jakoavain ja VAATl | 99 Cooking "jee"

Asukkaiden RuneScape -kehitys- ja etenemisblogeja
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=22113

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Markoz » 25.04.2014, 19:10

Ens viikol yritän loggailla inee ja tulla ostamaan pois!
Kuva
Markoz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2761
Liittynyt: 29.04.2008, 20:46

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Xiralin » 25.04.2014, 19:16

Markoz kirjoitti:Ens viikol yritän loggailla inee ja tulla ostamaan pois!

Ostin jo kaikki.

En ostanut oikeasti. :3
Kuva
Xiralin
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 982
Liittynyt: 01.12.2010, 19:17
Paikkakunta: Sun sängyn alla
RS -hahmo: Xiralin
IRC-nick: Xiralin

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja jakoavain » 30.04.2014, 16:57

AlmostLiving kirjoitti:
Markoz kirjoitti:Ens viikol yritän loggailla inee ja tulla ostamaan pois!

Ostin jo kaikki.

En ostanut oikeasti. :3

fuuu, kerkesin myydä jo kaikki vähän aikaa sitten, mutta ehkä niitä vielä lisää teen. hieno rölli, amostliving.

Eipä tässä ole kyllä pahemmin kerenny pelailemaan. Työt tosiaan alko maanantaina ja sen jälkeen jaksaa ehkä puolituntia koneella istua. Vetäsin tuon firemakingin sinne 60 ja pankitin 70 jo valmiiks mutta en sitä vielä enempää nostanu. Tässä oon expaillu thievingiä ne pienet hetket mitä oon kerenny ja jaksanu, ehkä viikonloppuna sitten kerkiää paremmin.

Kuva
Kuva

hyvää vappua kaikille :b

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 01.05.2014, 19:04

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 15.07.2018, 01:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja jakoavain » 18.05.2014, 14:51

Jannulennu kirjoitti:Totali nousee hyvää vauhtia

Joo sen takia rupesinkin skillailemaan.

Ollu vähän nihkeetä expailua lähiaikoina. Töiden jälkeen ei ole oikein jaksanu taikka kerenny expailemaan jotenka expaa tullu melko vähän. Lähiaikoina oon kuitenkin vähän enempi pelaillu ja tässä muutamat levut mitä tullu:
Kuva
Kuva
Kuva

Tuon thievingin kävin expailemassa loppuun ja afkailin magic logeja ja fishingiä hetken. Nyt oon tuota agia käyny expailemassa ja sen jälkeen vielä cons ja crafting niin onkin tämä projekti valmiina. Sen jälkeen mietin että vois tuota fisingia afkailla vähän lisää, jos vaikka jaksais tuonne 70 asti nostaa. Kahtelee sitä sitten mitä sitä keksii. Tässäpä viimesin agi levu ja samalla näkyy statsit tällä hetkellä:
Kuva

Koitan jaksaa päivitellä enempi jatkossa :p

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Tristanix » 18.05.2014, 19:49

Selvennätkö vähän miks pelailet 07:aa, kun suurinta osaa näistä skilleistä mitä nyt kehaat, elikäs thiev, wc, fisu ja agi kehitetään täsmälleen samalla tavalla RS3:akin.
Kuva
Burning inside with violent anger since 1997
Tristanix
Eliittijäsen
Eliittijäsen
 
Viestit: 2032
Liittynyt: 02.05.2008, 14:29
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Tristafeyr
IRC-nick: Tris

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Wb_ » 18.05.2014, 19:50

Koska nostalgia
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Pulla » 18.05.2014, 20:48

Tristanix kirjoitti:Selvennätkö vähän miks pelailet 07:aa, kun suurinta osaa näistä skilleistä mitä nyt kehaat, elikäs thiev, wc, fisu ja agi kehitetään täsmälleen samalla tavalla RS3:akin.


voi jumalauta :D
You know how they say it's been a pleasure? It hasn't.
- Mike Ehrmantraut

ᄽὁȍ ̪ őᄿ
Pulla
Puuseppä
Puuseppä
Avatar
 
Viestit: 1975
Liittynyt: 05.05.2008, 14:19

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Markoz » 18.05.2014, 20:54

:whip::
Pullafy kirjoitti:
Tristanix kirjoitti:Selvennätkö vähän miks pelailet 07:aa, kun suurinta osaa näistä skilleistä mitä nyt kehaat, elikäs thiev, wc, fisu ja agi kehitetään täsmälleen samalla tavalla RS3:akin.


voi jumalauta :D


:whip:: :applause::
Kuva
Markoz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2761
Liittynyt: 29.04.2008, 20:46

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja jakoavain » 24.05.2014, 15:53

Tristanix kirjoitti:Selvennätkö vähän miks pelailet 07:aa, kun suurinta osaa näistä skilleistä mitä nyt kehaat, elikäs thiev, wc, fisu ja agi kehitetään täsmälleen samalla tavalla RS3:akin.

Into tämän pelaamiseen alkoi juuri tuosta nostalgiasta kuten Warbaer sanoi. Kuitenkaan nostalgiapärinä ei enää ole niin suuri mitä oli sillon kun aloitti niin nyt peli-intoa tuo se, että moni irl-kaveri pelaa juurikin nollaseiskaa. Yksikään kaveri ei tuota RS3 pelaa jotenka mielelläni minäkin tätä vanhempaa pelaan.

Myöskin minua ei juurikaan kiinnosta opetella uudestaan peliä, jota osaan jo valmiiksi pelata. RS3 updateista olen pudonnut kärryiltä jo pari vuotta sitten eikä minua oikeasti hotsita ottaa selvää mitenkä sitä on fiksuinta pelata. Toisin taas on tässä, tiiän mitä gearia laittaa päälle minnekkin paikkaan ja mitenkä on parasta expata mitäkin skilliä. Paljon helpompaa ja mukavampaa näin.

Nuo RS3 abilitytkään ei minua kiinnosta ollenkaan. RS on minulle ollut aina sellanen "aivot narikkaan ja vitusti grindaamista" peli joten abilityt minusta kusee koko homman. Toki voi olla, että niistä voisin tykätä jos viitsisin opetella, mutta kun ei oikeasti kiinnosta edes ottaa selvää niistä. OSRS on minun mielestä helpompi ja mukavampi vaihtoehto jotenka tässä tulen pysymään varmaankin RS-urani loppuun asti. Myöskin RS3 pankin arvo on tällä hetkellä about 0gp ja tässä pelissä sitä rahaa minulla kuitenkin on vähän reilummin.

Lisättäköön vielä, että jos olisit vähäsen seuraillut tätä blogia taikka lukenut mitä olen postaillut niin huomaisit, että thief, fisu, agi ja wc ei ole ne skillit joidenka expaamisesta innostun eniten tässä pelissä. Lähinnä niitä olen expaillut nyt "pakon edessä" että saapi totalin korkeammalle ja statsit koreamman näköseks.


60 agi tuli, orion kusi kuvan. Kattelee nyt mitä tästä jatkan.

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Rokkari » 25.05.2014, 13:41

Oli kyl ehkä paras selitys 07:n pelaamisest mitä oon kuullu vähää aikaa. Selittää hyvi myös monen muun pelaamisen, mukaan lukue miut

Anyhow, onnee levuist =)
Rokkari
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 927
Liittynyt: 02.05.2008, 14:51
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Rokkari
IRC-nick: Rokkari
Klaani: Future of Old Style

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja jakoavain » 30.05.2014, 15:36

Rokkari kirjoitti:Oli kyl ehkä paras selitys 07:n pelaamisest mitä oon kuullu vähää aikaa. Selittää hyvi myös monen muun pelaamisen, mukaan lukue miut

Anyhow, onnee levuist =)

Kiitos mukavasta kommentista :)

Tuli ostettua tuo Dark Souls viime viikonloppuna Steamista kun oli alennuksessa ja sitä on tullu melko ahkerasti pelailtuakin. Hetkisen oon kuitenkin RS puolellakin pyörähtänyt ja oravien hunttaamisen merkeissä on se aika mennyt. Eipä tässä ole kummempia leveleitä nyt tullut muuta kuin tämä 67 huntter. Koitan keretä välillä pelailemaan tätäkin, mutta tuo DS tulee viemään valtaosan ajasta lähiaikoina.

Kuva

Jos koittais jaksella nostaa tuon tuonne 70 asti ja mietiskellä seuraavaa skilliä sitten. Varmaankin tuo crafting ja cons 60 jonka jälkeen fishing 70.

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Wb_ » 04.07.2014, 20:54

Jäitkö irliin jumiin? :|
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja jakoavain » 06.07.2014, 15:24

Warbaer kirjoitti:Jäitkö irliin jumiin? :|

Joo vähän :D
Työt, irli ja muut pelit vieny kaiken ajan tältä poikkeen. Kyllä sielä p2p vielä rullaa, mutta pelaamaan en oo kerenny. :(

Piän tämän vielä auki jos vaikka joku päivä kävis expailemassa

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Wb_ » 10.07.2014, 15:56

jakoavain kirjoitti:
Warbaer kirjoitti:Jäitkö irliin jumiin? :|

Joo vähän :D
Työt, irli ja muut pelit vieny kaiken ajan tältä poikkeen. Kyllä sielä p2p vielä rullaa, mutta pelaamaan en oo kerenny. :(

Piän tämän vielä auki jos vaikka joku päivä kävis expailemassa


Kyl ain väliin täytyy vähä käydä nostalgiahomostelemas. Oli pakko itekki kuukaudeks nappaa p2p puolen vuoden tauo jälkee. :|
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja jakoavain » 18.07.2014, 14:22

Warbaer kirjoitti:
jakoavain kirjoitti:
Warbaer kirjoitti:Jäitkö irliin jumiin? :|

Joo vähän :D
Työt, irli ja muut pelit vieny kaiken ajan tältä poikkeen. Kyllä sielä p2p vielä rullaa, mutta pelaamaan en oo kerenny. :(

Piän tämän vielä auki jos vaikka joku päivä kävis expailemassa


Kyl ain väliin täytyy vähä käydä nostalgiahomostelemas. Oli pakko itekki kuukaudeks nappaa p2p puolen vuoden tauo jälkee. :|

no kai se on pakko sitten:

Kuva
Kuva

dragon skirtti ja legsit tuli, visagee ei näy vieläkään :(

E//

no jopa minä nyt innostuin.
Kuva

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Sopulii » 18.07.2014, 18:58

gz
still #1
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja jakoavain » 22.07.2014, 22:23

Sopulii kirjoitti:gz

no mutta kiitoksia.

RCllä oon jatkanu vieläkin. Ainut että pidin hetken taukoo ja käväsin cluen hunttaamassa hellhoundeilta. Samalla nasahti 82 range:
Kuva

RCllä varmaankin jatkan vieläkin. Huomenna taikka ylihuomenna tulee jopa ihan levelikin näillä näkyvin.

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Teesuomi » 22.07.2014, 23:03

Miksei sul oo 99str?
Kuva
Kuva
Kuva
Teesuomi
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1990
Liittynyt: 29.04.2008, 20:01
Paikkakunta: Oulu/Lappi
RS -hahmo: 4X
Klaani: Northern Gods

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja jakoavain » 29.07.2014, 19:41

Teesuomi kirjoitti:Miksei sul oo 99str?

noku expaan controlledilla meleitä ja vähän hitaasti tulee str expaa :I

Tullu taas vähän muitaki pelejä pelailtua mutta oon vähän kerenny edes tätäkin pelailla. Rupes nuo super energyt loppumaan nii piti taas ruveta farmingiakin expailemaan. Tämmöset parit levelit tullu lähiaikoina:

Kuva
Kuva
Kuva

Vois ehket pitää pienen tauon tuon RCn kanssa, mutta toisaalta mitähän muuta sitä ees expailis :d

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Rokkari » 30.07.2014, 14:07

slayerii =)

onnee levuist !
Rokkari
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 927
Liittynyt: 02.05.2008, 14:51
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Rokkari
IRC-nick: Rokkari
Klaani: Future of Old Style

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja jakoavain » 05.08.2014, 19:45

Rokkari kirjoitti:slayerii =)

onnee levuist !

Slayeria ajattelin expailla sen jälkeen kun oon jaksanu vähän questailla. Ehkä tässä kohtapuoliin jaksais niitäkin tehdä, kahtoo nyt. Kiitos kiitos.

Käväsin ottamassa tuon mage levun kun oli melko lähellä ja 85 ja hienompi ku 84. Tietysti just tuo kuva kusi, mutta näkyy se levutus siellä kuitenki:
Kuva

Tuon jälkeen farmirunit heitin ja craftingia expailin. Pitänee vielä yks levu ottaa craftingia niihin lunareihin jos joskus nekin jaksais questata..
Kuva
Kuva

Seuraavaks sitten varmaankin cons 60 niin on kaikki +60.

E//
Päätin rykästä tuon DTn nyt alta pois kun pitäny niin pitkän aikaa tehdä se. Useampi tuntihan siinä meni questetassa kun noita reququestejakin piti siihen vääntää. Samaan syssyyn tekasin sen Enlightened Journeyn niin pääsis lawejakin juoksemaan. Oon kuullu juttua että ne ois parempaa expaa kun natut niin pitää testailla.

Kuva

Pitihän noita antiikkisia taikoja käydä tuolla Barrowsin veljesten luona kokeilemassa ja tommonen tuli siinä samalla:
Kuva

Sellaset 40 kierrosta oon tuolla juossu ja loottina tullu vaan Dharoks plate, jipii ":D"

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 05.08.2014, 20:47

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 15.07.2018, 01:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja jakoavain » 16.08.2014, 14:17

Jannulennu kirjoitti:Gz leveleistä ja DT

Kiitoksia kiitoksia.

Barroweilla pyöriskellessä tuli minun ensimmäinen elite clue. Päätin että tätä en droppaa vaikka mikä olis niin oon questeja joutunu paukuttamaan ihan urakalla. Hyvä vaan että joutuu tuohon questeja vääntämään niin on vähän motivaatiota tehdäkkin niitä. Tähän mennessä oon tehny:
- Black Knights' Fortress
- Pirate's Treasure
- Cabin Fever
- The Fremennik Isles
- Recruitment Drive
- Rum Deal
- Sea Slug
- The Slug Menace
- Troll Romance (lähestulkoon tehty)
- Wanted!
- Zoge Flesh Eaters

QP noussu ihan hyvin eikä ne barrow glovetkaan tunnu enää niin mahottomalta ajatukselta, ehkä nekin joskus. Onneks tuli tälläsiä questeja mistä on jotain hyötyäkin, kuten neiti helmi, proselytet, pyhä jakoavain ja pääsy cave horroreille. Nyt sitten elitessä pamahti eteen 72 thieving ja sitä tässä oon expailemassa:

Kuva

Eliten jälkeen varmaan slayeria, RCtä taikka questeja, en tiiä vielä.

E//
Nostin tuon thievingin loppuun sitä eliteä varten (en jaksanu ottaa kun 71 ja boostata siitä bandit brewillä 72) ja tekasin sen loppuun. Siihen ei onneks enää tarvinnut muita skillejä nostella taikka questeja tehdä. Eipä tuo lootti ihan kaiken vaivan arvonen ollut, mutta olipahan jotain motivaatiota questata ja expailla.
Kuva
Kuva

Eliten jälkeen lähinkin pitkästä aikaa slayeria expailemaan. Helvetti kun prayer potut on niin ylihintasia niin ärsyttää tehdä prayer taskeja. Pitänee varmaan hetkin hommailla rahaa RCllä niin ei jaksais edes välittää mistään prayer pottujen hinnasta. No jokatapauksessa pari leveliä tuota expailin ja 72 se tällä hetkellä on:
Kuva

Sen jälkeen lähin tekemään questeja. En todellakaan tiedä miks ja hyi vittu mitä questeja teinkään, varsinkin MEP2 oli niin turhauttava, masentava ja inhottava questi. Onpahan nyt onneks sekin tehty niin pääsis death runejaki craftaamaan.
Kuva

Loppujen lopuks tuli aika montakin questia tehtyä. Tässä questit mitä tekasin:
- Regicide
- Roving Elves
- MEP 1
- MEP 2
- Fairytale 1
- Fairytale 2
- Lunar Diplomacy
- One Small Favour

152/175 QP, vois koittaa jaksaa tehdä ne b glovet nytten kun ei olis paljoo matkaa enää jälellä.

▲  ▲
jakoavain
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 869
Liittynyt: 29.04.2008, 20:42
RS -hahmo: jakoavain
IRC-nick: jakoavain

Re: Psykoottinen päiväkirja

ViestiKirjoittaja Rokkari » 17.08.2014, 22:11

hyi helvetti mitä questei. Mut ompaha suurin osa paskoist takan, ei enää montaa ni b glovet oottelee =)
Rokkari
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 927
Liittynyt: 02.05.2008, 14:51
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Rokkari
IRC-nick: Rokkari
Klaani: Future of Old Style

EdellinenSeuraava

Paluu Kehitysblogien hylly

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 110 vierailijaa