Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Minakka » 30.05.2010, 20:21

Itellä oli vähän vastaavanlainen tilanne muutama vuosi sitten. Koitin saksilla leikkaa jotain paksua teippikerrosta, sohasin ohitse ja pikkusormesta läpi saksen terä. Katoin hetken aikaa o.O ennenkuin tajusin mitä oli tapahtunut, tuli siinä aika nopeasti äitiä ikävä :sad::
Meni just tosta pikkusormen ylimmän nivelen kohdalta läpi, nyt ei sormi enään kunnolla taivu alas asti.
Minakka
Räätäli
Räätäli
 
Viestit: 1644
Liittynyt: 30.04.2008, 12:21

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja TrueGamer » 03.06.2010, 19:45

Varmaan joskus 5 vuotiaana kun lensin pyörän tangon yli asfalttiin leuka edellä. Vuoti ihan pirusti verta, terveyskeskuksessa 5 tikkiä leukaan, oli se sen ikäsenä aika kauheeta. Sitten nelosluokalla olin laskettelemassa jossain metsäreitillä. Siinä sitten oli vauhtia aika paljon -> kaveri huutaa takana jotain ja käännyn kattoo -> törmään suoraan puuhun olkapää edellä ja joku luu siltä alueelta murtui. Eipä mulle juuri muuta pahaa ole tapahtunut.
TrueGamer
Ojankaivaja
Ojankaivaja
 
Viestit: 167
Liittynyt: 04.05.2008, 08:43
Paikkakunta: Siilinjärvi
RS -hahmo: Lopetin.

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Kasettimies » 31.08.2010, 19:35

Oisinkoha ollu ykkösluokalla kun tuli isosiskon kanssa pientä erimielisyyttä. No taisin siinä siskoani motata ja lähteä juosten karkuun (sisällä). Tietysti olin hitaampi juoksemaan ja siskoni tönäisi minua selästä niin että lensin suoraan arkkua päiten naama edellä. No arkun kulmaan se tietysti osui ja meni ylähuulesta läpi. Verta tuli ihan kivasti ja 2 tikkiä sai laittaa huulen sisäpuolelle. Komea arpi ainakin jäi.
Kasettimies
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 157
Liittynyt: 25.05.2009, 19:32
RS -hahmo: NahkaJaska

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja wospax » 31.08.2010, 20:28

Muutama vuos sitte oottelin kaveria sen pihalla, oli sanonu kännykäs että tulee koht, ootin puoltuntii eikä tullu. Lähin raivopäissää polkee polkupyöräl kovaa, semmone mutka mis on puskaa nii paljo ettei nää mitää ni suoraa liikkuvan auton kone pellille lensin. Jälkee päi sitte selittelivät että sul oli onne, menit suoraa päin jos olisit menny vähänkin sivussa olisit siellä alla. Aivotärähys tuli :)
Sitten olin laskettelemassa kaverin kanssa, mentii mettä reitille mut kamu sano et täst pääsee nopeemmi -> kainaloit muoten lumes ja sielt kiivettii se 20min hysteerisest ylös. Sitte kamalast jyrkkii ala mäkii, löydettii paikka mist pääsee rinteesee takas mut se vaa oli jyrkimmän mäen kohassa siin kiipeiltii turvaverkon läpi ja juostii mäkee alas suksien peräs. Heti ku päästii hissil ylös ni kelattii kahvilas vähä aikaa ennenku mentii takas laskee :wink::
wospax
Rahanlyöjä
Rahanlyöjä
 
Viestit: 609
Liittynyt: 08.05.2010, 09:53

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Sir Dollari » 01.09.2010, 10:31

Tänään tuossa noin 8.05 olin ajamassa skootterilla kouluun. Itse ajoin pyörätiellä noin 50km/h vauhtia. Siinä oli sitte sellane risteys, josta oikeelta puolen autotieltä kääntyi auto suoraan eteeni yhtäkkiä. En kerennyt reagoida mitenkään.

Seuraavaksi muistan kuinka näin skootterini ihan pirstaleina, auton kylki iha rutussa. Sitten muistan olevani autossa sisällä ja kolaroineen auton kuski puhui minulle jotain, kyseli vointia yms. Muistan tärisseeni autossa shokista melkosesti, mutta mihinkää ei koskenut. Vasen jalka tuntui kylmältä ja ylähuuli oli aivan turvoksissa. Tässä vaiheessa tuli deja vu, olin nähnyt tämän kolarin unissani pariin otteeseen. Soitin tässä välissä kavereilleni, etten tule kouluun tänään enkä välttämättä lähipäivinä.

Menetin taas tajunnan ja seuraavaksi muistin olleeni yhä autossa, mutta broidi ja isä siinä vierellä. Nyt oli hieman selkeämpi olo. Käveltiin siitä katsomaan skootteria ja eipä siitä ole enään mihinkään (kuvat skootterista voisin vaikka laittaa tänne jossain vaiheessa). Ihmeteltiin, kun kuski oli soittanut hätänumeroon, mutta ambulanssia eikä poliisia ollut paikalla vaikka poliisilaitos oli ihan lähellä.

Broidi lähti viemään mua sairaalaan tutkittavaks. Siellä asia otettiin mielestäni liian kevyesti vaikka minulle ei juuri käynyt mitenkään. Jouduttiin 20 minuuttia odottamaan tarkastusta. Tarkastuksessa minulta katsottiin vasen jalka, joka oli tuntunut kylmältä ja verta vuotavalta. Siinä ei kuitenkaan ollut kuin iho kuoriutunut pois, mutta ei vuotanut verta. Ylähuuli tuntui mammuttimaiselta sekä ylähampaat tuntuivat heiluvan pahasti. Tietenkin kaikki refleksit, niska ja kaikki tutkittiin perusteellisesti. Siitä sitten mentiin hammaslääkärin puolelle ja otettiin röntgenit hampaista. Niissä ei ollut mitään murtumia, mutta heiluivat kyllä. Ei mitään vakavaa siis.

Nyt kotiin päästyä vituttaa, kun skootteri on paskana, mutta kai vakuutus korvaa sen. Onhan minulla täyskasko siinä. Ihmettelen ja lääkärissäkin ihmeteltiin suuresti, että minulle itselleni ei käynyt kuinkaan. Samassa kohdassa, samanlaisessa tilanteessa oli pari vuotta sitten kuollut eräs mopoilija. Tälli oli valtava ja ilman laadukasta Shoein kypärää en olisi niin vähällä selvinnyt. Huomenna varmaan takaisin kouluun ja jos vakuutukset korvaa kaiken, niin enköhän hanki uuden mopon.

Tämän kirjotin nyt ylähuuli mammuttimaisena kylmägeelikääre huulilla, kmo. Kaks viikkoa sopparuokaa FFUU-
Sir Dollari
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1740
Liittynyt: 07.05.2008, 14:28
RS -hahmo: Sir Dollari
Klaani: Finland Skillers Society

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Kakkutukka » 01.09.2010, 20:20

Noh, mulla ei ole liiemmin sattunut mitään pahasti, mutta jotain kyllä on. Pentuna kiipeilin kyllä paljon puissa. Sitten joskus nikkaroin jonkun pienen levyn ihan pirun huteraan oksaan kiinni. Istuin siihen, tipuin 3m suunnilleen kivikovalle hangelle (joka oli siis jäätynyt) ja oksa oli selän alla levyineen. Siitä sairaalaan ja niin edespäin. Oli lähellä kuulemma ettei selkä murtunut :o

On sitä mopolla kaaduttu monesti ja pahastikin, mutta tähän mennessä ajettu aina kotia asti, vaikka keula onkin vähän vino :D

Kuitenkin, ennustuksia on että mulla on joskus paikat huonossa kunnossa kun saan kevarin. Kyllä mää nyt oon melko hurjapää kuitenkin.
Kakkutukka
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1571
Liittynyt: 01.05.2008, 08:04
RS -hahmo: Kesaexpaaja
IRC-nick: Tolvanen
Klaani: Fin Explorers

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja katsu chakra » 02.09.2010, 18:49

Vuos sitten oltiin kavereitten kanssa hullua peliä jonka nimi oli "Potkupeli". Säännöt lyhyesti:Kaulasta ylöspäin ei saanut potki/lyödä . Lyödä sai vain "karate tyylillä" eli legendaarinen Bitchlap, muttakäsi toisin päin. Trampoliinilla oltiin tätä (3 kaverin kanssa) nii kaveri potkas minulta ilmat pihalle. Ensimmäinen kerta, joten pelotti vähän. Sitten se kallioalta hyppely :D ...no hypittiin samojen kavereitten kanssa talvella kalliolta. Ensimmäinen 180 asteinen hyppy pelotti aika paljon. Että sellaista.
Ainiin ja yksi vielä!! Tein mettään lumilautailuradan(lyhyen sellaisen) Ja kaaduin. Lauta meni sivuttain ja tökkisi. Siinä kasvot veressä ja verta yskien. kasvot oli naarmuilla ja mieletön päänsärky. Siinä ne kaikki taisi olla :rolleyes::
katsu chakra
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
 
Viestit: 37
Liittynyt: 23.05.2010, 12:12

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Cladinator » 03.09.2010, 12:32

Joskus 2-vuotiaana rönkin isän radio-amatöörilaitteita ja sain niin mojovan sähköiskun, että kuulemma kolkutin jo kuoleman portteja.Olin onnekas, että selvisin.
Cladinator
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 810
Liittynyt: 30.04.2008, 14:26
Paikkakunta: Hamina
RS -hahmo: Cladinator

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Themes123 » 03.09.2010, 14:27

Noin vuosi sitten putosin liikuntatunnilla rekkitangolta oikean käteni päälle ja etu- sekä keskisormi murtuivat. Eihän siinä mitään, kolme viikkoo käsi kipsissä ja sen jälkeen kaks viikkoo urheilukieltoo, mikä päätty joluaattona. Saimme samana päivänä pikkuveljen kanssa mahtavan idean rakentaa mäkeen hyppyri ja laskea siitä rattikelkalla. Ensimmäiset hypyt menivät ihan putkeen, mutta yhdessä laskussa oli liikaa vauhtia ja päätin vetää sivuun. Tietenkin toinen jalas osui hyppyriin ja rattikelkka kaatui, minä sen mukana. Kaaduin hyppyrin viereen juuri siihen kohtaan, josta olin lapioinut lumet hyppyriin, ja voitte arvata mitä kävi. Oikean käden keskisormeni osui maassa olleeseen kiveen ja murtui kahdesta kohtaa. Ja ihan kuin tässä ei olisi jo tarpeeksi, nimittäin kesäloman alussa hypin trampoliinilla ja oikean käden nimetön vääntyi jotenkin ihmeellisesti ja luun päästä lohkesi pala. Eikä siinä vielä kaikki. Kun olin abt. 8-vuotias, olin mökillä laiturin vieressä keräämässä pikkukaloja ämpäriin. Oli lämmin päivä ja taivas oli kirkas, ja yhtäkkiä kymmenen metrin päässä olevaan puuhun iski salama. Onneksi olin laiturin toisella puolella hakemassa vettä. Jos olisin ollut laiturin toisella puolella, en ehkä olisi enää täällä.
Themes123
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 32
Liittynyt: 31.07.2009, 13:23
RS -hahmo: themes123

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Korva´ » 03.09.2010, 23:10

Tuli jostain mielee et viime hiihtolomalla löydettii levin joltai mettäreitiltä joku sellane about 70-90cm korkee hyppyri, nii harjottelin siit vetää 180 sit tulin alas, molemmat sukset irti, lähen hakee niitä, sit sielt tulee joku randomi bout 80 kilonen jätkä ja laskee suoraa mun päälle. olin siis niiku hyppyrin alla hakees suksia ja se ländää mun kypärän/naaman päälle, en oo ihan varma. hetken siin syljeskelin verta ja sit lähin mökkiin rauhottuu. vissii aivotärähdys siit tuli
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Konna » 04.09.2010, 17:23

Korva´ kirjoitti:Tuli jostain mielee et viime hiihtolomalla löydettii levin joltai mettäreitiltä joku sellane about 70-90cm korkee hyppyri, nii harjottelin siit vetää 180 sit tulin alas, molemmat sukset irti, lähen hakee niitä, sit sielt tulee joku randomi bout 80 kilonen jätkä ja laskee suoraa mun päälle. olin siis niiku hyppyrin alla hakees suksia ja se ländää mun kypärän/naaman päälle, en oo ihan varma. hetken siin syljeskelin verta ja sit lähin mökkiin rauhottuu. vissii aivotärähdys siit tuli

kaveri laskeutuu sun feissis päälle ja sä vaa syljet vähä verta ja jatkat matkaa k
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Korva´ » 04.09.2010, 17:49

energiajuoma kirjoitti:
Korva´ kirjoitti:Tuli jostain mielee et viime hiihtolomalla löydettii levin joltai mettäreitiltä joku sellane about 70-90cm korkee hyppyri, nii harjottelin siit vetää 180 sit tulin alas, molemmat sukset irti, lähen hakee niitä, sit sielt tulee joku randomi bout 80 kilonen jätkä ja laskee suoraa mun päälle. olin siis niiku hyppyrin alla hakees suksia ja se ländää mun kypärän/naaman päälle, en oo ihan varma. hetken siin syljeskelin verta ja sit lähin mökkiin rauhottuu. vissii aivotärähdys siit tuli

kaveri laskeutuu sun feissis päälle ja sä vaa syljet vähä verta ja jatkat matkaa k

laskin loppurinteen alas ja autol mökkii
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Konna » 04.09.2010, 18:58

Korva´ kirjoitti:
energiajuoma kirjoitti:
Korva´ kirjoitti:Tuli jostain mielee et viime hiihtolomalla löydettii levin joltai mettäreitiltä joku sellane about 70-90cm korkee hyppyri, nii harjottelin siit vetää 180 sit tulin alas, molemmat sukset irti, lähen hakee niitä, sit sielt tulee joku randomi bout 80 kilonen jätkä ja laskee suoraa mun päälle. olin siis niiku hyppyrin alla hakees suksia ja se ländää mun kypärän/naaman päälle, en oo ihan varma. hetken siin syljeskelin verta ja sit lähin mökkiin rauhottuu. vissii aivotärähdys siit tuli

kaveri laskeutuu sun feissis päälle ja sä vaa syljet vähä verta ja jatkat matkaa k

laskin loppurinteen alas ja autol mökkii

meinasin lähinnä sitä et 80 kilone jannu tipahtaa sun naamas päälle ja sä jatkat porskuttamista?
Konna
Banned
Avatar
 
Viestit: 1022
Liittynyt: 22.07.2010, 18:07
Paikkakunta: Tampere

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Korva´ » 04.09.2010, 19:04

no makasin siel joku 10-15min ja syljin verta, onko näin parempi? ku ei toi oo hirveen oleellista kertoo et kui kaua makasin siel
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Korva´ » 04.09.2010, 19:29

energiajuoma kirjoitti:ei vittu et voi olla noin vitun tyhmä :{D SUN PÄÄLLES PUTOS JOKU 80 KILONEN JÄTKÄ, TARKALLEEN OTTAEN SUN PÄÄN PÄÄLLE, MITEN VITUSSA SÄ SIITÄ SELVIÄT

kävelin ylämäkee hankee vasten, ja suksen takaosat fläppäsivät naamalle vittuuko mä jaksa jokaista yksityiskohtaa kertoo. kerronko viel se laskijan housujen värin ja monon koon?
Korva´
feimi
Avatar
 
Viestit: 1758
Liittynyt: 16.11.2009, 10:34
RS -hahmo: Korvajuusto

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Sir Dollari » 05.09.2010, 00:11

Kyllä se pää kestää kovaakin osumaa, kunhan on kypärä päässä. Jos naamalla tulee osumaa, niin se onkin hiukan pehmeämpi kohta. Ei siitä kuitenkaan kuole, kunhan ruhjeita tulloo. Uskoisin Korvan puhuvan ihan totta.
Sir Dollari
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 1740
Liittynyt: 07.05.2008, 14:28
RS -hahmo: Sir Dollari
Klaani: Finland Skillers Society

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Rosecenze » 05.09.2010, 00:20

Sir Dollari kirjoitti:Kyllä se pää kestää kovaakin osumaa, kunhan on kypärä päässä. Jos naamalla tulee osumaa, niin se onkin hiukan pehmeämpi kohta. Ei siitä kuitenkaan kuole, kunhan ruhjeita tulloo. Uskoisin Korvan puhuvan ihan totta.

Lumi kuitenkin joustaa vähän, jos olis tyyliin ollut joku paljas kallio olis käyny "vähän" toisin. Vaikuttaa myös et miten se tuli, jos se ois tullu suoraa sukset edellä naamalle olis käyny "vähän toisin". Ja jos ei olus ollu kypärää päässä olis käyny "vähän" toisin. Mahto sulla kuolla siinä iskussa parimiljoonaa aivosolua :D
Rosecenze
Metalliseppä
Metalliseppä
Avatar
 
Viestit: 3041
Liittynyt: 29.04.2008, 19:18
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: *Retired*
IRC-nick: Rosecenze

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Potkubanaani » 21.09.2010, 12:23

Pari vuotta sitten laskin mäkee nii täysiä pulkalla seinää päin. Siinä pulkka pirstaleina, jalka murtunu ja muutenki naama veres..Itkin siinä kaverit soitti ambulanssin ja siit sitte menin sairaalaa. Ekaa kertaa sain kepit ":D".

Ja 3v sit setä kuoli, oli todella läheinen ihminen.
Potkubanaani
Banned
Avatar
 
Viestit: 402
Liittynyt: 06.09.2009, 10:58
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja XCIX » 23.09.2010, 06:55

Mäkin leikin joskus rikkinäisellä sähköautoradalla ja sain siitä muuntajasta niin mojovan tällin että se taitaa näkyä tuossa peukalon juuressa vieläkin (semmonen valkea kuvio) :confused::
XCIX
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 268
Liittynyt: 04.05.2008, 10:00
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Pl0xduel
IRC-nick: Karvanopat

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja raataja8 » 28.09.2010, 21:56

Ei näitä nyt niin kauheesti... Varmaan se kun kurkusta katkes verisuoni, laittovat kai litran verta. Ja sit suolihuuhtelu ja pari kertaa käsi tippunu seläntaakse


Edit: kerran tullu pää edellä rappuset alas
raataja8
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 23
Liittynyt: 04.05.2008, 18:20
RS -hahmo: raataja8
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja gletche jr » 02.10.2010, 15:56

Olikohan se joskus 2 tai kolmosluokalla nii tehtii jotaki käsityötä, aloin leikkaamaan paperia nii ne sakset jotenki viilsi mun sormea, tosi syvä viilto tuli siihen, menin lavuaarille kesken oppitunnin ja opettajan kanssa terkkarille, sitten sieltä sairaalaa :cool:: En muista ees siitä paljoa, muistan sen ku olin menossa sairaalaan ja sen ku menin portaita alas terkkarille :D Se oli pelottavaa..
gletche jr
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 3
Liittynyt: 29.09.2010, 16:49

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja mist » 02.10.2010, 16:14

Ei mikään kovin kamala asia ole mut joskus ylä-asteella 8 luokalla oltiin pelleilemäs koulun ovie ees sit jotain kahakkaa siinä oli pidettiin ovea kiinni ja jotkut yritti repiä sitä auki, lipes niiltä sit ote, sormet jäi jotenki oven väliin kun se pamahti täysiä kiinni, sellanen paksu metallinen ovi :toru:: :) vähän pelotti kun lähti kaikista sormista tunto ja tuli ihan valkoseks, siinä menin sit terkkarille, ihme kun ei tullut ees mitään murtumaa..
mist
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 961
Liittynyt: 01.02.2010, 22:02

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja g0dsw0rd » 03.10.2010, 21:17

joo sori korva jostaki syystä rupes naurattaa ku aattelin et 80kilone jonne tulee sielt ja gf moro ;ddd mut joo surullist :(
g0dsw0rd
Banned
 
Viestit: 98
Liittynyt: 26.09.2009, 11:54
RS -hahmo: Miksu

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Zewwy` » 08.10.2010, 21:19

Kun vähänaikaa sitten tuli 4 ysiluokkalaista aukomaan päätään ja turpiinhan siinä tuli.. Naama ihan verillä ja ihan kivat ruhjeet. Saivat vain 2 tuntia istumista, ja ai että vituttaa tommoset, en saanut ketään niistä lätästyä ku yritin vaan pitää käsiä päänedessä.

Tuli samalla huomattua että minulla on vain 1 tosiystävä joka tuli auttamaan minua, muut ''kaverit'' vain katsoi sivusta..

Näin meillä, mites teillä? :rolleyes::
Zewwy`
Maanviljelijä
Maanviljelijä
 
Viestit: 688
Liittynyt: 29.04.2008, 19:20
RS -hahmo: lopetin 2007

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Asmodeus » 09.10.2010, 13:14

Mietin tätä pitemmän aikaa ja pääsin lopulta tulokseen ettei minulle ole sattunut mitään kauheata. Olen saanut uutisia kyllä tutuista ja sukulaisista jotka ovat nukkuneet pois sekä vastaavia, mutta en pidä niitä asioita kauheina. Ainoastaan normaalina elämänä. Mutta varmaankin seuraavan viiden vuoden sisällä joudun kuulemaan ikäviä uutisia isovanhemmistani, joten luultavasti ajatusmaailmani hieman muuttuu tällöin.

Olen murtanut kyllä luita, selvinnyt säikähdyksillä onnettomuuksista sekä ollut pahoissa tilanteissa mutta yksikään ei oikeasti ole ollut kauhea asia. Mutta mikäli nyt tähän jotain pitää laittaa, on kyseinen asia viimekesäinen ruohonleikkurisäätö: meinasin hävittää serkkupojan jalat ajamalla ruohonleikkurilla päälle. Ikänä en ole pahempaa tälliä saanut, katsoin vain miten kumisaappaitten kärjet ovat auki ja vieläkin hirvittää ajatella että olisi varpaaton serkku jos en olisi pysähtynyt. Mutta mitään henkilövahinkoja ei sattunut. :surprised::

Sanotaanko nyt näin etten ole kokenut kauheita asioita, mutta säikähdyksellä olen selvinnyt monestakin asiasta.
Asmodeus
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 169
Liittynyt: 07.02.2010, 20:45
RS -hahmo: Virranvarsi
IRC-nick: Virranvarsi

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 8 vierailijaa