Kyllähän tässä yhden mielenkiintoisen persoonan kai noin vuosi sitten kesällä tapasin kun olin Kokkolassa ja kavereitten kaa olin odottamassa junaani... Keski-ikäinen mies, uskoisin alkoholistiksi tuli kertoon elämän tarinaansa kuinka muutti johonki kaupunkiin 2 ystävänsä kanssa, joista toinen oli mies ja toinen nainen... Olivat samassa työpaikassa ja sitte yhtäkkiä kerrottiinki et on tullu tänne Kokkolaan baarissa käymään, kun kerran vuodessa kuulemma joi vain. Sitte taas kerrottiin kun ne laitto sen kaverin kanssa ruokaa (ja kertokin tarkasti jokaisen vaiheen kun ruokaa teki :P), nooh... Sitte taas kerrottiin että ei harrasta juomista paljoa ja sitte kerrottiin taas (toisen kertaan sama) kokkailuista. 30-40min se siinä meille puhui (juna oli myöhässä) ja kun juna viimein tuli hän lähtiki perääni että minne olen menossa ja mitenkäs kesä on sujunut, siinä vaiheessa ku se oli jo tulossa junaan mukaani niin alko mietityttään että aikooko tuo tulla mukaan ja piti alkaa keksimään jotain mutisemista... En muista mitä sanoin että jäi sinne Kokkolan asemalle ihan turvallisesti odottamaan omaa junaansa, mutta oli se hauska heppu. :)
En tämän jälkeen ole häntä harmivain nähnytkään, saattaapi johtua kun nykyään kulen autolla Kokkolassa kun kavereita käyn tapaamassa.
Nyygåårdi kirjoitti:E:niin eräs oikea hullu kanssa.se kerran laitto lehteen et alienit kaappas sen ja anto koordinaatit ja kaikkee.Kerra se käveli ylivieskaa keskellä autotietä ja kanto pyörää olalla :smoker::
En ookkaan tuommosta nähnykkää täällä.