0fgojogfdogdfjjgfdjgdij0gfdjiijgfd

Asukkaiden RuneScape -kehitys- ja etenemisblogeja
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=22113

Re: Rautamies Päivä ???

ViestiKirjoittaja Peksel » 09.06.2014, 10:41

Terve, Poli

Tänään sit kaveri pelas pitkästä aikaa runee, joten menin hänen kanssaan surmaamaan Kree'arraa ja General glaadolia, ei kyl saatu mitää muuta ku mulle 96 str. Tää tapahtu siis Rune kolmoses ja aikaa kului noin 3 tuntia.

Tein tänää pari laskelmaa:
Red chinit on noin 62805 xp tunnissa, nappasin niitä 237.
Black chinit on noin 68040 xp tunnissa, niitä nappasin 216, jouduin bankittamaan kerran ja loggaamaan ulos 5 kertaa.
Meen koittaa toisenkin spotin black chineil tänää.

Näitten laskelmien mukaan, on parempi metsästää black chinejä joten aionkin jatkaa niillä. Tarviin oman arvioni mukaan noin 40-50k black chinejä 70-99 rangeen, joten saan 99 hunterin siinä samalla. Aikaa tähän menee noin 200 tuntia, joka oman pelaamisen määrällä merkitsee 4 viikkoa tai enemmän tai vähemmän.

Sit kävin tänään puro-purolla ihan vaan huvin vuoksi, näin aik monta magpieta ja pari ninjaa, joilta sain rune sq shieldin ja dragon daggerin, muut lootit alchasin siististi low alchilla 8-) .

Päivä 10-11
Kuva

Spoilerissa pari niin surullista asiaa että ne ovat melkein hauskoja:
Spoiler:
Kuva
Kuva


Huomen saatan mennä taas bosseilee jos frendi haluaa, mut koitan huntata ainakin 4-5 tuntia koska haluisin sen 83 hunterin
aika nopsaan. Jos meen bosseilee niin laitan tän tyypin kyl hakkaa willoweit tai maplei, jottei expaa tuhlaannu.

Moro...
Viimeksi muokannut Peksel päivämäärä 25.06.2014, 21:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä ???

ViestiKirjoittaja rune-lord » 24.06.2014, 18:24

-
rune-lord
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 1
Liittynyt: 14.01.2010, 17:39
IRC-nick: Koirapoliisi

Re: Rautamies Päivä #12

ViestiKirjoittaja Peksel » 25.06.2014, 20:58

Laitoin tos ylempänä vahingos vanhal acolla viestii, en kyl tiiä et miten se on mahollista ku en oo logannu sil tänne yli kuukautee.

No, oon täs viimesen viikon aikan kehittäny smithingii ja miningii aik paljo, ja päätin tehä 5k-10k steel darttii, täl hetkel mul on raaka-aineet 5000:n darttiin. Iron oret hankin faladorin pankin vierest, ja coalit sain motherlode mainist, joka on siis Faladorin alapuolella. Sain sieltä myös reilut 100 goldii ja 33 golden nuggettii. Lopuks superhiittasin koko roskan.

Tein myös Shilo villagen, ja sen jälkeen kalastin siellä sekä kasvatin kissaani. Kalastin 53 fishingiin asti, jolloin sain myös kalat 53 cookingiin, ja nyt voin tehdä Heroes questin. Myös mun kissa kasvo, ja nyt voin myös pelastaa Evil daven ja kerätä Spicejä (spicet siis boostaa mun skilleja).

Tärkein saavutus oli 83 hunter, jonka jälkeen menin metästää dragon implingei ja jo toisel loottasin 3 glory amulettii. Nyt täl hetkel oon saanu 7 dragon implingii kiinni, ja oon saanu melkeinpä pelkkää hyödytöntä roinaa. Meen varmaa ens kerra puro-puroo huomenna heti kun pääsen töistä, koska mitä aikasemmi meen niin sitä vähemmä on bottei/toisii pelaajii.

Impling lootit:
Spoiler:
Kuva


Päivämäärä jonka unohdin:
Kuva

Sit löysin tälläse aik vanhan ja hauskan kuvan:
Kuva

Moro...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Peksel » 28.06.2014, 22:40

Tere

Tänää sit olin aamul onnekas ja epäonnekas samaanaikaan, sain ihan hitosti hyvää loottii magpie ja ninja implingeiltä, mutta samalla en nähnyt yhtään dragon implingiä 3 tuntiin. No, sit alchasin kaikki kivat tavarani ja sain 400k cashpilen, jolla sit ostin berserker ja archer helmin tehtyäni Fremmy trialsin.

Tos kun olin alottelemas tekemään Trialsii, niin huomasin tarvitsevani raa'an sharkin, joten sit aloin tutkii et voiko sitä saada muute kun kalastamalla. Kaikista kaupoista ne oli jo ostettu pois, mut sit huomasin et Mogret droppaa niitä. Menin sit slayaa tarvittavan 32 slayerin, sain 2 Earth warrior- taskii, ja yhen Dessu lissu- taskin. Lizardeis käytin mun iron darttei ja earth warrioreita varten otin 43 prayerin Ectofuntuksella.

Heroes questin sain tehtyy myös...

Kuva

Huomen sit vaikka Recipe for disasterii...Moro...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Newipure » 30.06.2014, 14:14

Gl rfd:hen ja toivottavasti jaksat pelata sillä tää sun blogi on mukavaa luettavaa.
Kuva
Newipure
Uurtaja T4
Uurtaja T4
 
Viestit: 216
Liittynyt: 30.05.2012, 13:10
RS -hahmo: KQ Head Pure

Re: Rautamies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Peksel » 30.06.2014, 21:40

Terve

Tein tän postaukse jo 2 kertaa mut sit netti lagas molemmil kerroil ja koko roska hävis, toivottavasti 3 kerta toden sanoo..

Eilen tein kaikki Rfd-questit mitu gloveihin asti, ainut jos tuli ongelmii oli Pirate Pete-osa, ja siinäkin lähinnä vaan kaverin selitysten takia. Sit Jagexin mielest oon niin hyvä questaa että kävisin vaikka botista, joten se päätti sit siirtää mut botti-worldiin.
Spoiler:
Kuva


Kävin myös heittää cockatriceilla pari trippii medium cluejen ja roottien toivossa, en saanut yhtää medium cluee mut roottei tuli aika paljon. Sain myös chaos talismaanin joka on siis super rare droppi. En kyl vaa tiiä et tarviinko mihinkään chaos runei. Yks kiinnostava juttu ois metal dragonit niitte Fc-hanskojen kanssa. Visage ois kyl iha kiva koriste pankissa.

Sit tänään kävin myös Puro-Puros dragon imppien toivossa, ja en tietenkään nähny tai saanu ainuttakaan. Tää päivä oli siis aik epäonninen ellei lasketa talismaanii.

Kuva

Newipure kirjoitti:Gl rfd:hen ja toivottavasti jaksat pelata sillä tää sun blogi on mukavaa luettavaa.

Kiitos, kiitos. Ja jos joskus mietin luovuttamista nii sitten pidän mieluumin pari päivää/viikkoo taukoo ja oottelen et innostus palaa takasin.

hyvvee yötä
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 01.07.2014, 02:26

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 14.04.2018, 09:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: Rautamies Päivä #???

ViestiKirjoittaja runettaja1 » 02.07.2014, 08:29

gl:P
runettaja1
Torppari
Torppari
 
Viestit: 143
Liittynyt: 11.11.2008, 19:37
RS -hahmo: Zemouregal

Re: Rautaista mietintää

ViestiKirjoittaja Peksel » 03.07.2014, 19:28

Terve, laitan nyt vaan postauksen ilman kuvii koska en oo ehtiny pelailla hirveesti.

Oon täs ny kehitelly slayerii, rangee ja avannu Miscellenian. Nyt mä vaan mietin et mistä saan rahat niitten mun työläisten palkkojen maksamiseen. Slayer ois sellane kiva ja mukava keino, mut en muista et mil levelil alan saada kunnol rahaa, ja eikä mul oo mitkää parhaimmat statsit slayeriin.

Toine tapa hankkii rahaa ois tehä yew shorteja/longejaja sitte alchata ne, joka ois iha helkutin hyvä koska voisin myös tehä sitten mage shortin myöhemmin, jonka voisin saada myös cluesta. Ja sitten kun alchaisin jotain 10k boweja, niin saisin noin 6m rahaa sekä 550k magic expaa.

Täl hetkel otan puunhakkuutta ylös samal ku katon striimii. Huomen on viel työpäivä, ja sitte alkaapi viikonloppu :rolleyes:: .

Moro...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Puumies

ViestiKirjoittaja Peksel » 04.07.2014, 23:03

Terve, poli.

Tänään sit alotin tän rahankeruuprojektin, aion nyt ottaa ton fletun 75 tai 80 fletun ja alchata bowit jotka siitä saan. Sitten voin ottaa Miscellenian työläiset hommiin, ja alkaa hankkii kunnolla herbbei.

Alotin sit myös farmaamaan samal ku hakkaan maplee, kävin ostaa traderilta hiton paljo ananaksii jotka on nyt tälläki hetkellä muuttumalla kompostiksi. Tos samal ku hakkasin maplee nii näin ekan Dragon implingini Puron ulkopuolella ja sain siltä dragon bolttei, voin sit myöhemmin lumota ne ja käyttää jonnekki.

Vietän täs nyt aika kauan puiden luona hankkien, huomen meen varmaan viel tekee pari questii, ja ehkä hankin graceful legit jos jaksan. Pitää myös sit jossai vaihees käydä hakee jotai 7.5k flaxei ja tehä niist bowstringei.

Kuva

Huomen vois myös järjestellä pankkii ja laittaa kuvan siit.

Moro...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Puumies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Jjarno » 05.07.2014, 07:06

nice hyväl tahil nousee totali
Jjarno
Raudanvalaja
Raudanvalaja
 
Viestit: 329
Liittynyt: 02.07.2013, 00:28
Paikkakunta: tois puol jokkee
RS -hahmo: Jjarno

Re: Puumies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Peksel » 06.07.2014, 20:56

Siin tärkein osa pankist, en haluu tehä kokonaista kuvaa koska siihe tuhlaantuis liikaa aikaa, ja aika = xp. Laitan sit joskus sen koko kuvan. Bersu helmi ja yks amulet of glory on päällä.
Kuva

Ei oo oikeesta muut kerrottavaa, koska oon vaan treenannu fletuu ja woodcuttingii.

Moro...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Puumies

ViestiKirjoittaja Peksel » 09.07.2014, 21:23

Terve

Oon täs parin päivän aikana hakannu vaan yewii ja reenannu farmingii. Täl hetkel mul on 2k yew logii ja aion viel hakata 8k-10k niitä, joten oon tuol Edges viel aik kauan.
Kuva
Oon täs myös päättäny et en aio treenata defuu ylemmäs koskaan. Keksin jotai tavotteita sit wildunki puolella sitte kun alan olla valmis sinne. Keksin myös jotain sääntöi, jotka säätelee et mitä saan tehdä siellä ja mitä en.

Nyt mul on ainaki aikaa suunnitella asioit eteenpäin koska noi yewit on nii helskutin rentoo puuhaa. Haluun näitte puitten jälkee mennä hakee ainakin 99 hunterin ja voidit sekä tehä muutamat questit.

Moro...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Puumies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Danskuu » 10.07.2014, 01:06

Kai deffa otettu questeil?
Kuva
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Puumies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Wb_ » 10.07.2014, 10:29

Vai että Iron Man
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Puumies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Peksel » 10.07.2014, 20:56

Danskuu kirjoitti:Kai deffa otettu questeil?

Jep, teen viel ne pari questii joist saa Barrows-oikotien, mut en kuitenkaa saa niist 46 tai isompaa defuu. Barrowsii meen et saisin vaik karil's xbowin
Warbaer kirjoitti:Vai että Iron Man

e, nykyää oon puupoika

Meen täs viel koittaa et millasii noi entit on, älkää tulko tappaa mua.
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Mökil Brb 2 viikkoo

ViestiKirjoittaja Peksel » 19.07.2014, 14:17

Terve, lähin tos vähä aikaa sit mökille ja oon tääl viel 2 viikkoo.

Sitku tuun takas kotiin niin haluun ainakin tehä woodcutin ja fletun pois tieltä ja lisäks tehä kaikkee hauskaa Legacys.
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Mökil Brb 2 viikkoo

ViestiKirjoittaja Peksel » 01.08.2014, 21:21

Jee viikon pääst alkaa lukio, täs on sit enää vaa muutama päivä aikaa hakata puuta :sad:: . Tulin tos siis just mökilt, ja siinä sitte ku ei ollu muutakaa tekemist niin pirautin membun tälle acolle, koska mul ei oo täl hetkel varaa bondeihin :shock: .

Hakkaan täs ny lämmittelyks viel jotai 2k lisää logei, sit teen niist bowei ja ehk teen jotai questei jos viel jää aikaa. Sitku koulut alkaa niin suunnitelmis ois ottaa 99 hunter, ja sit voinki egoilla kaikille koulus ku mul on helkutin siisti skill cape.

Keksin tos mökil parisen uutta tavotetta, laitan myös syyt et miks haluun ne:
Spoiler:
- Prince black dragon - Siistein pet koko pelis, varmaan sit jossai vaihees asustan siel Kbd:l jotai 10 vuotta, mut eihä sitä tiiä vaik saisin dragon pickin siin samal.
- Voidit - Chinitykseen pääasiassa, hankin ekana pelkän rangehelmin, ja muut helmit vasta myöhemmin.
- Salve amulet (ei) - Chinityksee, toimii voidien kanssa.
- Berserker ring - Kävin toises runes tekee Dagannoth taskin (200) ja sain ekal tripil 2 bringii, toivottavasti en vaan tuhlannu mun tuurii siellä. Otan viel magee ylös et pärjään.
- Slayerii - Pelin paras skilli, teen kaikki cluet mitkä tulee.

Ei mul muuta, laitan huomen enemmä updatee kuvien kera. Ent ehti näköjää jo hajottaaki mun axen sil välin kun kirjottelin tätä.

Hyvää yötä... :twisted:
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Woodcuttingii jne...

ViestiKirjoittaja Peksel » 03.08.2014, 23:20

Terve

Tänää sit sain täytee 5,5k yew logeja, seuraavina päivin sit alan tehä niist bowei ja laittelee niihi niit naruja. Sit pääsenki tekee muit asioita, kute alchaa, questaa ja sleijaamaan. Palaan kyl varmaa viel hankkii 80 woodcuttingi yeweillä.

Suunnitelmis ois tehä bowit --> ostaa naturet --> kehittää agii samal ku alchaan. Otan ainakin 56 agin et voin tehä Regiciden ja Roving elvesin, en kyl varmaa käytä crystal bowii muual ku Fight cavesis ja, ehkä Nighmare zones. Haluun kuitenki tehä kaikki questit jotka on mahollisii zerkkerillä.

Tänään sit myös loppu herp seedit kokonaa, jote ois varmaan parempi laittaa vauhtii hommaan et pääsen koht alottaa slayerin ja saan seedei lisää. Mul on kohta myös vaadittu herblore-levuli pray pottuihi. En kyl käytä niit täs alus ellei oo aivan pakko, sillä mieluummin vaikka flickaan kaikki slay taskit ennemmi ku käytän arvokkaita pottuja niihi.
Kuva

Moro...
Moro...
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Peksel » 06.08.2014, 19:15

Moi

Täs parin päivän aikan oon ny keräny flaxei, spinnannu niit, tehny bowei ja laittanu bowstringei niihi. Sain tänään aamul bowit valmiiks mutten jaksanu laittaan stringei kaikkii, koska halusin mennä sleijaa.

Sain heti ekana krokotiilei, joka on siis yksi huonommista taskeista jonka voi saada. Sen jälkee kalphitei, cockatricei, ice gianttei, krokotiilei, kalphiteja, ja nyt tuli 11 vamppyyrii :o . Cockatrice taskilt odotin et ois tullu haluumani medium clue mut tuliki jotai paljo harvinaisempaa.
Spoiler:
Noni, ja sieltähä tuli pää. Eihä tota viitti alchatakkaa, joten varmaa vaan jätän pankkii koristeeks tai laitan taloon. Vois jossai vaihees koittaa saada kaikki päät pelissä. Ainut ongelma ois vaa Kq, johon joudun varmaan tekee 2 trippii per tappo.
Kuva

Kuva
Oon samal kehittäny divii Rune 3:ssa, täl hetkel se on levelil 75.
MITÄ V*TTUA TÄMÄ ON !?¤#=¤!¤!!¤"#"! MUN PARAS CLUE IKINÄ!
Kuva

Moro.
Viimeksi muokannut Peksel päivämäärä 06.08.2014, 20:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
Peksel
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.05.2014, 13:16
RS -hahmo: Gootti
IRC-nick: Peksel

Re: Rautamies Päivä #???

ViestiKirjoittaja zezy123456789 » 06.08.2014, 19:38

Hyvä blogi! :)
zezy123456789
Sikopaimen
Sikopaimen
Avatar
 
Viestit: 57
Liittynyt: 09.04.2013, 21:04
RS -hahmo: Bad Zezy

Re: Rautamies Päivä #???

ViestiKirjoittaja Migupixels » 07.08.2014, 00:05

zezy123456789 kirjoitti:Hyvä blogi! :)
Inspiring quote and/or hilarious referrence
Migupixels
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 704
Liittynyt: 06.01.2011, 17:04

Re: MITÄ HELKUTTIII!!! EKA HARD CLUE

ViestiKirjoittaja helvetti » 08.08.2014, 12:44

helkutin nätti blogi räz 8-)
Kuva
helvetti
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
 
Viestit: 274
Liittynyt: 06.05.2008, 21:55
Paikkakunta: Vantaa
RS -hahmo: BAD MACHINE
IRC-nick: vitunpahis

Re: MITÄ HELKUTTIII!!! EKA HARD CLUE

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 08.08.2014, 16:36

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 18.09.2017, 02:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: MITÄ HELKUTTIII!!! EKA HARD CLUE

ViestiKirjoittaja Erppa » 09.08.2014, 00:51

Mahtava blogi! Ilo seurata.
Erppa
Savenvalaja
Savenvalaja
 
Viestit: 1262
Liittynyt: 16.08.2008, 18:05

EdellinenSeuraava

Paluu Kehitysblogien hylly

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 117 vierailijaa