Mehii kirjoitti:
Siinä tuleva kokoonpano. Tohon vielä SSD;n kaveriks vanhasta koneesta 1 teranen.
Myöskin ensviikosta lähtien oheislaitteet on seuraavat:
Hiiri: Logitech G602
Matto: Steelseries QcK+
Näppis: CMstorm Quickfire mekaaninen punasillä kytkimillä (En muista tarkkaa mallia)
Headset: Steelseries Siberia v2
1. Näyttö: Acer G245H 60Hz 24 tuumaa
2. Näyttö: 17 tuuman letterbox jonka sain koulusta
Nik0-91 kirjoitti:Mehii kirjoitti:
Siinä tuleva kokoonpano. Tohon vielä SSD;n kaveriks vanhasta koneesta 1 teranen.
Näppis: CMstorm Quickfire mekaaninen punasillä kytkimillä (En muista tarkkaa mallia)
Vaihtaisin kyllä virtalähteen Jimmsin Superfloweriin ja emolevyn z87 piirisarjaan. Toinen vaihtoehto on sama emolevy, mutta prossuksi Intel Xeon 1230v3 (sama, kuin i7 4770 ilman sisäänrakennettua näyttistä).
Mehii kirjoitti:Nik0-91 kirjoitti:Mehii kirjoitti:
Vaihtaisin kyllä virtalähteen Jimmsin Superfloweriin ja emolevyn z87 piirisarjaan. Toinen vaihtoehto on sama emolevy, mutta prossuksi Intel Xeon 1230v3 (sama, kuin i7 4770 ilman sisäänrakennettua näyttistä).
KIitos vinkeistä mutta oon ihan tyytyväinen näihin mun nykysiin valintoihin
E: Itehän en siis noista mitään ymmärrä vaan annoin ihmisen joka tekee työkseen näitä kasata noi osat mulle niin epäilen että kyseinen henkilö ois ottanu huonot osat mulle. Miten noi emolevyt sitten eroaa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa