahemmi nii normaalisti syömäl kyl lähtee helvettiin kun läski väistyy lihasten tieltä. Yleesä se läski lähtee si viimisenä sieltä minne se on ekana tullu. Oon kyl iha väärä ihmine omasta mielestä neuvoo missää laihutukses ku ei siitä pahemmi oma kohtasii kokemuksii ole. Atm koitan saa'a painoa lisää muttei sitä vaa tunnu tulevan vaik kuin paljon syön ja koko ajan on nälkä. Ainaki jotai tos siitä mitä ite saattasin tehä.
Kuva
Kuva
Kuva
Teesuomi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1990
Liittynyt: 29.04.2008, 20:01
Paikkakunta: Oulu/Lappi
RS -hahmo: 4X
Klaani: Northern Gods

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 21.11.2012, 03:32

Teesuomi kirjoitti:
Lemar kirjoitti:Pakko täs taas kysyy ku en muista ":D" et kannattaaks näin alkuu ku reenaan salil vetää miinuskaloreil ja sitku tota läskii lähten pikkase enempi nii sit plussille et tulee lihast vai miten se kantsis? Ei mul kuitekaa mitää bodarikehoo oo tavotteen vaa semmone semi et näkyis lihaksii ainaki vähä :D Nii ja ehtiiks 7kk vetää millasen vartalon, semmosen et kehtaa esitel rannal jne? xd
Lähtökohtana kuitenki 173-176/cm 75-78kg 15v poika :D

No riippuu miten sää sitä läskiä haluut pois. Jos sitä on paljo ja haluut nopee pois nii ofc miinuksil ja aamuaerobiset kunniaan. Jos sitä taas ei oo pahemmi nii normaalisti syömäl kyl lähtee helvettiin kun läski väistyy lihasten tieltä. Yleesä se läski lähtee si viimisenä sieltä minne se on ekana tullu. Oon kyl iha väärä ihmine omasta mielestä neuvoo missää laihutukses ku ei siitä pahemmi oma kohtasii kokemuksii ole. Atm koitan saa'a painoa lisää muttei sitä vaa tunnu tulevan vaik kuin paljon syön ja koko ajan on nälkä. Ainaki jotai tos siitä mitä ite saattasin tehä.

Ei 15 vuotiaana kannata ainakaa mitään kovia pikadiettejä vetää, saattaa heijastua aika ilkeesti pituuskasvuun...

Eli rauhallista painonpudotusta urheilua lisäämällä ite suosittelisin...
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lemar » 21.11.2012, 19:29

Thanks :D

Wtf paino pudonnu 2viikos 4kiloo, onks nesteet lähteny vai hä :D mut joo, tuli tänää kokeiltuu pystypunnerrust, en tiiä paljo tanko paino, varmaa sen 20kg + 15kg painot vedin joku 3x10.

Kertokaas muute et millasii määrii toistoi suosittelette? Ite vedän atm esim penkis 3x8 40kilol, ylätalja 3x10 ~30kg (en muista), alatalja 3x10 35kg, jalkaprässi 3x10 100kg, hauiskääntö 3x7 tanko + 10kg (kiemuratanko tjsp) muit laitteit en sit muistakkaa xd

saattaa vähä kilot heitellä ku ei muista ny tarkallee ku tulee vähä miten sattuu välil laitettuu niit ku ei oo atm varsinaist ohjelmaa
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Sopulii » 21.11.2012, 19:43

korkeil painoil omaan voimatasoos nähden ja vähemmän toistoja, 8-12 ihan hyvä, vaihdat sitä painoo vaa korkeemmalle et tuntuu kunhan sen 3 sarjaa saat tehtyä

tietty sit joskus voi energiatasot olla tosi alhaal, oot treenannu jo kovaa samaa lihasta samalla kerralla nii ei vaa tahdo jaksaa millon sit tietty kandee lopettaa

muista et se et saat liikkeen tehtyä kunnolla > painojen määrä, jos teet liikkeen väärin isoilla painoilla nii iha turhaa sä sitä treenaat, paskot vaa paikkas
still #1
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lemar » 21.11.2012, 20:07

Sopulii kirjoitti:korkeil painoil omaan voimatasoos nähden ja vähemmän toistoja, 8-12 ihan hyvä, vaihdat sitä painoo vaa korkeemmalle et tuntuu kunhan sen 3 sarjaa saat tehtyä

tietty sit joskus voi energiatasot olla tosi alhaal, oot treenannu jo kovaa samaa lihasta samalla kerralla nii ei vaa tahdo jaksaa millon sit tietty kandee lopettaa

muista et se et saat liikkeen tehtyä kunnolla > painojen määrä, jos teet liikkeen väärin isoilla painoilla nii iha turhaa sä sitä treenaat, paskot vaa paikkas

Juu tota oon tehnykki et lisänny painoo, jos menee kunnol liike jatkan jos ei mee nii vähennän painoo :D

Btw oisko mahollist ens kesäks (~6kk) penkist ~80kg? Nyt 55kg :mrgreen:
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Sopulii » 21.11.2012, 20:11

on mahdollista mut ei sun kandee sitä nyt kelaa koko ajan, treenaat vaa kunnolla ja syöt myös aina välillä nii kyl ne tulokset nousee siitä
still #1
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lemar » 21.11.2012, 20:47

Sopulii kirjoitti:on mahdollista mut ei sun kandee sitä nyt kelaa koko ajan, treenaat vaa kunnolla ja syöt myös aina välillä nii kyl ne tulokset nousee siitä

juu päätavotteenahan on saada vähä lihast läskin tilalle sillei et kehtaa kulkee kesäl biitsil ilma paitaa :D

nyt kokeilus miten berocca auttaa jaksaa aamusin ku sain paketin faijalt :D
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja The_Rest » 21.11.2012, 20:54

Saat penkin ihan helvetisti yli 80kg kesäks, jos treenaat oikein. Jopa mie penkkaan yli 80 nytki, vaik en oo puntteja nähny muutamaan kuukauteen.
Kuva
The_Rest
kisse
kisse
Avatar
 
Viestit: 1337
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
Paikkakunta: twg discord
Discord nick: Liian pitkä tähän...

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 22.11.2012, 12:44

The_Rest kirjoitti:Saat penkin ihan helvetisti yli 80kg kesäks, jos treenaat oikein. Jopa mie penkkaan yli 80 nytki, vaik en oo puntteja nähny muutamaan kuukauteen.

No se, mutta ei välttämättä 15-vuotiaana kannata nii kovaa reeniä vetää salilla jos se pituuskasvupiikki on viel tulematta, ku voi jäädä vähä lyhyeks... Niitä tapauksia on suomiki täynnä ku reenattu kovaa teini-ikäsenä ja jääty sen takia lyhyeks.

Kannattaa muutenkin alusta asti treenata tasapuolisesti, eikä keskittyä vaan "penkkiin" niin saat sopusuhtasemman kropan ja enemmä hyötyä siitä yleiseltasol :P Ne penkkimaksimit jne. on helppo reenata sit kohillee vuoden kahen jälkee, kun on tukilihaksetki kasvanu jo riittävästi ja kroppa tottunu erilailla rasitukseen.
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lemar » 24.11.2012, 14:34

Ei tosiaa oo mitää hajuu et onks mul tullu jo toi pituuskasvupiikki, huomasin eile et menny kaverin pituuden ohi vihdoin, se ollu mua joku 5cm pidempi aina xd

Pituudest en tiiä viel mut paino tippunu ~78-79kg->73kg kolmes viikos. Onks hyvi vai onks noi vaa nesteit mitä lähten vai hä :D?
Kaloreit tullu vedettyy päiväs avg ~1300kcal, eilen meni hurjat 700kcal ja tää viikko muutenki menny jossai 1000:ssa ku oikee jaksanu syödä :roll: Tänää syöny yhen leivän pari tuntii sit ja äske salil vetäsin protskun naamarii. Tänääki varmaa pyöritää jossai 700-1000kaloris loppujenlopuks ku ei vaan maistu mikää :roll:

E: Ah ja joo, tulee reenattuu noin 4-5 kertaa viikos salilla
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja The_Rest » 24.11.2012, 14:49

Et tee salitreenillä juuri mitään, jos et syö kunnolla. Tuut vaa yhtä laiskaks ja raihnaseks ku minä näin rahattomana oon. Ihan turhaa pitää kalorimääriä liian alhasina, vaikka paino putoiskin nopeammin - reenailu on kuitenkin pitkän tähtäimen hommaa.
Kuva
The_Rest
kisse
kisse
Avatar
 
Viestit: 1337
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
Paikkakunta: twg discord
Discord nick: Liian pitkä tähän...

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lemar » 24.11.2012, 20:27

The_Rest kirjoitti:Et tee salitreenillä juuri mitään, jos et syö kunnolla. Tuut vaa yhtä laiskaks ja raihnaseks ku minä näin rahattomana oon. Ihan turhaa pitää kalorimääriä liian alhasina, vaikka paino putoiskin nopeammin - reenailu on kuitenkin pitkän tähtäimen hommaa.

Juu, pitäs vähä tsemppaa syömist, ei vaa maistu oikee. Huomen pakko kokeil milt maitorahka maistuu ku heittää tota whey80 sekaa :D pakko koittaa saada alas sitä shittii et sais jotai välipalaa päivisi, ko ei muuta oikee keksi.

Nii ja kannattaaks mun täl hetkel vedel viel jollai -500 kaloril et saa vähä painoo alemmas (alle 70kg ni oisin tyytyväine) ja sen jälkee alkaisin keskittyy lihasten kasvattamisee vai wat? Täs samal siis käyn salil jne, mut siis käyks sillei et jos en syö tarpeeks nii ei ne lihaksetaa kasva? :D
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 24.11.2012, 20:43

Lemar kirjoitti:
The_Rest kirjoitti:Et tee salitreenillä juuri mitään, jos et syö kunnolla. Tuut vaa yhtä laiskaks ja raihnaseks ku minä näin rahattomana oon. Ihan turhaa pitää kalorimääriä liian alhasina, vaikka paino putoiskin nopeammin - reenailu on kuitenkin pitkän tähtäimen hommaa.

Juu, pitäs vähä tsemppaa syömist, ei vaa maistu oikee. Huomen pakko kokeil milt maitorahka maistuu ku heittää tota whey80 sekaa :D pakko koittaa saada alas sitä shittii et sais jotai välipalaa päivisi, ko ei muuta oikee keksi.

Nii ja kannattaaks mun täl hetkel vedel viel jollai -500 kaloril et saa vähä painoo alemmas (alle 70kg ni oisin tyytyväine) ja sen jälkee alkaisin keskittyy lihasten kasvattamisee vai wat? Täs samal siis käyn salil jne, mut siis käyks sillei et jos en syö tarpeeks nii ei ne lihaksetaa kasva? :D


Ei kannata tota whey80 rahkaa heittää, koska saat siit rahkasta itessää jo tarpeeks protskua... Heitä ennemmi siihe sekaa vaikka banaania ja juo se whey80 erillisenä myöhemmin,
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lemar » 24.11.2012, 20:57

Lightdragon4 kirjoitti:
Lemar kirjoitti:
The_Rest kirjoitti:Et tee salitreenillä juuri mitään, jos et syö kunnolla. Tuut vaa yhtä laiskaks ja raihnaseks ku minä näin rahattomana oon. Ihan turhaa pitää kalorimääriä liian alhasina, vaikka paino putoiskin nopeammin - reenailu on kuitenkin pitkän tähtäimen hommaa.

Juu, pitäs vähä tsemppaa syömist, ei vaa maistu oikee. Huomen pakko kokeil milt maitorahka maistuu ku heittää tota whey80 sekaa :D pakko koittaa saada alas sitä shittii et sais jotai välipalaa päivisi, ko ei muuta oikee keksi.

Nii ja kannattaaks mun täl hetkel vedel viel jollai -500 kaloril et saa vähä painoo alemmas (alle 70kg ni oisin tyytyväine) ja sen jälkee alkaisin keskittyy lihasten kasvattamisee vai wat? Täs samal siis käyn salil jne, mut siis käyks sillei et jos en syö tarpeeks nii ei ne lihaksetaa kasva? :D


Ei kannata tota whey80 rahkaa heittää, koska saat siit rahkasta itessää jo tarpeeks protskua... Heitä ennemmi siihe sekaa vaikka banaania ja juo se whey80 erillisenä myöhemmin,

Ookke, pitää kokeil huomen sillei et heittää rahkan ja banaanit blenderii vaik nii tulisko siit hyvää :D Tai sit vaa heitän banaanii sinne purnukkaa sekaa ja mussutan sillai
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Turpomies » 27.11.2012, 23:51

Oooo.... Täällä olikin tällanen osio, joten kai mä kans liityn mukaan keskusteluun ja kerron jotain ittestäni. :d
Oon just täyttäny 17 vuotta ja salilla oon käynyt nyt vasta vajaa 6kk, jos ei viime syksyn satunnaisia 1x viikkoon penkkii/hauista treeniä lasketa. Pituutta mul on 190cm, kesänkuun alus painoin noin 93 kg ja nyt paino on 99 kg luokkaaa... Onhan siinä rasvaakin varmasti tullut mukana vaikka tulokset ovatkin roimasti nousseet. Tuppaa mul oleen niin, että jos en ruokapuoltani yhtään kato niin paino nousee kyl hurjan nopeasti. Tällä hetkellä nämä kuningaslajin eli voimanoston tulokset mulla ovat: Penkki 95kg, mave 160kg ja kyykky 130kg. Vasta aloittelijoitahan tässä ollaan sekä motivaatio on huipus ja tavotteet korkeel niin eiköhän tässä vielä kehitytä paljon pidemmälle! :smile::
Turpomies
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 146
Liittynyt: 07.05.2008, 07:36
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Xupafion
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lemar » 28.11.2012, 21:20

Lähti uudet jauheet tilauksee (whey - 80 mansikka 1kg), kaupan päälle http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artikla ... etablettia sain tollasii xd saa nähä tuleeks otettuu noit yhtää
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Teesuomi » 09.12.2012, 22:34

Tulipahan penkkireenin jälkee kokeiltuu tällästä: http://vimeo.com/55131490

Kyllä tuntu kivalta. :D
Kuva
Kuva
Kuva
Teesuomi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1990
Liittynyt: 29.04.2008, 20:01
Paikkakunta: Oulu/Lappi
RS -hahmo: 4X
Klaani: Northern Gods

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Juco » 09.12.2012, 23:10

Teesuomi kirjoitti:Tulipahan penkkireenin jälkee kokeiltuu tällästä: http://vimeo.com/55131490

Kyllä tuntu kivalta. :D

Mulla ois tarkotuksena kokeilla tuota samaa tiistaina, :biggrin::
Juco
Maanviljelijä
Maanviljelijä
 
Viestit: 669
Liittynyt: 29.06.2010, 22:57

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lemar » 12.12.2012, 10:35

Se fiilis ku katon itteeni peilist aamul ja en näytä enää himoläskilt <3 Paino tosiaa siin 70,5kg paikkeil 8-)
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lightdragon4 » 12.12.2012, 15:05

se fiilis ku katoin tänää peilii ja huomasin mitä 3kk reenitauko on tuonu xD

Nyt pikkuhiljaa reenirytmiä taas hakemaan....
Lightdragon4
Leipuri
Leipuri
 
Viestit: 944
Liittynyt: 29.07.2008, 11:25
RS -hahmo: XpelleX
IRC-nick: -.-
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja The_Rest » 13.12.2012, 01:05

Ite alotin taas syömättömyysdieetin.
Kuva
The_Rest
kisse
kisse
Avatar
 
Viestit: 1337
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
Paikkakunta: twg discord
Discord nick: Liian pitkä tähän...

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lemar » 17.12.2012, 15:15

Hei läskit, millasii pähkinöit suosittelette? Ite ostin ny pussin pistaasipähkinöit koska imo paras maku nois, en sit tiiä onks noi kannattavimpii..Mut joo kourallinen päiväs, ainaki koitan pysyy kourallises :D
Lemar
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 310
Liittynyt: 27.08.2011, 08:27

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 17.12.2012, 17:49

Lemar kirjoitti:Hei läskit, millasii pähkinöit suosittelette? Ite ostin ny pussin pistaasipähkinöit koska imo paras maku nois, en sit tiiä onks noi kannattavimpii..Mut joo kourallinen päiväs, ainaki koitan pysyy kourallises :D

Ite mättään casheweit ja maapähkinöitä arvojen perusteel. Pistaasit on maultansa lemppareit kyl mut kallita (kuten myös cashew).
Kuva
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: /fit/

ViestiKirjoittaja Lareksi » 17.12.2012, 18:23

Sillon ku oon plussilla nii vetelen ihan vaa suolapähkinöitä, ei varmaan terveellisin vaihtoehto mutta siinähän ne menee :smile::
Lareksi
Renki
Renki
 
Viestit: 221
Liittynyt: 01.05.2008, 10:37
IRC-nick: Muano

EdellinenSeuraava

Paluu Kuntoilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa