Kapteeni Sinikarhu kirjoitti:Eiköhän se ole ihan fakta ettei mikään voita puusaunaa heinäkuun yössä liekkien tanssiessa saunan muutoin pimeillä seinillä.
Anspi kirjoitti:Tukkimies kirjoitti:Minakka- kirjoitti:ei vitus
Samat sanat. Oletkos muuten koskaan käynyt puusaunassa?
Veikkaan, että kerran jossain 60 asteen puusaunassa. Itekki vihaisin sen jälkee. =D
Anspi kirjoitti:Jepa. En tiedä, ootko sä Kakkutukka useestikki ollu puulämmitteises saunas, mut ite saunon sellases useemman kerran viikos ja en kyl sähkökiukaaseen vaihtais. En ikinä.
On ne löylyt sen vaivan arvoset. =)
Kakkutukka kirjoitti:Anspi kirjoitti:Jepa. En tiedä, ootko sä Kakkutukka useestikki ollu puulämmitteises saunas, mut ite saunon sellases useemman kerran viikos ja en kyl sähkökiukaaseen vaihtais. En ikinä.
Oon ollut 10v ajan puusaunas, sit 7kk tollases normisähkösaunas -> paska. Mut vaihdettiin hetivalmiiseen, se oli paras. Se on siitä kiinni, onko itse ollut hetivalmiissa saunassa. En minäkään aluks uskonut asiaa ollenkaan, mutta yllätyin.
osal1 kirjoitti:Kakkutukka kirjoitti:Anspi kirjoitti:Jepa. En tiedä, ootko sä Kakkutukka useestikki ollu puulämmitteises saunas, mut ite saunon sellases useemman kerran viikos ja en kyl sähkökiukaaseen vaihtais. En ikinä.
Oon ollut 10v ajan puusaunas, sit 7kk tollases normisähkösaunas -> paska. Mut vaihdettiin hetivalmiiseen, se oli paras. Se on siitä kiinni, onko itse ollut hetivalmiissa saunassa. En minäkään aluks uskonut asiaa ollenkaan, mutta yllätyin.
Mää uskon että voi olla todella hyväkin tuo hetivalmis mutta ite tykkään just siitä saunan sytyttelystä ja muista pikkuhommista mitä siinä tulee tehtyä. Vois lämmittää saunan illemmalla ja mennä sitte kokeeseen lukemisen jälkeen sinne rentoutumaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa