zuidj. kirjoitti:Temekään varmaan halunnut oppaita tehdä, ego.
Kuule kartottaja rankil ei oikee egota Ja sillon oli halu tehä oppaita ku vielä kiinnosti rs.
zuidj. kirjoitti:Temekään varmaan halunnut oppaita tehdä, ego.
No eipä tullu yllätyksenä ettei näil '07 producteil aivoja löydy. Eiks se niin oo sulla et First time in wilderness when runned to Bounty Hunter bank ? Pysy vaan siel FOOLS:in foorumeiden "Mitä hammastahnaa käytät" -topicissa. Sinne saat varmaa ainoot järkevät postaukset.Minakka- kirjoitti:Owl kirjoitti:Helvetin hauskaa kyl lukee ku kakarat tappelee et onko teksti kopioitu vai ei. Minakka, ja tuskin säkää 16 enempää olet eli just peruskoulun suorittanu ? Jees, takas ala-asteelle vaan.
<3 ownausta satelee
mun flame keksi uus
Owl kirjoitti:No eipä tullu yllätyksenä ettei näil '07 producteil aivoja löydy. Eiks se niin oo sulla et First time in wilderness when runned to Bounty Hunter bank ? Pysy vaan siel FOOLS:in foorumeiden "Mitä hammastahnaa käytät" -topicissa. Sinne saat varmaa ainoot järkevät postaukset.Minakka- kirjoitti:Owl kirjoitti:Helvetin hauskaa kyl lukee ku kakarat tappelee et onko teksti kopioitu vai ei. Minakka, ja tuskin säkää 16 enempää olet eli just peruskoulun suorittanu ? Jees, takas ala-asteelle vaan.
<3 ownausta satelee
mun flame keksi uus
Minakka- kirjoitti:Miks tosta puuttuu "olen tehnyt" vaihtoehto..?
Caco Range kirjoitti:Ja Minakka, mitä hammastahnaa käytät voitas perustaa keskustelu tähän topicciin
Itse käytän Colgatea, on muuten tujuu kamaa.
Kapteeni Sinikarhu kirjoitti:Emt olenko jo postannut mutta itsemurha on luusereille. Tuun sitten joskus kännissä haudalle kusemaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa