BROMOIPLS kirjoitti:Joo, lintsaan kyllä. Eilenki kaverin kaa käytii välkäl k-marketis ja ostettii ES. Sitten ei enää jaksettu takasin kouluun mennä niin lähettiin kaverille skapettaan.
Maukutin kirjoitti:Talvella, meillä oli tapana taklailla toisiamme välitunneilla (joka päivä kotiin 150 mustelmaa joka puolella). Kaveri ottaa 20m vauhtia ja juoksee ihan suoraan mua kohti. Näin just sopivasti, kun se juoksi, ja en tiedä mitä ajattelin, mut laitoin käden suoraan eteen, ja sen nenä osui täysillä mun kämmeneen. Katon mitä sille tapahtui, se yritti hakata mua, mut sit se lähti tunniks johonkin, josta kukaan, ei vieläkään tiedä, minne se meni. Sit mentiin hakemaan se pois sieltä, kun yks välitunti etittiin. Se oli tullut jostain luokan ikkunan alle.
Korva´ kirjoitti:Maukutin kirjoitti:Talvella, meillä oli tapana taklailla toisiamme välitunneilla (joka päivä kotiin 150 mustelmaa joka puolella). Kaveri ottaa 20m vauhtia ja juoksee ihan suoraan mua kohti. Näin just sopivasti, kun se juoksi, ja en tiedä mitä ajattelin, mut laitoin käden suoraan eteen, ja sen nenä osui täysillä mun kämmeneen. Katon mitä sille tapahtui, se yritti hakata mua, mut sit se lähti tunniks johonkin, josta kukaan, ei vieläkään tiedä, minne se meni. Sit mentiin hakemaan se pois sieltä, kun yks välitunti etittiin. Se oli tullut jostain luokan ikkunan alle.
Kerrotko vielä miten tää liittyy lintsauksee?
joo-o sillon tällön, 8lk aikana poissaoloi oli varmaa jotai 100h ehk vähä alle
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa