Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Serge » 17.06.2009, 22:30

En muista tarkalleen kuinka vanha olin, arvelisin olleeni noin 4-vuotias kun siskoni kanssa kiipeiltiin mummini talon lähettyvillä olevalla sellaisella kallionlohkareella.

Jossain vaiheessa kuitenkin otteeni lipesi ja putosin (kuulemani mukaan - itse en muista) naama edellä maahan jossa sattui olemaan kalliota siinäkin.
Minuun ei ihme kyllä sattunut lainkaan, mutta päätettiin kuitenkin mennä takaisin mummin luo, joka 'jostain syystä' kiljaisi kun näki minut. Kävelin peilin eteen mutta en minä muuta havainnut kuin valkoisen naarmun otsassani.

Mitään muuta en muista, minulle on vain kerrottu että mummi soitti paikalle ambulanssin ja sitten haava ommeltiin kiinni, tikkejä taisi olla noin 3-6 (en lainkaan muista).
Siitä lähtien mulla on ollut arpi tossa oikean silmän yläpuolella, kulmakarvan vasemmalla puolella.
Serge
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 323
Liittynyt: 30.04.2008, 13:44
Paikkakunta: Pernå, Finland
IRC-nick: ImSerge

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Lempsu » 19.06.2009, 10:50

Kun kävelin metsässä kahden kaverin kanssa ja siinä virtasi puro niin sanoin:"Tästä on hyvä mennä" ja AUTS astuin suoraan naulan päälle, se teki kipeää. :oops:
Lempsu
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1548
Liittynyt: 16.08.2008, 18:53
Paikkakunta: Lohja
RS -hahmo: Lempsu

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Muskeli » 20.06.2009, 19:14

Ihan pienenä mentiin porukoiden kaa Tampereen euromarkettiin ja ku mentiin sisään liukuovista, nii huomasin että siinä oli toisetkin liukuovet mistä ei ois saanu mennä ulos. Olin sitte siinä menossa ulos, kun ne sulkeutu ja mulla jäi pää niiden väliin. Aloin siinä sitte itkeen ja huutaa ja iskä juoksi äkkiä ulkopuolelle, että ne aukes. :redface::
Muskeli
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 311
Liittynyt: 21.05.2008, 17:05
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: Muskelimies2

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Aceral » 20.06.2009, 21:56

Olin 2,5 vuotiaana entisen mökkimme laiturilla hiekalla lääräämässä, kunnes sieltä vedestä tulee sellanen tumma pötkylä ja luikertaa laiturin yli takaisin veteen suunnilleen metrin päästä. Kyykäärme oli siis kyseessä ja jos ois purassu niin ois varmaan sairaalareissu tullu :neutral:: Enpä siinä tilanteessä ees säikähtäny sitä, toljotin vaan kun se meni takas sinne veteen, äiti kävi sit heittää sitä kivellä ja se kuoli siihen paikkaan.
Aceral
Köydenpunoja
Köydenpunoja
 
Viestit: 435
Liittynyt: 29.04.2008, 20:10

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja jjyrqi » 21.06.2009, 15:28

Joskus 4 vuotiaana kun olin pöydälle kiivennyt hakemaan keksejä, tipuin siitä jotenkin alas ja jalka murtusi, en muuta muista kun vihasin niitä kävelykeppejä mitä lie, ja huusin & paruin helvetisti.
jjyrqi
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 225
Liittynyt: 07.09.2008, 06:25
Paikkakunta: Somero
RS -hahmo: -
IRC-nick: jjyrqi

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja sir uncle » 21.06.2009, 16:14

varmaan se kun naula meni jalasta läpi :roll:
sir uncle
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 6
Liittynyt: 28.04.2009, 17:54
RS -hahmo: str uncle1

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja rasmus1990 » 21.06.2009, 22:11

Itse en muista, mutta oltiin jossain vesitornin päällä ja kun olin nii lyhyt en nähny mitää. Sit ku isä kääns päätä niin kiipesin tangolle ja nousin siihe katolle ja oli kuulema 5 senti pääse etten tippunu 50 metriä asfalttii. Sit joskus nielasin imukupin ja oli millisekunneista kii että jäinkö henkii, onneks vanhemmat hoiti asian. Ja olin kiipeilemässä kalliolla ja tipuin pää edellä 5 metriä ja onnekseni oli iso kasa turvetta alla.

Ainii ja sit meni joskus puiston viereses joes iskukoukku läpi jalan :neutral::

Ja veli oli uppoomas suoho, sai just just nenäl happee kunnes iskä löysi sen ja vetäs sen pois :confused::
rasmus1990
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
 
Viestit: 100
Liittynyt: 29.01.2009, 20:03

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja InyaShadow » 22.06.2009, 00:19

Koulun kaa oltiin Sappees laskettelemas... No sit piti kavereille alkaa leijuun että; "Pääsen kyllä tän mäen helposti alas!" No kuinka ollakkaas, sukset veti ristiin ja kaaduin jotenkin oudosti. Tunsin helvetinmoisen kivun polvessa... No tietenkin polvi oli murtunu.. Piti se jotenkin opelle se selittää.
InyaShadow
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 157
Liittynyt: 29.04.2008, 20:11
Paikkakunta: Tampere
RS -hahmo: X Pk3dlif3 X
IRC-nick: Teme100
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Horna » 22.06.2009, 05:25

jäin joskus vitosella mopon alle,vasen jalka kahesta kohtaa poik :neutral:: sit viel se ku ajoin golf kentän ohi mopolla ni golf pallosta visiiriin,pelästyin ja löin jarrut pohjaan hiekalla,siihen site kemppasin. :redface::
Horna
Renki
Renki
 
Viestit: 228
Liittynyt: 03.05.2008, 15:02
RS -hahmo: Byytta
IRC-nick: Byytta
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Lapin metso » 22.06.2009, 05:33

Oltiin metällä kaverin kanssa pari vuotta sitten.
Kaverilla oli minun rikkinäinen haulikko josta varmistin paskana. Makoiltiin ja polteltiin tupakkaa, sitten näin jonku linnun jota en muista ja otin kiväärin että parempi ampua kauemmas, sitku olin noussut ja kävelly pari askelta taakse päin niin kuului laukaus ja se kaverin haulikko laukes, piippu oli minuun päin ollu koko ajanko makoilin siinä.

Henkihän tässä olis lähteny jos ei tämä lintu olis tullu sinne..


Toinen mistä en säikähtäny jne, oli kun ajoin 2-3 vuotta sitten myös auton nurin, ei tullu itteeni mitään muttako mulla ei ollu vöitä ja ikkunatki auki että tuurilla onnistuin..

Sitten on 2 vähän isompaa viiltoa tullu ranteisiin mutta ei niistä sen enempää.
Lapin metso
Talonpoika
Talonpoika
 
Viestit: 379
Liittynyt: 01.05.2008, 10:33
Paikkakunta: Kemijärvi
RS -hahmo: Lapin metso2

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja elegoust » 22.06.2009, 17:43

Pienenä minä, veli ja isä oltiin talvella mökillä ja isä meni mökin sisään ja veljen kaa jäätiin kahestaan siihen pihaan. Mentiin siinä sit kahestaan laiturille, no minä liukastuin ja tipuin jäihin olin vielä niin pieni etten osannut uida ja hätäännyin siinä. Onneks veli juoksi sisään hakemaan isän, joka sitten kiiren vilkkaa juoksi nostamaan minut. Ilman veljeä olisi saattanut käydä vaikka mitä :rolleyes::
elegoust
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 129
Liittynyt: 04.05.2008, 06:41
RS -hahmo: Elegoust

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja makkey. » 22.06.2009, 20:01

Hirvein varmaan mikä tapahtunut on se, että jääkiekossa joku taklasi minut laitaa vasten ja käsi ranteesta poikki. Olihan se hirveän näköistä kun luu törröttää siinä nokan edessä. Suoraan siitä vaan sairaalaan ja leikattiin ja luut paikoilleen ja rautaa sisään. Vielä myös semmoisia pikku haavereita sattunut, että kaatunut ja haavoja tullut naamaan, mutta arpia ei ole tullut.

-éke
makkey.
Banned
Avatar
 
Viestit: 203
Liittynyt: 20.06.2009, 13:24

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Fyrppa » 23.06.2009, 04:14

Paramore kirjoitti:Silmänpaineen mittaamisesta jäi aivan sairaat trauman :sad::


Mulla ei mutta varmaan kauhein asia mitä mulle tapahtunu :D
Fyrppa
Maanviljelijä
Maanviljelijä
 
Viestit: 655
Liittynyt: 24.06.2008, 03:49
Klaani: Generation Finland

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Haminik » 23.06.2009, 18:42

Jäkismatsissa joku homo ajo ihan pystyy ku peli päätty. Lensin kylki eellä tolppaan, ja tuloksena aivotärähdys ja pari luuta murtu.

E:Ai saatana éke ;o
Haminik
Torppari
Torppari
Avatar
 
Viestit: 146
Liittynyt: 30.04.2008, 11:44

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja jumala10k » 24.06.2009, 18:35

µRc kirjoitti:Itellä joskus 5-7v jäi varvas oven väliin, murtu varvas luu.. Se kai pahin.
Sit josku 3-4v hoidossa joku heitti ison kiven päähän, vieläki tuntuu arpi.

Taisin olla minä ::think Ite meinaa heitin jtn kivel päähä ku tarhassa olin :P
jumala10k
Banned
 
Viestit: 78
Liittynyt: 06.12.2008, 02:18
IRC-nick: marlijoossi

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja teemuki » 05.07.2009, 23:53

uistin uppos peukalon luuhun ja koski silleen et taju meinas lähtee joutuvat 6 kohtaa puuduttaa sormen
teemuki
Kulkuri
Kulkuri
 
Viestit: 16
Liittynyt: 13.12.2008, 15:46
RS -hahmo: God nalle

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Strify » 06.07.2009, 00:12

Mjaa... Solisluu meni poikki tässä hiihtolomalla lasketellessa. Vieläkin näkyy kun vähä törröttää epämääräisesti ylempänä siitä mist meni poikki :D Äiti tässä jotain kyl puhunu et saattaa olla että pitää murtaa uudestaan ja laittaa paikalleen kun vähän sen näköinen vieläkin... Noh mielenkiintoinen kokemus tämäkin sitten oli.
Strify
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 194
Liittynyt: 30.04.2008, 13:04
Paikkakunta: Joensuu
RS -hahmo: Fhathyra

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Uri » 06.07.2009, 04:10

En muista mtn kauheeta. >_>

Ehkäpä se kun ala-asteella meni oksa pari senttiä tosta silmäkulman yläpuolelta läpi ;E Parit tikit laitettiin siihen, ja edelleen on jälki päässä. Muistan vaan sen kuinka matkalla tikattavaksi näkö sumeni hämysti. Mulla ei oo koskaan esim murtunu mikään kohta.
Uri
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 312
Liittynyt: 29.04.2008, 19:07
IRC-nick: kaola

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Guerrero » 07.07.2009, 11:27

Otin saksilta poskeen joskus 6-vuotiaana. :yes:: Kolme tikkiä muistaaksei tuli.
Guerrero
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 11
Liittynyt: 04.07.2009, 18:40
RS -hahmo: Enpelaaenää

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Frenlynd » 14.07.2009, 15:24

Furyl kirjoitti:
Paramore kirjoitti:Silmänpaineen mittaamisesta jäi aivan sairaat trauman :sad::


Mulla ei mutta varmaan kauhein asia mitä mulle tapahtunu :D


Pakko kysyä että mitä siinä tapahtuu? Kun ei oo koskaan mitattu..
Frenlynd
Banned
 
Viestit: 299
Liittynyt: 09.07.2009, 16:10

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Justi » 17.07.2009, 03:14

Olin kakkosel ni joku ajo parin promillen humalas mua päi. Lievä aivotärähdys ja niska venähti.
Viime vappun joku pakitti suoraa jalkaa. No se turpos noin kaksinkertaseks.
Tippunu joku 3-4 metrist ja mun muistaakseni 4 tai 5 lavaa pääl silt korkeudelt -> pari kylkiluut paskan.
Jääl kaatunu käden pääl -> sormi murtu.
Polvilumpio lähteny sijoiltas välitunnil -> ambulanssin kans koulust.

Kyl noit riittää, edittaan jos muistan lisää..
Justi
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 822
Liittynyt: 02.05.2008, 13:49

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja makkey. » 17.07.2009, 10:07

Hybridex kirjoitti:
Furyl kirjoitti:
Paramore kirjoitti:Silmänpaineen mittaamisesta jäi aivan sairaat trauman :sad::


Mulla ei mutta varmaan kauhein asia mitä mulle tapahtunu :D


Pakko kysyä että mitä siinä tapahtuu? Kun ei oo koskaan mitattu..

Mittausta varten silmään tiputetaan tippa puudutetta. Se saattaa kirvellä hetken. Silmän pinta puutuu muutamassa sekunnissa. Tämän jälkeen silmänpaine voidaan mitata sarveiskalvon pinnalta. Silmänpainemittari asetetaan varovasti silmän pintaa vasten
makkey.
Banned
Avatar
 
Viestit: 203
Liittynyt: 20.06.2009, 13:24

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja LoveRecoil » 17.07.2009, 12:00

Ajoin mummon etupihalla pyörällä (olin just oppinu ajamaa ilman apurattaita), siinä niitten pihalla on semmone kiva alamäki joka menee suoraan jokeen. Siinä pihalla sit ajelin pyöräl ja lähin jotenkin kääntymään liikaa, sit lähin vahingos kauheel vauhil sitä alamäkee alas sinne veteenpäin. Onneks tajusin hypätä pyörän kyydistä pois ennenku olisin ajanut veteen, hukkunut kai siinä olisin, koska olin silloin 4-5v enkä todellakaan osannut uida. Pienehkön arven sain ottaan, koska se osui johonkin juttuun kun hyppäsin pois kyydistä.
LoveRecoil
Talonpoika
Talonpoika
 
Viestit: 341
Liittynyt: 29.12.2008, 19:46
IRC-nick: Niko^_

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Rokkikenguru » 17.07.2009, 12:08

Jaa-a.. etä kauhein :shock:
Oiskohan luultavasti se kun olin 4. luokalla, ja oltiin parin kaverin kanssa menossa pelaamaan jääkiekkoa. No, oltiin jonkun aikaa pelattu, niin kaveri liukastuu johonkin railoon, kaatuu minua kohti, minä taas kaadun suoraan maalia päin, ja se kaatuu koko painolla suoraan käden päälle :|

Siinä murtu sitten käsi, tuli aivotärähdys ja kiva patti suoraan ohtaan.
Rokkikenguru
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 871
Liittynyt: 01.06.2008, 19:00
Paikkakunta: Kuopio
RS -hahmo: Rokki
IRC-nick: Rokkikenguru

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Proqen » 17.07.2009, 21:35

Pahin sattui 8-vuotiaana kai.. No, olimme parvella isäni avovaimon pojan ja veljeni kanssa (ei enää isän avovaimo ole), ja se poika keksi jonkun leikin, jossa leikitään patjalla jotain tai sellaista, en tarkalleen muista, mutta sitten se poika oli siellä patjan alla, ja minun ja veljeni piti yrittää saada hänet pidettyä siellä, aivan kuin patja olisi sämpylä, ja se poika nakki. Sitten hän potkaisi, että patja aukesi, ja minä lensin parvesta alas pää edellä (siinä oli yksi kohta, josta pääsi kiipeämään ylös) ja veljeni lensi siitä vähän kauemmaksi. Pää osui erään lipaston auki olevan laatikon terävään kulmaan = taju kankaalle, lattia veressä (olisin voinu halvaantuakin) ja ketään ei ollut kotona, koska isän avovaimo oli mennyt lenkille, vaikka isä oli sanonut, että jäisi valvomaan meitä. Isä oli mennyt kauppaan. Sitten veljeni ja se poika alkoivat etsiä puhelinta, ja isä tulikin jo kotiin ja avovaimo myös. Sitä ennen olin herännyt hetkeksi ja sanonut: "Onks tää totta?" Ja pyörryin taas, ja veljeni itki ja sanoi: "Joo kyl tää varmaa on totta". Isänikin oli ihan peloissaan, että mitä minulle on käynyt. Sitten minua alettiin viedä autolla sairaalaan, makasin auton takapenkillä verinen pyyhe pääni päällä, ja muistan kun heräsin ja sanoin isän avovaimolle: "Mä heräsin" Ja sitten hän sanoi minulle: "Kaikki kyl järjestyy, me ollaa koht sairaalas." Sitten taas pökerryin. Isäni soitti äidilleni, ja äiti tuli sairaalaan. Sairaalassa muistan, kun heräsin jossain leikkaussalissa, ja minulle ommeltiin tikkejä, en tuntenut muuta kuin, että päähän ommeltiin jotain. Näin, kun vanhempani ja veljeni seisoivat siellä ovella, sitten taas pyörryin. Seuraavaksi heräsin sairaalan sängyltä ja vanhemmat ja veljeni siinä vieressä. He kysyivät, että miten voin. Sanoin, että voin ihan hyvin. Sairaanhoitaja toi minulle kaksi kinkkuleipää, koska sanoin, että minulla on nälkä. Sitten äiti antoi minulle puhtaan paidan (se toinen paita joka oli päälläni oli veressä) , mutta en uskaltanut riisua sitä, joten äiti leikkasi kaula-aukon saksilla isommaksi, ja sitten riisuin paidan, ja äiti laittoi sen roskikseen ja puin puhtaan paidan. Seuraavaksi isäni kantoi minua autoon, koska ei ollut kenkiä ja sitten lähdimme kotiin.
Ja btw, 5 tikkiä päähän tuli, ja sitten parin viikon päästä kävimme poistamassa tikit terveykeskuksessa. Arpi ei enää näy hiusten kohdalta. Ja silloin minulta joudttiinkin leikkaamaan hiuksia sen kohdalta.

Tässä toiseksi pahin varmaankin. Olimme isämme kanssa menossa viemään kellariin jotain juttuja. Sitten menimme ulos sieltä, ja ovi meni lukkoon, ja emme saaneet sitä auki, mutta isämme sai sieltä sisäpuolelta (ei tietenkään huomannut sitä, että se oli kiinni). Sitten aijoin mennä ulos, ja juoksin lasiovelle, ja olin avaamassa sitä, kunnes lasi hajosi. Sain päähän pari ihan pikkiriikkistä haavaa, jotka ei ollu mitenkää pahoja, ja käteen sain 5 cm pituisen haavan johon jäi erittäin paha ja näkyvä arpi. Meni läheltä valtimoa. Sitten emme saaneet ovea auki veljeni kanssa, jotenka potkimme sitä. Naapurit huomasivat sen, ja kysyivät mitä on tekeillä. Näytin haavaa ja kysyin paperia ja, että saako sen puhdistaa. Sain paperia ja puhdistin sen. Isämme tuli, näytimme haavaa sille ja lähdimme ajamaan sairaalaan (haava ei vuotanut, viilsi vain ihoa auki) Seuraavaksi näytimme haavaa siihen aulaan, ja sitten lääkäri tulikin, ja siihen ei kuulemma tarvinnut tikkejä, vaan jotain haavaliimaa. o_o Sitten se laitettiin sideharsoon ja saimme ohjeet siihen tjsp. ja lähdimme kotiin.
Juu, siinäpä ne pahimmat olivatkin.
Proqen
Karjapaimen
Karjapaimen
 
Viestit: 74
Liittynyt: 01.06.2009, 10:42
Paikkakunta: Helsinki
RS -hahmo: skill ownx33
IRC-nick: No ei oo. :---)
Klaani: Runepoli Karnevalistit

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa