Kun yritin kasvaa massiiviseksi treenieni alkuaikoina, seurasin seuraavaa treeni ohjelmaa jota kutsun kultaiseksi kuusikoksi (Golden Six). Etenin valtavasti kyseisellä ohjelmalla, kuten sadat muut jotka treenasivat salillani Münich:ssä, Saksassa. Kaikki olivat sitä mieltä, että tämä yksinkertainen systeemi tuotti erinomaisia tuloksia lihaskasvun ja painon lisäyksen suhteen. Jos teet näitä perusharjoitteita vähintään kolme kuukautta, kolme kertaa viikossa ei-peräkkäisinä päivinä, kehität itsellesi monta kiloa uutta, vaikuttavaa lihasta. Pyri joka kerta lisäämään painoa liikeeseen, kun pystyt tekemään 2 tai 3 toistoa yli suositellun määrän. Tässä on Golden Six eli kultainen kuusikko
.Hewwie' kirjoitti:wheres ur veggies????
Ishiku´ kirjoitti:Piti tänää ostaa salikortti mut oli omistaja jo livahtanu pois ni ensviikolla sitte. En oo enne salilla käyny vaa himassa just vatsoja, leukoja ja punnerruksia tehny iltasi.
Kapteeni kirjoitti:Mitä vittua Mika Nyyssölä tekee mun salilla o_o?
Ishiku´ kirjoitti:Ishiku´ kirjoitti:Piti tänää ostaa salikortti mut oli omistaja jo livahtanu pois ni ensviikolla sitte. En oo enne salilla käyny vaa himassa just vatsoja, leukoja ja punnerruksia tehny iltasi.
Nyt oon about kuukauden käyny salilla ja just kokeillu noita eri "laitteita" ja 3 kertaa viikossa vaa käyny. Tehny nyt joka kerta samoja enkä oo mitenkää jakanu, mut pitäskö täs kohta alkaa miettimää et jakais joteki et tekee yhtenä päivänä aina eri asioita?
Sopulii kirjoitti:Ishiku´ kirjoitti:
Nyt oon about kuukauden käyny salilla ja just kokeillu noita eri "laitteita" ja 3 kertaa viikossa vaa käyny. Tehny nyt joka kerta samoja enkä oo mitenkää jakanu, mut pitäskö täs kohta alkaa miettimää et jakais joteki et tekee yhtenä päivänä aina eri asioita?
mil salil käyt???????
j o n u kirjoitti:Vai siis jotain iha marginaalista hifistelyä, ku pitäis olla 100% lihaa ja luuta?
The_Rest kirjoitti:
ja itel on toi et rasvat tulee vittu suoraan mahaan aina kaikki
Kapteeni kirjoitti:The_Rest kirjoitti:
ja itel on toi et rasvat tulee vittu suoraan mahaan aina kaikki
Tämä.
Menis vaikka perseeseen ne rasvat saatana.
Tollane parin millin rasvakerros alavatsassa peittämässä komeeta palikkariviä vituttaa, yläpalikoiden kohdalla on iha hyvä mutta sitten heti navan kohalta valahtaa.
Varjostuksen kanssa saa kyllä 8 palikkaa näkyviin kun vähä vääntelee.
Mut oon perfektionisti ja tartten sen parin millin vittuun kesäks :asdasdasd.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa