Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maksimia

Asukkaiden RuneScape -kehitys- ja etenemisblogeja
Alueen säännöt
viewtopic.php?f=18&t=22113

Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maksimia

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 16.02.2013, 02:17

Hei kultani mun.
Aloitan tämän laiskasti kopioimalla viestini rs-yhteisöstä, johon ylpeänä kuulun. Valehtelin, en ole laiska. Pelkästään rimanalittaja, sillä kirjoittaisin jokseenkin samat asiat kopioimattakin. Alapuolella ensimmäinen tähän kopioitava viesti, jota viime vuoden lopulla käytin aloituspostaukseni. Osuvaa, sillä käytän sitä myös nyt. Huomasin kirjoittaneeni mahtavan aloituspostauksen ja olisi absurdia kirjoittaa uusi sen ollessa oletettavasti huonompi ja parhaimmillaankin vain samaa tasoa. Ehkä nyt on jokatapauksessa aika lainata itseäni:

Meinasin eka otsikoida tän mun runepäiväkirjaks, mut vitut. Tajusin, etten jaksa tehä blogii mis ois pelkästään runekuvii. Levuttelen kuitenki niin hitaasti, et tää tulis semmosenaan olee ihan liian lyhyt vessareissujen lukemisiks. Ihan hyvin voin kirjottaa tähä oheen välillä vaikka paksun romaanin verran siitä kuinka kivaa expaus on, siitä mitä teen ruudun toisel puolel tai kuinka idiootti oon jurrissa. Viimisimmästä vaikka jo senki takia, et ne vähäisetki muistikuvat edellisillasta ois kirjotetus muodos, josko ees sillon tajuisin skarpata.
Tälläsen pohjustuksena voisin vaik mainita kuinka suora ja huoleton oon, joskus ehkä vähän putousmaisesti toisinkinpäin. Ei vittu, taisin just dissata itteäni. Kaikenkaikkiaan kuitenki tosi avoin, lämmin ja helposti lähestyttävä kaikkien kaveri. Kaveriporukas osaan olla, vaik sitä onki vaikee uskoo :!: , paikoin hyvinkin kyyninen ja sovinistinen. Heitän hyvinki rajuu mustaa huumoria (ehkä sen takii nauroin ääneen osalle noist vitsitriidin vitseist) ja omaan mielipiteen hyvinkin moneen asiaan.

Snadisti menneiden aikojen muisteluu muutamal lyhyel virkkeel.
Spoiler:
Kuva
Eka 99 tuli -07 elokuun alussa abauttirallaa pari vuotta sen jälkeen ku pelaamisen alotin. Toho aikaa rankki oli vissii parhaimmillaa (14.5m expois) nippanappa satasen paremmal puolella. Ei ainakaa kaukana siitä. Viimeks ku katoin ni päältä kymppitonnin, hyh. :<

Kuva
Tän vedin joskus alkuvuodest -12 vaikka 98 tais olla parinki vuoden ajan. Tokihan tos noi meleet tuli ohella, mut whocares. Enpä tainnu ottaa niist ees kuvia ku en koneeltakaa löytäny.XD

Kuva
Tää tuli tos joskus viimekesän aikana. Aikoinaan rupesin tuplanatujen tätäki treenii ja ku sen sain ni innostust riitti viel vähän pidemmälleki. Nykysin taitaa SoFistaki tienaa paremmin mitä doublenatuil. :< Enne spania taisin tän saada ja sit siel onki tullu välil vähä afkittuu. Viel on muutama arvo mun ja esteem 1:sen välissä ja paita-osa pitäis settiinki saada.


Tollasta viime vuoden lopulta! Suunnitelmat on aikalailla muuttunut tuosta, koska sillon leikin parkourii runessa kovemmin ku tää meidän Makkaramme konsanaan ja haaveilimpa jopa maksimoidusta apinoinnista. Sen kummemmitta turinoitta siirrytään tästä sitten alapuolelle, blogini edellinen päivitys suoraan GF:n foorumeilta! Olkaa hyvät ja naattikaa, Jutia lainaten ny rillataan :!:

Huppista keikkaa, jääny tän päivittely vähän heikoille nyt. :shh: Oiskohan lähteny alkujaan siitä, et levuttelin niin ahkerast etten laiskuuttani jaksanu kuvata jokaista. Tos on kuitenki spoilereissa alla expat mitä ottanu sitten viime päivityksen! Onks siit tosiaan 28d...shit :eh:

[15:37] <@Valokaapeli> .track @28d
[15:37] -RuneScript- *** [ TRACKER ]: Exp gains for Bb-henna in last 4wks: Overall(+18) +13,061,457 | Att(100) +8,603 | Def(105) +683,086 | Str(102) +85,000 | Cns(103) +773,356 | Range(90) +129,325 | Pray(80->81) +161,902 | Mage(98->99) +1,624,118 | Cook(89->93) +2,389,934 | WC(85) +119,925
[15:37] -RuneScript- *** [ TRACKER ]: Fletch(81) +88,205 | Fish(91) +61,864 | FM(86) +66,059 | Craft(87) +105,473 | Smith(82->83) +256,224 | Mine(100->102) +3,286,776 | Herb(75->76) +88,257 | Agil(89->90) +653,928 | Thief(92) +41,315 | Slay(99) +283,984
[15:37] -RuneScript- *** [ TRACKER ]: Farm(71->72) +35,054 | RC(99) +121,649 | Hunt(86->88) +845,535 | Con(72->74) +264,817 | Sum(86->88) +789,631 | Dungeon(67->69) +97,437 |

Herb, pray, farm, cons ja dg levelit puhtaasti dailyistä. Paitsi dg, johon tullu expaa myös togista! Cookingia levuttelin muuten vaa huvikseni. 200m total expatki tuli rikottua, hävettää kertoa ku muilla toi määrä yhessä skillissä. :cry:
GF:n pokeri-eventistä voitin 13m, mikä taas mahdollisti 99 magen ja 88 summon oton. [constitution] Dagoilla en jaksanu pahemmin enää camppia sen jälkeen 99 oli tullu ni slayailin paris päiväs puuttuvat charmit sitten niin juu. Agilitynki kävin sitte noitten saavutusten jälkeen kiskomassa kasarilta ysärille, vielä ois 30% sköllejä & prized sekä normi pendantti agiin käyttämättä. Pitäs nekin täs joskus käyä kuluttamassa, 91 tulis niillä sitten.
Ton jälkeen mietinki sitten, et mitäs vittua sitä seuraavaks tekis. Ku en keksiny muutakaan ni menin hakkaa hakkuu ja päätä kiveen. Ekaks tosin campin lähimenneisyyden vituttavimmat 15h lava flow minessa mut nyt oon kultasin (ja toki ihaninkin) mies mitä Suomessa on hetkeen nähty. [constitution] Aluks mul oli vaatimattomana ajatuksena pankitella gold oreja sen verran et sais noita ostoja edes pikkuriikkisen ylöspäin. Ja vitut, siihe mennes ku olin 500 oree saanu pankitettuu ni olin niiiiiin hajonnu et itketti. W84 näköjää atm ainoa paikka missä lagii, mainata pysty mut sitä tuskankyynelten (metafora, en oikeesti itkeny) ku koittaa pankittaa niitä oreja. Ei siit tullu mitään. Sen jälkeen oonkin ilosesti droppinu oreja semmosel kevyellä 80-95k/h tahdilla, addinu vitusti randomeita jotta pääsis helposti eri servuihin. Mullaku ei kamuja oikeen ole, höh :< Saa lisäillä!!!
Nyt oon atm mainaillu allaolevalla tahdilla:
[15:59] -RuneScript- *** [ TRACKER ]: [mining] Exp gains for Bb-henna in last 1day: 783,272 (101->102) | 5days: 3,244,600 (100->102) |
Tää on nyt vissiin 4. pv miningiä ja tätä viestii kirjottaes paukkunee 18m expat rikki, 20k siihen atm o/ Tollasella reilu +800k/d tahdilla mennee siihen asti et sosiaalinen elämä heräilee taas (vittuku useimmat kamut on jossain ihan persees tällä hetkellä, vittu) tai saan töitä.

Kuva

Siinä viel mun daily record toissapäivältä, tosta oon henkilökohtasel tasol jo ihan ylpee! Weekly ja monthly listoillekin tähtään abauttirallaa samoille sijoille, saa sit nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tällä erää nyt tulee kuitenkin mainailtuu niin kauan ku intoa riittää, mikä toki aina on itellä pienoinen kysymysmerkki. Jossain vaiheessa pitänee käyä vääntää joko pokeriturnaus (optimaalisin) tai sit jollakin muulla tavalla tehä pankkia, koska atm 500k ja uurnia menee se 23/h eikä ne oo ilmasia. xD Ei mul muuta, toivottavast seuraava päivitys tulee vähän nopeemmin!


Miningin parissa siis jatketaan vieläkin, tänään paukku 20m rikki ja tsillai! Ei mulla muuta, sääli ku sai vaa noin lyhyen otsikon. :(
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Wb_ » 16.02.2013, 02:19

Nice1 ng. ;)
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Danskuu » 16.02.2013, 02:25

Lopeta se mining ja tuu mun kans fm bossailee täs joku päivä
Kuva
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 16.02.2013, 02:28

Jax kirjoitti:Lopeta se mining ja tuu mun kans fm bossailee täs joku päivä

Tuu juoksee mun orei pankkiin ni ois varaa geareihinki ":D"
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Makkara » 16.02.2013, 17:11

Mee koloos nuubi. No ei rakastan sua, mut tuu hakkaa agii sielt. Mining iha nyyppää touhua.
[22:55] <The_Rest> Autismi onki omegan suojakeino #1. Muuten kaikki roikkus jojossa.
Makkara
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1502
Liittynyt: 13.08.2011, 13:29
RS -hahmo: Makkara
IRC-nick: Makkara
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 16.02.2013, 20:44

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 16.09.2017, 18:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 17.02.2013, 00:52

Makkara kirjoitti:Mee koloos nuubi. No ei rakastan sua, mut tuu hakkaa agii sielt. Mining iha nyyppää touhua.

EN TULE. Olen nyyppä ja ylpeä siitä! Tuu sä mainaa :constitution:

Jannulennu kirjoitti:glhf

Anteeksi, en tiedä mitä hf meinaa. Mitä se meinaa?
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Xiralin » 17.02.2013, 01:26

heppajätkä kirjoitti:
Jannulennu kirjoitti:glhf

Anteeksi, en tiedä mitä hf meinaa. Mitä se meinaa?

hf=have fun
Xiralin
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 982
Liittynyt: 01.12.2010, 19:17
Paikkakunta: Sun sängyn alla
RS -hahmo: Xiralin
IRC-nick: Xiralin

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Pulla » 17.02.2013, 05:04

tää on jo kyllä rimanalitus jopa sulta. noob.

toista viestiäni lainaten i have no son.

en jaksa artikuloida sen paremmin mutta yhden jutun voin vielä sanoa! AlmostLiving bitch please

syöpää
You know how they say it's been a pleasure? It hasn't.
- Mike Ehrmantraut

ᄽὁȍ ̪ őᄿ
Pulla
Puuseppä
Puuseppä
Avatar
 
Viestit: 1975
Liittynyt: 05.05.2008, 14:19

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 17.02.2013, 05:46

Kiitoksia AlmostLiving! Oon vähän ulapalla näist uusista lyhenteistä eikä tollanen käyny mulla ees mielessä. XD
Kiitoksia myös mielipiteistäsi Pullafy, arvostan niitä suuresti ja näin aamuyön tunteina ne lämmittävät nuoren aikuisen sydäntä mielettömästi. Rakkaudella minä.<3
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Sopulii » 17.02.2013, 11:04

Ei.
still #1
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Wb_ » 17.02.2013, 12:49

:rolleyes::
Ever to Excel
Wb_
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2392
Liittynyt: 10.04.2011, 15:27

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Jane » 17.02.2013, 19:09

Spoiler:
Kaapeleita kaikkialla Kuva


Kuva Kaapeli & blogi, pakko olla parhaista parhainta settiä. Jään mielenkiinnolla seuraamaan orastavaa uraasi runescapen parissa, nähdään piakkoin living rock cavernissa <3

PS: Tästä ukosta täytynee ottaa oppia:
Kuva
Kuva
Jane
Fansite support
Fansite support
Avatar
 
Viestit: 632
Liittynyt: 29.04.2008, 19:04
RS -hahmo: Myy
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 18.02.2013, 01:04

enaj kirjoitti:
Spoiler:
Kaapeleita kaikkialla Kuva


Kuva Kaapeli & blogi, pakko olla parhaista parhainta settiä. Jään mielenkiinnolla seuraamaan orastavaa uraasi runescapen parissa, nähdään piakkoin living rock cavernissa <3

PS: Tästä ukosta täytynee ottaa oppia:
Kuva

Apua ku nostit riman ylös. ;P Jeppistä jepulisjee, täällä mää ootan sua ja jaakkoas! Afkis nopee et pääset mun kans afkimaan. Mitä taas tohon kuvaan tulee niin hieno mies kyseessä, pitääpä ottaa mallia ja pistää paremmaksi.

Mitäs mun Runescapepäivään kuuluukaan. Kaks sanaa; vitusti kultaa. Tänää paukutellu kirjoitushetkellä semmoset 500k exp ja viikon sisään ottanu 5.8m expaa. Se on aika vitusti. :mrgreen: Sain tänää myös virtuaalilevelin 104 miningiin, enää 22 jäljellä ni ollaan jo lähellä maksimaalista maksimia. Laskeskelin, että ku uus skilli tulee siinä huhti/toukokuussa ni saan ennen sitä 50m exp rikki minkä Pullakin varmaan kategorisois jo "Nättiä äiä" -lokeroon. Olettaen toki, että tahti siinä missä mielenkiintokin valtavien kultakasojen poisheittoon pysyy samalla tasolla, mitä se on kuluneen viikon ajan ollut. Uuden skillin ilmestyessä tulee mainaukseen kenties pikkiriikkinen tauko, riippuen ihan skillistä itsestään. Jos sillä sais vähän rahaa tehtyä ni vois mennä klikkailee, et saa pankkiin lisää uurnia. Eli tällä viikon saavutuksia siis nyt lyhyesti alle listattuna:
- Mining lvl 100 > 104
- 5.8m viikossa, joka oikeuttaa 8. sijaan weekly trackerissä
- 6.9m kuukaudessa (Mitäköhän oon aikasemmin mainaillu, ei muistikuvaa :mrgreen: ) ja monthly trackerissä 89. sija!

Ensi viikolle mulla ei oikeen kummosempia tavoitteita ole, hahah vitut.
- 106 mining
- +5.8m, aina on varaa parantaa! ;P
- vitusti minigolffia ja sarjoja

Ei mulla muuta, thumbsups mulle vaa!

PS. Oli mulla oikeesti muuta. Omistan Janelle videon:



PPS. Tulipa pitkä viesti vaik koitin paril sanal spämmii, vittu. Meen röökille. Nähdään pian, arvon lukijat ja lukijattaret :constitution: :constitution: :constitution:
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Jane » 18.02.2013, 02:29

Afkaustahti nostettu tasolle 5/3, ja scripti kehtaa röyhkeästi valehdella tapaamisajankohdaksi tiistai 5.3 Kuva Eihän se käy päinsä, eihän? Nääääääin isot onnittelut virtuaalilevutuksesta, tolla vauhdilla pääset varmasti vielä nätiksi äiäksi, kaiken tuon kultaisuuden lisäksi :constitution: Hyvältä näyttäis noi tavoitteet ens viikolle, toivottavasti näen sut vielä joku päivä #1 weeklyssä
Spoiler:
ja kesällä sit maxed! Kuva


Ja kiitos tästä videosta, katsotaan kummalla valahtaa aivot ensin takas paikoilleen :roll:
Kuva
Jane
Fansite support
Fansite support
Avatar
 
Viestit: 632
Liittynyt: 29.04.2008, 19:04
RS -hahmo: Myy
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Drake » 18.02.2013, 04:40

Hyvin on kaivoksissa hakku heilunut! :D Jatka samaan malliin!
Kuva
Drake
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 113
Liittynyt: 30.04.2008, 23:26
Paikkakunta: Kotka
RS -hahmo: D R A Z I X
IRC-nick: Drake
Klaani: Northern Gods

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Yre » 18.02.2013, 09:07

Hyvää työtä BB-kaapeli mainaus on kiva taito.
Yre
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 55
Liittynyt: 29.04.2008, 19:03

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 18.02.2013, 17:51

Dintsdints, kiitos kommenteista! Motivaatio mainaukseen on atm sama ku lukion loppuun suorittamisessa; kova.
Viime viikon alussa ku kokeilin ni sain mainailtuu 93k/h ja siitäki ollaan kehitytty. Pitäsköhän sitä tänne tehä joku lrc mining guide ku toi nykynen täällä oleva on imo semivanhentunutta tietoo sisältävä. Onks sille tilausta? :surprised::

[17:42] -[IN]RuneScript- *** [ END ]: You gained 98,159 mining exp in 56mins 48secs. That's 103,689 exp/h.
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Karvavarvas » 18.02.2013, 21:29

Kuvassa ilmeeni kun odotan täydellistä sekoamista elämään, koska loppumaton mining.

Kuva
Karvavarvas
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1094
Liittynyt: 29.04.2008, 19:07
Paikkakunta: Espoo
RS -hahmo: Lord Urpo
IRC-nick: Karvavarvas
Klaani: Runepoli

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Makkara » 18.02.2013, 21:31

Mä lupasin antaa halin Karva_varpaalle:

Spoiler:
Kuva


Hajoo hakkuus nuubi. Nyt tänne radalle juoksee fgsfds, oon iha yksin :(
[22:55] <The_Rest> Autismi onki omegan suojakeino #1. Muuten kaikki roikkus jojossa.
Makkara
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1502
Liittynyt: 13.08.2011, 13:29
RS -hahmo: Makkara
IRC-nick: Makkara
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 19.02.2013, 06:51

Een aio vielä vähään aikaan hajota hakkuuni! Eenkä tuu vielä juoksentelee muutaku daemonheim > fala > lrc > daemonheim väliä!!
Tää päivä oli expan suhteen aika vitun heikko. Tai no mikä vitun päivä, kirjotan tätä 15vaille7 aamulla. Kävin vähän likkoja kuskailemas puol11 > puol 1 Munkast Klaukkalaan ja sama rundi 3 > 15vaille7. :mrgreen: Rahaa tuli 50e ja tutustuin yhteen ihan kivaan likkaanki, hihih. :constitution:
Sain mä kumminki expattuaki tänään 6h. Päivän kohokohta oli saada lrc:stä 1 spinni > 2 spinniä > 5 recharge gemiä (small) & pendant. Miningiin käytin pendantin ja koska mulla oli gemejä aiemmin jo 5 pankissa ni pääsen ne käyttää huomenna! Alla vielä päivän expat:
[06:44] -[IN]RuneScript- *** [ TRACKER ]: [mining] Exp gains for Bb-henna in last 1day: 672,509

Tässä vielä kaikille yökyöpeleille (mä) ja aamupirkoille (moni muu) expausmusaa!

Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Makkara » 23.02.2013, 04:17

Hei mä postaan ettei sun tarvii tuplapostaa, ei kestä kiittää :constitution:

Tääki päivä kyl ollu sul ekspan suhtee iha heikko, jäbä ravannu naiste peräs ja isovanhempia hakemaa aamulla ja ties mitä. Nyt voisit kyl jättää ne mainailut sinne OSRS ja tulla mun kaa hakkaa agii viel ku kerkee, oon niin yksin ; _ ;

Huomioi, et kirjotin sun päivän stoorit jo valmiiks. Ei tartte ku quotee.
[22:55] <The_Rest> Autismi onki omegan suojakeino #1. Muuten kaikki roikkus jojossa.
Makkara
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1502
Liittynyt: 13.08.2011, 13:29
RS -hahmo: Makkara
IRC-nick: Makkara
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Henri417 » 23.02.2013, 07:02

Heppajätkä <3
Spoiler:
http://www.youtube.com/watch?v=DSxtPv5ALEI

Kaapeli on kuuma ja valo. :o
Henri417
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 296
Liittynyt: 16.05.2008, 12:13
Paikkakunta: Kokkola
RS -hahmo: Xeirn
IRC-nick: Xeirn

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 25.02.2013, 19:17

Tääkin piti tehä pe-la yönä, mut en saanu aikaseks. Lauantaina en jaksanu kirjottaa ja eilen kelasin, et ois nättiä kirjottaa sitten kunnolla viikonlopun jälkeen. Noh osrs tuli ja vklp meni.
Nyt on sellanen fiilis et on nörttäilty enemmän ku laki sallii. Perjantaina pelasin ihan laittomasti. Heräsin siinä neljän aikaa päivällä ja valvoin kahteen asti päivällä, kevyet 22h siis jonka jälkeen torkuin 4 tuntia. Kyl mä välis toki irlailinki etc, olin jurrikuskina ja kävin hakee isovanhemmat lentokentältä niinku Makkarapaketti sanoikin! Siinä sit taas la-illan jurrikuskeilin ja expasin ihan törkeesti. Jaksoin puol 7 asti valvoa ja sit oliki pakko mennä jo nukkumaan. Sunnuntaina heräilinkin sitte siin joskus neljän aikoihin vast ja pelailin alkuiltaan asti näyttö huurussa ja sormet rakoilla. Sit tytöt haki mut ajelemaan ja oltiin ajelemassa. :constitution: Tajusin eilen illalla etten oo ollu kasvokkain vuorovaikutuksessa yhdenkään jäbäkamun kans koko viikkoon, nähny likkoja vaan. Noh, en pane pahakseni.
Ihan hyvin tuli siis expattua @rs tos viikonlopun aikana, muista ees koska viimeks vetäny tommoset maratoonit. Jotain tuli saatua aikaankin ja alla ne oleellisimmat:
[18:16] -[HL]RuneScript- *** [ TRACKER ]: Exp gains for Bb-henna in last 1wk: Overall(+1) +5,491,111 | Def(105) +2,701 | Cns(103) +890 | Pray(81) +12,501 | Mage(99) +9,247 | Cook(93) +143,583 | WC(85) +25 | Fletch(81) +10 | Fish(91) +6,453 | FM(86) +6,110 | Craft(87) +10,753
[18:16] -[HL]RuneScript- *** [ TRACKER ]: Smith(83) +95,322 | Mine(104->106) +5,134,446 | Herb(76) +87 | Agil(90) +56 | Farm(72) +840 | RC(99) +8,602 | Hunt(88) +1,125 | Sum(88) +398 | Dungeon(69->70) +57,962
106 aka 2x 99 expat, nättiä!!!

[ MINING ]: [Bb-henna] Rank: 1,280 | Exp: 27,263,193 |
Piti vertailun vuoks ottaa kuvaa sitteku o rank 1337 mut en tajunnu, et toi oli noin lähellä. Jäi sitten ottamatta. :cry: Tässä sitte vertailukohde kesältä -07:
Kuva
Nyt mainaillaan Janen kans, jippikaijee!


Ja juuh, OSRS tosiaan tuli perjantaina kuudelta ja sitä tuli hakattua ihan vitusti. Tutorial oli ihan paskaa ku vitusti porukkaa, meni iha simona aikaa tappaa joku rotta etc. Aluks evottelin ihan vitusti ku annettiin väärää tietoa laivamatkojen hinnoista. Expat kusi ihan saatanasti viis ekaa tuntia. Otin eka 1-15 mining hitaasti, jonka jälkeen kävin sosista hakee 5k jotta sai paremmat pickit. Sen jälkeen kuolin 2x ice wolf mountainille, kolmas kerta toden sano ja sillo pääsin sit 2hp left. Siitä sit Yanilles mainailin ja pankitin 1k iron oreja, jotka sain pe-la yönä myytyä 30gp ea. Sit sain rune pickin, jee. <3
Atm mining rank on joku reilu 130 ja mining lvl 62. Heikkoa verrattuna etusivun mainareihin, mut mulla on elämä enkä jaa accoa ni minkäs teet. :rolleyes:: 61 jälkeen kävin 20k expaamas guildissa ja tein vähän pankkia, nyt on 35k + r pick. Tolla cashpilellä maksaa muutamat mattomatkat Quarrylle. 85 ehkä ens viikolla, ois hienoa. <3
Pelailen siellä Valo_Kaapelilla priva on, mikäli se nyt ketään kiinnostaa.

Tää on noob-kuva ku en jaksanu leikata yhtään, koittakaa kestää. Täst kumminki selviää miten mä klikkailen, se on tärkeint. Oonko vähän innokas mainaaja? :mrgreen:
Spoiler:
Kuva


OSRS tullee nyt pelailtua niin pitkän kun se on ilmasta, kattoo sit sen jälkeen paljonks se tulee maksamaan vai maksaako mitään. Pääpaino pysyy kumminkin @RS sillä en raaski 8v duunia heittää hukkaan sen takia et fiilistelisin 6v vanhaa peliä. Oon yllättyny kuinka kohteliaan ja avualiaan communityn ulkomaalaset on jo muodostanu @OSRS. @RS kukaan ei kärjistetysti juttele keskenään mut tuol puhutaan tuntemattomille all-the-time. Oon saanu viikonlopun aikana kolme kamuu jenkeistä ja saman verran Euroopasta, siin on jo 4 enemmän mitä oon Runesta saanu kuluneen vuoden aikana. Quarrylla ku kävin ekan kerran ni joku lainas mulle knifee juttelun ohessa ku kävin testailee paljon cactuksist saa vettä. Ei paskaakaan. Pointtina kuitenkin, ettei tollasta enää tapahdu Scapessa.
Ulkomaalasissakin on varmasti spurdoilijoita. En epäile sitä hetkeäkään, mut omaan silmään ei oo osunut yhtäkään. Mutta vaihdettaessa kieli englannista suomeen niin keskustelun laatu tippuu merkittävästi. Mua on haukuttu eoc-homosta eoc-huoraks ja kaikkea siltä välin koska afkailen BB-Hennalla. Huvittavan asiasta tekee se, et mul on (nyt oon arrogantti) ainakin pelituntien määrässä mitattuna ni parempi OSRS-account ku useimmilla. :mrgreen:
Ois voinu kuvitella, et ihmiset ois kasvanu kuudessa vuodessa. Tai sit pitää vakaasti toivoa, et tää on vaa jotain alkuinnostusta.
Tälläi lopuksi haluaisin tässä tälläin blogin kautta vaan vielä infota, että en ole homo saatikka huora vain koska pelaan Runescapea. :constitution:
Kuva
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Kultainen verkkopäiväkirja matkalla kohti ääretöntä maks

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 25.02.2013, 19:35

-
Viimeksi muokannut Ventovieras päivämäärä 21.11.2016, 05:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli

Seuraava

Paluu Kehitysblogien hylly

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 11 vierailijaa