Re: Top 5 Animesi/Mangasi
Lähetetty: 31.10.2008, 11:07
Animet:
1. Ghost in the Shell: Stand Alone Complex 1st GIG
No comments. Paras. Toiseksi viiminen jakso yksin herätti enemmä tunteita ku kaikki Elfen Liedin jaksot yhteensä.
2. Vandread First Stage
Kuten myös, ois ylivoimanen ykkönen ellei GITSAC 1 ois vielä sitäki ylivoimasesti ylivoimasempi :] Turhan lyhyt oli, vaikka otettas 2nd Stageki mukaa
3. Azumanga Daioh
D'oh
4. (Samurai Girl) Real 'Bout High School
Vähemmän tunnettu, typeriä pätkiä tästä löytyy liikaaki mutta jos niiltä osaa sulkee silmänsä tää o aiva loistava :3
5. Tengen Toppa Gurren-Lagann
Mjoo, jos joku huono puoli pitää keksiä ni mecha-animeille tyypillinen toisto.
22:20:59 <@Kruiks> YYYYYBER - SUUUUUUPER - MOOOOOOOOOONSTER -
GIIIIIIIIIIIIIIIIGA - HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPER -
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULTRA - TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSIIII -
DRILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Mangoja en pahemmin lue, ne ku tuppaa olemaan jokseenki sotkusia :f
1. Ghost in the Shell: Stand Alone Complex 1st GIG
No comments. Paras. Toiseksi viiminen jakso yksin herätti enemmä tunteita ku kaikki Elfen Liedin jaksot yhteensä.
2. Vandread First Stage
Kuten myös, ois ylivoimanen ykkönen ellei GITSAC 1 ois vielä sitäki ylivoimasesti ylivoimasempi :] Turhan lyhyt oli, vaikka otettas 2nd Stageki mukaa
3. Azumanga Daioh
D'oh
4. (Samurai Girl) Real 'Bout High School
Vähemmän tunnettu, typeriä pätkiä tästä löytyy liikaaki mutta jos niiltä osaa sulkee silmänsä tää o aiva loistava :3
5. Tengen Toppa Gurren-Lagann
Mjoo, jos joku huono puoli pitää keksiä ni mecha-animeille tyypillinen toisto.
22:20:59 <@Kruiks> YYYYYBER - SUUUUUUPER - MOOOOOOOOOONSTER -
GIIIIIIIIIIIIIIIIGA - HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPER -
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULTRA - TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSIIII -
DRILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Mangoja en pahemmin lue, ne ku tuppaa olemaan jokseenki sotkusia :f