Hevilettu kirjoitti:Maccer senki vitun sonni
tima267 kirjoitti:Mee idolssii mahtavaa settiä! Juu äänen käyttö on kehittynyt huomattavasti kun vertaa ensimmäisiä biisejä ja näitä viimeisiä.
Kahvimuki kirjoitti:Ainakaan ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen mulla ei oo tosta kipaleesta mitään negatiivista sanottavaa. Laulat nykyään hienosti, soolot toimii ja sanat on mun mielestä hyvät. Ja kuulostaa mainiolta, kun tossa on nyt useampi kitara samaan aikaan, se tuo biisiin monipuolisuutta ja syvyyttä. Tee ihmeessä jatkossakin noin. Vielä kun olis muitakin instrumentteja... Tosin, hyvältä kuulostaa ihan noinkin, että ei siinä mitään. Samaan malliin jatka, oot hyvällä tiellä ja muuta sen sellasta hienoa.
PS. Älä mee Idolsiin.
Varikko kirjoitti:Kahvimuki kirjoitti:Ainakaan ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen mulla ei oo tosta kipaleesta mitään negatiivista sanottavaa. Laulat nykyään hienosti, soolot toimii ja sanat on mun mielestä hyvät. Ja kuulostaa mainiolta, kun tossa on nyt useampi kitara samaan aikaan, se tuo biisiin monipuolisuutta ja syvyyttä. Tee ihmeessä jatkossakin noin. Vielä kun olis muitakin instrumentteja... Tosin, hyvältä kuulostaa ihan noinkin, että ei siinä mitään. Samaan malliin jatka, oot hyvällä tiellä ja muuta sen sellasta hienoa.
PS. Älä mee Idolsiin.
Näin.
Todellaki tykkäsin monesta kitarasta. Kun sulla noita muita soittimia ei vissii ole nii toimii.
Rok Lintu kirjoitti:Siul on tos äänes tollane Johnny Cash soundi joka iskee miuhu Kuulostaapi hyvälle, jatka samaa rataa =)
Ryuk kirjoitti:Heviä perkele \m/
Semihyvää settiä, sooloo toki oisi voinut työstää, ja suosittelisin että teet vaikka koneella jonkun biitin taakse ellet rumpuja omista. Jää vähän kaipaamaan jotain nämä nyt tässä.
Nocando kirjoitti:Oot taas kehittyny : D, tykkäsin. Alku oli vähä ehkä aneeminen biisiin (samanlaine ku hitaammis biiseissäs), mut si kertsin rakenne ja sanat sopi sun äänelles, ja sait sellasen vedon irti että oli ilo kuunnella. Riffi oli mukava, mut toisaalta sen voimakas läsnäolo jätti ääntäs liian taustalle.
Ryuk kirjoitti:Heviä perkele \m/
Semihyvää settiä, sooloo toki oisi voinut työstää, ja suosittelisin että teet vaikka koneella jonkun biitin taakse ellet rumpuja omista. Jää vähän kaipaamaan jotain nämä nyt tässä.
Kahvimuki kirjoitti:Ite taas oon sitä mieltä, että ei missään tapauksessa mitään koneella tehtyjä rumpuja pilaamaan fiilistä. Aidot tai ei mitään biisiin, joka ei muuten ole tehty koneella.
Ja sitten itse asiaan... Ihan hyvä biisi taas, laulat tässäkin hyvin, ja laulutyyli sopii hyvin biisin fiilikseen. Riffikin on hyvä. Soolo taas ei ihan parhaimpia ole, mutta senpä sanoitkin jo itse. Eipä mulla muuta tosta biisistä, en saa paljoa kirjotettua, kun en ihan ton tyyppistä musaa oikeastaan muuten kuuntele. Mutta lisää biisejä vaan, mukavahan niitä on kuunnella. For A Moment We Can Be Stars on mun suosikki tähän mennessä.
^Mask kirjoitti:Ryukkiä komppaillen, että itse rumpalina tulee mielee vääntää tohon päälle ties mitä komppeja.
Ei siinä, koita jotenkin saada ne rummut taustalle, enneku tuun ite tekee ne.
Hyvää settiä, niin nuo akustiset, kuin vähän raskaammatkin teokset, jatka samaan malliin.
Itse voisin koota kans noista omista riffeistä ja kompeist jotain kivaa.
Kahvimuki kirjoitti:Hieno ja kaunis kappale, varsinkin, kun tietää tämän merkityksen. Sävellys on yksinkertanen, mutta eipä se tässä ainakaan mua haittaa, fiilis on tärkein. Ja sanat on hyvät. Pidän tästä. Millon tulee Maccer-paidat myyntiin? =D
The_Rest kirjoitti:Millon tulee Teemu-paidat myyntiin?
NorthernLights kirjoitti:Olin positiivisesti yllättynyt, mahtavaa settiä.
Kuun kasvot biisissä kitara soi mukavasti ja äänenkäyttö on myös nautinnollista.
Lyriikatkin on hyvin mietittyjä ja mukavasti jäi korviin.
Yhden kappaleen takia piti sitten kuunnella lisää sun tuotantoa (Y)
Suosikkibiisiksi painui tuo Born to Travel, englannintaitosi ei ihan priimaa ole, mutta hieno biisi. Tämmöinen ''amatöörimäisempi'' musiikki on nykyään mukavampaakin korvalle kuin tuommoinen massatuotanto joiden jokainen bändi kuulostaa samalta.
Tämä Seal my Lips (With Your Kiss) oli myös mielestäni herkkä ja hieno biisi, äänenkäyttö oli biisissä aivan mahtavaa, kitarakomppi oli myös mainio mielestäni. Lyriikat oli aivan huippuluokkaa, sai herkäksi.
[img*]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b9/Papukaijamerkki.svg/352px-Papukaijamerkki.svg.png[/img]
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa