0fgojogfdogdfjjgfdjgdij0gfdjiijgfd

Asukkaiden RuneScape -kehitys- ja etenemisblogeja
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=22113

Re: Ironman @ Rs3

ViestiKirjoittaja Santru » 03.11.2014, 16:35

Pitkästä aikaa tässä RS blogeja vilkaisin, kun itsekkin taas aloitin pitkästä aikaa pelaamaan juurikin tuon uuden Ironman moden innoittamana. Itseäni ei tosin tuo RS3 puoli kiinnosta juuri yhtään, mutta onnea silti sinne tavoitteisiin!

Eikös Ironmanina pysty tekemään kaikki questit kuten muutkin, koska Shield of Arrav yms. quest itemit voi vaihtaa myös Ironmanina.
Kuva
Santru
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 29.04.2008, 16:25
IRC-nick: Santru

Re: Ironman @ Rs3

ViestiKirjoittaja runettaja1 » 08.11.2014, 15:45

Santru kirjoitti:Pitkästä aikaa tässä RS blogeja vilkaisin, kun itsekkin taas aloitin pitkästä aikaa pelaamaan juurikin tuon uuden Ironman moden innoittamana. Itseäni ei tosin tuo RS3 puoli kiinnosta juuri yhtään, mutta onnea silti sinne tavoitteisiin!

Eikös Ironmanina pysty tekemään kaikki questit kuten muutkin, koska Shield of Arrav yms. quest itemit voi vaihtaa myös Ironmanina.

Joo :P
runettaja1
Torppari
Torppari
 
Viestit: 143
Liittynyt: 11.11.2008, 19:37
RS -hahmo: Zemouregal

Re: Ironman @ Rs3

ViestiKirjoittaja Peksel » 09.11.2014, 01:26

Terve
Santru kirjoitti:Eikös Ironmanina pysty tekemään kaikki questit kuten muutkin, koska Shield of Arrav yms. quest itemit voi vaihtaa myös Ironmanina.

Ei pystyny pari päivää sitte koska ironmanilla ei esimerkiksi pystyny pelata soul warsii, ja jotta Nomad reguemin voi aloittaa niin pitää pelata vähintää yks soul wars peli. Mut onneks Jagexil oltii hereillä ja tää ongelma korjattii.

Kerron seuraavaks et mitä oon tehny siitä lähtien kun ironman -mode tuli. En voinu alottaa sinä päivänä ku mode tuli, koska olin matkalla, joten pääsin alottaa vasta 3 päivää muita myöhemmin. Ihan ekaks päätin tehä questei Burthorpes ja Taverleys, jonka jälkeen menin ottamaan 17 magen trolleilla. Kehityksen jälkeen menin Port Sarimin kautta Karamjalle hankkimaan beadeja.

Beadit saatuani menin suoraa Ardougneen, jossa tein sheep herderin ja muitakin questeja, joiden jälkeen lähdin tekemään questia nimeltä Waterfall, joka oli aika helppo. Samalla kun tein Waterfallia, tein myös muitakin questeja kuten Fight arenan ja Tree gnome villagen, ja myöhemmin vielä Grand treen. Näitten avulla sain attackia ja strenaa ylös.

Questien jälkeen tein lisää questei ja otin skillei ylös, jonka jälkeen tein menin tekee Dragon slayerii, ja aseenana mulla oli adamant scimitar jonka olin saanut Feudista. En muista mitä tein sen jälkeen, mutta jossain vaiheessa tein kuitenkin Priest in perilin ja Nature spiritin, joiden jälkeen tein Fairy tale part 1:n. Sen jälkeen sitten alotin farm rundien teon ja sain herbei.

Yhes vaihees kaveri katto Munclesonkeyn videoo runen "ärsyttävimmistä questeista", ja sano mulle etten sais tehtyy Elemental workshop 3:sta ja Mornings ends part 2:sta saman päivän aikana. Joten menin sit tekee ne, ja ei ne mitenkään hirveen ärsyttävii ollu, Mourning endsis piti vaa kerätä ne 50 tavaraa siin lopus, ja piti varoo kokoajan ettei mokaa mitenkään.

Sen jälkeen oon vaan tehny lähinnä slayerii ja farm rundei, sekä kehittäny muitankin skillei. Kaikki lamput menny tähä asti summoningii mut se saattaa vaihtuu, koska mul on aik paljo charmei pankissa

Huomasin myös että reaper taskit on yks hauskin juttu täs pelis, varsinkin sillo ku tulee bosseilt tulee loottii, kuten mulle tuli viidennelt chaos elementalilt. Shakesin vähä liikaa nii en saanu kuvaa ku toi oli maassa
Spoiler:
300k alchi, en oo varma et alchaanko, vai meenkä kuolemaan ton kanssa sitten kun mulla on levelit siihe.Kuva

Sain myös barrows taskin reaperilt, johon meni ihan hitosti liikaa aikaa, ja se ois ollukki pelkkää ajantuhlausta ilman tätä iloista tapahtumaa.
Spoiler:
Kuva

Ja koska olin tehny Cabin feverin ja olin jo aiemmin saanut 58 slayerin tappamalla 4 giant molea, niin menin tappamaan cave horroreit, joilta sain aika nopeasti black maskin (alle 100 tappoo).
Spoiler:
Kuva

Tein justiinsa Swag songin, ja kävin kalastaa monkfishei, jonka jälkeen menin koittaa jadii. En ees päässy sinne asti ja tuhlasin vaa pari tuntii aikaa. Meen hankkii sen sitte kun mulla on 80 mage ja ehkä chaotic staff.

Skillit:
Kuva

Alan täst lähtien päivittää useammin...MORO...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Tuuria

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 09.11.2014, 03:01

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 15.07.2018, 01:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: Old skool

ViestiKirjoittaja Peksel » 23.02.2015, 17:31

Tervehdys, poli

Alotin taas tos vähä aikaa sit old schoolin, koska pari irl kaverii alko pelata sitä ja on hauskempaa pelata joukon kanssa kuin yksin. Pelaan viel kyl mun Rs3 ironmanillakin, mutta en tiiä et pidänkö siit blogii, koska käyn ain vaan välillä heittää pari slayer taskii tai gwd trippii. Enkä ees halua tuhlata 7 euroo kuussa siihen, et pelaan viikos vaan 2 tuntia.

Tyyppi jolla pelaan on Gootti, jolla siis ennen pelasin iron manimaisesti, mut aion lopettaa sen ny, koska haluun tehä niin monii juttui täs pelis jotka ei oo mahollisii, kuten mennä tiimillä bosseille. Tarkotus ois siis tehä ukosta zerkeri et pääsen wilduun juoksentelemaan ja tappamaan noboja. Myin jo vähä chinejä ja ostin myyntirahoilla berserker ringin, furyn ja vähä muutaki roskaa.

Siin on statsit:
Kuva
Suunnitelmia ja tavotteita:
Spoiler:
- Mage's book kokonaan itse tekemillä runeilla. Yritän löytää parasta taktiikkaa ottaa 94 mage, ja tämän lisäksi mage's book maksaa 6,5m. Tuli myös halu kehittää runecraftingii, joten siitä sit keksin tän goalin. Rahoilla pystyn ostaa tridentin Zulrahille ja prayer pottui, jos tekee mieli afkata
- Mage ja melee void helmit. Melee helmi peekoolle ja mage Zulrahille
- 85+ range ja 85+ mage. Zulrahille, en oo koskaa tappanu kyseistä käärmettä joten en tiedä riittääkö noi statsit.
- Hunter 99. Tulee pikkuhiljaa, koska metsästän omat chinit. Yleensä pyydystän 3k chinei ja sitte meen heittelee.
- Max str zerker gear. Puuttuu enää berserker ring (i), jote ei oo pitkä matka.
- 500 kbd tappoo. Vauhti riippuu siit et kuink usein kaverit haluu lähtee bosseilee.

Moro...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

OMFG GFGSGSOFKKGSFO?GFOK??JGFSJJ?GF

ViestiKirjoittaja Peksel » 04.04.2015, 23:06

Sinne meni mun tuuri seuraavaks seittemäks vuodeks
Kuva
Edit: Tälläne otsikko tulee ku pyörtyy ja pää osuu näppäimistöö
Edit 2: myin 22 millil ja annoin pari bondii randomeille
Edit 3: Laitoin koko rahakasan bondeihi ja nyt mul on paljo membershippii
Edit 4: Oikeesti droppasin koko helmin, koska tää on kuitenki unta ja unes voi tehä mitä tahansa
Viimeksi muokannut Peksel päivämäärä 04.04.2015, 23:47, muokattu yhteensä 5 kertaa
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: 0fgojogfdogdfjjgfdjgdij0gfdjiijgfd

ViestiKirjoittaja Nekrawl » 04.04.2015, 23:29

Tosi harhaanjohtava otsikko, reporttasin admineille gz
Kuva
Nekrawl
1v1 Fite me irl
Avatar
 
Viestit: 3091
Liittynyt: 29.04.2008, 20:12
Paikkakunta: Naantali / Espoo
RS -hahmo: Fastcaptain

Re: 0fgojogfdogdfjjgfdjgdij0gfdjiijgfd

ViestiKirjoittaja Rokkari » 07.04.2015, 12:13

:D onneks sentää helmi, josta saa vähä rahaa. 3rd vampit ois voinu vähä jo syödäkki.

Onnee tuurist
Rokkari
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 927
Liittynyt: 02.05.2008, 14:51
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Rokkari
IRC-nick: Rokkari
Klaani: Future of Old Style

Edellinen

Paluu Kehitysblogien hylly

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 108 vierailijaa