Kebanen kirjoitti:ei tarvii lintsata ku ei oo koulua
Kebanen kirjoitti:lähinnä koska tuleva vuosikaan ei tule kulumaan koulussa.
oletettavasti heitit hyvän läpän tietty, koska ilmasin asiani huonosti.
Saisse kirjoitti:Kebanen kirjoitti:lähinnä koska tuleva vuosikaan ei tule kulumaan koulussa.
oletettavasti heitit hyvän läpän tietty, koska ilmasin asiani huonosti.
homo, eks päässy kouluu DDD ite pääsin ja jos ei ala kiinnostaa nii samapa tuo koulut jättää keske TAAS.
Bestest Pleyer kirjoitti:Kyllä sitä välillä tulee lintsattua, eikä siitä mitään sanktioita tule. Ainakaan minulle.
Coore kirjoitti:En viitsi turhaa lintsailla tärkeiltä tunneilta.
Coore kirjoitti:En viitsi turhaa lintsailla tärkeiltä tunneilta. Eri asia on satunnaiset poissaolot liikuntatunneilta, joskaan en tänä vuonna varmaan suorita yhtään kurssia liikuntaa edes.
suklaavanukas kirjoitti:Coore kirjoitti:En viitsi turhaa lintsailla tärkeiltä tunneilta. Eri asia on satunnaiset poissaolot liikuntatunneilta, joskaan en tänä vuonna varmaan suorita yhtään kurssia liikuntaa edes.
vitun läski, itse juuri lintsaisin ne "tärkeät tunnit" ja menisin liikunnan tunneille
mist kirjoitti:Tänäänkin muut lähti kouluun/töihin niin minä se korjailin vaan tyynyn asentoa.. Se on vaan ihan asenne kysymys, kiinnostaa kun kilo paskaa opetella jotain lakiasioita, kirjanpitoa ym.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa