Sivu 21/21

Re: Mopot, kevarit, moottoripyörät ym. v3

ViestiLähetetty: 30.04.2014, 22:51
Kirjoittaja Whiba
aika ebin


pc+1

Re: Mopot, kevarit, moottoripyörät ym. v3

ViestiLähetetty: 02.05.2014, 04:04
Kirjoittaja Slyre
Valokaapeli kirjoitti:Ei tehot nouse tos kuvas. Se määrä mitä tehoist otetaa irti (power output) nousee sitä mukaan ku painaa kaasuu.
Kaikille avoin galluppi: Jos sul on Boxter tyhjäkäynnil pihas ja joku tulee kysyy paljo siin on heppoi ni vastaaks et siin on 40, koska se ei sillä hetkel käytä yhtään enempää vai ootsä rehellinen ittelles ja kerrot et päälle 200?

Jos itselläni olisi uheiluauto jonka teoreettinen maksiminopeus olis jotain 300km/h, mutta joka olis rajoitettu 250km/h joka on muistaakseni se yleinen rajoitus noissa niin sanoisin kyllä hevosvoimat mitä moottorista löytyy oikeasti vaikka niistä osaa en pystyisikään käyttämään. Tosin en autoista tiedä oikeastaan mitään niin voi olla, että kuulostaisin vain tyhmältä jollekin joka tietää enemmän.

Re: Mopot, kevarit, moottoripyörät ym. v3

ViestiLähetetty: 02.05.2014, 10:54
Kirjoittaja Tsino
Toi on mitä luultavammin toteutettu elektronisella rajottimella eikä mekaanisella, sen toimintaperiaatteesta en osaa pahemmin sanoo muutakun et se rupee rajottaan kierroksia sitku nopeus on sen X eikä kokoaikaa niinku mekaaninen rajotin.
Ja tosta 250km/h ei tuu mitään rajotusta mieleen muutakun JDM autot on rajotettu 190km/h ja Italialaisilla on kuulemma joku "sopimus" että Ferrari on sen maan nopein auto.

Re: Mopot, kevarit, moottoripyörät ym. v3

ViestiLähetetty: 02.05.2014, 11:47
Kirjoittaja Nocando
Mun mielestä saksalaisil merkeil, audil, mersul ja bemaril on joku keskinäinen sopimus että ei ylitetä tuotantoautoissa 250km/h rakenteellista nopeutta, vaan rajotetaan siihen.

Re: Mopot, kevarit, moottoripyörät ym. v3

ViestiLähetetty: 03.05.2014, 12:19
Kirjoittaja Kakkutukka
kyllähän huippunopeutta voidaan rajottaa ilman "tehonmenetystä" esim. elektronisilla rajottimilla jotka ei anna esim. kierrosten kasvaa enään tietyn nopeuden jälkeen. Pakettiautoissa jotka on rekisteröity kuorma-autoiks, rajotus on yleesä toteutettu polttoaineen syötön katkasemisella, eli näinollen tehot ei nyt siinä muutu vaan pyritään pitämään huippunopeus vaikkapa siellä 86kmh, kuten meidän ducatossa. Mopoissahan nopeuden muutos tapahtuu tehoihin vaikuttamatta vaihtamalla välityksiä. taino, missä tahansa ajoneuvossa välittämällä voidaan vaikuttaa huippunopeuteen, myös rajottaa että lisätä.

Kawasaki saa perään uudet maalit, edelline omistaja ollu täys vatipää. Miettiny miten päässy auton kolmosluokalle kun löytyy päin vittua tehtyjä keulimarautoja ja kaatumaraudoista löysin YHDEN ainoan onnistuneen hitsauksen, ja loput 10 liitosta päin persettä. Kesän aikana minimoitava riskit ja tehtävä uudet kaatumaraudat ihan kunnolla. Pyärähän alunperinki oli aika täynnä patentteja, niitä on nyt karsittu ja vaihettu ihan jonnii verran kestävempiin osiin yms, mitänyt koulussa on tullut plasmalla leikeltyä jalkatappirungot, kestää vähän isompiaki tyttöjä sitte.
Kuva
Kuva

Loput katteet oottaa hiontaa ja pohjamaalia, käytävä vielä ostamassa päävärit..

Re: Mopot, kevarit, moottoripyörät ym. v3

ViestiLähetetty: 02.12.2015, 22:45
Kirjoittaja Kakkutukka
ajeliko muut kesällä mp?

Spoiler:
Kuva