One Piece

Päivänvaloa karttavien animeholistien ja Japanilaisesta popkulttuurista kiinnostuneiden kokoontumispaikka.

One Piece

ViestiKirjoittaja BlazeAce » 18.03.2009, 23:37

Ihmeellistä kun jostain ihan (minulle) tuntemattomista sarjoista on topicceja täällä mutta ei sitten One Piecestä. Korjaan asian ja jos asiaa ei saanut korjata, joku mode voi korjata asian entiseen malliin takaisin.

TÄSSÄ TOPICISSA EDETÄÄN JAPANIN ANIMETILANTEEN MUKAAN. SUOMENKIELISEN MANGAN SEURAAJAT TULEVAT TAKUULLA SPOILATUIKSI JA JAPANIN MANGATILANTEEN TASALLA OLEVAT KÄYTTÄVÄT SPOILERITAGEJA JOS PUHUVAT AJANKOHTAISISTA ASIOISTA.

^Voidaan muuttaa jos vastustusta on.

Kuva

Infoa:
- Mangaka: Eiichiro Oda
- Ensimmäinen mangachapter 4.8.1997
- Ensimmäinen animejakso 20.10.1999
- Mangachaptereita: 536
- Animejaksoja: 393

One Piece on sarja jossa seurataan nuoren merirosvon, Monkey D. Luffyn, matkaa maailman merillä merirosvona. Luffy haluaa tulla seuraavaksi merirosvokunikaaksi.

Luffy söi lapsuudessaan pirunmarjan (AKA Devils fruit AKA Akuma no Mi) jonka myötä hän sai itselleen kumimiehen voimat mutta menetti uintikykynsä. Kumimiehenä Luffy voi venyä miten vaan ja minne vaan eivätkö esimerkiksi luodit tehoa häneen. Merirosvokuninkaaksi ei pääse kovin helposti yksin eikä Luffy haluakkaan taittaa matkaan keskenään. Niinpä hän päättää kerätä vähintään 10 hengen merirosvojoukon, jonka kanssa hän pyrkii tavoitteeseensa. Joukkioon liittyy erinäisiä erikoisilla persoonallisuuksilla ja ulkomuodoilla varustettuja henkilöitä joiden kanssa Luffy matkaa kohti merirosvokuninkuutta!

Wikipedian tietojen mukaan One Pieceä julkaistaan mangana 21:ssä eri maassa, joista yksi on Suomi. Suomessa tätä laatuviihdettä levittää Sangatsu Manga, joka on julkaissut jo 44 kirjaa eli ollaan menossa chapterissa 422. Animena One Pieceä tulee Wikipedian tietojen mukaan 20:ssa eri maassa. Suomeen One Piece ei ole ainakaan toistaiseksi animena rantautunut.

One Piece jakaa mielipiteitä. Syyt joiden vuoksi One Pieceä vihataan tai vältetään:
- Piirrostyyli
- Pituus
- Huumori

Toisaalta kaikki yllä mainitut ovat myös One Piecen vahvuuksia. Muita plussia sarjassa ovat:
- Loistavat hahmot niin ulkoisesti designiltä kuin sisäisestikin luonteelta ja hahmokehitykseltä
- Helppolukuinen mutta toisaalta moniulotteinen tarina
- Laaja ja vivahdeikas maailma
- Mielikuvituksellisuus
- Yllättävyys
- Pandaman
- Tissit

Kuva

Itse olen sarjan suuri fani. Suhteellisen paljon olen mangaa lukenut ja animea yleisesti ottaen katsonut ja ei ole tullut vastaan mitään One Piecen voittanutta. Animen olen katsonut kaksi kertaa alusta silloiseen loppuun ja mangan lukenut kolme kertaa niin ikään alusta silloiseen loppuun. Kesälomalla on kyllä pakko lukea neljännen kerran.

EDIT: Oho, tää näyttäis olevan 4000. topic Runepolissa. Yay sille.
BlazeAce
Reservin reservi
Reservin reservi
Avatar
 
Viestit: 878
Liittynyt: 29.04.2008, 21:27
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Blazeace
IRC-nick: BlazeAce

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Lahis » 19.03.2009, 14:57

BlazeAce kirjoitti:Animen olen katsonut kaksi kertaa alusta silloiseen loppuun ja mangan lukenut kolme kertaa niin ikään alusta silloiseen loppuun. Kesälomalla on kyllä pakko lukea neljännen kerran.


Ei helvetti. Jätkähän on kone.

Ite en oo jaksanu lukea kuin muutama kymmentä chapteria viime keväänä, tosin #Zafervaimilla idlatessa tullu enemmä tai vähemmä linkkejä viimeisimpään settin nähtyä, ja aika hyvää settiä ollut, niin pitäisi kai aloittaa urakka taas joskus. Tuo jätkälemäinen pituus ei vaan meinaa oikein houkutellä, ES21:nki 300 chapteria oli melko uuvuttava projekti o_o
Lahis
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 1497
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Herwood
IRC-nick: Lahis

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Kuivahko » 19.03.2009, 15:16

Pah, laiska yksilö :D

One Piece on sen verran kiwaa settiä, että sen lukee siinä kahdessa kolmessa viikossa nykytilanteen tasolle. Ja olen henk.koht. sitä mieltä, että se kannattaa.

Hyvä Blaze, kun teit tämän. Itse olenkin kovin ihmetellyt, että missä ovat topicit OP:stä ja Narutosta õ_Õ
Kuivahko
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1267
Liittynyt: 30.04.2008, 15:37
Paikkakunta: Kirkkonummi
RS -hahmo: R.I.P
IRC-nick: Kuivahko

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja unhola » 19.03.2009, 15:50

Jeahh! Hyvä sarja tosiaan. (Ja vihdoinkin joku jaksaa tehdä näistä shouneneista topikkeja!)

Mmm, alotin One Piecen animena katsoen jotain paskadubbeja. Ja se oli btw eka 'kunnon' animeni, hotellihuoneessa ulkomailla piirrettykanavalta vuonna 2004. :--D Noh, tämän jälkeen en sitten sarjasta pahemmin ollu kiinnostunut, kun loppuenlopuks ne 4kids dubit tai mitälie olivatkaan olivat laimeita (älä missään nimessä kato dubbeja), ja olin jo edennyt uusiin sarjoihin... Kunnes! *drum roll*

...Joskus tuossa 2005 kohdilla tuli lintsailtua koulusta ja mentyä kirjastoon tappamaan aikaa... Siellä sitten olikin, kuinkas muuten, One Pieceä mangana. Pari volumeahan se vaan vei, niin johan oli taas koukuttunut ja tiesi jopa mitä tapahtuu, kun alusta alotti. :? Siitä asti onkin sitten tultu seurailtua, niin mangaa kuin animea.

Mun mielestä One Piece on siitä harvinainen (etenkin shouneniksi), että sen anime on täysin uskollinen mangalle, jota ei tosiaankaan usein tapahdu. Silti, jos jompikumpi näistä pitäis valita, niin mangan puolelle kaartuu. Ei se anime huono ole, hemmetin nautinnollinen kyllä, mutta jotenkin mangan taisteluissa on vähemmän sellasta lapsekasta ja veritöntä väkivaltaa. Itseasiassa mangassa veri vasta roiskuukin, kun nyt mietin. Mjoh, huumorillahan tämä sarja tosin elää.

Loppuun nykytilannetta:
Spoiler:
Chapt. 535 looked interesting. En kyllä tosiaan odottanut että Luffy putoaisi noin 'helpolla', mutta toisaalta Oda hoiti tilanteen mielenkiintosesti. Mitenhän miehen käy? Vaikuttaakohan se level 5:n kylmyys myrkkyyn, vai pelastaako iki-ihana Bon-chan? Mmm. Olin tavallaan vähän pettyny ku Luffy ei tossa vaiheessa vielä sitä "haki" -voimaansa käytellyt, sillä voimalevelinsä sen suhteen on reilusti yli 9k. YARRR. Niin juu, muitakin Strawhatteja ois kiva välissä nähdä, no? Vai oonko ainoa joka haluaa nähdä vaihtelua tähän Luffy-arcciin (vaikka hyvä onkin)?
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja BlazeAce » 19.03.2009, 22:07

Lahis kirjoitti:Ei helvetti. Jätkähän on kone.


Kerro jotain uutta :lol::

Lukeeko kukaan spoilereita tulevista chaptereista? Itse luen ne aina ja täytyy sanoa että Chapter 536 näyttää lupaavalta :cool:: ALLA SPOILEREITA KOSKIEN VIELÄ JULKAISEMATONTA CHAPTERIA 536. Lue omalla vastuulla tai kun 536 on ilmestynyt netissä. Spoilerit tulevat nopeiten englanniksi Arlong Parkkiin jos joku on kiinnostunut.

Spoiler:
Luffy ei sitten ollutkaan niin kuollut kun miltä vaikutti. Haki vaikuttaa mielenkiintoiselta voimalta. Luffy kaataa sillä lähinnä vielä eläimiä. Veli venäläinen on harvinaisen helmi designiltää tai ainakin itse tykkään. Ilmeisesti jotain parantavaa hakia omaava kaveri spoilereiden perusteella. Helposti spotattava Pandamankin tuolla länsimaisille lukijoille :biggrin::

Kyllä tässä jää odottamaan scanlationia ja jo 537:aa, ei sille mitään voi.
BlazeAce
Reservin reservi
Reservin reservi
Avatar
 
Viestit: 878
Liittynyt: 29.04.2008, 21:27
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Blazeace
IRC-nick: BlazeAce

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Danskuu » 20.03.2009, 09:19

Ehkä paras näistä suurista shouneneista ikinä :O

Iteki tosin aloin kattoon tätä vasta tossa joulu-tammikuussa, kun joku Vekkuli sanos. Oli toki ollu kauemminki harkinnassa mutta kun jaksoja oli valmiiksi jo se 380 tai jotain niin.. :mrgreen:
Noh, kuitenkin, nyt on kaikki katottu. Piirtotyyli on omasta mielestäni helvetin upeeta tässä sarjassa, huumori vieläkin parempaa. Ja sitten mangan tapahtumiin..

Spoiler:
Sehän nyt oli ilmiselvää ettei Luffy ole niin huonossa jamassa ettei mitään pystyisi tekemään tai että mitään ei olisis tehtävissä. Tosin pistää miettimään että onhan näidenkin sarjojen pakko jossain vaiheessa loppua ::think
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Reaperzz » 20.03.2009, 19:36

Voikos tätä sarjaa katsoa mistään nettisivulta :?: :redface::
Reaperzz
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 218
Liittynyt: 09.05.2008, 15:30
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Susi Hukka

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja razeri » 20.03.2009, 20:54

Gaara Of The Desert kirjoitti:Voikos tätä sarjaa katsoa mistään nettisivulta :?: :redface::

Varmasti, voi olla ehkä vaan vaikea löytää kaikkia jaksoja samalta sivulta, ainakin luulisin.

Mun ongelma one piecen kanssa aikanaa kun aattelin ruveta seuraamaan oli hahmot. Ei vaan iske yhtään suurinosa hahmojen ulkonäöistä ja tyyli yleensä...Varmastikin hyvä sarja, mutta joskus se on pienestä kiinni :|
razeri
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
 
Viestit: 90
Liittynyt: 24.12.2008, 18:51

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja BlazeAce » 20.03.2009, 21:37

Gaara Of The Desert kirjoitti:Voikos tätä sarjaa katsoa mistään nettisivulta :?: :redface::


www.onemanga.com <--- Recommended :biggrin::
www.youtube.com <--- Jos sitä animena haluaa katsoa
www.veoh.com <--- Jos sitä animena haluaa katsoa

Tai si tietty jos tulee täällä käymään niin voin kopioida kaikki One Piece jaksot ja leffat ulkoselle kovalevylle jos tuot mukana.

razeri kirjoitti:Mun ongelma one piecen kanssa aikanaa kun aattelin ruveta seuraamaan oli hahmot. Ei vaan iske yhtään suurinosa hahmojen ulkonäöistä ja tyyli yleensä...Varmastikin hyvä sarja, mutta joskus se on pienestä kiinni


Niinhän se joskus on. Yks kaveri vihaa One Piecee kans just hahmojen ja piirtotyylin takia. Mutta kaikkia ei voi ikinä miellyttää.
BlazeAce
Reservin reservi
Reservin reservi
Avatar
 
Viestit: 878
Liittynyt: 29.04.2008, 21:27
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Blazeace
IRC-nick: BlazeAce

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja unhola » 20.03.2009, 21:48

Tjoo, sitte 536:

Spoiler:
Heh, Bon-chan oli paljon odotettua nopeempi pääsyssään Luffyn luokse! Nyt vaa saapi nähdä miten miesten käy, ja löytyykö Okama-queen ajoissa, vai mikä ylipäätään on homman nimi. Mielenkiintosta Hakin käyttöä Luffyltä taas, mitä susiin tulee. Veikkaanpa että sitä nähdään enemmänkin Magellan vs. Luffy round 2:ssa, jos nyt ikinä tulee. (;
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Reaperzz » 20.03.2009, 22:29

BlazeAce kirjoitti:
Gaara Of The Desert kirjoitti:Voikos tätä sarjaa katsoa mistään nettisivulta :?: :redface::


http://www.onemanga.com <--- Recommended :biggrin::
http://www.youtube.com <--- Jos sitä animena haluaa katsoa
http://www.veoh.com <--- Jos sitä animena haluaa katsoa

Tai si tietty jos tulee täällä käymään niin voin kopioida kaikki One Piece jaksot ja leffat ulkoselle kovalevylle jos tuot mukana.

razeri kirjoitti:Mun ongelma one piecen kanssa aikanaa kun aattelin ruveta seuraamaan oli hahmot. Ei vaan iske yhtään suurinosa hahmojen ulkonäöistä ja tyyli yleensä...Varmastikin hyvä sarja, mutta joskus se on pienestä kiinni


Niinhän se joskus on. Yks kaveri vihaa One Piecee kans just hahmojen ja piirtotyylin takia. Mutta kaikkia ei voi ikinä miellyttää.

Thanks
Reaperzz
Renki
Renki
Avatar
 
Viestit: 218
Liittynyt: 09.05.2008, 15:30
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Susi Hukka

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Manteli » 22.03.2009, 19:16

Gaara Of The Desert kirjoitti:Voikos tätä sarjaa katsoa mistään nettisivulta :?: :redface::

http://www.animeseason.com/one-piece/ :geek: Tuetaan.
Joo tän topan innottama katoin 5 jaksoo ja hyvää settii on.
Varsinkin hahmot ovat helkkarin hupaisia.
En oo varma jaksaako tarina kiinnostaa yli 300 jaksoa, mutta eiköhän se ajallaan selviä.
Manteli
Karnevaaliritari
Karnevaaliritari
Avatar
 
Viestit: 302
Liittynyt: 29.04.2008, 19:47
RS -hahmo: Jaakko hopo
IRC-nick: NonGrata

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Danskuu » 22.03.2009, 22:32

http://www.watch-onepiece.com/

Paljon parempi streamaussivu kuin teidän Animeseasoninne. Ei ole mitään limitiä, että kauan voi katsoa päivässä (niinkuin MegaVideon playerissä on), sekä vatusti parempi laatukin.

Kalamalja recommends ~Kala~
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Jope-san » 24.03.2009, 10:45

Viikottain luen, loistava sarja. Top 5 sarja "kandinaatti" (en osaa sanoa kumpi parempi, eyeshield 21 vai tämä).

Lahis kirjoitti:
BlazeAce kirjoitti:Animen olen katsonut kaksi kertaa alusta silloiseen loppuun ja mangan lukenut kolme kertaa niin ikään alusta silloiseen loppuun. Kesälomalla on kyllä pakko lukea neljännen kerran.


Ei helvetti. Jätkähän on kone.



plaah ite oon kattonu 7-8 kertaa Bleachin läpi (Soul society Saagaan asti, muut olen kattonu n. 4 kertaa).
Jope-san
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 298
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Lopettanut
IRC-nick: Jope-san

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja BlazeAce » 26.03.2009, 21:50

Jope-san kirjoitti:plaah ite oon kattonu 7-8 kertaa Bleachin läpi (Soul society Saagaan asti, muut olen kattonu n. 4 kertaa).


Siinä meni viimeset uskottavuuden rippeet sultakin :lol::

Uusimmasta chapterista:

Spoiler:
Niinkun vähän veikkailinkin edellisen viestini kirjottamisen jälkeen, eihän se veli venäläinen ollut se mystinen kaksvärinen. Hieno hahmo oli kyllä sekin. Hajoilin tolle sukupuolenvaihdokselle urakalla. Toivottavasti Iva käyttää sitä kykyä useamminkin :biggrin::

Miten on, liekö kusetusta tuo 2 päivää jäljellä? Iva kuitenkin tuota kuljettamista harrasti ensiesiintymisensä aikana kahdesti. Luffyn haki voi myös tehdä ihmeitä. Tai entäpä jos 2 päivää veisi täyden hoidon saaminen mutta Luffy & Okamas lähtevätkin jo päivän jälkeen Acea pelastamaan? Vaikutus voisi jäädä väliaikaiseksi ja sitä kautta vaikutukset voisivat näkyä jossain tärkeässä matsissa myöhemmin jolloin Luffy voisi sitten ylittää itsensä jälleen. Vulcanization-teoria on suosittu ja vois toimia tossa tilanteessa. Kattokaa Wikipediasta jos teoria ei oo tuttu. Ihan Vulcanization hakusanalla pystyy päätteleen homman nimen.

Huippu chapteri oli imo. Tykkäsin.
BlazeAce
Reservin reservi
Reservin reservi
Avatar
 
Viestit: 878
Liittynyt: 29.04.2008, 21:27
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Blazeace
IRC-nick: BlazeAce

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja unhola » 26.03.2009, 22:56

BlazeAce kirjoitti:
Spoiler:
Niinkun vähän veikkailinkin edellisen viestini kirjottamisen jälkeen, eihän se veli venäläinen ollut se mystinen kaksvärinen. Hieno hahmo oli kyllä sekin. Hajoilin tolle sukupuolenvaihdokselle urakalla. Toivottavasti Iva käyttää sitä kykyä useamminkin :biggrin::

Miten on, liekö kusetusta tuo 2 päivää jäljellä? Iva kuitenkin tuota kuljettamista harrasti ensiesiintymisensä aikana kahdesti. Luffyn haki voi myös tehdä ihmeitä. Tai entäpä jos 2 päivää veisi täyden hoidon saaminen mutta Luffy & Okamas lähtevätkin jo päivän jälkeen Acea pelastamaan? Vaikutus voisi jäädä väliaikaiseksi ja sitä kautta vaikutukset voisivat näkyä jossain tärkeässä matsissa myöhemmin jolloin Luffy voisi sitten ylittää itsensä jälleen. Vulcanization-teoria on suosittu ja vois toimia tossa tilanteessa. Kattokaa Wikipediasta jos teoria ei oo tuttu. Ihan Vulcanization hakusanalla pystyy päätteleen homman nimen.

Huippu chapteri oli imo. Tykkäsin.

Hyvin kiteytetty.

Spoiler:
Itekin repesin aivan vitun pahemman kerran kun se mies yhtäkkiä vaan muuttuu kauniiksi naiseksi. :::::: DDDD! Hyvä tosin vaan niin. Anyways, pääasia että Luffyä hoidetaan.

Awesome chapter is awesome.
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Jope-san » 27.03.2009, 09:04

BlazeAce kirjoitti:
Jope-san kirjoitti:plaah ite oon kattonu 7-8 kertaa Bleachin läpi (Soul society Saagaan asti, muut olen kattonu n. 4 kertaa).


Siinä meni viimeset uskottavuuden rippeet sultakin :lol::



Lul :d
Kattelin nuita sillon kun ei ollu pahemmin muuta animea. Nyt on kone täynnä ja muuta katsottavaa riittää :P
Jope-san
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 298
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Lopettanut
IRC-nick: Jope-san

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Altair » 31.03.2009, 19:36

Yohohohoo loistava sarja ei voi muuta sanoa. Vähän yli vuoden nyt seuraillut tuota animea ja vajaa puoli vuotta mangaa. ''Lol joku merirosvotarina... Ei voi olla kovin kiinnostava'' oli ensimmäinen reaktio sarjaa kohtaan. Onneksi kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja päätin katsoa muutaman jakson. Koukkuunhan sitä jäätiin ja jaksot katottiin melko nopeaan tahtiin läpi. :biggrin:: One Piece on mielestäni onnistunut siinä hyvin, että juoni on ollut koko ajan tasaisen hyvää ja kiinnostavaa. Mutjoo kiteytettynä loisto anime, loisto manga.

SPOILEREITA MANGAN CH. 538 *EDIT*= Fakehan tuo oli =D Noh annetaan kuvan kuitenkin olla. >_<
Spoiler:
Kuva
Luffy naisena. :shock::
Altair
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 356
Liittynyt: 29.04.2008, 17:24
IRC-nick: Altair^

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja BlazeAce » 31.03.2009, 20:32

Altair kirjoitti:SPOILEREITA MANGAN CH. 538
Spoiler:
Kuva
Luffy naisena. :shock::


Löin vetoo ArlongParkin foorumeilla, että toi on fake spoiler. Jos oon väärässä mulle tulee sigiks joku teksti tyyliin: "Olen idiootti enkä tunnista Odan piirtojälkeä". Jos taas toiset on väärässä niille tulee joku vastaava teksti. Tällä hetkellä tilanne näyttää tältä:
12 henkeä lyönyt vetoa että kyseessä on aito sivu mangasta
7 henkeä lyönyt vetoa että kyseessä on puhdas fake
1 lyönyt vetoa kummastakin 8D

On niin faken näkönen spoileri kun olla voi. Koska en spoilannu tässä varsinaisesti mitään niin jätin spoileritagit pois.

EDIT: Ja fakehan se oli 8D Oon pro.
BlazeAce
Reservin reservi
Reservin reservi
Avatar
 
Viestit: 878
Liittynyt: 29.04.2008, 21:27
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Blazeace
IRC-nick: BlazeAce

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja olaf 88 » 01.04.2009, 11:48

Anime kaatu filleri alun takia siihen en koskaan ruvennut kattoon sitä mangaa seuraa tällä hetkellä ruvennut kyllästyttään tää touhu
Spoiler:
Joo ei oikein innosta kun ei näytetä whitebeard tai shanks kun niillä tapahtu. Luffy ei oo mitää ilman miehistöään vaikka nyt bon clay on mukana mut muut onkin foddereita. Miks taas vankila pako odotin sitä fishmen island ja jimpeytä siellä tulevaks mut ei
olaf 88
Mäkitupalainen
Mäkitupalainen
Avatar
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.05.2008, 10:32
RS -hahmo: Olaf 88
IRC-nick: Esaz

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Julius » 02.04.2009, 11:18

Ei oo jaksanu warettaa kaikkia jaksoja :f
Julius
Aseenkantaja
Aseenkantaja
 
Viestit: 463
Liittynyt: 01.05.2008, 09:55

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Jope-san » 03.04.2009, 09:53

BlazeAce kirjoitti:
Altair kirjoitti:SPOILEREITA MANGAN CH. 538
Spoiler:
Kuva
Luffy naisena. :shock::


Löin vetoo ArlongParkin foorumeilla, että toi on fake spoiler. Jos oon väärässä mulle tulee sigiks joku teksti tyyliin: "Olen idiootti enkä tunnista Odan piirtojälkeä". Jos taas toiset on väärässä niille tulee joku vastaava teksti. Tällä hetkellä tilanne näyttää tältä:
12 henkeä lyönyt vetoa että kyseessä on aito sivu mangasta
7 henkeä lyönyt vetoa että kyseessä on puhdas fake
1 lyönyt vetoa kummastakin 8D

On niin faken näkönen spoileri kun olla voi. Koska en spoilannu tässä varsinaisesti mitään niin jätin spoileritagit pois.

EDIT: Ja fakehan se oli 8D Oon pro.



Lul aika taidokas fake silti :d

Spoiler:
Kuten oli odotettukin, Luffy "parantuu" ennen kun Ace telotetaan. Saas nähdä missä kunnossa on kun tulee ulos tuolta :>
Jope-san
Raudanvalaja
Raudanvalaja
Avatar
 
Viestit: 298
Liittynyt: 29.04.2008, 19:01
Paikkakunta: Vaasa
RS -hahmo: Lopettanut
IRC-nick: Jope-san

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja Danskuu » 03.04.2009, 10:18

One Piece 538
Spoiler:
FFFFFUUUUU Miks jää taas vaihteeks niin ärsyttävään kohtaan :< Ei kestä venata viikkoa.Ja kohtapuolin loppuu varmaan Imple Down-arc, saas nähä mitä sen jälkeen. Aika perus, että kestäis monta päivää tossa hommassa parantua, ja Luffy vetäsee sen alle päivään, nyt vaan marsmars vetämään kaikkia turpaan ja pelastamaan Ace :P
Danskuu
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 2956
Liittynyt: 29.04.2008, 20:20
Paikkakunta: Turku
RS -hahmo: Danskuu
IRC-nick: Jax`
Klaani: Generation Finland

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja BlazeAce » 20.04.2009, 08:02

Hullun helmi toi uus Opening animessa. Tykkään.

Nyt vaihtu uusimassa jaksossa myös toi alkupälätys. Ei oo enää sitä "Wealth, Fame, Power ja Gol D. Rogerin telotus juttua. Ihan kivalta vaikutti toi uus juttu tossa yhden jakson perusteella, en si tiiä miten paljon sitä oppii vihaan jatkossa :D

Vihdoinkin animessa päästiin tonne mättäjäisiin Human Auction housella. Olin kyllä vähän pettyny siihen Charlosin lyömiseen kun mangassa se oli jotenkin vaan huikeesti parempi. Sit noi Rayleighin vaatteiden värit häirittee ihan pimeesti. En vaan pysty kuvitteleen sille keltasta paitaa ja vihreitä housuja :neutral:: Mut joo aina ei voi voittaa. Ens jakso vaikuttaa lupaavalta previewin perusteella.

Bepo.
BlazeAce
Reservin reservi
Reservin reservi
Avatar
 
Viestit: 878
Liittynyt: 29.04.2008, 21:27
Paikkakunta: Kajaani
RS -hahmo: Blazeace
IRC-nick: BlazeAce

Re: One Piece

ViestiKirjoittaja unhola » 10.06.2009, 19:17

Hei, bumppaanpa tän triidin ihan vaan bumppailemisen vuoks, sillä porukka jostain syystä postailee tohon yleistriidiin viikottaiset WSJ chaput. (Tuli uudesta Valkaisuaine -triidistä mieleen).

Ja ens chapteria odotellessa. :arrow::
unhola
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
Kaartin upseeri
 
Viestit: 3694
Liittynyt: 28.04.2008, 23:43
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: unhola

Seuraava

Paluu Otakuluola

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa