0fgojogfdogdfjjgfdjgdij0gfdjiijgfd

Asukkaiden RuneScape -kehitys- ja etenemisblogeja
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=22113

Re: MITÄ HELKUTTIII!!! EKA HARD CLUE

ViestiKirjoittaja Peksel » 09.08.2014, 22:00

Terve, poli. Mukava tulla takas tänne ja nähä paljo positiivist palautetta, jote ei muutaku ku kiitos vaa.

Ollu täs pari päivää vähä kiirettä just alkaneen lukion takii, jote en oo ehtiny pelata nii paljoo. Sain kuitenki eilisen ja tän päivän aikana hankittuu graceful legit ja bodyn sekä 56 agin.

No, menin myös tekee Feudin, jonka jälkeen menin ottaa 50 thievingin jotta voisin speedrunnaa Underground Passin. Luovuin kyl speedrunnist ku tipuin jotai 5 kertaa peräperää. Aion viel tänää tehä Family Crestin, ja huomen varmaa meen heti aamul hankkii rune glovet.

Jos ootte yhtää tavallista herkempii, nii älkää kattoko seuraavaa kuvaa.
Spoiler:
Kuva

#ParasPuku2k14
Spoiler:
Kuva

Päivä #en tiiä
Kuva

Laitan tähä ny viel selityksen gilded kiteshieldin harvinaisuudesta jos jotakuta kiinostaa. Kaverit ainakin kyseli jo aiheesta.
Spoiler:
Hard clueissa (ja muissakin) on niin sanottu "mega rare table", jonne pääsemisen mahdollisuus on 1/351. Tässä tablessa ovat kaikki 5 gilded tavaraa, 4 eri settiä pottuja ja third age-tavarat.

Mahdollisuudet:
Mega rare table 1/351
Gilded 1/702
Third age 1/3510

Eli toisinsanoen olisin voinu mennä Armalle yhen tapon ajaks ja saada hiltin tällä tuurilla. Eka juttu jota ajattelin sillo ku olin avaamas caskettii oli jotai "nyt tulee jotai hyvää", mut mulla on yleensä tälläne tunne jokasen casketin kohilla. Oisin kyl mieelumin ottanu legsit, mut en tunne et mul ois oikeutta valittaa.

Gilded kiteshieldin hinta on siis jotai 300k, mut mulle se on korvaamaton, koska tuskin tuun koskaa saamaa toista jos hävitän sen jonnekki,

Hyvää yötä.
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Agi on kivaa

ViestiKirjoittaja Newipure » 10.08.2014, 00:14

Gz ja nyt pieni ehkä huonokin neuvo lukioon.
Älä panosta kaikkiin aineisiin vaan niihin mitkä sua kiinnostaa. Jos sun lukion päättötodistuksenkeskiarvo ei oo siin 9,0 paikkeil et tee sil paperil mitään. Kirjotuksilla voit saada jatko-opiskelupaikan, mutta pää asia on päästä niistä läpi. Ja kaikista tärkein: Kunnioita lukion perinteitä, osallistu penkkareihin, abiristeilyyn ja muihin tollasiin ja yritä pitää hauskaa.
(Itse menin lukioon 8,8ka:lla ja lähin sieltä 5,8ka:lla. Kirjotuksissa panostin vaan pariin aineeseen. Pääsykokeet oli vasta itelle se mihin panostin ja nyt on opiskelupaikka. Löytyy kavereit jotka rehki kaikkissa aineissa ja ei oo vielkää saanu mitään opiskelupaikkaa 2haku yrityksen jälkee vaikka ne haki samalle linjalle ku mä)
Kuva
Newipure
Uurtaja T4
Uurtaja T4
 
Viestit: 216
Liittynyt: 30.05.2012, 13:10
RS -hahmo: KQ Head Pure

Re: Agi on kivaa

ViestiKirjoittaja Wb_ » 10.08.2014, 10:33

Newipure kirjoitti:Gz ja nyt pieni ehkä huonokin neuvo lukioon.
Älä panosta kaikkiin aineisiin vaan niihin mitkä sua kiinnostaa. Jos sun lukion päättötodistuksenkeskiarvo ei oo siin 9,0 paikkeil et tee sil paperil mitään. Kirjotuksilla voit saada jatko-opiskelupaikan, mutta pää asia on päästä niistä läpi. Ja kaikista tärkein: Kunnioita lukion perinteitä, osallistu penkkareihin, abiristeilyyn ja muihin tollasiin ja yritä pitää hauskaa.
(Itse menin lukioon 8,8ka:lla ja lähin sieltä 5,8ka:lla. Kirjotuksissa panostin vaan pariin aineeseen. Pääsykokeet oli vasta itelle se mihin panostin ja nyt on opiskelupaikka. Löytyy kavereit jotka rehki kaikkissa aineissa ja ei oo vielkää saanu mitään opiskelupaikkaa 2haku yrityksen jälkee vaikka ne haki samalle linjalle ku mä)


Mutta sitten taas jollei olekkaan ihan varma mitä haluaa, tai vaikka onkin, mutta mieli muuttuukin myöhemmin. Ja AMK:iinhan pääsee vaikkei osais laskea 1+2.


Ja Runescape hommiin kans gz tai jotain. :roll:
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Agi on kivaa

ViestiKirjoittaja Skopje » 10.08.2014, 22:04

Ite sanoisin kanssa, että panosta niihin aineisiin mitkä kiinnostaa. Siitä on hyötyä sitten jatkossa kun pitää kakkosvuonna alkaa miettimään jo mihin sitä lukion jälkeen. Jos on yhtään lukupäätä entuudestaan, sen 7-8 KA paukuttaa melkein joka kurssista kunhan on paikalla joka tunnilla. Jos lukee yhtään niin se on vain plussaa sitten tohon, älä stressaa turhaan. Nautiskele ekasta ja tokasta vuodesta rauhassa.
Skopje
Karnevalisti
Karnevalisti
Avatar
 
Viestit: 1791
Liittynyt: 29.04.2008, 19:34
Paikkakunta: Lahti
RS -hahmo: Skopje Jr

Re: Agi on kivaa

ViestiKirjoittaja Pulla » 11.08.2014, 00:33

jo pelkkä paikalla oleminen on kauhee effortti
You know how they say it's been a pleasure? It hasn't.
- Mike Ehrmantraut

ᄽὁȍ ̪ őᄿ
Pulla
Puuseppä
Puuseppä
Avatar
 
Viestit: 1975
Liittynyt: 05.05.2008, 14:19

Re: Agi on kivaa

ViestiKirjoittaja Peksel » 14.08.2014, 20:26

Terve, kiitti kaikista neuvosta sun muista asioista. Pakkoha toi lukio on läpi päästä, vaikka runenpeluu vähän siitä sitte väheneskin. Lopettaa en aio missää tapaukses.

Täs taas ollu aik paljo kiirettä, mut pitää ottaa tahti kiini sit huomenna ku viikonloppu alkaa :ugeek: . Oon täs kuitenki saanu otettuu hunttauksen 85 ja aion ottaa ysiysin. Expaa saan noin 110k tunnis, ellei joku sitte tuu häiritsemään ja yrittää tappaa meikää, vaikka oikeasti sellanen henkilö vain tuhlaa aikaansa.

Wilduseikkailuita (salmoneil ja pink skirtil tankkaa kivasti):
Spoiler:
Juoksin tonne turvaan ja tää herrasmies suuttu siitä, lopult kuolin koska poisoni ja ei ruokaa. Menetin yhteensä 5 chinii.Kuva
Hehheh, tää oli aik hauska. Tapasin tän tyypin ja se hyökkäs mun kimppuu, tankkasin siin sitten ilosena jotai minuutin ja sit se lopetti. Tapasimme viel pari kertaa ja jokasel kerral yritti.Kuva
Kuvas ei näy pakoa, mutta teksti ja heltit näkyy :cool:: .Kuva
Lisäks tapasin paljo tyyppei jotka ei käyttäny teleblockii. Jos meette tonne peekottaa nii ottakaa tb ja entangle. Ei tos tarvii juosta ku pari hassuu askelta alas nii voi pankittaa chinit.

Sit toisee aiheeseen, Penance queen-pet tais tulla pelii eilen ja aion alkaa metsästää sitä koska BA on paras minigame koko pelis ja sitä on ilo pelata varsinkin healerina. Penance queen on siis super rare-droppi high level gamblesta, johon tarvii 500 pointtii millä tahansa roolilla.

Statsit:
Kuva
MoRo...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Wilduseikkailut Osa 1

ViestiKirjoittaja Migupixels » 16.08.2014, 04:40

pet rate 115 ku oli 2 pettii pelis et emt kuinka tarkka tieto
http://imgur.com/iLyLolR
Inspiring quote and/or hilarious referrence
Migupixels
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 704
Liittynyt: 06.01.2011, 17:04

Re: Wilduseikkailut Osa 1

ViestiKirjoittaja Peksel » 17.08.2014, 21:32

Migupixels kirjoitti:pet rate 115 ku oli 2 pettii pelis et emt kuinka tarkka tieto
http://imgur.com/iLyLolR

Oho, oletin et ois harvinaisempi, d chainiki on 1/16k :shock:

Tänään ei voinu oikein pelata koska Orion pitäs päivittää, eikä mun turvallisuusohjelma anna mun tehä sitä. Jos pelaan selaimessa, nii jostain syystä koko homma lagaa iha hitosti ja lisäks mul on väärät f-nappulat joita en osaa käyttää. :evil:.

Launtaina en taas pystyny oikein hunttaa kun mut yritettii peekottaa ennätykselliset 54 kertaa :shock:: !!!. No, siin sitte vähä tipahteli motivaatio, mut täl hetkel on kuitenki on 88 hunter ja varmaa torstaihi mennessä 90. Jos sitä sit seuraavan parin viikon aikan 99 huntteri.

Moro, huomen taas kouluu ja sen jälkee hunttia.

E: Kiitti tiedost Migu.
Viimeksi muokannut Peksel päivämäärä 18.08.2014, 14:45, muokattu yhteensä 3 kertaa
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Wilduseikkailut Osa 1

ViestiKirjoittaja Migupixels » 17.08.2014, 21:38

d chain rate 1/16k
Inspiring quote and/or hilarious referrence
Migupixels
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 704
Liittynyt: 06.01.2011, 17:04

Re: Wilduseikkailut Osa 1

ViestiKirjoittaja Peksel » 30.08.2014, 18:26

Terve taas pitkästä aikaa, ei oo oikee ollu motivaatiota pelailla ku koulu ja flunssa ja kuume on tullu tielle, mut oon kuitenki saanut muutamii leveleit.

Rs 3 Ironman mode:

Kun toi Ironman mode on nyt saapumassa nykyruneen, niin oon päättäny alottaa sen. Yks ongelma joka tulee vastaan on se etten tiiä kyseisen pelin uusista treenaustavoista, questeista ja kaikesta muusta uusista jutuista lähes mitään, joten pitää ottaa selvää ennenku update tulee peliin. Old schoolista taas tiiän tosi paljon eri asioita, joka taas auttaa mua olemaan nopee vanhois questeissa ja muis vanhois jutuis.

Yks juttu jonka haluisin saavuttaa haasteessa ois quest skillcape, mut tää saattaa kaatuu siihen et ne Jagexin tyypit tekee asian, jota ei sais tehä, joka on siis Shield of Arravin ja Heroes questin tekeminen mahdottomaksi. Koko tän haasteen päätavoite ois päästä niin lähelle Compleonist/Max capea kuin mahdollista.

Aion alkaa pitää tästä huimasta seikkailusta blogia, jonka taki tää osrs-ironman saattaa jäädä pikkuseks tai aik pitkäski aikaa sivuun sitte ku alotan.

Statsit täl hetkel, hunteriin on enää jotai 100k nii se tulee varmaa tänää. Nimiki muuttu tos.
Kuva
Sleijaan nyt old schoolis ootellen sitä ironman modee.

Moro..
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Voi taivas mikä munkki!!

ViestiKirjoittaja Peksel » 07.09.2014, 12:40

Hei taas, hankin eilen ton membun takasi ku se ehti loppuu viime viikon aikana.

Kuten otsikosta voi varmaa päätellä niin päätin vihdoinki tehä Swan songin et pääsisin kalastaa munkkikaloja
Kuva

Tarina tavaroiden hankinnasta Swan songia varten:
Spoiler:
Alotin tavaroiden hankinnan tietenki kattomalla mitä tavaroit tarviin, vaikeimmat hankittavat olivat 10 mist runee ja 10 lava runee. En oo koskaa tehny niit, joten katoin runewikist miten niit tehää.

Wikistä selvis et tarviin erillaisii talismaaneja, yks niistä oli air talisman. No mul oli air talisman joskus kauan sitte mut hävisin sen jonnekki, joten menin tappaa goblineit et saan sen takasi. Sen piti kuulemma olla uncommon mut sain sen vasta jonkun 15minuutin kuluttua.

Menin myös tekee Zamorak mage-miniquestin, et pääsisin abyssin kautta helpommin alttareille tekee runeja. Questi oli ihan hitsin helppo ja lyhyt, eikä siin ollu oikein mitään ongelmaa.

Päätin ekaks tehä mist runei, joten otin air talismaanin, water runei ja air runei. No sitku olin water alttarilla ja tein ne runet, nii huomasin et sain vaa 7 mist runee ja mun talismaani oli kadonnu. No, hakkasin sit vähä aikaa päätä pöytään ja sen jälkeen menin takas goblineille ja sain toisen air talismaanin jossain 5 minuutis. Lava runet oli sit helpompi tehä, koska tiesin jutun juonen ja mul oli talismaani pankis valmiina.

Tän kaike jälkee mun gloryista oli loppunu lataus, joten päätin mennä lataa ne. Latauksen jälkeen olin menos tappaa itteni Callistolle, mut viime hetkillä nään et mul on viel skulli pään päällä ja karkasin äkkii toiseen suuntaan. Ois tehny aik pahaa spawnata Faladoriin ilman gloryi.

Swan song oli aika simppeli mut bossiin meni kaks yritystä.

Moro
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Dragon glovet ja munkkikalat

ViestiKirjoittaja Peksel » 14.09.2014, 21:18

Terve

Otin tos fishingii ylös viikol samaan aikaan kun tein muit juttui. Sain 73 fishingin, ja sit kokkasin fishit ja otin 70 cookingin. Tän jälkee menin tekee Recipe for disasterii, jonka ansiosta sain dragon glovesit jotka muute makso iha rutosti (130k, oon köyhä). Alotin myös hankkii legendaarista Void Knight pukua, täl hetkel mul on 30 pointtii ja tarviin 750.

Ja mitä tulee toho barrows gloveihin, nii aion kattoo et pilaako niiden hankinta mun Nighmare zonen jutut. Jos ne ei kauheen pahasti pilaa nii aion hankkii ne. Täl hetkel mul on 145 qp, eikä niiden viimesten pointtien pitäs olla ongelma.

En oikein oo ehtiny tehä mitää muuta täl viikol, ei ens viikol mut sitä seuraaval on sit koeviikko. Toivottovasti toi ironman-mode ei vaa ehi ilmestyy parin seuraavan viikon aikana.

Statsit:
Kuva

In other news: menin cockatriceille pariks tunniks ja sain cluen, not worth it...
Spoiler:
Guthix book 1/4
Kuva
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Dragon glovet ja munkkikalat

ViestiKirjoittaja mars teemu » 15.09.2014, 13:31

Iron moden pitäisi tulla kahden viikkon päästä.
Kuva
mars teemu
Torppari
Torppari
 
Viestit: 138
Liittynyt: 27.08.2012, 15:22
Paikkakunta: mars planeetta
RS -hahmo: Mars Teemu

Loot from 2 hours of goblins

ViestiKirjoittaja Peksel » 16.09.2014, 15:01

Olin siis pari tuntii tekemäs tota Faladorin eventtii jos piti tappaa goblineit tai guardei, ja nyt mun ei tarvii hetkee mennä kerää snape grassei :cool:: . Mul on pankis nyt 58 ranarrii joten meenki täst sitte tekee prayer pottui.
Kuva
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Voidit ja 66/70 range

ViestiKirjoittaja Peksel » 27.09.2014, 21:32

Jee, koeviikko on ylihuomen ohi ja sen jälkee on taas aikaa nolifettää scapee oikein kunnolla. Hankin täs parin viime päivän aikana voidit. Nyt tarviin siis enää salve amulet (ei:n) ja 70 rangen nii voin alottaa chinittämisen.
Kuva

Levelit ei oo tietenkää ehtiny nousta parin viime viikon aikana melkein yhtään, mut sain kuitenki 60 attackin ja 60 strenan joiden ansiosta voin nyt käyttää dragon aseita. Dragon battleaxen spessu tulee olee iha hiton hyödyllinen varsinkin slayer taskeil ku niil yleensä tarvii paljo pottuja.

In other news: Haluun ottaa 70 rangen tyylillä, joten ihan ekana ostin 2k bone bolttei ja päätin mennä käyttää ne tzhaareille. Tavoitteena on siis hankkia tzhaar maul ja tzhaar splitsword, mut jos en saa niit bolteilla mitkä mul on nii lopetan siihe ja hankin ne myöhemmin vaik tokkuleil. Saatan myös jatkaa tzhaareilla jos en keksi mitää muut hauskaa tapaa ottaa range levuu ylös

Kolme saman harvinaisuuden omaavaa droppii ja saan heti sen minkä haluun, tää on hyvä päivä :) . Seuraavaks sit tapan tzhaar-xilei ja toivon et saan swordin. Bolttei on siis jäljellä enää 512 ja maulin saamisen aikaan niit oli jotain 1200.
Spoiler:
Kuva

Moro
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Nmz 800k/800k Points

ViestiKirjoittaja Peksel » 02.10.2014, 20:15

Done! Pakko sanoo et oli helpompaa ku odotin...
Kuva
Piste-ennätys, kesti jotai 30 minuuttii.
Kuva
Otin siis rangen loppuun tzhaareilla ja sain siel viel 2 droppii, josta toisesta muistin ottaa kuvan, toinen droppi taas oli ringit...
Spoiler:
Roskaa jota en voi ees käyttää :evil: .
Kuva
Olin sit nii ilonen obby shieldist, et aloin peekottaa
Kuva

Jos sitä sit huomen tekis Haunted minen ja sen toise jutun ja sen jälkee menis chinittää. Pankis 50 pray pottuu jotka riittää alle 2 trippiin, niitte loputtua pitää tappaa chaos druidei tai Salarin the twistedia. Salariin pitää kyl nostaa agii, jota mun kuitenkin pitää nostaa jossai vaiheessa.

Moro
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Lets go :)

ViestiKirjoittaja Peksel » 03.10.2014, 15:59

Miniquest oli syöpää, mut tuliha tehtyy
Kuva
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: JEEEEEEEE

ViestiKirjoittaja Peksel » 06.10.2014, 12:00

Kuva
Kuva
Edit: Pitäs tehä nature rune, mut nyt en jaksa alkaa kehittää runecraftingii joten meen takas Salarinille
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Yllätys

ViestiKirjoittaja Newipure » 06.10.2014, 13:59

Onnee salvest ja et kai vaan heittäny kuitenkaa cluee menee.
Kuva
Newipure
Uurtaja T4
Uurtaja T4
 
Viestit: 216
Liittynyt: 30.05.2012, 13:10
RS -hahmo: KQ Head Pure

Re: Yllätys

ViestiKirjoittaja Peksel » 07.10.2014, 15:20

Newipure kirjoitti:Onnee salvest ja et kai vaan heittäny kuitenkaa cluee menee.

Kiitti ja en heittäny menemään
Kuva
Step 5, nyt pitäs sit keksii et miten otan craftingin ylös
EDIT: Charter shipit on ainakin pois laskuista, koska ne ollaa jo ostettu lähes tyhjiks
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Elitee

ViestiKirjoittaja Peksel » 08.10.2014, 17:17

Tässähä ne skillit sit nouseeki. 66/70str
Kuva
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Elitee

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 08.10.2014, 23:36

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 18.09.2017, 02:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: Elitee

ViestiKirjoittaja Peksel » 10.10.2014, 18:56

No voiha vattu, just menin toivomaan etten sais tota
Kuva
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Elitee

ViestiKirjoittaja Peksel » 11.10.2014, 20:35

HEHHEHEHEHEH :lol: :lol: :lol:
Kuva
Lähen huomen muutamaks päiväks matkalle. Kuulin tos et ironman mode ilmestyy maanantaina, nii alotan sen varmaa sitku palaan.
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Eeppinen elite

ViestiKirjoittaja Peksel » 02.11.2014, 21:49

Alotin tos ironman moden vähä aikaa sit. Tyypin nimi on Peksel ja tavoitteena ois tehä kaikki questit mitkä on mahollisii ironmanille.
Kuva
Joo, questasin vähä tänää ku huvitti. Seuraavaks vois sit ottaa 200 quest pointtii, ja sen jälkee tehä jotain muuta.
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

EdellinenSeuraava

Paluu Kehitysblogien hylly

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 114 vierailijaa