Soivio kirjoitti:Hyvä sarja. Aluksi jäi häiritsemään et miten ne käyttää ehkäisyä seksin aikana, mutta sitten tajusin että eihän ne käytä ja kaikki äpärät on sen takia syntyny. Sitten myöhemmin mua alko häiritsee se kun joku hahmoista sanoi, että muuria on vartioitu tyyliin joku ~8000 vuotta. Asia mikä häiritsi on se, että miten on mahdollista että niitten teknologia ei oo kehittyny siin ajas yhtään. Ne on ollu siis keskiajalla tuhansia vuosia? Just.
Joffreyta vihasin aivan älyttömästi. Toivoin niin, että se ois kuollu ku Stannis piiritti King's Landingia mut ei, saakelin pommit ja vitun Tyrellit. -.-
Ja kakkostuotantokauden lopetus oli minun mielestä siisti. =)
Varikko kirjoitti:No jos oikein muistan niin muuri on rakennettu melko suurella ihmimassoilla ja menetyksillä, ja ehkä vissii jotain maagistaki siihen käytettiin, ei välttämättä ihan näin mee mutta kans se et fantasiaa kyseessa kannattaa ottaa huomioon.
Soivio kirjoitti:Varikko kirjoitti:No jos oikein muistan niin muuri on rakennettu melko suurella ihmimassoilla ja menetyksillä, ja ehkä vissii jotain maagistaki siihen käytettiin, ei välttämättä ihan näin mee mutta kans se et fantasiaa kyseessa kannattaa ottaa huomioon.
Ei mua se ihmetyttäny miten muuri oli rakennettu vaan se et miten niitten teknologia ei oo kehittyny ~8 tuhannessa vuodessa. Jos miettii meidän maailmaa nii meidän teknologia on viimeisen sadan vuoden aikana kehittyny aika paljon, vai mitä?
Sir Dollari kirjoitti:Soivio kirjoitti:Varikko kirjoitti:No jos oikein muistan niin muuri on rakennettu melko suurella ihmimassoilla ja menetyksillä, ja ehkä vissii jotain maagistaki siihen käytettiin, ei välttämättä ihan näin mee mutta kans se et fantasiaa kyseessa kannattaa ottaa huomioon.
Ei mua se ihmetyttäny miten muuri oli rakennettu vaan se et miten niitten teknologia ei oo kehittyny ~8 tuhannessa vuodessa. Jos miettii meidän maailmaa nii meidän teknologia on viimeisen sadan vuoden aikana kehittyny aika paljon, vai mitä?
...
Tässä jämpti vastaus!heppajätkä kirjoitti:Sama ku ihmettelis miksei Tolkienin maailmas haltiat missään vaihees käyttäny ydinaseit Morgothii/Sauronii vastaan, sillä Ardahan luotiin tuhansia vuosia siks. Vittu, me puhutaan nyt keskiaikamiljööseen sijoittuvast fantasiast eikä keskiajasta.
Soivio kirjoitti:Paljos se sun hissan numero olikaa? Mut joo kiitos hyvästä vastauksesta.
Wnb Ranger92 kirjoitti:Pakko vielä sanoa että voi jeesus sentään kun on osattukin tehdä tästä nuoresta kuninkaasta, Joffreysta, vittumainen ja ärsyttävä.. olis hyvä jos se kirjoitettaas ulos sarjasta, mutta toisaalta se luo hyvää kontrastia muihin hahmoihin ja tekee Lannistereista ''pahiksia''
Exor kirjoitti:Ekan kauden kaks ekaa jaksoo tuli katottuu, sit oli vähä kiireit ja sit tuliki jo kakkoskautta. Oon laiska enkä jaksa ettii netist joten ekan kauden uusintoi ootelles
Spoiler:
Spoiler:
Kirjat lukeneet tietävät mistä puhun. Jotenkin niin hieno sen kaiken jännityksen keskellä noin rentona.Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa