Sit pitäs ostaa uusii protskujauheit, oisko mitää hyvii ehdotuksii?

mist kirjoitti:Sit pitäs ostaa uusii protskujauheit, oisko mitää hyvii ehdotuksii?
ite ostin 4kg säkin, hintaa oli ~40e
Lemar kirjoitti:mist kirjoitti:Sit pitäs ostaa uusii protskujauheit, oisko mitää hyvii ehdotuksii?
ite ostin 4kg säkin, hintaa oli ~40e
Tommosen vois pistää tilauksee![]()
Kantsiiks tota vetää kans päivin jolloin ei käy salil? :p ainaki voisin ite vedel nii saa kaloreit vähä :3
Teesuomi kirjoitti:Salireenin jälkee ainaki aina sellasta jauhetta mis hiilareit, mut mielummi sillo ku ei käy salil nii vois vetää mielummi pelkkää heraa. Heraa muutenki kyl menee paljo nopeemmi entä palautumiseen tarkotettui jauheita. Ainaki jos vetää useemmin ku kerran päiväs herat naamaa.
J O N T T U kirjoitti:Aaah öriöri, kymppi juostu hiukan kolmen tonnin cooperaikaa nopeemmin. :33
Nyt voin olla tyytyväine itteeni, eiku 78g protskuu naamaa ja huome uusiks.
ps. helvetin hiki tuli
Kapteeni kirjoitti:J O N T T U kirjoitti:Aaah öriöri, kymppi juostu hiukan kolmen tonnin cooperaikaa nopeemmin. :33
ps. helvetin hiki tuli
Meil oli 3300 cooper 10 sillonku olin viel peruskoulussa / kauppiksessa.
3500 cooperia juostaan, 5-6 treenit viikossa 10-12km juoksulenkkejä.
Lihastreenejä nykyään sitärataa miten harrastus vaatii mun kroppani olevan.
J O N T T U kirjoitti:Kapteeni kirjoitti:J O N T T U kirjoitti:Aaah öriöri, kymppi juostu hiukan kolmen tonnin cooperaikaa nopeemmin. :33
ps. helvetin hiki tuli
Meil oli 3300 cooper 10 sillonku olin viel peruskoulussa / kauppiksessa.
3500 cooperia juostaan, 5-6 treenit viikossa 10-12km juoksulenkkejä.
Lihastreenejä nykyään sitärataa miten harrastus vaatii mun kroppani olevan.
Siis mitä, höpötätkö nyt jostain arvosanoista.Onks täs ny informaatiokatkoksii jompaankumpaan suuntaan.. hmm.. Noh selvennän vielä; juoksin siis 10km aikaan 39.55, joka tarkoittaa sitä, että olisin cooperintestissä samalla vauhdilla juossut vähän päälle 3000 metriä.
Batcan kirjoitti:
Osaatko laskea?
40min(sun 10km aika)/4 = 10min saat cooperin testin keston
10km(sun juoksumatka 40min)/4 = 2.5km saat matkan jonka olisit samaa vauhtia juoksemalla saanut cooperin testissä
Batcan kirjoitti:Mä en tiedä mistä mä ton 10min tohon repäsin. Hups
Mutta en tosiaan usko että vedät 10km 3000m+ cooper vauhtia.
Lightdragon4 kirjoitti:Batcan kirjoitti:Mä en tiedä mistä mä ton 10min tohon repäsin. Hups
Mutta en tosiaan usko että vedät 10km 3000m+ cooper vauhtia.
Ooks joku trolli vai?
Helpostiha ton vetää, jos on lenkillä käyny ees pari kuukautta ja peruskunto ollu kohillaan ja ei oo liikaa turhaa massaa
Mutta se, että voi seuraavana päivänä tehä saman uusiks vaatii jos kovempaa treenaamista.
Ishiku´ kirjoitti:Asd, piti kesäloman alkaes alottaa lenkillä käymine mut en o viel kertaakaa käynyVois huomenna yrittää herätä joskus 10 ja puol 11 lähtee juoksee ja kattoo paljo sitä ny jaksaa juosta ees.
Ishiku´ kirjoitti:Asd, piti kesäloman alkaes alottaa lenkillä käymine mut en o viel kertaakaa käyny
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa