Korva´ kirjoitti:Tuli jostain mielee et viime hiihtolomalla löydettii levin joltai mettäreitiltä joku sellane about 70-90cm korkee hyppyri, nii harjottelin siit vetää 180 sit tulin alas, molemmat sukset irti, lähen hakee niitä, sit sielt tulee joku randomi bout 80 kilonen jätkä ja laskee suoraa mun päälle. olin siis niiku hyppyrin alla hakees suksia ja se ländää mun kypärän/naaman päälle, en oo ihan varma. hetken siin syljeskelin verta ja sit lähin mökkiin rauhottuu. vissii aivotärähdys siit tuli
energiajuoma kirjoitti:Korva´ kirjoitti:Tuli jostain mielee et viime hiihtolomalla löydettii levin joltai mettäreitiltä joku sellane about 70-90cm korkee hyppyri, nii harjottelin siit vetää 180 sit tulin alas, molemmat sukset irti, lähen hakee niitä, sit sielt tulee joku randomi bout 80 kilonen jätkä ja laskee suoraa mun päälle. olin siis niiku hyppyrin alla hakees suksia ja se ländää mun kypärän/naaman päälle, en oo ihan varma. hetken siin syljeskelin verta ja sit lähin mökkiin rauhottuu. vissii aivotärähdys siit tuli
kaveri laskeutuu sun feissis päälle ja sä vaa syljet vähä verta ja jatkat matkaa k
Korva´ kirjoitti:energiajuoma kirjoitti:Korva´ kirjoitti:Tuli jostain mielee et viime hiihtolomalla löydettii levin joltai mettäreitiltä joku sellane about 70-90cm korkee hyppyri, nii harjottelin siit vetää 180 sit tulin alas, molemmat sukset irti, lähen hakee niitä, sit sielt tulee joku randomi bout 80 kilonen jätkä ja laskee suoraa mun päälle. olin siis niiku hyppyrin alla hakees suksia ja se ländää mun kypärän/naaman päälle, en oo ihan varma. hetken siin syljeskelin verta ja sit lähin mökkiin rauhottuu. vissii aivotärähdys siit tuli
kaveri laskeutuu sun feissis päälle ja sä vaa syljet vähä verta ja jatkat matkaa k
laskin loppurinteen alas ja autol mökkii
energiajuoma kirjoitti:ei vittu et voi olla noin vitun tyhmä :{D SUN PÄÄLLES PUTOS JOKU 80 KILONEN JÄTKÄ, TARKALLEEN OTTAEN SUN PÄÄN PÄÄLLE, MITEN VITUSSA SÄ SIITÄ SELVIÄT
Sir Dollari kirjoitti:Kyllä se pää kestää kovaakin osumaa, kunhan on kypärä päässä. Jos naamalla tulee osumaa, niin se onkin hiukan pehmeämpi kohta. Ei siitä kuitenkaan kuole, kunhan ruhjeita tulloo. Uskoisin Korvan puhuvan ihan totta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa