Evil Exsciter kirjoitti:Selvä se! Jauhakaa jotakin randomia musiikkiin liittyen.
---
Itse voisin varmaankin vääntäytyä johonkin keikalle joskus. SOAD:ia olen alkanut taas kuuntelemaan. Aweful.
Evil Exsciter kirjoitti:Selvä se! Jauhakaa jotakin randomia musiikkiin liittyen.
Kakuto kirjoitti:Dodi äitillä on kaikki Dream Theater levyt, osti tänään jonku fani levyn joka makso 90€.Lähetettiin vaan fani kerhon jäsenille
Nyt on kiva kuunnella
Nyt meni oikeeseen.
Invincible kirjoitti:Onko täällä muitakin Five Finger Death Puncin kuuntelijoita? Itse 'löysin' tän bändin tossa viimmevuoden loppupuolella ja hyvää musaa on!
Rosecenze kirjoitti:Ainakin täälläpäin ala-aste + ylä-aste on: Pop, Hip Hop, Techno, Rap.
Gilgames kirjoitti:Last.fm antaa ihan hyvin suosituksia, atm Stam1na niistä soi. Vielä iso läjä suomimetallia varmaan odottaa siinä listassa
Hohhoijaa, näyttääpä ennätyspaskalta.Full Revenge kirjoitti:Ilosaarirockin bändilista julkaistiin, on muuten parhautta.
http://www.ilosaarirock.fi/2010/bandit.php
Ipe kirjoitti:Hohhoijaa, näyttääpä ennätyspaskalta.Full Revenge kirjoitti:Ilosaarirockin bändilista julkaistiin, on muuten parhautta.
http://www.ilosaarirock.fi/2010/bandit.php
Skeletah kirjoitti:Tuli tässä tilattu X:stä Cannibal Corpsea 2 Vinyylin (Butchered at Birth ja Tomb of the Mutilate ) verran. Nyt sit odotellaan, ett millon tulee.
Hintaa tuli 41€, ei mielestäni kauheen paljon, Corpsen fani ku nyt oon ~5 vuotta ollu, nii on jo aika ostaa ensimmäiset levyt. (Tai vinyylit tässä tapauksessa.)
Ryuk kirjoitti:Skeletah kirjoitti:Tuli tässä tilattu X:stä Cannibal Corpsea 2 Vinyylin (Butchered at Birth ja Tomb of the Mutilate ) verran. Nyt sit odotellaan, ett millon tulee.
Hintaa tuli 41€, ei mielestäni kauheen paljon, Corpsen fani ku nyt oon ~5 vuotta ollu, nii on jo aika ostaa ensimmäiset levyt. (Tai vinyylit tässä tapauksessa.)
o___o'' 40euroo maksoit että saat kuulla ylipaattista sössöttämistä josta ei saa mitään selvää? 8D joillain on sitten outo musiikkimaku.
Da Hanski kirjoitti:Ryuk kirjoitti:Skeletah kirjoitti:Tuli tässä tilattu X:stä Cannibal Corpsea 2 Vinyylin (Butchered at Birth ja Tomb of the Mutilate ) verran. Nyt sit odotellaan, ett millon tulee.
o___o'' 40euroo maksoit että saat kuulla ylipaattista sössöttämistä josta ei saa mitään selvää? 8D joillain on sitten outo musiikkimaku.
Taidat Ryuk olla aivan perseestä? Skeletahille sen verran, et hyvä ostos. BAB;ista en sano mitään, mutta Tomb of the Mutilated on just jees. Keep on rockin'.
Hammer Smashed Face
Da Hanski kirjoitti:Taidat Ryuk olla aivan perseestä?
Muzuzu kirjoitti:kehittävää keskustelua, että vasta-argumentoinnin sijaan hyökkäät asian esittäjää vastaan?
Tervehdys, toveri! o/Da Hanski kirjoitti:Moi yaff
Niinhän minäkin sanoin. Valehtelun maininta oli minun osaltani selkeä provo, ja heti sen jälkeenhän otin kantaa mainitsemasi kaltaiseen asioiden lähestymistapaan. Mutta hienoa että olemme ainakin tästä asiasta samaa mieltä. (y)Skeletah kirjoitti:Huhhuh, toki mielipiteitä saa olla, mutta ei tommoinen "mun sana on fakta, muut mielipiteet on perseestä, ja valehtelette, jos väitätte muuta" kovin järkevää ole.
Se, että sanoista saa kertakuulemalta selvää ja se, että hahmottaa sanat kansivihon avulla ovat nähdäkseni kaksi eri asiaa. Hienoa kuitenkin, että osaat hyödyntää kansivihkoa noin taitavasti. Itse puolestani - ja uskon tämän pätevän myös valtaosaan musiikin kuluttajista - erotan ilman apuvälineitä, milloin laulaja käyttää ääntään.Skeletah kirjoitti:Miksi Corpsen sanoista ei voisi saada selvää? Koska te ette saa? Ehkäpä joku (kuten minä) kuuntelee musiikkia, ja lukee sanat samalla, nii pystyy hahmoittaan, missä kohtaa lauletaan, ja mitä.
Haluatko osoittaa, missä kohti edellistä viestiäni kommentoin sinun viestiäsi? Da Hanskin tapa ilmaista erimielisyytensä sai minut osallistumaan keskusteluun, ei se että ostit jotain dödispaskaa. Jeesus, ihme avautuminen tulee, kun ilmoittaa vain OMAN MIELIPITEENSÄ jostain bändistä.Skeletah kirjoitti:... jeesus, ihme sodat tulee, kun ilmoittaa vain, että on ostanut OMASTA MIELESTÄ hyvän bändi levyjä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa