GTA: San Andreas, Windows 7?

Keskustelua tietotekniikan aiheista niin ohjelmista ja laitteiden vertailuista kuin uuden elektroniikan hankinnasta. Täällä voit myös tiedustella apua tietoteknisiin ongelmiin.

GTA: San Andreas, Windows 7?

ViestiKirjoittaja Temetski » 11.06.2011, 12:50

Elikkäs asensin Grand Theft Auto: SA.n koneelle, mutta se ei käynnisty.
Johtuu ilmeisesti siitä että on toi Windows 7 home premium (vissii 64bit?) ja se ei voi näyttää sitä värimallia.
Joka kerta kun sitä yrittää käynnistää, ruutu vaan välähtää, ja puhekupla nousee tonne alas, jossa lukee että "värimalliksi on vaihdettu windows 7 perusvärimalli...... lisätietoja saat tästä".
Oon jo kokeillut suorittaa järjestelmänvalvojana, ja oon koettanu muuttaa sieltä yhteensopivuus asetuksista että se suorittais sen windows xp package 3- yhteensopivuudella, mutta ei auttanut.
Oon jo googlettanu tätä, ja aikamonella on sama ongelma.
Onko kellään infoo että miten sais toimimaan? Ja jos saa niin mitä pitää muuttaa yms.
Temetski
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 1039
Liittynyt: 05.07.2008, 20:42
Paikkakunta: Jyväskylä, Finland
RS -hahmo: Temetski
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: GTA: San Andreas, Windows 7?

ViestiKirjoittaja Temetski » 11.06.2011, 17:09

Joo kiitoksia nyt näistä. Sen tiesinkin loppujen lopuks että se ei sovi 64bittisee, eikä liioin 32:kaan. Aattelin vaa jos jollain on ollut samankaltaista ongelmaa täällä ennen.
Pitää varmaa kattella jos löytys patch tjsp.
Temetski
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 1039
Liittynyt: 05.07.2008, 20:42
Paikkakunta: Jyväskylä, Finland
RS -hahmo: Temetski
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: GTA: San Andreas, Windows 7?

ViestiKirjoittaja Dailunch » 18.06.2011, 12:26

itellä ainaki toiminu, kokeile yhteensopivuustilas ja käynnistä järjestelmänvalvojana
Dailunch
 

Re: GTA: San Andreas, Windows 7?

ViestiKirjoittaja Ventovieras » 18.07.2011, 09:53

Itellä ainakin toimii moitteettomasti PC:llä GTA SA, vaikka onkin Windows 7 64-bittinen. Kokeileppa yhdistää se peli Steamiin ja pelaa Steamin kautta, toimiiko? Ja kyllä mullakin vaihtuu aina kun käynnistää niin tuo värimalli, mutta palautuu aina entiselleen kun sulkee pelin.
Ventovieras
Metalliseppä
Metalliseppä
 
Viestit: 2894
Liittynyt: 04.05.2008, 20:41
Klaani: Runepoli


Paluu Teknokraattien kilta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 83 vierailijaa