Homot, homous ja muu homoilu

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Hynski » 05.11.2008, 15:58

Dimwit kirjoitti:Yritän sanoa, että se ei edistä luontoa oikein millään tavalla.
Edistä luontoa? Mitä on luonnon edistäminen? Millä tavalla heterot sitten edistävät luontoa?

Dimwit kirjoitti:
Hynski kirjoitti:Millä tavalla tarkoitettu? Kuka olisi tarkoittanut?

Eihän sitä kukaan yksittäinen henkilö/voima/asia ole tarkoittanutkaan. Mielestäni siis evoluutio ei tarkoituksella ole luonut homoja, vaan he ovat tulleet aivo muutoksesta, joka on tapahtunut sikiövaiheessa hormonaalisten vaikutusten seurauksena. Näin ainakin erään tutkimuksen mukaan.
Mikäs on tämä eräs tutkimus? Tarkoitatko siis tuolla "evoluutio ei tarkoituksella ole luonut homoja", että ei ole olemassa geeniä/geenejä jotka lisäisivät todennäköisyyttä homoseksuaalisuuteen, vai mitä ihmettä?

Dimwit kirjoitti:Silloinhan tämä on mutaatio, joka on tarkoitukseton.
Tuo on nyt taas aika outoa. Siis eihän mutaatiot voikaan olla tarkoituksellisia vaan ne ovat satunnaisia. Ilmeisesti ihmisen geeneillä on kuitenkin jotain vaikutusta seksuaalisuuteen. Millä tavalla nämä geenit olisivat tarkoituksettomia, tai miten ne edes voisivat olla tarkoituksellisia? Eihän geenin "tarkoitus" ole kuin kopioida itseään.

Dimwit kirjoitti:
Hynski kirjoitti:Jaa no tuo ei taas pidä paikkansa. Homot käyvät töissä ja maksavat veroja siinä missä muutkin, ja sitä kautta edistävät ihmiskunnan hyvinvointia ja selviämistä.

Mielestäni nyt sinä et puhu ihmiskunnan selviämisestä ja hyvinvoinnista, vaan yhteiskunnan ja sivilisaation. Ilman nykyisen kaltaista verotusta ihmiskunta kyllä selviää, mutta yhteiskunta ei, ainakaan samanlaisena.
Kyllähän yhteiskunta edistää ihmiskunnan selviämistä. Yhteiskunnan ansiosta pystytään kehittämään lääkkeitä, parantamaan sairaita, tuottamaan suuria määriä ruokaa, rakentamaan asuntoja jne. Ilman yhteiskuntaa leijonat söisi ihmiset. Eikö tämä sitten muka edistä ihmiskunnan selviämistä ja hyvinvointia?

Dimwit kirjoitti:Tuo on hyvä pointti, joka tarkasteltuna pitää paikkansa. Kuitenkin en usko, että evoluutio olisi tarkoituksella muovannut homot tätä asiaa hoitamaan. Sillonhan joistakin miehistä olisi tullut täysin steriilejä.
Sulla tuntuu olevan nyt aika paha ongelma ton tarkotuksellisuusjutun kanssa. Evoluutioon ei sisälly sellaista. Evoluutio ei ajattele että "hei, nytpäs väsäänkin geenejä jotka estävät liikakansoitusta" ja ala sitten pohtimaan mikä olisi järkevin tapa tehdä tätä.

Ti0 kirjoitti:Niin, paitsi silloinhan nämä steriilit miehet eivät pääsisi siirtämään geenejään eteenpäin eli toisin sanoen sterilisaatio ei voisi olla evoluution aikaansaannosta :mrgreen:: Tarkkana siellä!
Eipä se taida ihan noinkaan olla. Ellei sitten ole kyse geenistä, joka aiheuttaa varman lisääntymiskyvyttömyyden sekä miehellä että naisella.
Hynski
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 868
Liittynyt: 28.04.2008, 23:06
RS -hahmo: Hynski
IRC-nick: Hynski

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Vejar_ » 05.11.2008, 16:47

muta päässyt taas vauhtiin. Se on ihan weetapikseleis, bannikaa se.

joo ei itel mitää homoi vastaan oo, ainakaan jos kyseessä on muta, jotkut osaavat olla hyviä homoja, toiset eivät. Thats the life, kids. =/
Vejar_
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 24
Liittynyt: 15.10.2008, 14:27
RS -hahmo: Suomiveijari
IRC-nick: Eoo :<<

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Lakuz » 05.11.2008, 18:21

Sanonpa suoraan että aihe on perseestä..Itse en ole homo, mutta eipä paljoa kiinnosta onko ihminen homo.
Lakuz
Karnevalisti
Karnevalisti
 
Viestit: 452
Liittynyt: 14.05.2008, 07:33

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Otat Pataa » 05.11.2008, 21:06

Homot on selvä vähemmistö koko maailmassa. Ei näitä , ennen vanhaanha tää oli laitontakin... pois pois pois. -..-
Otat Pataa
Banned
Avatar
 
Viestit: 88
Liittynyt: 26.06.2008, 21:13
Paikkakunta: Espoo
RS -hahmo: Otat Pataa

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja villisika » 05.11.2008, 21:23

G 2 G O W N kirjoitti:Homot on selvä vähemmistö koko maailmassa. Ei näitä , ennen vanhaanha tää oli laitontakin... pois pois pois. -..-

Arvasin et sun viestis sisältää tommost paskaa :)

Mut siis mikä vittu niissä on muka vikana? Ei se ole teiltä pois jos joku tykkää samasta sukupuolesta? Samanlaisia ihmisiä hekin ovat, mutta ovat kiinnostuneita eri asioista..

Sama asia kuin ulkomaalaisten kanssa, vaikka myönnän itsekkin suhtautuvani epäilevästi ulkomaalaisiin, se ei todellakaan tarkoita että kaikilla on paskaa pää täynnä.

Yhtään homoseksuaalia en tunne, enkä usko että tuttava piirissäni on yhtään homoa, mutta vaikka olisikin, en todellakaan rupeisi välttelemään häntä/heitä. Suhtautumisenne homoihin on vain ennakkoluuloa, joten voisitte mennä itseenne ennen kun lauotte tota "homous on sairaus" paskaa..
villisika
Banned
 
Viestit: 181
Liittynyt: 04.05.2008, 20:03
IRC-nick: Villisik`

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja pende » 05.11.2008, 21:50

Jos nyt rupee miettiin niin samalla tavalla voi ajatella että toiset pelaa scapee ja toiset wowia ja osa ei sitten ollenkaan siedä toista peliä ja dissataan kaveria ihan huolella jos hän sitä pelaa tai sitten toiset on juuri niitä neutraaleja jotka antaa porukan pelata tai tykätä mistä pelistä tai sukupuolesta tahansa ite en kyllä lähtis homoja dissaan tietysti pakko myöntää että siinä pahimmassa teenage iässä 12-14 saatoin olla hieman eri mieltä mutta nyt kun on muutama vuosi ikää tullut lisää niin en kyllä ikinä pystyis toista haukkuun siitä tykkääkö se miehistä vai naisista ja itsestä tietysti sen verran että omalla tavalla koen itseni olevan bi vaikka tosiasiassa en kyllä ikinä pystyisi ns paneen miestä mutta muuten kyllä tulee homojuttua ja varsinkin jos kännissä niin sillä ei sitten ole mitään väliä nuoleeko miehen vai naisen kanssa :lol: enkä kyllä ajattele olevani homo vaikka olenkin nuollut miesten kanssa kännissä ja huudellut tiesmitä homojuttuja muiden kanssa sehän on vaan minun oma tapa pitää hauskaa ja jos se ei kaikille sovi niin minkän sille mahtaa sitten saa tulla dissaan jos on pokkaa mutta en ite kyllä lähtis muuttaan omaa identiteettiä vain sen takia että muut hyväksyisivät minut minä olen minä ja jos ei kelpaa niin ei tarvi palloilla samassa porukassa ;) ja mottohan kuuluu ei saa kumartaa toiseen suuntaan niin paljoa että pyllistää toiseen ja tätähän nyt ei varmaankaan moni täältä ymmärrä sen verran nuorta porukkaa tääläkin kuitenkin on mutta ehkä se pistää jotkut ajattelemaan ;)
pende
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
 
Viestit: 25
Liittynyt: 06.05.2008, 18:48

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Usp » 05.11.2008, 21:55

Jos kuulisin vaikkapa yhden parhaista kavereistani kertovan minulle olevansa homo niin ei kai se minua mihinkään suuntaan heittäisi, päin vastoin, olisin hänelle entistä parempi kaveri. Luokallanikin sattuu olemaan eräs tyttö jonka ulkonäöstä / olemuksesta saa jo ensi-silmäyksellä tiedon siitä että hän ei selvästikkään täysin hetero ole. Hän on mielestäni todella mukava ja mielenkiintoinen persoona ja on kertonut kaikille avoimesti olevansa lesbo. Hän on jopa uskaltautunut puhumaan suhteestaan naisen kanssa sekä pitänyt esitelmiä luokalle aiheesta homot, lesbot ja biit jne. Eli minua ei homot pelota ja ärsyttääkin nuorten homofobisuus sekä tämä että pitää haukkua toista homoksi ilman mitään syytä. Olen itsekkin saanut kuulla olevani homo monet monet kerrat..mmhh, taisi ollakkin viimeksi tänään koulussa kun kaveri oli saanut tietää että koneeltani löytyy elokuva Brokeback mountain. Tämä elokuva on ehkä joillekin tuttu siitä että se käsittelee nimenomaan miesten välistä rakkaussuhdetta. Tämä elokuva on koneellani, koska olen kerran katsonut tämän elokuvan tyttöystäväni kansa noin puoleen väliin jonka jälkeen emme jaksaneet sitä jatkaa. Se elokuva jäi sitten kesken ja päätin katsoa joku kerta loppuun joten latasin sen omalle koneelle. :neutral::
Jos joku nyt sai tästä sitten sen käsityksen että olisin itse homo niin on kyllä aivan väärässä. Olen näet seurustellut heterosuhteessa jo melkein vuoden ja olen täysin sinut seksuaalisuuteni kanssa. :rolleyes::
Usp
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 134
Liittynyt: 29.04.2008, 22:02
Paikkakunta: Turku > Länsikeskus
RS -hahmo: Usp93
IRC-nick: Usp

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Markoz » 05.11.2008, 22:15

Itse tiedän yhden homon. Kaverini kaveri. En ainakaan ole huomannut mitään VAKAVASTI poikkeavaa hänen seurassaan ja samaa läppää häneltä lentää kuin heteroilta. Sen kyllä olen huomannut että hän vierastaa "homo" sanaa, varmaankin yleisen homofobian takia. Onhan se iljettävää ajatella että miehet miekkailee kahestaan, mutta senkin ajatuksen voi sulkea pois. Ihmisiä ne on kuten mekin. Mutta adoptio oikeutta vastaan kyllä olen!
Markoz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2761
Liittynyt: 29.04.2008, 20:46

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Kakuto » 06.11.2008, 07:34

Iltzy kirjoitti:En tunne yhtäkään homoa mutta yksi poika meidän luokalla näyttää hiukan suuntautuvan ehkä homouteen?
Hän on hiukan tyttömäinen mutta ei silti olekkaan.

Olen siis aivan hetero :cool::

Ja tosin homot ei kyllä saisi mennä avioliittoon ja HE EIVÄT SAA ADOPTOIDA lapsia :neutral::

Sama, mut se mun luokkalainen ei oo tyttömäinen.
Kakuto
Munkki
Munkki
Avatar
 
Viestit: 1169
Liittynyt: 25.05.2008, 08:46
RS -hahmo: Santalauta
IRC-nick: Kakuto

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Kapteeni Sinikarhu » 06.11.2008, 16:01

Itsehän luonnehdin itseni hintahtavaksi heteroksi. En tunne miehiin seksuaalista vetoa, mutta kaikki huumoripohjainen säätö on täysin ok. On sitä miespuolisia kavereitakin tullut pussattua, mutta suuteluksi tahi nuolemiseksi sitä ei voisi millään ilveellä väittää.

Homoja vastaan minulla ei ole yhtään mitään, ja ainoa syy miksen homoille välttämättä adoptio-oikeutta soisi, on mahdollinen äitihahmon puuttuminen, jota pidän lapselle varsin tärkeänä normaalin henkisen kehityksen vuoksi.
Kapteeni Sinikarhu
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 367
Liittynyt: 04.05.2008, 12:48
IRC-nick: Sinikarhu

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Kinky Kat » 07.11.2008, 18:33

Antaisin homoille oikeuden rekisteröidä parisuhteensa. Antaisin myös adoptio-oikeuden ja oikeuden keinohedelmöitys-hoitoon lesbopareille. Perustelen tätä yleistyksellä: naiset sitoutuvat lapsiinsa enemmän kuin miehet. Nimenomaan yleistyksellä, koska on olemassa paljon hyviä perheen isiä, yksinhuoltaja-isiä ja varmasti homo-isiä, mutta koska laki tulisi kuitenkin voimaan myös näille "huonoille isille", niin en kannattaisi sitä. Naiset osaavat tilastollisesti olla vastuullisempia ja sitoutua lapsiinsa enemmän, siksi olisi minun alkeellisen todennäköisyyslaskentani pohjalta järkevämpää sallia kyseinen laki vain naisille. Että terve vaan.
Kinky Kat
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 27
Liittynyt: 23.05.2008, 22:19
Paikkakunta: beyond the horizon

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Pöysti » 07.11.2008, 18:50

Ihan homojen hommaa. :toru::
Pöysti
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 65
Liittynyt: 03.05.2008, 17:25
RS -hahmo: Markus

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Falcon » 07.11.2008, 19:07

mhjoo.
Viimeksi muokannut Falcon päivämäärä 12.04.2013, 20:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Falcon
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 368
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
IRC-nick: Falcn

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Napero Muxu2 » 07.11.2008, 19:17

Mulla ei homoja vastaan ihmisinä oo mitään, mutta tuo adoptointi pistää hieman arvelluttamaan. Homot voi joissakin määrin jopa olla heteroseksuaaleja fiksumpia joissakin asioissa, homoseksuaalit eivät siis oo mitään tyhmiä tai mitään - mun puolelta ainakaan. Lesbojakaan vastaan mullei oo mitään, taino, pari vähän ylipainoista lesboseksuaalia kyllä menee vähän yli - sitä en käsitä, varsinkaan jos on adoptiolapsi esimerkiksi. Hassua, reaktio olisi eri kahden hoikan ja nuoren naisen kohdalla.
Tässä oltiin joukkueen kanssa uimassa yksi päivä, siellä oli yksi turkkilainen joka "makasi" siellä yleisessä saunassa niin haarat auki kuin vain voi olla. Toki se oli siis hämmentävää ja samalla outoa, aiheuttaen tietynlaisen reaktion joukkueen keskuudessa. Tyypin homoudesta ei ole mitään takeita, se vain todellakin hämmensi - ei niin kovin yleistä.
Sääliksi käy, homo on nykyään haukkumasana, yleisin jopa, sanoisin. Turha siitä sen enempää sanoa, kaikki tajuaa, että ihmiset käyttävät sitä sanaa väärin.

Siinä joitakin sekalaisia kommentteja.
Napero Muxu2
Riistanvartija
Riistanvartija
 
Viestit: 873
Liittynyt: 30.04.2008, 06:15

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Übergekko » 08.11.2008, 22:14

Miksi ihmeessä homot eivät saisi iskeä teitä? On tuhat kertaa mieluisempaa saada homo peräänsä kuin joku taajama-alueella kasvatettu, identiteettikriisiistä kärsivä, hetero sotanorsu. Sitä voi vaan sanoa että on hetero, kun se taas ei kelpaa noille karmeille naisille.
Übergekko
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 355
Liittynyt: 01.05.2008, 12:18
RS -hahmo: Drosdrain

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Skopje » 08.11.2008, 23:49

Plol mitä nyt selailin tätä homoilu-ketjua niin monella aika vahva mielipide asiaan, joten sanonpa itsekin jotain. :wink::

Minulla ei ainakaan ole mitään homoja vastaan, ihmisiä nekin on kuten teiän vaarinnekin, ne vain tykkää niistä poitsuista. Ne jotka sanoo että "homous on sairaus" niin mielestäni heidän täytyisi miettiä asiaa syvällisemmin, toki kuten Hevilettu sanoi jokaisella on oma mielipide enkä siitä enempää sano ettei tuu hynskit ja heviletut pelottelee mua 8(
Homot voisivat adoptoida lapsia, ehkä se heidän kannaltaan olisi hyvä ajatus, mutta entä lapsi? Koulussa kiusattaisiin koska homo-pareja on kuitenkin harvassa verrattuna muihin, syrjintä olisi aika taattu juttu.
Jaa vai että homot naimisiin? No, mikäs siinä. Antaa poitsujen mennä naimisiin onhan se sama asia kuin normaali pari meni naimisiin mutta vastakkainen sukupuoli on korvattu kunnon rasvaletti-nörtillä. :cool::
Siinä mun mielipide.
Skopje
Karnevalisti
Karnevalisti
Avatar
 
Viestit: 1791
Liittynyt: 29.04.2008, 19:34
Paikkakunta: Lahti
RS -hahmo: Skopje Jr

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Chewiz » 11.11.2008, 18:31

Voitaisiin todeta myös näin että:homot käyttäytyy paljon paremmin kuin heterot...
Minusta niitä homoja tarvisi syrjiä koska jos tää menisi toisin päin joku päivä vielä niin epäilen että kukaan hetero ei uskaltaisi liikkua minnekkään... ainakaan useampaan päivään.Ja EPÄILEN että ne homot ajattelee meista samalla tavalla kuin mekin niistä että jos joku keksii jotain hianoo ni kertokaa ihmees.Luulen että tähän topicciin saa avautua näistä jutuista ainakin jonkun verran.
Chewiz
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 196
Liittynyt: 30.04.2008, 15:00

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Ipe » 11.11.2008, 18:51

Chewiz kirjoitti:.Ja EPÄILEN että ne homot ajattelee meista samalla tavalla kuin mekin niistä
Mitä me siis niistä ajatellaan?
Ipe
Torppari
Torppari
 
Viestit: 140
Liittynyt: 29.04.2008, 19:18

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Legendaz` » 11.11.2008, 19:16

Apinamies kirjoitti:Tiedän yhden homon. En tykkää yht homoist ne on älöttäviä. Jos joku homo yrittäis lähennellä tai jotain muuta niin turpaan antaisin. :x


Haluaisin kyllä nähdä tuon livenä, nimittäin kaikki homot eivät ole mitään neitejä vaan jotkut voivat olla hyvinkin maskuliinisiä jotka nostaisivat sinut yhdellä kädellä rinnuksista naulakkoon roikkumaan :/
Tuollaiset "Homot yrittää tökkiä sua pyllyyn" -stereotypiat ärsyttävät. Uskon vahvasti että on olemassa mukaviakin homoja jotka tulevat heteroiden kanssa hyvinkin toimeen.

Otetaan sitten vähän omaa kristillistä kantaa:

Itse en näe että homous olisi mitenkään synti. TIetääkseni ainoa Raamatunkohta jossa sanotan homouden olevan synti, on uudessa testamentisa eräs Paavalin kirje. Paavalin kirjeethän kuvaavat hänen omaa suhtautumistaan uskoon. Tällöin omasta mielestäni kyseinen väite ei ole Jumalan sanaa vaan Paavalin oma näkemys.
Legendaz`
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 802
Liittynyt: 30.04.2008, 07:17
RS -hahmo: Alzmari
IRC-nick: Legendaz`

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Recetal » 11.11.2008, 21:57

Juba kirjoitti:Järjejöttämän hyvää väittelyä + keskustelua koko triidissä, ilo lukea tämmöistä. Ite vaan toivon voivani keskustella/väitellä noin, ja vieläpä noin asiallisesti.


Jos oikeesti jaksat/haluat lukea, suosittelen suomiliittoa, suurin osa topiceista on samanlaista väittelyä kuin täällä =D
Recetal
Banned
 
Viestit: 402
Liittynyt: 03.05.2008, 01:52
IRC-nick: Recetal
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Paha-Susi » 11.11.2008, 23:00

Kinky Kat kirjoitti:Antaisin homoille oikeuden rekisteröidä parisuhteensa.


Tuohan on jo mahdollista(??)
Paha-Susi
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 214
Liittynyt: 11.06.2008, 14:42
RS -hahmo: o_o
IRC-nick: Accident^

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja daikiba » 11.11.2008, 23:29

Kävelinpä tänään kadulla kun vastaan käveli kolme peruskoululaista sählymailan kantajaa. Olin just käynyt kaupassa ja järkkäilin siinä visaa takasin pinkkiin lompakkooni. Heti kun pojat olivat kävelleet ohi niin takaa kuulu kova rääkäsy "HOMO!". Mikähän noita nuoria vaivaa?

Ei mulla tänään muuta :smoker::
daikiba
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 11
Liittynyt: 01.05.2008, 00:39
RS -hahmo: Nobby_H
IRC-nick: daikiba

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja evoskate » 12.11.2008, 08:28

Homoille tasa-arvoa. Siis ei syrjintää, mutta ei myöskään adoptio-oikeutta. Jokaisella lapsella on oikeus kasvaa "normaalissa" ilmapiirissä.
evoskate
Torppari
Torppari
 
Viestit: 131
Liittynyt: 02.05.2008, 14:30

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Valokaapelix » 12.11.2008, 12:25

evoskate kirjoitti:Homoille tasa-arvoa. Siis ei syrjintää, mutta ei myöskään adoptio-oikeutta. Jokaisella lapsella on oikeus kasvaa "normaalissa" ilmapiirissä.

Onko susta tasa-arvosta, että kaikki ei saa adoptoida vaikka ikänsä puolesta siihen muutoin kykenisivätkin? :mrgreen::
Valokaapelix
Banned
 
Viestit: 262
Liittynyt: 03.05.2008, 09:21
RS -hahmo: Iso_Ongelma
IRC-nick: Valokaapeli

Re: Homot, homous ja muu homoilu

ViestiKirjoittaja Vuonari » 12.11.2008, 17:33

Chewiz kirjoitti:Minusta niitä homoja tarvisi syrjiä koska jos tää menisi toisin päin joku päivä vielä niin epäilen että kukaan hetero ei uskaltaisi liikkua minnekkään...
Miksi homoja tarvitsee syrjiä? Sun mielestä sen takia että jos homot haukkuisivat heteroita, niin heterot eivät uskaltaisi elää normaalisti? Siis tuohan on aivan naurettavaa. Kai älysit, että ton lauseen perusteella homot ovat rohkeampia kuin heterot? Voi ollakkin niin, ei voi tietää.

Chewiz kirjoitti:Ja EPÄILENettä ne homot ajattelee meista samalla tavalla kuin mekin niistä
Ketkä me?

daikiba kirjoitti:Heti kun pojat olivat kävelleet ohi niin takaa kuulu kova rääkäsy "HOMO!".

Voin muutes kuvitella miten 3 heliumia huutaa yhteen ääneen HOMO :D

Mjooh, itse suhtaudun homoihin samalla tavalla kuin heteroihin ja bi seksuaaleihin. Jokainen ihminen saa olla sellainen kuin itse haluaa.Itsemurhapommittajat ja muut semmoset sitten asia erikseen.. nappi ohtaan semmosille :twisted:

Homoavioliitot on jees juttu. Adoptointikin, mutta jos se sallittaisiin niin pitäisi kyllä samalla tehdä kunnon lait ettei adoptoituja lapsia kiusattaisi koulussa.
Vuonari
Banned
 
Viestit: 248
Liittynyt: 03.06.2008, 14:49

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa