Santru kirjoitti:Kuuntelin tuota uusimpaasi ja rehellisesti sanottuna vaikutta kauhean tylsältä, mutta toivottavasti muihin uppoo paremmin.
Okei, saatat hyvin olla oikeassa siinä että biisit on vähän tylsän puoleisia. Ensinnäki olen tutustunut tarkemmin FL Studion käyttöön vasta noin vuoden parin ajan. Sitä ennen olen tehnyt lähes pelkästään pianosävellyksiä. Eli koko musiikkiurallani olen tehnyt, sanotaanko vaikka 20 vuotta pianosävellyksiä ja kaksi vuotta elektroonista musiikkia. Niin kyl olen miettiny et miten sen pianon äärellä työsökelyn opit vois siirtää näytölle. Niin itseasiassa Saksassahan soi biisi jonka kokonaispituudeks tulee 639 vuotta ja olikohan se niin että yks nuotti kesti jotain kaks vuotta.
Se on aina vähä random generaattori et millane musa uppoo kehenki. Kyl mä uskon et oon elämäni aikana tehny ainaki yhen sellasen biisin mikä suaki mielyttäis jollain hassulla ja/tai oudolla tavalla. Mut sen voisin veikata, ettei mun biisit suhun tuu uppoo vaikka kuinka yritäisit. Syy on yksinkertaisesti musamieltymys joka meillä kahdella voi olla hyvin erilainen.
Mut hei! Tosi kiva ku jaksoit postaa ja vähä herätellä foorumia. Mitähä genree mahdat ite kuunneella? Voisin koittaa ottaa sen huomioon, ihan kokeilu mielessä, (ehkä), jossain tulevassa projektissa.
Ja uutta: Tein ite kaikki instrumentit ja efektit rumpuja ja perkussioita lukuun ottamatta tähän vaatimattomaan tyylini mukaiseen maltilliseen biisiin. Tarkoittaen sitä, etten pelkästään säveltyänyt tätä vaan suunnittelin itse jokaisen erillisen biisistä löytyvän äänen. Lataa
täällä.