Varikko kirjoitti:Hienoa musaa kaikinpuolin, paranee pikkuhiljaa jas hiljaa hyvö tulee.
Vielä kun uusilla kitarakamoillas saisit säröä kehiin nii tois väriä (kuten sanoinkin uuen kappaleen kommentis)
Aihekkin voisi olla välillä eri vaikka toi helpompi auhe onkin. Mutta muutakin voisit yrittää.
Onhan noita monet illat tullu kuunneltua :O
Tombba kirjoitti:Mitä ny pari kappaletta kuuntelin, kuulostaa hyvältä.
Onnea jatkoon.
Abbot Phredd kirjoitti:Vikan kuuntelin. Kitara hyvä mut laulu kuulostaa jostai syystä hassulta, vähä liian tasapaksulta. Johtuukohan mikistä, josta siellä youtuben puolella puhutaan?
zuidj. kirjoitti:joskus viime vuoden puolel ton angel with no wingsi kuuntelii ja tykästyin, aina välil käyn kuunteleen sun biisei 8D
onnee jatkoon, sust kuullaa vie!
Kahvimuki kirjoitti:Alkaakin biisejä olla jo aika paljon - ja niitä tuleekin välillä kuunneltua =) - ja eteenpäin oot menny selkeesti niistä ensimmäisistä biiseistä, kaikin puolin. Uusin on mun mielestä mainio. Sitten vielä, jos saat ensiksikin hommattua sen kunnon mikin - se varmaan auttais kummasti - ja sitten kenties myös kerättyä bändin kasaan, niin uskon, että toi homma nousee uusiin sfääreihin ja tosta voi tulevaisuudessa kehkeytyä jotain isompaa. Hyvin menee, onnea jatkoon!
Kahvimuki kirjoitti:No vihdoinkin uutta. Huono tollanen varusmiespalvelus, kun haittaa musiikkiharrastusta. No ei vaiskaan, mutta kiva, että sait uuden biisin aikaseks. Ja hyvä biisi tulikin. Ainoo asia, mikä häiritsee mua tossa, on toi toisiks viimesen soolon meneminen ärsyttävästi (mun mielestä) kohdassa 1:46-1:48, kuulostaa, että menis siinä huonossa rytmissä. Mutta makukysymys kait. Joka tapauksessa hyvä biisi kaiken kaikkiaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa