warscape kirjoitti:Aattelinpaha kysyä et mikä vikana ku MH Furia max vm. 2010(?) savutteleepi kiivasti. Elikkä kuri on otettu pois ja suuttimen kokona toimii 88. Jos rauhallisesti puolikaasulla ajelee ni ei pahemmin savuta, mut sitku hetken aikaa ajelee kovempaa ja isommilla kierroksilla ni putki alkaa lykkimään savua niin maanprkleesti, jonka jälkee savuttaa myös tyhjäkäynnillä.. ja myös ajon jälkeen sammuneen putkesta tulee savua (ei pakokaasua).
Ite arvelen et jos pääsuuttimen vaihtais hitusen pienempää ja ehkä säätelemällä neulaa yms. vois saaha mopon käyttäytymään normaalisti. Olenko oikeassa? Niin kaasutin on Dellorto 16 phbn ja vakiona suutin oli 65.
Tsino kirjoitti:warscape kirjoitti:Aattelinpaha kysyä et mikä vikana ku MH Furia max vm. 2010(?) savutteleepi kiivasti. Elikkä kuri on otettu pois ja suuttimen kokona toimii 88. Jos rauhallisesti puolikaasulla ajelee ni ei pahemmin savuta, mut sitku hetken aikaa ajelee kovempaa ja isommilla kierroksilla ni putki alkaa lykkimään savua niin maanprkleesti, jonka jälkee savuttaa myös tyhjäkäynnillä.. ja myös ajon jälkeen sammuneen putkesta tulee savua (ei pakokaasua).
Ite arvelen et jos pääsuuttimen vaihtais hitusen pienempää ja ehkä säätelemällä neulaa yms. vois saaha mopon käyttäytymään normaalisti. Olenko oikeassa? Niin kaasutin on Dellorto 16 phbn ja vakiona suutin oli 65.
Itelle tulee ekana mielee et mopos lykkii liikaa öljyä joka sit jää sinne kuumaan pakoputkeen savuumaan
Rosecenze kirjoitti:Ehdotelkaas jotain hyviä nelari kevareita.
Juuhansson kirjoitti:Rosecenze kirjoitti:Ehdotelkaas jotain hyviä nelari kevareita.
Miksi nelari?
Rosecenze kirjoitti:Ehdotelkaas jotain hyviä nelari kevareita.
Rosecenze kirjoitti:Ehdotelkaas jotain hyviä nelari kevareita.
<Jusi> kirjoitti:Rosecenze kirjoitti:Ehdotelkaas jotain hyviä nelari kevareita.
Edellä mainitut yamahan wr ja yzfr, ktm duke, husqvarna sms4, sit noi vähän harvinaisemmat derbit/riejut mut jos todella haluut erottua massasta ni fantic tai hm. Fanticin comppi mallista sen verran et on ilmeisesti kuristettu ja et kurittomana tehot olis jopa 20kw. Tän jutun todellisuudesta en sitten tiedä.Ja hintakin on tähtitieteellinen verrattuna muihin nelaripiikkeihin.
Ja mitä noihin pidempiin huoltoväleihin tulee ni ainakin hussen nelaris on huollot 1tkm, 3tkm ja sit aina 3tkm välein. 2t husses taas on 1tkm, 5tkm ja taas aina 5tkm välein. Se siitä huoltovapaudesta.
Kae kirjoitti:Mikä voisi olla vikana, kun Derbi ei ota kunnolla kierroksia?
Vaihdoin pari päivää sitten uuden sytytystulpan, joten ei siitä pitäisi johtua.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 212 vierailijaa