Homot, homous ja muu homoilu

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja evoskate » 13.11.2008, 10:27

Valokaapeli kirjoitti:
evoskate kirjoitti:Homoille tasa-arvoa. Siis ei syrjintää, mutta ei myöskään adoptio-oikeutta. Jokaisella lapsella on oikeus kasvaa "normaalissa" ilmapiirissä.

Onko susta tasa-arvosta, että kaikki ei saa adoptoida vaikka ikänsä puolesta siihen muutoin kykenisivätkin? :mrgreen::

Tasa-arvolla tarkoitin ettei heitä esim. syrjitä töissä, koulussa jne. vaikka he kykenisivät adoptoimaan niin mitä lapselle tapahtuisi koulussa. Häntä ehkä syrjittäisiin koulussa, heitä kohdeltaisiin epäluuloisesti vanhempiensa takia. He häpeäisivät kertoa vanhempiensa homoudesta. Yksinkertaisesti vaikea saada kavereita.
evoskate
Torppari
Torppari
 
Viestit: 131
Liittynyt: 02.05.2008, 14:30

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Tounis » 13.11.2008, 14:55

Kieltäytyisikkö ite olemasta jonku kaveri homovanhempien takia ? : DDD
Tounis
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 856
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
IRC-nick: Tounis

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Julius » 13.11.2008, 15:05

Minua ihmetyttää, että kun täällä on näitä ihmisiä jotka ovat kertoneet olevansa homoja eivät ikinä näy kenenkään miehen seurassa.
Julius
Aseenkantaja
Aseenkantaja
 
Viestit: 463
Liittynyt: 01.05.2008, 09:55

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja unhola » 13.11.2008, 15:23

Julius kirjoitti:Minua ihmetyttää, että kun täällä on näitä ihmisiä jotka ovat kertoneet olevansa homoja eivät ikinä näy kenenkään miehen seurassa.

En tajunnu. :f
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Julius » 13.11.2008, 15:27

Unhola kirjoitti:
Julius kirjoitti:Minua ihmetyttää, että kun täällä on näitä ihmisiä jotka ovat kertoneet olevansa homoja eivät ikinä näy kenenkään miehen seurassa.

En tajunnu. :f

Esim. omalla paikkakunnallaki on tällanen teini, joka on kertonut kaikille olevansa homo. Kuitenkin aivan kuin pelkää miehiä ja jää naisten seuraan. Eipä oo tullu tietääkseen ketään yrittäänkään.

Mahtaisko olla kuitenkin metroseksuaali ?
Julius
Aseenkantaja
Aseenkantaja
 
Viestit: 463
Liittynyt: 01.05.2008, 09:55

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja unhola » 13.11.2008, 15:30

Julius kirjoitti:
Unhola kirjoitti:
Julius kirjoitti:Minua ihmetyttää, että kun täällä on näitä ihmisiä jotka ovat kertoneet olevansa homoja eivät ikinä näy kenenkään miehen seurassa.

En tajunnu. :f

Esim. omalla paikkakunnallaki on tällanen teini, joka on kertonut kaikille olevansa homo. Kuitenkin aivan kuin pelkää miehiä ja jää naisten seuraan. Eipä oo tullu tietääkseen ketään yrittäänkään.

No, onha sellasiaki tapauksia missä ollaan huomionhakusesti mukamas lesboja/homoseksuaaleja, kiinnittääkseen toisen sukupuolen huomion. En tiedä oonko lukenu liikaa genderbender yms. faggotry mangaa, mut niinhän se voi myöskin ollakin oikeesti. (Tietynlaiset) tytöt ainakin tuntuvat tykkäävän tälläsistä skenarioista. :mrgreen::
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Markoz » 13.11.2008, 18:58

Offtopic:
Aivan mahtavaa väittelyä täällä. Oli aivan mahtavaa lukasta läpi :D

Ontopic:

Mutta toisaalta en ymmärrä niitä idiootteja jotka vastailee näin: "inhoon homoi, tappakaa ne!" Okei, ette tykkää homoista, voitte perustella jne. Harvemmin homot ovat edes tehneet kenellekkään pahaa? Samanlailla kuten jotkut meistä heille. Esim. Hakkaamalla. Itse pidän homoja mukavina, koska he ovat rauhallisia. (kunhan ne ei homouttaan mulle tarjoa)

Vois olla varmaankin aika mielenkiintoinen seikkailu esim. Viikko homon seurassa, Viikko homona tjs, mut emt.

Tämän tekstin ansiosta mua aletaan varmaan pitään jo kohta homona!?!? :shock:
Markoz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2761
Liittynyt: 29.04.2008, 20:46

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Uncle Dolan » 13.11.2008, 20:54

Itse en kestä homoja,vihaan niitä mut se on vaan mun mielipide
Uncle Dolan
Köydenpunoja
Köydenpunoja
Avatar
 
Viestit: 451
Liittynyt: 12.10.2008, 19:54

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Nocando » 13.11.2008, 20:58

Heii, miksi homoutta pitää ylipäätänsä kummeksua?
Nocando
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 3155
Liittynyt: 29.04.2008, 19:25
Paikkakunta: Mikkeli
RS -hahmo: Nocando
IRC-nick: Nocando

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Dark_Knig171 » 13.11.2008, 21:20

Se on mielenkiintosta, että sana 'homo' tarkoittaa 'ihmistä'. ;)
"Vitun HOMO!" = vitun ihminen?

En näe homoissa mitään pahaa, enkä näe mitään syytä, miksi he näkisivät minut viehättävänä. Vaikka eihän tuosta oikeastaan koskaan tiedä. Mielelläni ottaisin homoseksuaalin kaverikseni, sillä viihdyn erittäin hyvin naisten seurassa, ja jos homo viihtyyy naisten seurassa -> miksen minä viihtyisi hänen seurassaan?

Epäilen myös, että ruotsintuntien vierustoverini olisi biseksuaali. Ainakin viihdyn hänen seurassaan. :)
Dark_Knig171
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 224
Liittynyt: 29.04.2008, 21:15
Paikkakunta: Vantaa
RS -hahmo: Lopettanut
IRC-nick: Dkn_
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Kapteeni Sinikarhu » 14.11.2008, 00:31

Muusi kirjoitti:Kieltäytyisikkö ite olemasta jonku kaveri homovanhempien takia ? : DDD

Ala-asteella ja vielä yläasteellakin porukka on aika nuijaa. :F
Kapteeni Sinikarhu
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 367
Liittynyt: 04.05.2008, 12:48
IRC-nick: Sinikarhu

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Danskuu » 14.11.2008, 06:51

Kapteeni Sinikarhu kirjoitti:
Muusi kirjoitti:Kieltäytyisikkö ite olemasta jonku kaveri homovanhempien takia ? : DDD

Ala-asteella ja vielä yläasteellakin porukka on aika nuijaa. :F

Ihmiset muuttuvat ylä-asteelle mennessä vielä nuijemmiksi, vasta amiksen toisena vuonna porukasta tulee järkevää.

Amiksesta ei tuu koskaan järkevää :mrgreen:: -Hynski

Oon poikkeus

Toisena vuonna? Järkevää? Olet tervetullut tarkistamaan meidän titekakkoset, elävä todiste tuota väitettä vastaan.
- Hekate


Piti sanoa että alkaa vähän parempaan suuntaan muuttua. Kolmosella sitten ehkä kun ollaan jo täysi-ikäisiä.
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja evoskate » 14.11.2008, 12:28

Muusi kirjoitti:Kieltäytyisikkö ite olemasta jonku kaveri homovanhempien takia ? : DDD

En mutta kieltäytyjiä löytyisi varmasti paljon.
evoskate
Torppari
Torppari
 
Viestit: 131
Liittynyt: 02.05.2008, 14:30

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Dead man zzz » 14.11.2008, 17:11

Muusi kirjoitti:Kieltäytyisikkö ite olemasta jonku kaveri homovanhempien takia ? : DDD

Varmasti kieltäytyisin.
Dead man zzz
Renki
Renki
 
Viestit: 180
Liittynyt: 03.05.2008, 09:54
RS -hahmo: Lunaticsmith
IRC-nick: Jyergki

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja niko60 » 14.11.2008, 17:15

meiän luokalla 2 tyyppii homoilee vaikka ei tiiä mitä se ees on...
niko60
 

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Æther » 14.11.2008, 17:30

Julius kirjoitti:Minua ihmetyttää, että kun täällä on näitä ihmisiä jotka ovat kertoneet olevansa homoja eivät ikinä näy kenenkään miehen seurassa.

Im the only gay in the village!
Æther
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 757
Liittynyt: 29.04.2008, 19:13
Paikkakunta: Vanda
RS -hahmo: Enpelaaenää

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Hynski » 15.11.2008, 13:35

Dead man zzz kirjoitti:
Muusi kirjoitti:Kieltäytyisikkö ite olemasta jonku kaveri homovanhempien takia ? : DDD

Varmasti kieltäytyisin.
Miksi?
Hynski
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 868
Liittynyt: 28.04.2008, 23:06
RS -hahmo: Hynski
IRC-nick: Hynski

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Recetal » 15.11.2008, 15:18

Hokuto kirjoitti:
niko60 kirjoitti:meiän luokalla 2 tyyppii homoilee vaikka ei tiiä mitä se ees on...


Miten he voivat homoilla, jos eivät tiedä mitä on 'homoilu'?


Miksei voisi? ok, saattaa toki olla et kyseisessä tapauksessa toi on pelkkää huomionhakua, mut jokatapauksessa.
Recetal
Banned
 
Viestit: 402
Liittynyt: 03.05.2008, 01:52
IRC-nick: Recetal
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Barahir » 16.11.2008, 05:02

Ei mulla ole mitään homoja vastaan, kuhan vaan eivät ala tyrkyttämään omaa suuntaitumistaan minulle.
Barahir
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 300
Liittynyt: 29.04.2008, 20:38

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Hege^ » 16.11.2008, 21:53

Aina pitää vähän homoilla, ihan tervettä hommaa se on.
Hege^
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 487
Liittynyt: 30.04.2008, 16:38
IRC-nick: Hege^^

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Henri417 » 18.11.2008, 18:29

Hynski kirjoitti:
Dead man zzz kirjoitti:
Muusi kirjoitti:Kieltäytyisikkö ite olemasta jonku kaveri homovanhempien takia ? : DDD

Varmasti kieltäytyisin.
Miksi?


Monet ihmiset nyt vain ovat niin tyhmiä etteivät hyväksy erilaisia.

Kun tältähä lapselta on tullu joskus tähän aiheeseen tämmöinenkin viesti...

Dead man zzz kirjoitti:Homot eivät ole normaaleja, homoilla heittää päässä, homoseksuaaleilla on joku psyykkinen sairaus, en heitä sen enempää tuomitse. Ennen kuin parannuskeinoja löytyy tulisi heidän antaa olla rauhassa homoja. Adoptio oikeutta en silti haluasi heille myöntää, lapsella tulee olla hengellisesti terveet vanhemmat, erisukupuolilta, homot eivät ole erisukupuolta tai terveitä hengellisesti. Ei homoille lapsia pitäisi antaa, jos homojen olisi tarkoitus saada lapsia, saisivat he niitä keskenään, uskoisin jopa että kaksi saman sukupuolen edustajaa vanhempina voivat haitata lapsen psyykkistä kehittymistä. Toivottavasti tällekin psyykkiselle sairaudelle löytyy joku tehokas hoitokeino.


Itse en suhtaudu homouteen negatiivisesti, enkä positiivisesti... Ihmiset tykkää mistä tykkää, ei se väärin ole... Ovathan homotkin ihmisiä, samanlaisia kuin muutkin.
Itse olen kyllä hetero.
Henri417
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 296
Liittynyt: 16.05.2008, 12:13
Paikkakunta: Kokkola
RS -hahmo: Xeirn
IRC-nick: Xeirn

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja bestgunthr0l » 18.11.2008, 18:43

En ole homo, enkä varmaan koskaan tule olemaankaan. Naisia osaan arvostaa, vaikkei se tähän topickiin kuulukkaan. Eli hetero ollaan, en tunne/tiedä yhtään homoa. Ainahan niitä kaupungeissa tulee vastaan, ei voi mitään.
bestgunthr0l
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 800
Liittynyt: 14.09.2008, 18:20
IRC-nick: PerTTu_
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Dead man zzz » 18.11.2008, 19:58

Hynski kirjoitti:
Dead man zzz kirjoitti:
Muusi kirjoitti:Kieltäytyisikkö ite olemasta jonku kaveri homovanhempien takia ? : DDD

Varmasti kieltäytyisin.
Miksi?

Homot inhottavat minua liian suuresti, yksinkertaisesti kieltäytyisin olemasta homovanhempien lapsen kaveri, vaikka toveri olisi ylimukava ja todella kiva ja huippu tyyppi ja hetero ja siisti ja kolee.
Dead man zzz
Renki
Renki
 
Viestit: 180
Liittynyt: 03.05.2008, 09:54
RS -hahmo: Lunaticsmith
IRC-nick: Jyergki

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Ti0 » 19.11.2008, 10:16

Dead man zzz kirjoitti:Homot eivät ole normaaleja, homoilla heittää päässä, homoseksuaaleilla on joku psyykkinen sairaus, en heitä sen enempää tuomitse. Ennen kuin parannuskeinoja löytyy tulisi heidän antaa olla rauhassa homoja. Toivottavasti tällekin psyykkiselle sairaudelle löytyy joku tehokas hoitokeino.

Homot inhottavat minua liian suuresti, yksinkertaisesti kieltäytyisin olemasta homovanhempien lapsen kaveri, vaikka toveri olisi ylimukava ja todella kiva ja huippu tyyppi ja hetero ja siisti ja kolee.

Niin no tästähän olisi mielenkiintoista ja kenties lapsellista alkaa heittää jotain klassista ja kiusallista psykoanalyysia. Mutta kauheen vimmatusti torjut kaiken homouden ja samalla palavasti puhut "parannuskeinoista".
En nyt väitä mitään, mutta kehotan miettimään jospa sulla olis jotain, jonka haluaisit parantaa itessäs? Tai ehkäpä sussa on enemmän vikaa, asenteellista tai psyykkistäkin, kun homoseksuaalisuus oikeen _liikaa_ inhottaa voidaksesi suvaita sitä. Kannattaa siis miettiä, milloin se vika onkin itsessä tai omissa asenteissa eikä siinä mikä inhottaa :mrgreen::
Ti0
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2008, 20:30
RS -hahmo: Tio.11
IRC-nick: Ti0

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Hynski » 19.11.2008, 12:55

Dead man zzz kirjoitti:Homot inhottavat minua liian suuresti, yksinkertaisesti kieltäytyisin olemasta homovanhempien lapsen kaveri, vaikka toveri olisi ylimukava ja todella kiva ja huippu tyyppi ja hetero ja siisti ja kolee.
Mutta miksi, eihän tässä ole kyse sen vanhempien kaverina olemisesta.
Hynski
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 868
Liittynyt: 28.04.2008, 23:06
RS -hahmo: Hynski
IRC-nick: Hynski

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa