Kiintolevy rikki?

Keskustelua tietotekniikan aiheista niin ohjelmista ja laitteiden vertailuista kuin uuden elektroniikan hankinnasta. Täällä voit myös tiedustella apua tietoteknisiin ongelmiin.

Kiintolevy rikki?

ViestiKirjoittaja Mrs Short » 31.07.2011, 19:15

Eilen alkoi kone valittamaan, että kiintolevyllä on virhe, korjaa tai vaihda kiintolevy. Onko muuta vaihtoehtoa kuin viedä korjaukseen vai saako itsekin tälle jotain tehtyä?
Mrs Short
Kynttiläntekijä
Kynttiläntekijä
Avatar
 
Viestit: 1427
Liittynyt: 30.04.2008, 14:49
RS -hahmo: Antti190
IRC-nick: MadStr
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Kiintolevy rikki?

ViestiKirjoittaja RasseG » 01.08.2011, 10:31

Hmm.. Mikä käyttöjärjestelmä sinulla on? Saat koneesi siis päälle? Itselläni tietokone valitti rikkoutuneesta kiintolevystä mutta korjasi sitä itse joka kesti 2-3pvHmm.. Mikä käyttöjärjestelmä sinulla on? Saat koneesi siis päälle? Itselläni tietokone valitti rikkoutuneesta kiintolevystä mutta korjasi sitä itse joka kesti 2-3pv
RasseG
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 1001
Liittynyt: 23.11.2009, 16:18
RS -hahmo: RasseZ
IRC-nick: Northernlights

Re: Kiintolevy rikki?

ViestiKirjoittaja Mrs Short » 01.08.2011, 17:53

Win 7 on. Tänään rupesi sitten tekemään niin, että windowsin lataamisen jälkee jää joko musta ruutu, jossa voi hiirtä liikuttaa tai jumittaa tervetuloa ikkunaan eli en pääse enää konetta käyttämään. Vien siis korjaukseen, kun tätä tuskin itse saa korjattua
Mrs Short
Kynttiläntekijä
Kynttiläntekijä
Avatar
 
Viestit: 1427
Liittynyt: 30.04.2008, 14:49
RS -hahmo: Antti190
IRC-nick: MadStr
Klaani: Runepoli Karnevalistit


Paluu Teknokraattien kilta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa