Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja ^Mask » 09.10.2010, 13:35

Zewwy` kirjoitti:Kun vähänaikaa sitten tuli 4 ysiluokkalaista aukomaan päätään ja turpiinhan siinä tuli.. Naama ihan verillä ja ihan kivat ruhjeet. Saivat vain 2 tuntia istumista, ja ai että vituttaa tommoset, en saanut ketään niistä lätästyä ku yritin vaan pitää käsiä päänedessä.

Tuli samalla huomattua että minulla on vain 1 tosiystävä joka tuli auttamaan minua, muut ''kaverit'' vain katsoi sivusta..

Näin meillä, mites teillä? :rolleyes::

Tostahan vois nostaa pahoinpitelysyytteen, koska uskon noiden neljän olleen jo 15v = rikosoikeudellisesti vastuussa.
Tuotakin nuoremmatkin ovat korvausvelvoitteisia eli toisinsanoen lain mukaan niiden kuuluis kustantaa sulle aiheuttamat ruhjeet.

Surullista sakkia, jos tulee kimpalla aukoo päätä ja muksimaan, varsinkin jos sattuu olee yhtään suurempia, kun ite. :confused::
^Mask
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 340
Liittynyt: 30.05.2008, 18:08
Paikkakunta: Seinäjoki
RS -hahmo: P U R K K A
IRC-nick: Paukkuh

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Lord Pete » 10.10.2010, 19:02

Kerran vahingossa potkasin huoneen oveen suutuspäissään ja sitten sattu mukavasti ettei voinut kävellä kunnolla yhteen päivään.
Ei tässä vielä pahempia 8-)
Lord Pete
Köydenpunoja
Köydenpunoja
 
Viestit: 416
Liittynyt: 29.04.2008, 20:05
Paikkakunta: Helsinki
RS -hahmo: Arnoldn

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja ggodii » 10.10.2010, 20:12

Lienee eräs ulosajo, vauhtia satanen lasissa & tie jäässä. Ulosajohetkellä kahden tai kolmen katon yli kiepin jälkeen kuitenkin lienee vauhtia ollut vain noin 50-60 km.
Ei se ollut kuin 20-30 cm päässä ettei olisi ollut minun puoleltani auto kiinni puussa, ja minä siinä samalla. Sitä on tullut mietittyä nyt viime aikoina aika paljon, kun olin kuitenkin paljon nuorempi tapahtuman aikaan eikä siitä sen pahempia traumoja ole jäänyt. Muistan kyllä, että oli sydän kurkussa ja silmät lautasen kokoisena ojaan pysähtymisen hetkellä. Haukoin jonkin aikaa henkeä, mutta en itkenyt ollenkaan.
ggodii
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 3
Liittynyt: 03.10.2010, 17:55

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Juuhansson » 10.10.2010, 20:32

Joo,tänään tuli turpaan niin että rytisi,2-vuotta vanhempia koviksia tuli aukomaan päätä. Kaveri jotain heitti et "painukaa vittuun". Siinä hetken haukkuivat toisiian,arvaatte jo varmaan mitä kävi?

Tappellu,katsoin vierestä kun 2 vanhempaa ja vahvempaa poikaa hakkasi kaveria verille,fiksuna poikana menin "auttamaan".
Potkaisin toista hakkaajaa niskaan,niin että niska narskui,sain loput kaverit päälleni. Nyt silmä mustana ja huuli auki.
Juuhansson
Mylläri
Mylläri
 
Viestit: 797
Liittynyt: 08.10.2010, 20:02

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja V93 » 10.10.2010, 21:04

Ei mitään ihmeellistä ole sattunu vielä. Kerran kun oli joku 5vuotias veistelin puukolla jotain ja peukaloon osui. Ei siinä onneksi pahemmin käynny.
V93
Köydenpunoja
Köydenpunoja
 
Viestit: 386
Liittynyt: 26.01.2009, 15:27
Paikkakunta: Kouvostoliitto
RS -hahmo: V93

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 11.10.2010, 16:49

Tos jonku aikaa sitten etin veitsee, no tietty mää löydän sen ja otan nopeen sen. Vetäsen sit tieteski kaulan alta, justiinsa valtimon kohalle tuli naarmu, ois vähän enempi osunu ni hyvin ois käyny :o

Ei muuten oikeestaan oo todellakaan ollu vaaratilanteita. Murtumia nyt varpaissa ja nenä, mut ei mikään isompi ollu ikinä. Maito on hyvää :ugeek:
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Potkubanaani » 25.11.2010, 10:33

Oisko joskus 2-3.luokalla kun olin, ja halusin olla kovapoika ja pelata ilman kypärää lätkää..No sieltä sit tulee joku maalinlevee jätkä kaatamaa. Siitä itkien kottii :>
Potkubanaani
Banned
Avatar
 
Viestit: 402
Liittynyt: 06.09.2009, 10:58
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja mist » 27.12.2010, 08:15

Viimekesän alussa ajettiin autolla (yllätys yllätys)pöpelikköön, kuski ajo ihan järjettömästi, 130 huonolla ja mutkasel tiellä, vieläkin pistää miettimään miks tolleen pitää ajaa, no kummiskin mutkassa eestä regas, ehittiin jarruttaa jonkuverran mutta noin 70km/h siltarumpuun, mutta onneks otti vaan vähän pohja eestä, siitä noin 4 metrin ilmalennolla sivutien yli takas ojaan o.O ois voinu käydä pahasti kun en ollut vöissä, ois ainakin eestä lähteny yheltä henki jos ois siihen rumpuun suoraan töpänny, kenties minultakin mutta eipä ole onneksi korttia enää silläkään kuskilla 8-) tajua tollasta kun pitää muitten turvallisuus vaarantaa kun haluaa ajella idioottimaisesti.. :confused::
mist
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 961
Liittynyt: 01.02.2010, 22:02

Re: Kamalinta mitä sinulle on tapahtunut.

ViestiKirjoittaja The Mehu » 07.01.2011, 20:51

Aceral kirjoitti:Unihalvaus tuli kerran selkounen jälkeen.

Voin sanoa että ensimmäisellä kerralla aivan saatanan pelottava kokemus :neutral::

Fyysisesti vissiin polilumpion särkyminen. Hiusmurtumia täynnä, mutta ei kuitenkaan halkeillut osiin. Sitä ei joskus osannut mopolla ajaa :P
The Mehu
Puuseppä
Puuseppä
Avatar
 
Viestit: 1864
Liittynyt: 08.10.2008, 06:39
RS -hahmo: The Mehukas
IRC-nick: Mehukas
Klaani: Generation Finland

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Valokaapeli » 07.01.2011, 21:13

Kaivarissa joskus vuotta vaille täysi-ikäisenä otettiin kahen kaverin kans nekkuun koska ei ollu tupakkaa antaa. Loppupeleis se meni sit siihen et mua potkittiin maassa ja kylkiluu murtui, onneks ei puhkassu mitään keuhkoo siinä. Kaveri sai puukosta pintahaavan kaulaansa, en tiiä kuinka lähel valtimoo se loppupeleis oli mut ei onneks ollu hengenvaaras missään vaihees. Toiselt kaverilt oli joskus ihan skidin murtunu leuka ja sillon se meni uusiks paskaks ku otti siihe pari osumaa. Ylläri sinänsä ettei ne jäbät jääny ees kiinni, neekerit. :rolleyes::
Laskea äidin arkku hautaan.
Valokaapeli
Suutari
Suutari
Avatar
 
Viestit: 2304
Liittynyt: 05.01.2011, 16:28
RS -hahmo: Devi Nosgoth
IRC-nick: Valokaapeli
Klaani: Generation Finland

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Jardaani » 12.01.2011, 16:46

Ei mitään pahemmpia oo tapahtunu, pari kesää sitten seisoin pyörän kyydissä kaverin kans postilaatikolla ja nojasin katukylttiin, kun kaveri tuli mopolla(nelihaara risteys)tietä pitkin melko kovaa ja rupesi juuri ennen risteystä jarruttamaan, ja mopo karkasi kirjaimellisesti käsistä, ja suoraan minua päin.Noh ei siinä muuta hetken siinä hypin ja kirosin, kunnes jalkaan rupesi sattumaan ja nostin college housun punttia ja pohkeessa oli syvä haava, soitettiin sitten kyyti ja sitä terveyskeskukseen jossa laitettiin sitten neljä tikkiä.Kaveri korvasi kyllä kaiken pyörästä tuli sen parisataa euroa laskua sillä meni melko paljon osia rikki. :|
Jardaani
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 370
Liittynyt: 27.12.2009, 10:20
RS -hahmo: Marenki
IRC-nick: marenki

Re: Kamalinta mitä sinulle on tapahtunut.

ViestiKirjoittaja Touko80 » 24.01.2011, 19:13

Aceral kirjoitti:Unihalvaus tuli kerran selkounen jälkeen. Äiti tuli herättelemään ja kauhukseni huomasin, että pystyn liikuttamaan vain silmiäni :neutral:: Onneks kesti vaan jonku kymmenen sekuntia.


Yks pahimmista peloistani.

Ku joskus kakarana katoin The Grudge (Kauna, K-15) nii kyllä sen jälkee aina ku pimeessä kävelin nii tuntu kyl kamalalta.
Kun umpisuoli tulehtu, se oli ehkä fyysisesti kamalinta mitä mulle oli tapahtunu. Aivan järjetön kipu jonku 14 tuntii kesti. Leikkauksen jälkeen olin helpottunu mut ku lähin kävelemään nii tuntu ku oltais lävistetty mun vatsa rapierilla (datis mikä datis :cool:: ) ja kaaduin maahan. Ennen leikkausta oksentelin.

E: Täs jatkoo eli putosin joskus 6-7 vuotiaana aika korkealta puusta oksan katketessa semmoseen haaraumaan selkä edellä. Muistan sen fiiliksen ja sen mitä näin ku putosin. Kaiken lisäksi alla oli kusiaispesä >_< eihän siinä sit pahemmin käyny ku kaveri autto mut alas sieltä. Myös mummin (hyvin läheinen) verensokerin liian alas meneminen oli aika shokki ku näin sen silmien edessä. Eka ajatusha oli se et... no nythä se kuoli... mut hyvis voimis edelleen ;)
Viimeksi muokannut Touko80 päivämäärä 24.01.2011, 19:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Touko80
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 181
Liittynyt: 05.04.2010, 13:06
RS -hahmo: Lettukettu
Klaani: Agility Finland

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja rex5000 » 25.01.2011, 18:59

Olin joku esikoulu ikänen kun jahtasin talvella sorsia järven rannalla. Sorsa juoksi jäälle ja minä tulin tietysti perässä.. Jää ei ollut vielä kovin kestävää ja tipuin jäiseen veteen :lol: Isä nosti ylös sieltä ja ajattelin perhanan sorsa :shock:
rex5000
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 63
Liittynyt: 26.03.2009, 15:36
RS -hahmo: lolzer87

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Gorgo » 04.02.2011, 23:09

Kolmisen kertaa menny polvilumpio paikaltaa ja parit perheväkivaltatapaukset :|
Gorgo
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 366
Liittynyt: 24.07.2010, 11:42
Paikkakunta: Myniz
RS -hahmo: Q ux
IRC-nick: Gorgo

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Hyppis » 06.02.2011, 15:59

pandemrix-rokotteen ottaminen :lol::
Hyppis
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 294
Liittynyt: 03.02.2011, 17:49

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Graniitti » 19.03.2012, 18:36

Mopokolari jossa mopo meni täysin korjauskelvottomaksi. Ei kai siinä sitten, vähän aikaa olin kolarin jälkeen tajuissani jonka jälkeen heräsinkin ambulanssista. Kipua en tuntenut, johtuen todennäköisesti adrenaliinista.
Graniitti
Sikopaimen
Sikopaimen
 
Viestit: 40
Liittynyt: 30.01.2012, 17:02
RS -hahmo: Graniitti

Re: Kamalinta mitä sinulle on tapahtunut.

ViestiKirjoittaja Rahka » 20.03.2012, 23:04

Madais kirjoitti:No se kun olin lähimetsässä mun isosiskon kanssa katselemassa paikkoja. Olin joku 8v, ja tipuin semmoseen rotkoon. Rotko oli joku 3-4m syvä, ja siinä olis voinut käydä pahasti, jos en olis saanut jostain puusta kiinni. Isosisko autto mut ylös, ja lähin aika nopeest pois sieltä.

Samaistuin kyseiseen henkilöön.
Itekki joskus leikittii jollai 6-10m syväl rotkol (1-2luokal). Sit sain idean mennä kattoo lähet kui paljo siin on pudotust sielt ylhäält katottuna. Laitoin jonku metsäst löytyneen johdon mun vartalon ympärille ja sidoin sen puuhu :DD sit menin siihe reunalle ja katos vaa kuka liukastuu siinä ja tippuu 50cm ja sit johto pysäyttää . Kaveri sit tuli ja autto mut ylös siit ja voin sanoo et se oli aika creepy kokemus. Ilman sitä johtoo en pakol ois täs nyt :DD.
Rahka
Uurtaja T1
Uurtaja T1
Avatar
 
Viestit: 422
Liittynyt: 01.07.2011, 11:42
RS -hahmo: Electric wiz
Klaani: Agility Finland

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Exor » 21.03.2012, 08:39

Ranne murtu joskus ala-asteel+piti jonottaa melkee 10 tuntii eri paikkoihin terveyskeskuksessa enneku ne sherlockitki ymmärs et se oli murtunu.
Exor
Suutari
Suutari
 
Viestit: 2121
Liittynyt: 30.04.2008, 12:14
Paikkakunta: Hyvinkää
RS -hahmo: HaxorExor

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja D_D_P_F_F_S » 21.03.2012, 12:15

Tuntu vähän hölmöltä lukee tätä topicia, kun otsikon luettuani ei tullu mieleenkään mitään pyörällä kaatumisia, tai huonoja koenumeroita mitä tuolta ekoilta sivuilta luin, vaan jotain yleensäkin elämässä tapahtuneita kauheita asioita, kuten läheisten kuolemia tms oikeesti vakavaa. :smoker:: Mut ei siinä mitään, hyvä jos joku on selvinny sillä, että kauhein tapahtunu asia on joku oveen potkasu, josta on varvas tullu kipeeks. :biggrin::
D_D_P_F_F_S
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 250
Liittynyt: 21.10.2008, 02:01
Paikkakunta: Tampere

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja PanssariMies » 22.07.2012, 01:22

Susi krapula! Ehkä hirvein asia mitä on tapahtunu. Tästäkin on toisin aikaa noin 1½ vuotta. En halua kokea uudestaa :D
PanssariMies
Karnevalisti
Karnevalisti
 
Viestit: 989
Liittynyt: 05.05.2008, 17:22
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Panssar1Mies
IRC-nick: PanssariMies

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Muskeli » 22.07.2012, 21:06

Joskus pari vuotta sitten hortoilin kaupungilla yksikseni humalassa, kun olin onnistunut eksymään seurueesta. Poliisihan siinä tietysti tuli vastaan, ja alkoivat kyselemään mihinkäs sitä ollaan menossa ja luultavasti huomasivat humalani, eikä viinapullo kädessä tainnut hirveesti asiaan auttaa. Alkoivat sitten raahaamaan mua poliisiautoon josta en tykännyt, ja viinapäissäni tuli huudeltua ja kirottua niille. Otin poliisia kauluksistakin kiinni, jolloin sitten tuli pampusta ja käsiraudoissa vietiin putkaan. Seuraavana päivänä sitten vanhempien luo sakkolapun kanssa, eikä mulla tietenkään ollu rahaa sitä maksaa, joten piti pyytää pienoista lainaa. Tähän asti selvästi noloin hetki elämässäni, ja toivottavasti myös lopun elämää.
Muskeli
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 311
Liittynyt: 21.05.2008, 17:05
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Muskelimies2

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Nasir Jones » 31.07.2012, 07:45

Jouduin kerran itse hakemaan kaupasta ravintoa kesken ekspauksen. :| Monta tuhatta ekspaa jäi ottamatta sinä iltana.
Nasir Jones
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 123
Liittynyt: 12.07.2012, 18:21
Paikkakunta: Stadi
RS -hahmo: The Nas

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Legenda Tulimiekasta » 03.08.2012, 10:38

Polven murtuminen, koko elämän ajan olleen kissan kuolema, nilkan murtuminen.

Sitten on vielä tapaus joka kävi 5vuotiaana, itse en muista mitään,
mutta kuulemma tipuin parvisängyn yläkerroksesta naama edellä tuolin metallijalkaan,
ja ois mennyt naamasta parit luut p*skaksi.
Legenda Tulimiekasta
Renki
Renki
 
Viestit: 191
Liittynyt: 20.03.2010, 15:09
Paikkakunta: Maapallo
RS -hahmo: Lopettanut:/

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Sopulii » 03.08.2012, 11:03

Vasemmasta kädestä molemmat luut nätisti poikki.
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Triplamursu » 03.08.2012, 13:10

Juuhansson kirjoitti:Joo,tänään tuli turpaan niin että rytisi,2-vuotta vanhempia koviksia tuli aukomaan päätä. Kaveri jotain heitti et "painukaa vittuun". Siinä hetken haukkuivat toisiian,arvaatte jo varmaan mitä kävi?

Tappellu,katsoin vierestä kun 2 vanhempaa ja vahvempaa poikaa hakkasi kaveria verille,fiksuna poikana menin "auttamaan".
Potkaisin toista hakkaajaa niskaan,niin että niska narskui,sain loput kaverit päälleni. Nyt silmä mustana ja huuli auki.


Mielikuva kun joukko 11-vuotiaita heiluttaa käsiä toisiaan kohti ja huutelevat vuoron perään "Vitun homo!".
Triplamursu
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 717
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Danskuun tuhero
IRC-nick: Vekkuli^

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa