Rahka kirjoitti:uliuliuliuliuliuli meidän alfa
Kerro toki jos olin jossain kohtaa väärässä, jatkan toki mielelläni verbaalista hakkaamista.
En oo sun. Älä ees haaveile, poju.
Rahka kirjoitti:uliuliuliuliuliuli meidän alfa
Valokaapeli kirjoitti:Rahka kirjoitti:uliuliuliuliuliuli meidän alfa
Kerro toki jos olin jossain kohtaa väärässä, jatkan toki mielelläni verbaalista hakkaamista.
Valokaapeli kirjoitti:Rahka kirjoitti:uliuliuliuliuliuli meidän alfa
Valokaapeli kirjoitti:Sä et oo mä, eikä sul täten oo mitään tsäänssei tiivistää ihmisryhmiä yhteen kuvaan. Hampunpolttajia on kaikissa yhteiskunnan eri luokissa valkoisista, eläkeikää lähestyvistä opettajista mustiin presidentteihin, naisenhakkaajista miehenhakkaajiin, sun kaltasista arjensankareista munkaltaiseen arjalaiseen, vetovoimaa huokuvaan ja naisia kiihoittavaan yli-ihmiseen.
Rahka kirjoitti:sä se oot oikee verbaalinen hakkaaja. Vitsi et on kyl tajunnanräjäyttävää tekstiä, en ois kyl tullu ajatelleeks
Lightdragon4 kirjoitti:Rahka kirjoitti:sä se oot oikee verbaalinen hakkaaja. Vitsi et on kyl tajunnanräjäyttävää tekstiä, en ois kyl tullu ajatelleeks
Ei yllätä ettei kannabista ja muita laittomia päihteitä ylistävä henkilö ajattele.
Danskuu kirjoitti:Kusit ittes jo tohon ku takerruit "muita päihteitä"-kohtaan
Rahka kirjoitti:Danskuu kirjoitti:Kusit ittes jo tohon ku takerruit "muita päihteitä"-kohtaan
perustele paremmin kiitos : )
Rahka kirjoitti:Lightdragon4 kirjoitti:Rahka kirjoitti:sä se oot oikee verbaalinen hakkaaja. Vitsi et on kyl tajunnanräjäyttävää tekstiä, en ois kyl tullu ajatelleeks
Ei yllätä ettei kannabista ja muita laittomia päihteitä ylistävä henkilö ajattele.
Missäs kohtaa oon ylistänyt "muita päihteitä" ?
Kyllä se on niin että jos miehelle ei viina riitä, niin ei sitten mikään!! Eikös niin kjehkjeh eihän sitä ehri ees ajattelee kun vaan kaikenmaailman "mömmöt" pyörii mielessä kjehkjeh
Piglet Jr kirjoitti:Rahka kirjoitti:Danskuu kirjoitti:Kusit ittes jo tohon ku takerruit "muita päihteitä"-kohtaan
Ei kukaa vaivaudu perustelemaa sulle mitää, koska kaikki pitää sua niin idioottina (don't get me wrong, sä oot sitä) ettei näe sitä sen vaivan arvoseks.
Piglet Jr kirjoitti:Rahka kirjoitti:Danskuu kirjoitti:Kusit ittes jo tohon ku takerruit "muita päihteitä"-kohtaan
Ei kukaa vaivaudu perustelemaa sulle mitää, koska kaikki pitää sua niin idioottina (don't get me wrong, sä oot sitä) ettei näe sitä sen vaivan arvoseks.
Valokaapeli kirjoitti:En tiiä mikä plot twist mut yläasteel oli rahkaa viisaampii autistei.
Danskuu kirjoitti:Runiteknight kirjoitti:....Ei sitä sokerin syömistä vaan pysty lopettaa.....
Postaan uusiks; Mitä vittua mä luen?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa