Maccerin musat

Teatteriaukiolla voit kuunnella musiikkia ja nähdä mitä ihmeellisempiä näytelmiä. Kerro omista musiikkimieltymyksistäsi ja näytelmistä, joita kannattaisi katsoa.

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja Hevilettu » 04.12.2011, 22:58

Maccer senki vitun sonni :cool::
Hevilettu
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 260
Liittynyt: 29.04.2008, 19:06
Paikkakunta: Kuopio
IRC-nick: Hevilettu

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 05.12.2011, 22:41

Hevilettu kirjoitti:Maccer senki vitun sonni :cool::


Sinun oma sonnisi <3

-------
Uutta biisiä pitäis pukkaa piakkoin, jo viime jouluna aloittamani jouluisempi veisu on äänittämistä vaille valmis ja muitakin ideoita syntyy niin että loppuu paperi pian kesken :biggrin::
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 02.01.2012, 10:47

Hyvät joulut, uudet vuodet, talvenvietot, pääsiäiset sun muut nyt kaikille sitten ihan musiikin muodossa niiih!

Kynttilämeri
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja tima267 » 02.01.2012, 21:50

Mee idolssii mahtavaa settiä! Juu äänen käyttö on kehittynyt huomattavasti kun vertaa ensimmäisiä biisejä ja näitä viimeisiä.
tima267
Ojankaivaja
Ojankaivaja
Avatar
 
Viestit: 168
Liittynyt: 17.10.2011, 15:14

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 30.01.2012, 17:06

Seal My Lips (With Your Kiss)

Ei mulla muuta

tima267 kirjoitti:Mee idolssii mahtavaa settiä! Juu äänen käyttö on kehittynyt huomattavasti kun vertaa ensimmäisiä biisejä ja näitä viimeisiä.

Kiitoksia kovasti! :)
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja Kahvimuki » 30.01.2012, 18:44

Ainakaan ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen mulla ei oo tosta kipaleesta mitään negatiivista sanottavaa. Laulat nykyään hienosti, soolot toimii ja sanat on mun mielestä hyvät. Ja kuulostaa mainiolta, kun tossa on nyt useampi kitara samaan aikaan, se tuo biisiin monipuolisuutta ja syvyyttä. Tee ihmeessä jatkossakin noin. Vielä kun olis muitakin instrumentteja... Tosin, hyvältä kuulostaa ihan noinkin, että ei siinä mitään. Samaan malliin jatka, oot hyvällä tiellä ja muuta sen sellasta hienoa.

PS. Älä mee Idolsiin.
Kahvimuki
Lahjoittaja
Lahjoittaja
Avatar
 
Viestit: 796
Liittynyt: 29.04.2008, 21:46
Paikkakunta: Somero
IRC-nick: Kahvimuki

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja Varikko » 30.01.2012, 20:52

Kahvimuki kirjoitti:Ainakaan ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen mulla ei oo tosta kipaleesta mitään negatiivista sanottavaa. Laulat nykyään hienosti, soolot toimii ja sanat on mun mielestä hyvät. Ja kuulostaa mainiolta, kun tossa on nyt useampi kitara samaan aikaan, se tuo biisiin monipuolisuutta ja syvyyttä. Tee ihmeessä jatkossakin noin. Vielä kun olis muitakin instrumentteja... Tosin, hyvältä kuulostaa ihan noinkin, että ei siinä mitään. Samaan malliin jatka, oot hyvällä tiellä ja muuta sen sellasta hienoa.

PS. Älä mee Idolsiin.


Näin.

Todellaki tykkäsin monesta kitarasta. Kun sulla noita muita soittimia ei vissii ole nii toimii.
Varikko
Talonpoika
Talonpoika
 
Viestit: 337
Liittynyt: 30.04.2008, 21:34
RS -hahmo: Varikko
IRC-nick: Varikko
Klaani: LeatherBoys

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 31.01.2012, 20:57

Varikko kirjoitti:
Kahvimuki kirjoitti:Ainakaan ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen mulla ei oo tosta kipaleesta mitään negatiivista sanottavaa. Laulat nykyään hienosti, soolot toimii ja sanat on mun mielestä hyvät. Ja kuulostaa mainiolta, kun tossa on nyt useampi kitara samaan aikaan, se tuo biisiin monipuolisuutta ja syvyyttä. Tee ihmeessä jatkossakin noin. Vielä kun olis muitakin instrumentteja... Tosin, hyvältä kuulostaa ihan noinkin, että ei siinä mitään. Samaan malliin jatka, oot hyvällä tiellä ja muuta sen sellasta hienoa.

PS. Älä mee Idolsiin.


Näin.

Todellaki tykkäsin monesta kitarasta. Kun sulla noita muita soittimia ei vissii ole nii toimii.


Kiitos kaunis kumpaisellekin :) Joo, mulla ei muita soittimia löydy kuin kitaroita, basson hankintaa oon suunnitellu jo pitkään, sähköpiano löytyy mutta en hallitse siitä kuin jotain pieniä juttuja, rumpuja en osaa soittaa ollenkaan D: Täs on pitkään ollu hakusessa jonkin sortin bändiä jonka kanssa voisi noita biisejä soitella ja äänitellä paremmalla laadulla ja useammalla soittimella :)

Lähitulevaisuudessa tullaan muuten jälleen kuulemaan vähän rockimpi, hieman Klamydiamainen veisu!
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja Rokkari » 06.02.2012, 12:27

Siul on tos äänes tollane Johnny Cash soundi joka iskee miuhu :) Kuulostaapi hyvälle, jatka samaa rataa =)
Rokkari
Riistanvartija
Riistanvartija
Avatar
 
Viestit: 927
Liittynyt: 02.05.2008, 14:51
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Rokkari
IRC-nick: Rokkari
Klaani: Future of Old Style

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 19.02.2012, 18:25

Rok Lintu kirjoitti:Siul on tos äänes tollane Johnny Cash soundi joka iskee miuhu :) Kuulostaapi hyvälle, jatka samaa rataa =)

Kiitokset tästä :)

------------------
Vaihteeksi hieman rokimpaa veisua! Soolo on paska, kusee enkä jaksanu enempiä hifistellä tuon kanssa, tehty mikä tehty silti ja lopputulos menettelee. Diggaan tuosta riffistä :---)

A Lonely Rider
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja Nocando » 19.02.2012, 18:35

Oot taas kehittyny : D, tykkäsin. Alku oli vähä ehkä aneeminen biisiin (samanlaine ku hitaammis biiseissäs), mut si kertsin rakenne ja sanat sopi sun äänelles, ja sait sellasen vedon irti että oli ilo kuunnella. Riffi oli mukava, mut toisaalta sen voimakas läsnäolo jätti ääntäs liian taustalle.
Nocando
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 3155
Liittynyt: 29.04.2008, 19:25
Paikkakunta: Mikkeli
RS -hahmo: Nocando
IRC-nick: Nocando

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja Ryuk » 19.02.2012, 20:40

Heviä perkele \m/

Semihyvää settiä, sooloo toki oisi voinut työstää, ja suosittelisin että teet vaikka koneella jonkun biitin taakse ellet rumpuja omista. Jää vähän kaipaamaan jotain nämä nyt tässä.
Ryuk
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 909
Liittynyt: 26.01.2010, 18:52
Paikkakunta: Lande

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja Kahvimuki » 19.02.2012, 22:00

Ite taas oon sitä mieltä, että ei missään tapauksessa mitään koneella tehtyjä rumpuja pilaamaan fiilistä. Aidot tai ei mitään biisiin, joka ei muuten ole tehty koneella.

Ja sitten itse asiaan... Ihan hyvä biisi taas, laulat tässäkin hyvin, ja laulutyyli sopii hyvin biisin fiilikseen. Riffikin on hyvä. Soolo taas ei ihan parhaimpia ole, mutta senpä sanoitkin jo itse. Eipä mulla muuta tosta biisistä, en saa paljoa kirjotettua, kun en ihan ton tyyppistä musaa oikeastaan muuten kuuntele. Mutta lisää biisejä vaan, mukavahan niitä on kuunnella. For A Moment We Can Be Stars on mun suosikki tähän mennessä.
Kahvimuki
Lahjoittaja
Lahjoittaja
Avatar
 
Viestit: 796
Liittynyt: 29.04.2008, 21:46
Paikkakunta: Somero
IRC-nick: Kahvimuki

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja ^Mask » 21.02.2012, 23:02

Ryuk kirjoitti:Heviä perkele \m/

Semihyvää settiä, sooloo toki oisi voinut työstää, ja suosittelisin että teet vaikka koneella jonkun biitin taakse ellet rumpuja omista. Jää vähän kaipaamaan jotain nämä nyt tässä.

Ryukkiä komppaillen, että itse rumpalina tulee mielee vääntää tohon päälle ties mitä komppeja.
Ei siinä, koita jotenkin saada ne rummut taustalle, enneku tuun ite tekee ne. :wink::
Hyvää settiä, niin nuo akustiset, kuin vähän raskaammatkin teokset, jatka samaan malliin.
Itse voisin koota kans noista omista riffeistä ja kompeist jotain kivaa. :razz::
^Mask
Talonpoika
Talonpoika
Avatar
 
Viestit: 340
Liittynyt: 30.05.2008, 18:08
Paikkakunta: Seinäjoki
RS -hahmo: P U R K K A
IRC-nick: Paukkuh

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 12.03.2012, 22:53

Nocando kirjoitti:Oot taas kehittyny : D, tykkäsin. Alku oli vähä ehkä aneeminen biisiin (samanlaine ku hitaammis biiseissäs), mut si kertsin rakenne ja sanat sopi sun äänelles, ja sait sellasen vedon irti että oli ilo kuunnella. Riffi oli mukava, mut toisaalta sen voimakas läsnäolo jätti ääntäs liian taustalle.

Kiitos kommentista :) Seuraavaan biisiin (lisää alhaalla) koitin tuohon ääneen panostaa ettei jää liikaa varjoon ;)

Ryuk kirjoitti:Heviä perkele \m/
Semihyvää settiä, sooloo toki oisi voinut työstää, ja suosittelisin että teet vaikka koneella jonkun biitin taakse ellet rumpuja omista. Jää vähän kaipaamaan jotain nämä nyt tässä.

Soolo jäi todellakin semmoseks "heitänpä nyt jotain tuohon" -vedokseksi, ton tyyliseen kappaleeseen oisin halunnu kunnon überhevitilusoolon mut ei mulla riitä skillit semmoseen :---D Tota rumpujuttua jään miettimään, meikäläinen kun ei noista kattiloista paljoa tajua niin työstän niitä joskus jonkun osaavamman kaverin kanssa sitten :) Tosin basso tekis mieli hankkia niin saisin hieman uutta ulottuvuutta kappaleisiin, moneen kappaleeseen mulla on jo mielessä bassokuviot :P

Kahvimuki kirjoitti:Ite taas oon sitä mieltä, että ei missään tapauksessa mitään koneella tehtyjä rumpuja pilaamaan fiilistä. Aidot tai ei mitään biisiin, joka ei muuten ole tehty koneella.

Ja sitten itse asiaan... Ihan hyvä biisi taas, laulat tässäkin hyvin, ja laulutyyli sopii hyvin biisin fiilikseen. Riffikin on hyvä. Soolo taas ei ihan parhaimpia ole, mutta senpä sanoitkin jo itse. Eipä mulla muuta tosta biisistä, en saa paljoa kirjotettua, kun en ihan ton tyyppistä musaa oikeastaan muuten kuuntele. Mutta lisää biisejä vaan, mukavahan niitä on kuunnella. For A Moment We Can Be Stars on mun suosikki tähän mennessä.

Kiitoksia :)

^Mask kirjoitti:Ryukkiä komppaillen, että itse rumpalina tulee mielee vääntää tohon päälle ties mitä komppeja.
Ei siinä, koita jotenkin saada ne rummut taustalle, enneku tuun ite tekee ne. :wink::
Hyvää settiä, niin nuo akustiset, kuin vähän raskaammatkin teokset, jatka samaan malliin.
Itse voisin koota kans noista omista riffeistä ja kompeist jotain kivaa. :razz::

Jos jotain meinaat jotain komppeja tuohon päälle heitellä niin kuulisin mielelläni! :)

-------------------------
Fateful Game

Uutta matskua pukkaa jälleen, biisi kirjoitettu kaverin eron aikaansaamissa tunnelmissa vaikkei biisi varsinainen eroveisu olekaan, lyriikoiden maailma liikkuu pikemminkin jonkin sortin staran elämässä joka elää unelmaansa (oli se sitten maailmanluokan maineeseen noussut bändi, miljoonaluokkaan edennyt työura tms.) mutta varjopuolena on unholaan jäänyt flikka.
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 03.04.2012, 22:03

Uutta pukkaa, uutta pukkaa... Tämä veisu on omistettu hyvälle ystävälleni jonka parisuhde kaatui hyvinkin ikävällä tavalla. Mä oon huono lohduttaja siinä tilanteessa kun joku tulee mulle tämmöisiä asioita kertomaan, en paljoo osaa muuta sanoo ku että "Kyllä se siitä" ja vastaavanlaisia kliseitä. Joten loin lohdutukseni musiikin muotoon, toivotaan että ystävä tajuaa viestin sillä en ole suoraan kertonut hänelle että biisi on hänelle omistettu... vielä ;)

Lullaby
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja Kahvimuki » 03.04.2012, 23:48

Hieno ja kaunis kappale, varsinkin, kun tietää tämän merkityksen. Sävellys on yksinkertanen, mutta eipä se tässä ainakaan mua haittaa, fiilis on tärkein. Ja sanat on hyvät. Pidän tästä. Millon tulee Maccer-paidat myyntiin? =D
Kahvimuki
Lahjoittaja
Lahjoittaja
Avatar
 
Viestit: 796
Liittynyt: 29.04.2008, 21:46
Paikkakunta: Somero
IRC-nick: Kahvimuki

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 05.05.2012, 18:24

Kahvimuki kirjoitti:Hieno ja kaunis kappale, varsinkin, kun tietää tämän merkityksen. Sävellys on yksinkertanen, mutta eipä se tässä ainakaan mua haittaa, fiilis on tärkein. Ja sanat on hyvät. Pidän tästä. Millon tulee Maccer-paidat myyntiin? =D


Haha, Maccer-paitoja taitaa olla turha odottaa sillä jos joskus bändin perustan tai maine oikeasti rupeis kiirimään eteenpäin niin nimeksi ei takuulla tule "Maccer" :---D

Ens viikonloppuna pitäis ilmestyä uutta matskua, joka on muhinu pöytälaatikossa melkoisen pitkään, viime vuoden puolelta jo. Suomen kielellä vaihteeksi, paljatettakoon että biisin nimi on Kuun kasvot :)
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja The_Rest » 05.05.2012, 19:39

Millon tulee Teemu-paidat myyntiin?
The_Rest
kisse
kisse
Avatar
 
Viestit: 1337
Liittynyt: 29.04.2008, 19:05
Paikkakunta: twg discord
Discord nick: Liian pitkä tähän...

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 10.06.2012, 19:37

The_Rest kirjoitti:Millon tulee Teemu-paidat myyntiin?


Kunhan kysyntä kasvaa, kuvaksi ajattelin painattaa tämän :)

Vihdoinkin tuli saatua uutta biisiä valmiiksi! Vaihteeksi kotoisalla suomen kielellä :) Biisi on itseasiassa ollut valmiina jo pitkän aikaa mut ei oo saanu aikaseksi / ei oo ollu aikaa äänitellä.

Biisin ideahan lähti rullaamaan joskus viime syksynä ihastellessani Taipalsaaren kaunista, kirkasta yötaivasta ja täysikuuta :)

Kuun kasvot
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja RasseG » 10.06.2012, 20:05

Olin positiivisesti yllättynyt, mahtavaa settiä.
Kuun kasvot biisissä kitara soi mukavasti ja äänenkäyttö on myös nautinnollista.
Lyriikatkin on hyvin mietittyjä ja mukavasti jäi korviin.
Yhden kappaleen takia piti sitten kuunnella lisää sun tuotantoa (Y)
Suosikkibiisiksi painui tuo Born to Travel, englannintaitosi ei ihan priimaa ole, mutta hieno biisi. Tämmöinen ''amatöörimäisempi'' musiikki on nykyään mukavampaakin korvalle kuin tuommoinen massatuotanto joiden jokainen bändi kuulostaa samalta.
Tämä Seal my Lips (With Your Kiss) oli myös mielestäni herkkä ja hieno biisi, äänenkäyttö oli biisissä aivan mahtavaa, kitarakomppi oli myös mainio mielestäni. Lyriikat oli aivan huippuluokkaa, sai herkäksi.
Kuva
RasseG
Leipuri
Leipuri
Avatar
 
Viestit: 1001
Liittynyt: 23.11.2009, 16:18
RS -hahmo: RasseZ
IRC-nick: Northernlights

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 25.06.2012, 12:08

NorthernLights kirjoitti:Olin positiivisesti yllättynyt, mahtavaa settiä.
Kuun kasvot biisissä kitara soi mukavasti ja äänenkäyttö on myös nautinnollista.
Lyriikatkin on hyvin mietittyjä ja mukavasti jäi korviin.
Yhden kappaleen takia piti sitten kuunnella lisää sun tuotantoa (Y)
Suosikkibiisiksi painui tuo Born to Travel, englannintaitosi ei ihan priimaa ole, mutta hieno biisi. Tämmöinen ''amatöörimäisempi'' musiikki on nykyään mukavampaakin korvalle kuin tuommoinen massatuotanto joiden jokainen bändi kuulostaa samalta.
Tämä Seal my Lips (With Your Kiss) oli myös mielestäni herkkä ja hieno biisi, äänenkäyttö oli biisissä aivan mahtavaa, kitarakomppi oli myös mainio mielestäni. Lyriikat oli aivan huippuluokkaa, sai herkäksi.
[img*]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b9/Papukaijamerkki.svg/352px-Papukaijamerkki.svg.png[/img]


Kiitoksia erittäin paljon! Piristi mukavasti tämmöinen palaute :)

---------
Uutta veisua, ekaa kertaa käytin biisissä jonkun toisen sanotuksia :O Soolon soundi on aivan järkyttävä, en tiiä mikä siinä nyt oli ku monta vedosta vedin mutta aina kuulostaa ku joltai huuliharpulta -.-" En tiiä kuseeko tuo mun mikkini särösoundin vai mikä siinä on, noh, tehty mikä tehty ja biisi itsessään imo aika kaunis :)

Menetetty rakkaus
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja Varikko » 25.06.2012, 13:47

Tulipaha kuunneltua, kaunis on biisi. Ainoa mikä pisti vähän korvaa oli tuo soolo, joka oli muuten hieno paitsi soundi ei oikei sopinu. Tulevien kappaleiden kannalta mietin että jos tulee joitain kohtia mitä ei saa mieleisekseen niin ei kannata alkaa väkisin tunkemaan jotakin mistä ei itse pidä. Joko jättää tekemättä tai keksi jotakin muuta, kunhan se sua itteäs miellyttää.
Kuitenkin käsittääkseni teet näitä yksin (?) joten tee niistä semmosia et ne miellyttää sua, eikä sulla aikakaan oo rajana varmaankaan?

Ei siinä kaunis biisi jne, hieno työtä taas kerran mutta pisti mietityttään ku itekki sanoit soolon soundia "järkyttäväksi".
Varikko
Talonpoika
Talonpoika
 
Viestit: 337
Liittynyt: 30.04.2008, 21:34
RS -hahmo: Varikko
IRC-nick: Varikko
Klaani: LeatherBoys

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja Ryuk » 27.06.2012, 10:17

Ihan mukava kuunneltava tämä "Menetetty Raukkaus". Mutta 0:54 ehkä vähän väärin valitut soinnut jos aijoit tiputtaa. Soolo olisi voinut alkaa slidista ja jossain kohdin sävelet töksähtelivät kuin seinään. Kuten tuon korkean vibratun nuotin olisi voinut jättää soimaan, ja jatkaa sooloa toisella raidalla ja lopussa jättää nuotin soimaan ja fadeta sen pois vasta laulun alkaessa.

Haluaisin myös tietää mikityksestäsi, koska suurin osa lauluistasi on puhetason laulamista. Ja jos pelkäät laulaa suht. kovaa p-konsonantin kohahduksien ja äänen särinän takia niin asetat pop-filterin ja kompressoit äänen.
Ryuk
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 909
Liittynyt: 26.01.2010, 18:52
Paikkakunta: Lande

Re: Maccerin musat

ViestiKirjoittaja MaCCer » 06.10.2012, 17:04

Huhhuh, edellisestä veisusta onkin jo aikaa! Muutto ja opiskelujen aloittaminen veivät aikaa äänittämiseltä, mutta ei säveltämiseltä. Nyt sain viimeinkin aikaiseksi matskua tonne YouTubenkin puolelle, paperin sijaan :)

Riverside
Varjo
Vihassa siitetty, vitsalla kiitetty, lihasta louhittu, veressä kastettu
MaCCer
Tiilenpolttaja
Tiilenpolttaja
Avatar
 
Viestit: 256
Liittynyt: 29.04.2008, 19:23
RS -hahmo: Pure Maccer
IRC-nick: MaCCer, Blackened
Klaani: Runite knights of Finland

EdellinenSeuraava

Paluu Teatteriaukio

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa