Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

Majatalon takahuoneen höperöt jaarittelemassa samoista asioista päivät pitkät.

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Kirby » 18.10.2008, 23:02

Box kirjoitti:
Kirby kirjoitti:Olin noin 3v ja leikin jollain tuolilla = pää patteriin ja verinen lattia :redface:: Nyt on 4-6 tikkiä hedussa :neutral::


Eli oot 3v?

Joo niin oon, ja osaan kirjoittaakin O.o
Kirby
Kelloseppä
Kelloseppä
Avatar
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 04.05.2008, 16:26
Paikkakunta: Espoo

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Markoz » 18.10.2008, 23:07

Rintalastaan saamani murtuma.
Markoz
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 2761
Liittynyt: 29.04.2008, 20:46

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Coore » 18.10.2008, 23:23

Kirby kirjoitti:
Box kirjoitti:
Kirby kirjoitti:Olin noin 3v ja leikin jollain tuolilla = pää patteriin ja verinen lattia :redface:: Nyt on 4-6 tikkiä hedussa :neutral::


Eli oot 3v?

Joo niin oon, ja osaan kirjoittaakin O.o

Taisi tarkoittaa sitä, että mitenkä sinulla tikit on päässä, jos tuo on tapahtunut jo kauan sitten? :neutral::

Jees, itselläni ei ole onneksi koskaan pahemmin murtunut mikään paikka. Hiusmurtumia jne. on ollut, muttei mitään kunnollista.
Coore
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 3047
Liittynyt: 29.04.2008, 21:06
RS -hahmo: Coore0
Klaani: Finland Skillers Society

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Feelt » 19.10.2008, 09:07

Oisinko ollut 5 vuotta leikittiin serkkujen kanssa sellasen pilkkireiän ympärillä hippaa jäällä (tai en tiiä ikä reikä oli se oli ehkä melkee 1m x 1m)
siinä sitte koitin hypätä yli mut liukastuin ja tipahin sinne onnex vanhempi serkku otti kiinni ja nosti jos oisin voinu vaikka sinne alle mennä

nojoo

on sitä muutaki tapahtunu
Feelt
Karjapaimen
Karjapaimen
Avatar
 
Viestit: 65
Liittynyt: 09.10.2008, 17:10

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Hotbeijbe » 19.10.2008, 11:22

Mökillä hakkasin halkoja uutuutta kiiltävällä kirveellä ja tottakai kävin siinä leikkimään jotaa mäckaivuria ja vahingossa sitte hutasin ohi puupalikasta. Tajusin sitten parin sekunnin päästä että olin lyöny reiteen 3cm syvän haavan ja luuhun aiheutin murtuman, ei paljoo naurattanu.

Toinen oli samaisella mökillä; Mökin savupiippu oli tukossa ja lähdin sitä rohkeana poikana yläkautta putsaamaan. Pitihän se testata että mahdunko sinne.. Tietysti nuori pojankollikka sujahtaa helposti piippuun, aikamoinen paniikki tuli kun puolivälissä piippua olin jumissa. Puolisen tuntia vietin siellä . Savupiippu jouduttiin purkamaan, eikä uutta rakennettu. Lämmitysmenetelmänä käytetään semmosta pönttöä mikä kuumenee aika nopeesti ja siinä on joku ritilä. Otettiin kaverin kanssa kisa kumpi pääsee lähemmäs sitä inahtamatta selkä edellä. Minähän sitten menin ja horjahdin sitä päin, kaameet jäljet selässä ja huuto oli hirmunen.. :mrgreen:: Tekstiä tuli aika paljon. : o
Hotbeijbe
Banned
 
Viestit: 367
Liittynyt: 30.04.2008, 06:24
RS -hahmo: Hotbeijbe

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Kirby » 19.10.2008, 12:56

Coore kirjoitti:Taisi tarkoittaa sitä, että mitenkä sinulla tikit on päässä, jos tuo on tapahtunut jo kauan sitten? :neutral::

Jees, itselläni ei ole onneksi koskaan pahemmin murtunut mikään paikka. Hiusmurtumia jne. on ollut, muttei mitään kunnollista.

No ne vaan on en tiedä miksi :mrgreen:: Ei niistä tosin haittaakaan ole.
Kirby
Kelloseppä
Kelloseppä
Avatar
 
Viestit: 2341
Liittynyt: 04.05.2008, 16:26
Paikkakunta: Espoo

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Plo Koon » 19.10.2008, 13:26

Monta inhottavaa tilannetta tulee mieleen, mutten keksi yhtä tapausta joka olisi selvästi yli muiden. Mainittakoon kuitenkin nelisen vuotta sitten tapahtunut tilanne, jolloin vielä harrastin judoa ja olin tulossa treeneistä. Minulle oli luvattu kyyti sekä treeneihin että takaisin, joten olin talvesta huolimatta pukeutunut pelkkään t-paitaan. Siinä sitten puolisen tuntia treenejen loppumisen jälkeen odottelin isääni, mutta eipä tätä kuulunut. Kännykkääkään ei ollut mukana, joten en voinut tiedustella tilanteen laitaa. Ainoana vaihtoehtona lähdin sitten kävelemään kotia päin -10 asteen pakkasessa. Kun viimein pääsin pitkän matkan jälkeen kotiovelle, ei kukaan ollut kotona ja tajusin siinä samassa, ettei avaimiakaan löytynyt omasta taskusta. Siinä pari tuntia jouduin jollain konsteilla pitämään itseni lämpimänä kunnes sitten auto vihdoin saapui pihalle, kuljettajanaan "hupsista" -ilmeinen isäni :biggrin:: Ei ole lämmin suihku koskaan tuntunut yhtä hyvältä kuin tuon koettelemuksen jälkeen.

Muitakin "avaimet unohtuivat, kukaan ei ole kotona" tilanteita on tullut vastaan, useimmat onneksi kesällä. Yleensä vain kiipeän ninjakonsteillani parvekkeelle ja otan aurinkoa siellä kunnes joku saapuu :cool::
Plo Koon
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 490
Liittynyt: 29.04.2008, 14:41
RS -hahmo: Ki-Adi-Mundi
IRC-nick: PloKoon

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja ReTTeil » 19.10.2008, 16:00

4.luokalla kaverini löi "vahingossa" luistimella takaraivoon ja siitä tulikin sitten 3 tikit takaraivoon..tuo on kait kauhein :neutral::
ReTTeil
Maanviljelijä
Maanviljelijä
Avatar
 
Viestit: 645
Liittynyt: 30.04.2008, 12:21

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Westi » 19.10.2008, 16:30

Pienempänä kaikenlaista sattunu, mutta pahin varmaan se kun jalka murtu koulujen välisessä futisturnauksessa täs pari vuotta takaperin. Tuo ehkä sen takia kauhein, koska muistan niin hyvin sen piinaavan kivun.
Meillä oli siis kulma ja pallo pomppas jostain eteeni. Luonnollisesti koitan sitä potkasta maaliin, mutta just kun oon laukasemassa vastustaja potkaisee mua tukijalkaan ja seuraavaks huomaanki olevani kaatuneena maassa ja jalkaan sattuu pirusti. Kaverit sitte autto mut ylös ja talutti kentältä ulos maalin vierelle, sattu ihan jumalattomasti kun jalka laahas maata talutettaessa. Siihen sit jäin ku en pystyny liikkumaan mihinkään, murtunu jalka oli pienessä kulmassa maata vasten. Jos sitä koitti vähänki liikuttaa tai nostaa ilmaan niin törkeet kivut iski, mutta jos piti paikallaan nii ei tuntunu paljoa. Siinä sitten soitettiin ambulanssi paikalle ja sitä odotettaessa piti siinä maalin vieressä istua ja peli oli viel käynnissä. Tietenkin siinä kohta joku pelaaja laukasee ja pallo tulee suoraan mua kohti. Koitan siinä sit väistää niin hyvin ku pystyn mutta pallo osuu kummiski aika kovalla voimalla just siihen murtuneeseen jalkaan ja voitte arvata kuinka paljon sekin sit sattu. :geek: Koskaan en muista kovempaa kipua kokeneeni.
Westi
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 99
Liittynyt: 29.04.2008, 19:41

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Hense » 19.10.2008, 16:35

Westi kirjoitti:Pienempänä kaikenlaista sattunu, mutta pahin varmaan se kun jalka murtu koulujen välisessä futisturnauksessa täs pari vuotta takaperin. Tuo ehkä sen takia kauhein, koska muistan niin hyvin sen piinaavan kivun.
Meillä oli siis kulma ja pallo pomppas jostain eteeni. Luonnollisesti koitan sitä potkasta maaliin, mutta just kun oon laukasemassa vastustaja potkaisee mua tukijalkaan ja seuraavaks huomaanki olevani kaatuneena maassa ja jalkaan sattuu pirusti. Kaverit sitte autto mut ylös ja talutti kentältä ulos maalin vierelle, sattu ihan jumalattomasti kun jalka laahas maata talutettaessa. Siihen sit jäin ku en pystyny liikkumaan mihinkään, murtunu jalka oli pienessä kulmassa maata vasten. Jos sitä koitti vähänki liikuttaa tai nostaa ilmaan niin törkeet kivut iski, mutta jos piti paikallaan nii ei tuntunu paljoa. Siinä sitten soitettiin ambulanssi paikalle ja sitä odotettaessa piti siinä maalin vieressä istua ja peli oli viel käynnissä. Tietenkin siinä kohta joku pelaaja laukasee ja pallo tulee suoraan mua kohti. Koitan siinä sit väistää niin hyvin ku pystyn mutta pallo osuu kummiski aika kovalla voimalla just siihen murtuneeseen jalkaan ja voitte arvata kuinka paljon sekin sit sattu. :geek: Koskaan en muista kovempaa kipua kokeneeni.


Aika paha juttu.

Mjoo, itelle kävi pahasti pienenä kun olin 5-vuotias? Oltiin serkun kanssa mummin luona ja juostiin jtn pöytää ympäri, ja mä jotenkin liukastuin ja otsa osu kirjahyllyn kulmaan. Vanhemmatkin olivat paikalla ja mut vietiin tikattavaks. :neutral::
Hense
Karnevalisti
Karnevalisti
Avatar
 
Viestit: 611
Liittynyt: 30.04.2008, 16:24

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Kruik » 19.10.2008, 18:11

Mjaah, taitaapi se kaikkein kauhein olla se ku olin raksalla A-tikkaitten päällä (siis korkeimmalla askelmalla) porailin 2-3 metrin korkeuessa kyprokkilevyä tukipalkkeihin kiinni. Tikkaat oli siis jonkisorttisen levyn päällä lattialla. Yhtäkkiä huomasin että tuun alas. Vauhilla.

Se lattia oli siis sellasessa vaiheessa et siinei ollu lattialautoja, vaa sellane erääsorttine ristikuvio, jossa siis päällä meni laudat yhtee suuntaa ja niitten alla samanlaiset laudat toiseen. Toki siinä alla oli vie muutaki kute mm. betonipilarit mutta se ny ei oo kovin oleellista.

Ottae huomioo et se ilmalento kesti apaut nanosekunnin näköhavainnot ei oo hirveen yksityiskohtaisia, mutta ilmeisesti työnsin vasemman käen eteen ja otin kiinni yhestä niistä ylemmistä lauoista ja rojahin kai sille sille levylle jolla ne tikkaat oli. Muistikuvat ei oo hirveen tarkkoja ku neo täyttyny musertavalla tuskalla joka synty siitä ku värttinäluu päätti murtua ja lähtä pois paikoiltaan. Ennoo ihan varma miks ne tikkaat ees kaatu, mahollisesti ne meni siitä lattialla olleesta levystä läpi.

Nojoo, ottaen huomioon et tulin parin kolmen metrin korkeuesta alas pää eellä(?) koko potentiaalienergialla E = 80kg*9.81m/s^2*2,5m siinei kyl kovin pahasti käyny, pahimmillaa mullois saattanu tulla päästä muusia. Pikkune ruhje siihe kyllä tuliki, mutta ilmeisesti mun vasen käsi uhrautu isompien vahinkojen välttämiseksi...

Tuskaa kesti sitte sen pari kk ku käsi hiljalleen parani, kipee seo vieläki jos sitä kovin vääntelee. Ensimmäisen tunnin soli kyl pahimmillaa, seuraavan parin tunnin aikana alko jo vähitelle helpottaa ku kasisatanen Burana alko vähitelle vaikuttaa.
Kruik
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1298
Liittynyt: 29.04.2008, 20:58
Paikkakunta: Tre
IRC-nick: Kruik

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Uncle Dolan » 19.10.2008, 20:18

Kai se on se ku kaaduin 5-vuotiaan pakettiauton liukuoven kynnyksel,polvet iha veril ja sairaalaa :applause::
Tai sitte ku pienen kaaduin portaist alas ja löin leukani kukkaruukkuun :arrow: ja eiku tikattavaks.
TAI sitte ku juoksin pesuhuoneeseen ja kaaduin ja löin pääni kaakeleihin,taju kankaal ja lievä aivotärähdys
Uncle Dolan
Köydenpunoja
Köydenpunoja
Avatar
 
Viestit: 451
Liittynyt: 12.10.2008, 19:54

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Abbot Phredd » 20.10.2008, 21:27

SonniBetoni kirjoitti:Kai se on se ku kaaduin 5-vuotiaan pakettiauton liukuoven kynnyksel,polvet iha veril ja sairaalaa :applause::
Tai sitte ku pienen kaaduin portaist alas ja löin leukani kukkaruukkuun :arrow: ja eiku tikattavaks.
TAI sitte ku juoksin pesuhuoneeseen ja kaaduin ja löin pääni kaakeleihin,taju kankaal ja lievä aivotärähdys


Ihme säheltäjä... :biggrin::

Njooh... Ihme kyl mut mulle ei oo mitää pahempaa sattunu pitkiin aikoihin. En tiiä onko mitään mainittavan arvoista tapahtunut koskaan.
Abbot Phredd
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 713
Liittynyt: 29.04.2008, 19:02

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Piglet Jr » 20.10.2008, 21:42

Diabetes, tinnitus (jatkunu nyt 4 vuotta..) YMS hieno elämä ollu
Piglet Jr
Mylläri
Mylläri
Avatar
 
Viestit: 787
Liittynyt: 03.05.2008, 01:51
Paikkakunta: Mikkeli
RS -hahmo: Piglet Jr
IRC-nick: Piple
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Kamalinta mitä sinulle on tapahtunut.

ViestiKirjoittaja Frozen » 20.10.2008, 21:56

Frozen kirjoitti:Meinasin hukkua pienenä ku en osannu uida ja halusin isojen poikien seuraan uimaan. Tietysti menin sinne omin lupineni eikä jalat riittäny pohjaan eipä siihen muuta tarvittu... Onneks serkku pelasti miut ja vei reppuseläs rantaan. :redface::


tähä viel lisäisin et alotin runen!

E: oho painoin "lainaa" ku piti painaa "muokkaa" no avs.
Frozen
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1576
Liittynyt: 30.04.2008, 17:57

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja ihanjokuvaan » 20.10.2008, 22:03

tippuin autotallin katolta polvet edellä=jalat veressä. :o :o
ihanjokuvaan
Kulkuri
Kulkuri
Avatar
 
Viestit: 14
Liittynyt: 04.05.2008, 08:09
RS -hahmo: tyyppi321

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Cowquest » 21.10.2008, 14:00

Olin 3.lk laskettelemas mentiin kaverinkaa normaalissa penkkihississä oltiin ylhäällä ja
koitettiin avaa sellane turvasonta siitä edestä mutta ehkä kuitenkaa se ei avautunu vaa oli jumissa. :rolleyes:: Kaveri jotenki pääs luikahtaa veke mut jäin ite jumiin.
Vähänaikaa olin paniikis hiissis joka alko jo lähtee alas. Sit se pysähty noin. puolen metrin
päähän about 4-6metrin syväst pudostuksest :biggrin::.Jotenki sain sen turvasonnan auki
ja suksin mäen ylös :razz::

Emt toiny tuli mielee mut kaverit aina sanoo et mul liianki huono onni ku kaadun lärviltee,
pallo naamas tai jotain muuta mukavaa :redface::
Cowquest
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
 
Viestit: 26
Liittynyt: 05.05.2008, 16:40
RS -hahmo: karvakasa 28

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Danskuu » 21.10.2008, 14:07

En kyllä keksi mitään kauheinta tilannetta tähän hätään, mutta eräs läheltä-piti-tilanne tulee kyllä mieleen. Olin varmaan 7-8v. kun tämä tapahtui. Juhannuksena oltiin grillaamassa, päätin sitten mennä sellaiselle kalliolle jossa usein leikittiin. Siinä on semmoinen metallinen aidantapainen joka estää putoamiset suurimmalta osin. No, kiipesin sitten kalliota ylös, ja tipuin takaraivo edellä sellaiseen terävään kiveen. Pahimmassa tapauksessa olisi voinut kallo haljeta/halvaantua, mutta selvisin pelkillä tikeillä, eikä niitäkään ole kuin muistaakseni 3 vai 4.
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Lollopopsi » 21.10.2008, 15:10

Pahinta mitä on tapahtunut mulle on kun veli heitti kepin silmään. Onneksi osui silmäluomeen ja siihne tuli koko luomen pituinen haava. Luulin alussa että silmä puhkesi ja näkö menisi.
Lollopopsi
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 498
Liittynyt: 14.07.2008, 14:53
RS -hahmo: lollopopsi

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Arpin » 21.10.2008, 15:26

Menin kaverin tarakalla, kaveri päättää mennä sellasesta hienosta todella jyrkästä, mutta pienestä mäestä. Pyörä kaatuu -> sellanen vanha heijastimenkiinnike viiltää mun reiden auki -> 2cm päästä reisivaltimosta, gg
Arpin
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
 
Viestit: 114
Liittynyt: 13.05.2008, 15:17

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Daas » 21.10.2008, 15:32

Joskus alle kouluikäisenä pulkkailin isoveljen kaa ja sit se nörtti hyppäs kesken kyydist pois mä menin peräs naama eel jäiseen kiveen -> Nenä nykyään ihan erilainen kun sillo, pieni jälki nenäs ja kulmakarvas valkonen viiva. :lol::
Oli nenästä roikkunu nahat suus ja naama näytti paskaks ammutulta on mul sellane ihku kuvakin mis naama oli täynnä tikkejä ja naama oli sellane ~1v :mrgreen::
Sit se kun tuli diabetes. :neutral::
Daas
Aseenkantaja
Aseenkantaja
Avatar
 
Viestit: 462
Liittynyt: 29.04.2008, 20:01

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Kuupoju » 21.10.2008, 16:03

Im Lollo kirjoitti:Pahinta mitä on tapahtunut mulle on kun veli heitti kepin silmään. Onneksi osui silmäluomeen ja siihne tuli koko luomen pituinen haava. Luulin alussa että silmä puhkesi ja näkö menisi.

Sama mut sain sauvasta silmään :lol::
Kuupoju
Rotanpyytäjä
Rotanpyytäjä
Avatar
 
Viestit: 28
Liittynyt: 02.05.2008, 18:59
Paikkakunta: Joutsa
RS -hahmo: Pure r23

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja The Keppo » 21.10.2008, 16:47

Kaikkea on sattunut ja tapahtunut, mutta kaikista pahin on luultavasti se, kun olimme kaverin kanssa hiihtohississä, siis sellaisessa ankkurin mallisessa johon voi mennä kaksi. Menimme aivan normaalisti ylös, mutta äkkiä edessämme ollut henkilö joka oli lumilaudan kanssa tippui hissistä (ilmeisesti pyörtyi). Se tapahtui todella nopeasti, ja hän törmäsi meihin jonka takia tipuimme hissistä. Hissi oli siis sellainen, että sukset koskettavat maata, joten osuma oli lähes täydellinen. Muistan kuinka liu'uimme kovaa vauhtia (lähes mäen ylimmästä kohdasta) alas mäkeä ja aloimme suistua pusikkoon. Itse löin pääni puuhun, jonka takia tässä on hieman taukoa... Heräsin sitten hetken päästä (arviolta 1min), taisin pyörtyä tai jotain. Olimme alhaalla ja paikalla oli muutama ensiaputyyppiä. He sanoivat että kaikki oli hyvin eikä lumilautailija vahingoittunut. Lopulta he antoivat kortit joilla sai kuumat kaakaot kahvilasta. Tuo hetki tuntui kuitenkin ikuisuudelta, vaikka se kesti vain sekunteja.

Toisen kerran pelkäsin halvaantuneeni, kun kävelin koulun pihalla ja kuulin todella kovan napsahduksen niskastani. Tämän takia näköni musteni nopeasti ja kaaduin, jonka jälkeen menetin tajuntani. Lopulta heräsin maasta, tunsin kovaa kipua selässäni, enkä voinut liikkua. Makasin maassa noin minuutin, lopulta pystyin nousemaan. En voinut liikkua koko päivään kunnolla.

Onhan niitä muitakin tilanteita, jos muistan niitä voin kertoa lisää.

-Keppo
The Keppo
Torppari
Torppari
 
Viestit: 146
Liittynyt: 29.04.2008, 20:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Red Tiger » 21.10.2008, 17:17

Vetelin mopoll, sitt joku auto meinas vetää vasemmalta yli :neutral:: .
Nopeella väistöliikkeellä nurmikolle, ja melkein menin 2 metrii korkeesta puska aidasta läpi, mutt jotenkin väistin senkin.
Oli siisti fiilis, se auto siis veti ihan vierestä :neutral:: .
Red Tiger
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 150
Liittynyt: 29.04.2008, 21:20
RS -hahmo: En pelaa
IRC-nick: boubou

Re: Kauheimmat itsellesi tapahtununeet asiat

ViestiKirjoittaja Iltzy » 22.10.2008, 14:15

Napanuora monin kertaisesti kaulan ympärillä, gf :neutral::

Oisin aika nopeesti kuollu jossei napanuoraa oltais katkastu heti. :neutral::

E: Olin tuolloin mutsin sisäl lol :cool::
Viimeksi muokannut Iltzy päivämäärä 22.10.2008, 15:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Iltzy
Karnevaaliritari
Karnevaaliritari
 
Viestit: 554
Liittynyt: 29.04.2008, 19:03
RS -hahmo: Quittasin :C

EdellinenSeuraava

Paluu Ikuisuusjaarittelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa