kyllähän huippunopeutta voidaan rajottaa ilman "tehonmenetystä" esim. elektronisilla rajottimilla jotka ei anna esim. kierrosten kasvaa enään tietyn nopeuden jälkeen. Pakettiautoissa jotka on rekisteröity kuorma-autoiks, rajotus on yleesä toteutettu polttoaineen syötön katkasemisella, eli näinollen tehot ei nyt siinä muutu vaan pyritään pitämään huippunopeus vaikkapa siellä 86kmh, kuten meidän ducatossa. Mopoissahan nopeuden muutos tapahtuu tehoihin vaikuttamatta vaihtamalla välityksiä. taino, missä tahansa ajoneuvossa välittämällä voidaan vaikuttaa huippunopeuteen, myös rajottaa että lisätä.
Kawasaki saa perään uudet maalit, edelline omistaja ollu täys vatipää. Miettiny miten päässy auton kolmosluokalle kun löytyy päin vittua tehtyjä keulimarautoja ja kaatumaraudoista löysin YHDEN ainoan onnistuneen hitsauksen, ja loput 10 liitosta päin persettä. Kesän aikana minimoitava riskit ja tehtävä uudet kaatumaraudat ihan kunnolla. Pyärähän alunperinki oli aika täynnä patentteja, niitä on nyt karsittu ja vaihettu ihan jonnii verran kestävempiin osiin yms, mitänyt koulussa on tullut plasmalla leikeltyä jalkatappirungot, kestää vähän isompiaki tyttöjä sitte.
Loput katteet oottaa hiontaa ja pohjamaalia, käytävä vielä ostamassa päävärit..