Joskus tääl oli sellanen ns. "Pingu-Pappa" :'D Ajeli punaisella(?) pyörällään koulun ohi aina välillä, ja aina kassissa alkoholijuomia. Kerran se heitti yhtä tyyppiä homeisella leivänkannikalla, siitä kyllä irtosi naurut
Se on nykyään kait jossain hoitokodissa tai jossian..
Nykyään tääl on sellanen mun ja mun kamujen ystävä "Jammu". Se lähti kerran meiän perään :'D
Ja kaiken kukkuraksi se on yhden meidän luokalla olevan Bosnialaisen tytön sukulainen
Juuh ja noita spurgui on keskustassa aika paljon.. Yks oli sammununeena keskel päivää yksi arkipäivä, varmaan joku nelikymppinen mies, makas siel asfaltilla autotienvieressä kävelytiellä, ja poliisit tuli hakemaan sen.
Sitten kerran olin keskustassa kamujen kanssa, siel oli sellanen nainen, joka tarjos R-kioskin vuokralappua meille, ja anto kännykän ja käski meiän tilata sillä puheaikaa sille ämmälle :'D
Sitten se kävi ärrällä ja vuokras pari pelii ja anto ne vuokrapelit meille, no kamut otti ne.. niit oli vaan 2, mie en saanu
Mut ne oliki jtn surkeita pelei, että ei kiitos. Sitte se osti ärrältä 2 karkkipussia, ja anto meille. Tarjos röökiäkin, kevyt tupakkaa. En ottanut ;p Mutta joo, sen nimi oli joku Minna Lipponen, joten tuskin se on edes sen oikea nimi. Joku 25-35v ämmä, ja vielä jätti laukkunsakin meiän vartioitavaksi kun kävi siellä Ärrällä ym. puhelimenki ois voinu pölliä ku me se käski mennä sen kaa Ärrälle kattoo sitä puheenaika juttua, joka oliki vuokrauskortti, ja sitäkää ei heti tajuttu. Noh joo, eli siis ei yhtään ollut kännissä.
Tällästä täällä meilläpäin Raisiossa, Turun viereisessä kaupungissa, jossa ei ole keskustassa edes kovin vilkas liikenne. Täällä on ihan sairaasti siis näitä ns. "känniläisiä"
E: Ainiin juu, sitte on mm. "Pelittäjä-mummo" jota ei kuka vaan tunne
Kyseinen vanhus (vähintään 55v) on aina Koossa (K-Marketissa) pelaamassa RAY:n pelikoneilla, ja kerran kamu heitti sitä karkilla (nojee meil oli hauskaa ;p) niin se alko huutaa jtn. Sil on aina letit, ihan ku joku nuori tyttö, mut harmaat hiukset ;P
Se on useasti pyörällä, jne..
Btw kaikki nää vanhat ihmiset, kenelle sanoo jotain, on aika hullui, koska jos sanoo esim. "Moi!" niille, nin ne kattoo pitkään ja oikein kääntää pään taaksepäin, jotta näkisi kauemmin, ja hymyilee vaan silleen oudosti 8D