Homot, homous ja muu homoilu

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Iltzy » 03.11.2008, 16:16

Mentes kirjoitti:
Iltzy kirjoitti:
Ja tosin homot ei kyllä saisi mennä avioliittoon ja HE EIVÄT SAA ADOPTOIDA lapsia :neutral::

Voinetko selittää asian mulle/meille?
Ite olen ihan ok asian kanssa. Jos mies tuntee vetoa toiseen mieheen, ja tunne on molemminpuolinen, mikseivät he saisi olla yhdessä? Tunnen itse yhden homon ja hän on hauska
ja mukava tyyppi. Luullaanko että homot lähentelevät / koskettelevat jokaista vastaan tulevaa miestä? Ja adoption puoleen olen ihan myönteinen. Mutta jos on jtn. koulukiusaamista yms. se pitäisi kitkeä. Eihän sen lapsen vika ole, että molemmat vanhemmat ovat homoja. Eläköön homot ihan rauhassa, ei kannata heitä mitenkään kiusata. Jos tunnet että homot ovat
jotenkin ällöjä, niin ei heille kannata asiasta vittuilla. Mitäs sitä tunteilleen voi?

Ajatteles mitä tapahtuis jos Homot menisivät naimisiin + adoptoivat.
Adoptoitu lapsi voi olla kiusattu kun on Homo-isät eikä ole äitiä..
Siitä voisi ehkäpä tulla lehtiin juttuja että *hän* ja *hän* menivät naimisiin ja adoptoivat penskan..

Itse en tuntisi mitään iloa jos minun kaksi isää olisi homoja.
Tämä voi tuottaa itsemurhankin jos penska kasvaa ja tajuaa kunnolla että hänet isät ovat homoja.

Monet voivat luulla että hänkin on homo.. (Lapsi).

Sinun lähimmäiset luulivat sinua monta vuotta/kymmentä että olit hetero, mutta menitkin naimisiin..

Onko sinusta tämä oikein? :rolleyes::



Paha-Susi kirjoitti:
Iltzy kirjoitti:mutta yksi poika meidän luokalla näyttää hiukan suuntautuvan ehkä homouteen?
Hän on hiukan tyttömäinen mutta ei silti olekkaan.

Ja tosin homot ei kyllä saisi mennä avioliittoon ja HE EIVÄT SAA ADOPTOIDA lapsia :neutral::


En ihan tajunnu boldattua kohtaa. Luokkalaisesi käyttäytyminen saattaa johtua erilaisesta estrogeenin (naishormoni) tuotannosta.

Käyttäytyväthän jotkut fruittaritkin erittäin tyttömäisesti mutta eivät ole homoseksuaaleja...

Ja tuohon ettei homot saisi adoptoida; MIKSI?
Valokaapelia lainaten en näe syytä miksi he eivät voisi adoptoida (kaiken lisäksi se olisi syrjintää).
En tunne homoja, mutta jos vaikka kaverini osoittautuisi homoksi en hylkäisi häntä sen takia, jos joku ihminen tulisi tekemään tuttavuutta ja osoittautuisi homoksi niin en juoksisi karkuun kunhan ei minua tule iskemään.

Tämä henkilö ei todellakaan ole fruittari! :neutral::

Paha-Susi kirjoitti:EDIT: Iltzy, tuo fruittari juttu ei liittynyt luokkalaiseesi minun viestissä.

Unohda koko paska. :rolleyes::
Viimeksi muokannut Iltzy päivämäärä 03.11.2008, 16:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Iltzy
Karnevaaliritari
Karnevaaliritari
 
Viestit: 554
Liittynyt: 29.04.2008, 19:03
RS -hahmo: Quittasin :C

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Purity » 03.11.2008, 16:31

Joo siis mikä vitun triidi tää on? :lol::

Homot on sairaita friikkejä jokka pitäs hirttää.
Purity
Köydenpunoja
Köydenpunoja
Avatar
 
Viestit: 442
Liittynyt: 30.04.2008, 14:16
Paikkakunta: Ulvila
RS -hahmo: Ei oo.

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Madais » 03.11.2008, 16:32

Iltzy kirjoitti:
Mentes kirjoitti:
Iltzy kirjoitti:
Ja tosin homot ei kyllä saisi mennä avioliittoon ja HE EIVÄT SAA ADOPTOIDA lapsia :neutral::

Voinetko selittää asian mulle/meille?
Ite olen ihan ok asian kanssa. Jos mies tuntee vetoa toiseen mieheen, ja tunne on molemminpuolinen, mikseivät he saisi olla yhdessä? Tunnen itse yhden homon ja hän on hauska
ja mukava tyyppi. Luullaanko että homot lähentelevät / koskettelevat jokaista vastaan tulevaa miestä? Ja adoption puoleen olen ihan myönteinen. Mutta jos on jtn. koulukiusaamista yms. se pitäisi kitkeä. Eihän sen lapsen vika ole, että molemmat vanhemmat ovat homoja. Eläköön homot ihan rauhassa, ei kannata heitä mitenkään kiusata. Jos tunnet että homot ovat
jotenkin ällöjä, niin ei heille kannata asiasta vittuilla. Mitäs sitä tunteilleen voi?


Itse en tuntisi mitään iloa jos minun kaksi isää olisi homoja.
Tämä voi tuottaa itsemurhankin jos penska kasvaa ja tajuaa kunnolla että hänet isät ovat homoja.

Monet voivat luulla että hänkin on homo.. (Lapsi).

Luulisin että jos lapsi kasvaa isiensä kanssa nuoruutensa, hän tottuisi homoihin, eikä pitäisi niitä mitenkään outoina. Mutta tietysti teinillä olisi hyvä olla myös joku naispuolinen henkilö, johon turvautua tietyissä asioissa. En uskoisi että ihan lehtiin tulee että Seppo ja Pekka menivät naimisiin, ja adoptoivat lapsen!one11
Mutta niin, mitäs pahaa tuossa on että he menevät naimisiin? Ymmärrän kantasi, enkä sitä näin ollen väheksy. Mutta ei kannata haukkua homoja, sen takia että he ovat erillaisia.
Madais
Karnevaalikuningas
Karnevaalikuningas
 
Viestit: 1050
Liittynyt: 18.06.2008, 12:24
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Jusa » 03.11.2008, 16:38

Kultaparta kirjoitti:Joo siis mikä vitun triidi tää on? :lol::

Homot on sairaita friikkejä jokka pitäs hirttää.

Puhut niiku hitleri aikanaa juutalaisista :thinking::

Joo no mut omasta mielestä homot on iha perustyyppejä, ne pitää hyväksyy sellasena niiku muutki ihmiset, niillä ny vaa on se seksuaalinen suuntautumine erilaine ku meillä :neutral:: Itellä ei oo mitää erikoista homoja vastaa, antaa niide olla niinku ovat.
Jusa
Lukkoseppä
Lukkoseppä
 
Viestit: 1814
Liittynyt: 29.04.2008, 19:24

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja maqqaRa » 03.11.2008, 16:51

Ei todellakaan ole minulla mitään homofobiaa vaikka joku lähikavereista paljastaisi pitävänsä pojista. Kunhan vaan tehtäisiin selväksi se ettei minulla ole mitään mielenkiintoa samaan sukupuoleen niin kaveruus voi vallan hyvin jatkua. Btw hyvä otsikko :mrgreen::
maqqaRa
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 131
Liittynyt: 29.04.2008, 19:12
RS -hahmo: Muuttanut:
IRC-nick: 03 Loka 2005

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Kirby » 03.11.2008, 17:01

Siis minulla ei ole mitään homoja vastaan vaikkakin jos homo tulis lähentelee niin en ajattelis selkeesti ja saattaisin ruveta kiusaa sitä :redface::
Jos itse olisin homo minua kiusattais eikä kukaan olis mun kaveri paitsi ne joiden kaa en muuten halua olla kaveri?

Noh kyllä ne saa mennä ihan naimisiin ja adoptoida lapsia jos ne haluaa, mutta on tuossa Iltzyn jutussa se järki ettet varmaankaan haluais kahta miestä vanhemmiksesi, vai olen väärässä?

Ja Kultaparta, miks vitussa ne pitäis hirttää? Mitä ne on sulle tehny?
Kirby
Kelloseppä
Kelloseppä
Avatar
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 04.05.2008, 16:26
Paikkakunta: Espoo

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Purity » 03.11.2008, 17:08

^ Ettei niitä tarttis kattoo. Ne on sairaita :<
Purity
Köydenpunoja
Köydenpunoja
Avatar
 
Viestit: 442
Liittynyt: 30.04.2008, 14:16
Paikkakunta: Ulvila
RS -hahmo: Ei oo.

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Mrs Short » 03.11.2008, 17:15

Tykkään homoista erittäin paljon :mrgreen:: Jää kato meille heteroille enempi naisia
Mrs Short
Kynttiläntekijä
Kynttiläntekijä
Avatar
 
Viestit: 1427
Liittynyt: 30.04.2008, 14:49
RS -hahmo: Antti190
IRC-nick: MadStr
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja The Domo » 03.11.2008, 17:15

^^voi ne ollakkin. Mut miksi niit pitäis haukkukkaan jos ne ei oo mtn tehny?? :ninja::
The Domo
Banned
Avatar
 
Viestit: 285
Liittynyt: 04.10.2008, 11:39
RS -hahmo: noenpelaa

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Paha-Susi » 03.11.2008, 17:32

Kultaparta kirjoitti:^ Ettei niitä tarttis kattoo. Ne on sairaita :<


Toivon että sinua syrjitään jossain elämänvaiheessa yhtä pahasti kuin homoja...
Paha-Susi
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 214
Liittynyt: 11.06.2008, 14:42
RS -hahmo: o_o
IRC-nick: Accident^

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Da Hanski » 03.11.2008, 17:36

Ihmisihän ne on siinä missä muutkin. Lähinnä mua ei homot haittaa yhtään, ellei ne ala mitenkään lähentelemään mua, tosin siitä ei oo varmaan pelkoo, uskon että aito homo erottaa kyllä homon heterosta. Tietysti siinä mielihän niitä vois kritisoida, ettei ne ole kykeneviä lisääntymään, tämä varmaan ehkä aiheuttaa eniten vihaa homoja kohtaan (kai). Tosin itsekkin olen jo 16v enkä ole vielä kertakaan onnistunut luomaan yhtään parisuhdetta aikaseksi, joten en tuomitse homoja siinämäärin, että he eivät pysty lisääntymään, en varmaan pysty minäkään (ku ei lämpene saunakaan). :confused::
Da Hanski
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 833
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
Paikkakunta: Muuttanut:
RS -hahmo: 27.9.2005
IRC-nick: Da_Hanski

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Valokaapelix » 03.11.2008, 17:37

Jusa kirjoitti:
Kultaparta kirjoitti:Joo siis mikä vitun triidi tää on? :lol::

Homot on sairaita friikkejä jokka pitäs hirttää.

Puhut niiku hitleri aikanaa juutalaisista :thinking::



no mut onneks sekin tais saada kuulan kalloonsa. :arrow::
Valokaapelix
Banned
 
Viestit: 262
Liittynyt: 03.05.2008, 09:21
RS -hahmo: Iso_Ongelma
IRC-nick: Valokaapeli

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Ipe » 03.11.2008, 17:42

Ihan sama, kuka tahansa tehköön mitä haluaa. Kuten Unholakin, oon mä "joskus" kännissä tehnyt enemmän ja vähemmän homoeroottisia juttuja, mutta selvänä mä en ehkä niitä kuitenkaan varmaan haluis harrastaa. Ja jos joku noista kännisekoiluiden takia kuvittelee mun olevan homo tai mikä ikinä, niin se on mulle aivan sama, ei vois vähempää kiinnostaa. Eipä muakaan hirveesti kiinnosta, onko joku homo vai ei. Taidelukiossa kun kuitenkin olen, niin tunnenhan mä noita homoja ja lesboja jonkun verran, ja aivan kuten hetereroissakin, löytyy niistä hyviä ja paskoja tyyppejä. Harvaa "normaalia" homoa tosin olen koskaan tavannut, vaan kaikki on ihan oikeesti semiräikeitä. Tosin tunnen myös monta heteroa, joita voisi ihan samalla tavalla luulla homoksi.

Ymmärrän hyvin miksi homojen adoptio-oikeutta vastustetaan, mutta mä oon silti sitä mieltä että se pitäisi sallia. En ainakaan voi uskoa, että niiden lapsista kasvaisi automaattisesti homo. Se tuntuu vaan liian absurdilta ja idioottimaiselta ajatukselta. Kiusaaminen onkin sitten vähän eri asia. Emmä siihen kyllä mitään silti osaa sanoa.

Voisin oikein hyvin kuvitella kaveeravaani homon kanssa, ja kyllähän mä sitä aika paljon nykyäänkin teen. Voisin jopa ihan hyvin mennä saunaan homon kanssa. Voisin myös nukkua homon kanssa samassa sängyssä. Kyllä mäkin pystyn naisen kanssa nukkuessa ihan hyvin hillitä himoni, enkä voi uskoa sen olevan homolle yhtään vaikeampaa. Mua ei myöskään ällötä katsoa mitään homostelua, koska en vaan näe siinä mitään ällöttävyyksiä.

Lesboja kohtaan en oo koskaan ollu jostain kumman syystä niin suopea, vaan mua melkein vituttaa kattoo koulussa kun tytöt pussailee ja lääppii. Ja vaikka joku pseudopsykologi voisi tästä vetää varmaan vaikka mitä johtopäätöksiä, mutta itse luulen sen johtuvan siitä, että melkein kaikki tuntemani lesbot, ja etenkin ne jotka on meidän koulussa, on inhottavia ja ärsyttäviä ihmisiä, enkä pidä niistä yhtään. En mä silti niitä oikeastaan syrji, koska joo, ihan sama.
Ipe
Torppari
Torppari
 
Viestit: 140
Liittynyt: 29.04.2008, 19:18

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja DassaD » 03.11.2008, 18:42

Juu tuleehan sitä aina välillä riippuen tilanteesta.
DassaD
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
 
Viestit: 103
Liittynyt: 30.05.2008, 19:44
Paikkakunta: Kylmäkoski
RS -hahmo: Fear 0f war
IRC-nick: DassaD
Klaani: Northern Gods

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Chewiz » 03.11.2008, 19:03

Pottu kirjoitti:Miks kaikkien pitää sanoo et on hetero? Ei se meitä kiinnosta vittuakaan onko joku runenörtti homo vai ei. :d
Joo, tiiän yhen.
Mut mulle se on yks ja sama asia saako homot adotpoida vai ei. Esim tiiän yhen kaverin joka sano että mieluummin olis homovanhemmat ku semootteet jotka lähes joka päivä tulee kännis kotii ja huutaa/lyö.
Kyseisen kaverin vanhemmat siis ovat alkoholisteja, eivät käy töissä ja ryyppäävät päivät pitkät.
Tuossa tilanteessa itsekkin varmaan valitsisin kaksi ''tervettä'' miestä.


Täysin samaa mieltä.Se vaan on kurjaa että jotai seksuaali vähemmistöjä syrjitään. :|
Chewiz
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 196
Liittynyt: 30.04.2008, 15:00

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Rosecenze » 03.11.2008, 19:04

En tajua mikä ihmisillä on homoja vastaan, itse olen ihan neutraali, ja hyväksyväinen homoja kohtaan, vaikka en yhtäkään tunne. Pitäähän myöntää, että tulee tätä homo läppää/ homoa käytettyä kaverin pienenä pilkka leikki sanana, mutta ei enempää, enkä sitä todellisuudessa tarkota, enkä yritä homoja syrjiä/alentaa/haukkua sillä. Yleensä ne, kenellä on homofobia, ja hirveät ennakkoluulot homoja vastaan, ovat itse homoja/ heillä on kiintymystä homoja kohtaan.. HOMOT, OVAT, IHMISIÄ!.

Vanhoja ihmisiä, ja varsinkin, ja yleensä Amerikkalaisia(En nyt syyllistä ketään), joilla on ennakkoluulot, ja rasistiset olosuhteet/luulot heitä kohtaan, en ymmärrä. Onhan se tosiasia että jokaisella on omat periaatteet. Jos joku luulee että homo syrjintä ei ole rasismia, on se kutakuinkin rasismia. Ihan samaa rasismia, kuin tummia kohtaan, tai gootteja, tai eri kulttuuri/nykynuoriso tyyliin kuuluvia kohtaan. Itselleni ei ole väliä onko Gootti, Emo, Homo, Tumma, jne jne..

Mulle ne on ihmisä, joiden kanssa tulen toimeen. That's IT!

Miettikääpä ennen ku aliarvioitte muita.

Vaikka saattaisi siinä tulla hieman outo olo, jos homo alkaisi lähentelemään. Ja itsehän en ole homo, enkä sitä yrittäisi peitelläkkään että olisin, en kyllä vetäisi show:takaan. Itse olen hetero, vaikka huulirasvaa käytänkin ;D. Njoo, kiviäkin kiinnostaa.

Ei minulla ole homo adoptioita vastaan mitään, mutta en silti itse haluaisi omalla kohdalla olevan kahta isää/äitiä, mielummin vain äiti/"oikeat" vanhemmat.

Ja ihanvain tietämättömille tiedoksi, kun puhutaan homoista, puhutaan naisista & miehistä, eli kahden naisen pari, on myös homopari, kuin kahden miehen pari. Monet vain luulevat että naiset ovat lesbo:ja, ja miehet homo:ja, vaikka se ei pidä paikkaansa(Mutta lesbo ei siis koske miehiä, vain naisia, mutta homo koskee molempia.).

Yhtä asiaa en ymmärrä, miksi ihmeessä miespareja kammotaan enemmän, kuin naispareja, yhtälailla homoja ne ovat?

Mutta joo.
Rosecenze
Metalliseppä
Metalliseppä
Avatar
 
Viestit: 3041
Liittynyt: 29.04.2008, 19:18
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: *Retired*
IRC-nick: Rosecenze

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Minakka » 03.11.2008, 19:08

Kultaparta kirjoitti:Joo siis mikä vitun triidi tää on? :lol::

Homot on sairaita friikkejä jokka pitäs hirttää.

Sut tässä pitäis hirttää, jos ei oo järkevää sanottavaa nii pysyy poissa tästä ketjusta :idea:

Asiaan (mahdoinko jo tähän ketjuun postaa samanlaisen viestin...)
Ei mulla mitään homoi vastaan ole kunhan eivät ihan koskettelemaan tule. Harvemmin homon tunnistaa ulkonäön perusteella.
Minakka
Räätäli
Räätäli
 
Viestit: 1644
Liittynyt: 30.04.2008, 12:21

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Exor » 03.11.2008, 19:11

Jokaisella ihmisellä on oikeus valita seksuaalinen suuntautumisensa, ja kyllä homot on ihmisiä ihan niin kuin muutkin. Turha ruveta syrjimään vaan sen takia että joku tykkääkin pojista. Kyllä ymmärrän jos jollain on jäänyt kammo kun joku homo on lähennellyt tosissaan, mutta turhaa kutsua homoja ällöttäviksi jos käyttäytyvät normaalisti. Eli toisin sanoen, ei mulla ole mitään homoja vastaan niin kauan kunhan ei rupea lähentelemään tai jotain muuta sellaista tekemään. :neutral::
Exor
Suutari
Suutari
 
Viestit: 2121
Liittynyt: 30.04.2008, 12:14
Paikkakunta: Hyvinkää
RS -hahmo: HaxorExor

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Hynski » 03.11.2008, 19:15

On sinänsä hyödytöntä perustella homoparien adoptio-oikeutta vastaan epäilemällä että heidän lapsestaan tulisi homo, koska homoudessa ei sinänsä ole mitään pahaa tai väärää. Vähän samalla tavalla vois kieltää tummaihosia tekemästä lapsia, kun niiden lapsistahan tulee tummia joten niitä saatetaan syrjiä, hui! :toru:: Paitsi että tummaihoisten lapsista tulee lähes varmasti tummaihoisia, kun taas tuosta homostumisesta ei ole pienintäkään näyttöä.

Ja onhan niitä yksinhuoltajiakin. Ei yksinhuoltajaperheiden lapsistakaan ymmärtääkseni kovin suurella todennäköisyydellä mitään kieroutuneita tule, vaikka siinä on kaikenlisäksi puolet vähemmän vanhempia sen lisäksi että vanhempia on vain toisesta sukupuolesta.

Yhteiskunta osaltaan edistää homoihin kohdistuvia ennakkoluuloja näillä rajoiotuksillaan. Ei anneta homojen adobtoida, mennä normaalisti naimisiin jne. :|
Hynski
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 868
Liittynyt: 28.04.2008, 23:06
RS -hahmo: Hynski
IRC-nick: Hynski

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Cannes » 03.11.2008, 20:02

Exor kirjoitti:Jokaisella ihmisellä on oikeus valita seksuaalinen suuntautumisensa, ja kyllä homot on ihmisiä ihan niin kuin muutkin. Turha ruveta syrjimään vaan sen takia että joku tykkääkin pojista. Kyllä ymmärrän jos jollain on jäänyt kammo kun joku homo on lähennellyt tosissaan, mutta turhaa kutsua homoja ällöttäviksi jos käyttäytyvät normaalisti. Eli toisin sanoen, ei mulla ole mitään homoja vastaan niin kauan kunhan ei rupea lähentelemään tai jotain muuta sellaista tekemään. :neutral::


Näin.
Cannes
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 212
Liittynyt: 01.05.2008, 08:13

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Hynski » 03.11.2008, 20:26

Dimwit kirjoitti:Puollan myös väitettä, että homous on sairaus. Jonkin tarvitsee siellä aivoissa olla "väärin", jotta luontainen pariutuminen muuttuu näin radikaalisti. Uskon myöskin, että jos homous olisi kokonaan luontainen asia, niin myös homot pystyisivät lisääntymään.
Missä mielessä luontainen asia?
Dimwit kirjoitti:Miettikkää myös asiaa siltä kannalta, että jos kaikki olisimme homoja, niin ihmiskunta ei selviäisi.
Ja tästä voimme päätellä mitä?
Dimwit kirjoitti:Tämä lapsi saa sellaisen käsityksen, että on aivan normaalia rakastaa samaa sukupuolta olevaa henkilöä,
Hienoa, sehän siis lisäisi suvaitsevaisuutta.
Dimwit kirjoitti:ja näin ollen hänestä itsestään muokkautuu samaisen vähemmistön edustaja.
Ja sitten taas aika kaukaa haettu väite jolle ei ole mitään perusteita.
Dimwit kirjoitti:Jos vielä viemme ajatuksen pidemmälle, niin ehkäpä tämä samainen lapsi alkaa käsittämään heterouden epänormaaliksi.
Vaikea uskoa.. Suurimman osan kavereista vanhemmat on eri sukupuolta ja omat on samaa, eiköhän siinä tule aika hyvä käsitys asioista. Että ihmiset saavat pariutua juuri sillä tavalla kuin tuntuu hyvältä. Heteroutta tulee vastaan joka puolella, en usko että siitä kannattaa huolehtia.

Tuo tosin tuntuu toimivan enemmänkin niin päin, että iso osa näistä heterovanhempien lapsista pitää homoutta jotenkin epänormaalina kun eivät ole sellaiseen ilmiöön missään törmänneet.
Hynski
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 868
Liittynyt: 28.04.2008, 23:06
RS -hahmo: Hynski
IRC-nick: Hynski

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Frozen » 03.11.2008, 21:06

Itellä ei ole homoja vastaan mitään :smile:: Miusta homot ovat kivoja. Tunnen yhen homon ja ihan kiva on vaikka välillä vähä neitimäinen :wink:: . Ei kyll haittas tippaakaa jos joku homo tulis lähentelee.
Frozen
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1576
Liittynyt: 30.04.2008, 17:57

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Falcon » 03.11.2008, 21:25

Hynski kirjoitti:Ja sitten taas aika kaukaa haettu väite jolle ei ole mitään perusteita.

Olet siis mitä mieltä että homoseksuaalisuus on 100 %:sti geneettistä ? Mutta samaan aikaan väität että "iso osa näistä heterovanhempien lapsista pitää homoutta jotenkin epänormaalina kun eivät ole sellaiseen ilmiöön missään törmänneet."

Mieltymys vastakkaiseen sukupuoleen ja vanhempien "rohkaisevat" asenteet homouteen eivät siis voi olla opittuja, mutta homouden pitäminen epänormaalina on.

:smoker::
Falcon
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 368
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
IRC-nick: Falcn

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Hynski » 03.11.2008, 21:36

Falcon kirjoitti:
Hynski kirjoitti:Ja sitten taas aika kaukaa haettu väite jolle ei ole mitään perusteita.
Olet siis mitä mieltä että homoseksuaalisuus on 100 %:sti geneettistä ?
En toki. Ei sanomastani voi johtaa sellaista.
Falcon kirjoitti:Mutta samaan aikaan väität että "iso osa näistä heterovanhempien lapsista pitää homoutta jotenkin epänormaalina kun eivät ole sellaiseen ilmiöön missään törmänneet."
Toki. Se mitä pitää epänormaalina ja mitä ei pidä, tuskin kuitenkaan on ainakaan geneettinen seikka. :rolleyes::
Falcon kirjoitti:Mieltymys vastakkaiseen sukupuoleen ja vanhempien "rohkaisevat" asenteet homouteen eivät siis voi olla opittuja, mutta homouden pitäminen epänormaalina on.
En mä tiedä missä määrin homous on geneettistä ja missä määrin kulttuurista, ja minkälaiset asiat lisää todennäköisyyttä homoseksuaalisuuteen.

Esitin kuitenkin huomion että on vaikeampaa pitää normaalina asioita joihin ei ole koskaan törmännyt. Uskoisin että suurin osa on samaa mieltä kun asiaa ajattelee. En kuitenkaan näe suoraa yhteyttä seksuaalisuuden ja epänormaaliksi miellettyjen asioiden välillä.
Hynski
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 868
Liittynyt: 28.04.2008, 23:06
RS -hahmo: Hynski
IRC-nick: Hynski

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Arpin » 03.11.2008, 21:40

-
Viimeksi muokannut Arpin päivämäärä 01.06.2011, 07:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Arpin
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
 
Viestit: 114
Liittynyt: 13.05.2008, 15:17

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa