Simcity (2013)

Keskustelua ja höpinää kaikenlaisista peleistä, paitsi RuneScapesta. Eli Tammesta Mech warrioreihin ja kaikesta siltä väliltä.

Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Teukku » 10.03.2013, 12:19

Ajattelin tehdä Runepolille oman alueen. Aluen on salattu, mutta kaikki ovat tervetulleita! Riippuen suosiosta, jokaiselle on varattu yksi kaupunkislotti. Lisätkää kaveriksenne "Teukku" ja laittakaa viestiä tulemaan niin saatte kutsun!

EDIT: Niin tosiaan... Eurooppa, Länsi 2 on servu.
Teukku
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 696
Liittynyt: 29.04.2008, 11:42
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: *Lopettanut*
IRC-nick: Teukku

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Sepeli » 10.03.2013, 12:29

Ihan kivalta kuullostaa, mutta oon edelleen kahden vaiheilla että ostaisko vai ei. Ei oikein inspaa tuo online only ja kuulemani mukaan pelialueiden pieni koko. :neutral::
© Ei ristin sielua
Sepeli
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1573
Liittynyt: 06.05.2008, 18:20
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Ash Ketchum
IRC-nick: Sepeli

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Teukku » 10.03.2013, 13:37

Kyllähän nämä alueet aika pieniltä tuntuu kun ajattelee, mutta peli muistuttaa enemmänkin joltain Facebook peliltä, jossa saat pienen alueen, mutta tarviit kavereiden tukea, jotta kaupunkisi menestyisi. Alueilla on erilaisia vahvuusalueita, joten esimerkiksi vesi tarvii loppupelissä tuoda muualta. Always online on aika kyrpä, mutta eipä se nyt oikeastaan ole järimmin haitannut.
Teukku
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 696
Liittynyt: 29.04.2008, 11:42
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: *Lopettanut*
IRC-nick: Teukku

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Lahis » 10.03.2013, 14:13

Pystyyykö sitä muka jo pelaamaan?

Eipä siin, EA on tehny niin paljon paskaa tuon pelin kanssa, että mieluummin odotan sen kunnon pelin alennusmyynnin alkamista kuin tuhlaisin rahojani tuohon.
Kuva
Lahis
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 1497
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Herwood
IRC-nick: Lahis

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Teukku » 10.03.2013, 14:48

Itte olen pelaillut tota jo torstaista lähtien no problem. Tasan kaksi kertaa pitänyt jonottaa 20min, mutta eipä kyllä muuten ole ollut ongelmia.
Teukku
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 696
Liittynyt: 29.04.2008, 11:42
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: *Lopettanut*
IRC-nick: Teukku

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Mr Paakko » 10.03.2013, 15:48

Lahis kirjoitti:Pystyyykö sitä muka jo pelaamaan?

Eipä siin, EA on tehny niin paljon paskaa tuon pelin kanssa, että mieluummin odotan sen kunnon pelin alennusmyynnin alkamista kuin tuhlaisin rahojani tuohon.


Maxis ottaa vastuun:

https://twitter.com/simcity/status/310490053803646976
Mr Paakko
Munkki
Munkki
Avatar
 
Viestit: 1164
Liittynyt: 30.07.2008, 17:21
Paikkakunta: Lieto
RS -hahmo: Mr Kenkka

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja =Ace= » 11.03.2013, 16:37

Joo tosiaan, laitoin pyyntöä toissapäivänä. Toivottavasti oikealle.
=Ace=
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1886
Liittynyt: 24.10.2008, 12:07
Paikkakunta: Vantaa
RS -hahmo: Ace Quality
IRC-nick: Ace^
Klaani: Runepoli Karnevalistit

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Paah » 12.03.2013, 11:56

Alue on vaan pieni niille jotka ei osaa. Täs on pinnan alla aika syvälliset mekaniikat ja ihan pikku asioilla voi vaikuttaa ihan helvetisti kaupungin asukasmäärään ja tuottoihin. Striimei vähä seurannu ja näkee kyl et toiset osaa ja toiset ei, samannäköset kaupungit mut toine tehny piirrustukset ajatuksel ja sil on +200k/h ja 170 tuhat asukast, toisel taas -7k/h ja 40 tuhat asukast.

Itte vois ehkä ostaa tän sitteku saavat stabilisoitua serverinsä ja korjattua buginsa :smoker:: (Tuotantolaitokset pysähtyy randomilla ja ne on pakko tuhota/rakentaa uudelleen et lähtevät taas käyntiin jne..)
Mr Paakko kirjoitti:Maxis ottaa vastuun:

https://twitter.com/simcity/status/310490053803646976

Emt miks Maxis valehtelis omasta pelistään et "suunniteltu alusta asti onlinea varten" kun siellä onlinessa ei muu pyöri kuin global market ja tallennukset. EA varmaa käskeny sanoo niin ja käskeny kans ottaa vastuun täst.
Sinänsä Maxis kyl paska firma teki samat paskat Sporen kanssa ja kusi senki pelin.
x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ *- x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x
<3 lisää tämä statukseesi jos sulla on mailman ihanin hoitohevonen <3
x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ *- x ¸. - * ¨ * - x
Paah
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1610
Liittynyt: 30.04.2008, 14:53
IRC-nick: Paah

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Teukku » 12.03.2013, 16:26

=Ace= kirjoitti:Joo tosiaan, laitoin pyyntöä toissapäivänä. Toivottavasti oikealle.

Ace, hyväksyin sut kavereihin. Ollut kiirettä töissä eilen niin en ole kerinnyt oleen koneella oikein.
Teukku
Kaartilainen
Kaartilainen
Avatar
 
Viestit: 696
Liittynyt: 29.04.2008, 11:42
Paikkakunta: Pori
RS -hahmo: *Lopettanut*
IRC-nick: Teukku

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Sopulii » 13.03.2013, 13:34

Mikä tän onlinejutun idea nyt edes on? Piratismin vastasuus vai? Perseestä näin huonon netin omistavan kannalta, mielenkiintoa peliä kohtaan kyllä löytyis.
still #1
Sopulii
Jalokivenleikkaaja
Jalokivenleikkaaja
Avatar
 
Viestit: 3639
Liittynyt: 28.02.2011, 15:37
Paikkakunta: Helsinki
IRC-nick: S`

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Lahis » 13.03.2013, 17:07

Sopulii kirjoitti:Mikä tän onlinejutun idea nyt edes on? Piratismin vastasuus vai? Perseestä näin huonon netin omistavan kannalta, mielenkiintoa peliä kohtaan kyllä löytyis.

DRM. Lisäksi Maxis on pelannu liikaa Farmvilleä kun luulee että kaikkia kiinnostaa tommoinen "sosiaalinen" pelaaminen.

Paah kirjoitti:
Mr Paakko kirjoitti:Maxis ottaa vastuun:

https://twitter.com/simcity/status/310490053803646976

Emt miks Maxis valehtelis omasta pelistään et "suunniteltu alusta asti onlinea varten" kun siellä onlinessa ei muu pyöri kuin global market ja tallennukset. EA varmaa käskeny sanoo niin ja käskeny kans ottaa vastuun täst.
Sinänsä Maxis kyl paska firma teki samat paskat Sporen kanssa ja kusi senki pelin.

Jep. En yhtään epäile että EA on käskeny tekemään helposti rahastettavan pelin, ja kun paska osuu tuulettimeen niin vastuu on aina helppo sysätä kehittäjän harteille.
Viimeksi muokannut Lahis päivämäärä 13.03.2013, 17:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Lahis
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 1497
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Herwood
IRC-nick: Lahis

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Paah » 14.03.2013, 14:41

Jooh elikkäs modder-pojat keksi tossa eilen että miten peliä modataan. Tähän mennessä on onnistuttu disabloimaan online-vaatimus ja poistamaan kaupungin rajat. Koodin kätköistä löytyy myös terraformaus työkalut ja ylikulku-teiden rakentaminen. (Näiden käyttöön tarvii dev-buildin pelistä.) Rajojen ulkopuolelle rakentaminen ja moottoritien muokkaaminen tallentuu muuten ihan tyytyväisesti EA:n servereille. Tallennusfilu on muutenkin omalla koneella josta se välillä vaan uploadautuu sinne EA:lle, joten tallentamiseenkaan ei loppujen lopuksi tarvita sitä onlinea.

Ai niin, Maxis pisti äsken pätsin vetämään joka blockaa kaiken modauksen. EA deletoi villin apinan raivolla threadeja ja facebook kommentteja näistä löydöistä. :smoker::

Ainoat asiat mitä se online palvelu tekee on DRM ja savefilujen synccaaminen pelaajien välillä.
Joku vois tehä private serverin joka synccais niitä filuja regionin pelaajien välillä ni ei tarvis kärsiä EAn paskeesta.

Nii ja populaatio mikä siellä alanurkassa näkyy on joko
"(pop - 500)^1,2 + 500", kun pop < 40845
tai
"pop * 1,85", kun pop > 40845
Ihmiset tyytyväisiks ku näkyy isoja numeroita jne.

Oma veikkaus et nää kaikki featuret EA ois halunnu kaupata DLC:nä ja nyt vihasia ku perseeseen ammutut karhut ku käyttäjät löysiki ne ite ilmaseks.

ps. aattelin silti ostaa tän kuhan korjaavat buginsa

Kuva
x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ *- x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x
<3 lisää tämä statukseesi jos sulla on mailman ihanin hoitohevonen <3
x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ *- x ¸. - * ¨ * - x
Paah
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1610
Liittynyt: 30.04.2008, 14:53
IRC-nick: Paah

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Sepeli » 14.03.2013, 17:21

jos tosiaan modilla saa online-onlyn helvettiin nii vois harkita jopa ostamista. Pitää seurata mite asiat kehittyy tän osalta
© Ei ristin sielua
Sepeli
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1573
Liittynyt: 06.05.2008, 18:20
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Ash Ketchum
IRC-nick: Sepeli

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Lahis » 14.03.2013, 19:22

Paah kirjoitti:ps. aattelin silti ostaa tän kuhan korjaavat buginsa

Ei. Ei todellakaan. Tää tän päiväinen farssin tuon modaajien paljastamien koodinpätkien kanssa todistaa ettei tälle paskalle kannata antaa koskaan senttiäkään rahaa.
Kuva
Lahis
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 1497
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Herwood
IRC-nick: Lahis

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Paah » 14.03.2013, 20:23

Lahis kirjoitti:
Paah kirjoitti:ps. aattelin silti ostaa tän kuhan korjaavat buginsa

Ei. Ei todellakaan. Tää tän päiväinen farssin tuon modaajien paljastamien koodinpätkien kanssa todistaa ettei tälle paskalle kannata antaa koskaan senttiäkään rahaa.

Älä huoli. Täs on se jippo et ei ne niitä koskaan korjaa.
x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ *- x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x
<3 lisää tämä statukseesi jos sulla on mailman ihanin hoitohevonen <3
x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ *- x ¸. - * ¨ * - x
Paah
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1610
Liittynyt: 30.04.2008, 14:53
IRC-nick: Paah

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Sepeli » 15.03.2013, 22:23

Viime viikonloppuna katoin pari videota kyseisen pelin pikkuriikkisestä pelialueesta jolle mahtu suunnilleen kolme tienhaaraa ja pieni omakotitaloalue. Sen sijaan kaivoin sunnuntaina ennen kassulle lähtöä kaapista vanhan Simcity 3000:n vuodelta 2000. Pelialue joku yli 20 kertaa isompi, jonne sain mahdutettua jättikokoisen vuoren, puolen uuden Simcity-pelin pelialueen kokoisen lentokentän ja muuta sälää, kuten satoja omakotitaloalueita kaiken muun sälkän lisäksi. Ainiin ja sain kaikki maatilat, asuinalueet, satamat, lentokentät, vuoret, meret ja teollisuusalueet samalle suurelle maapläntille. Pelasin muuten myös ilman nettiyhteyttä.
© Ei ristin sielua
Sepeli
Eläkejäsen
Eläkejäsen
Avatar
 
Viestit: 1573
Liittynyt: 06.05.2008, 18:20
Paikkakunta: Lappeenranta
RS -hahmo: Ash Ketchum
IRC-nick: Sepeli

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Triplamursu » 17.03.2013, 20:18

Triplamursu
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 717
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Danskuun tuhero
IRC-nick: Vekkuli^

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Lahis » 17.03.2013, 22:25

Kuva
Kuva
Lahis
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 1497
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Herwood
IRC-nick: Lahis

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Paah » 18.03.2013, 19:46

Just when users thought the debacle of both failing server support and outright lies might finally be out of the spotlight for EA, it looks like SimCity fans are in for more disaster. Hackers have discovered that it’s possible to completely destroy players’ cities on public regions, and as a result overwhelmed SimCity support staff have begun censoring the customer support hotline number on the EA Forums
x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ *- x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x
<3 lisää tämä statukseesi jos sulla on mailman ihanin hoitohevonen <3
x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ * - x ¸. - * ¨ *- x ¸. - * ¨ * - x
Paah
Räätäli
Räätäli
Avatar
 
Viestit: 1610
Liittynyt: 30.04.2008, 14:53
IRC-nick: Paah

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Triplamursu » 20.03.2013, 10:49

Miten tämä peli on voitu pilata näin pahasti.

Ea
Triplamursu
Hieroglyfisti
Hieroglyfisti
Avatar
 
Viestit: 717
Liittynyt: 29.04.2008, 19:09
Paikkakunta: Danskuun tuhero
IRC-nick: Vekkuli^

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 07.04.2013, 09:30

Olen pelannut tätä peliä innolla, mutta suuri lista "väärin" olevia asioita siinä silti on. Moni on jo listannut pelin erilaisia ominaisuuksia (mahtavaa kuinka negatiivisetkin asiat voidaan nykyään näihin aina listata tarvittaessa *köhappleköh*), mutta tässä muutamia henkilökohtaisesti päätä jurnuttavia asioita.

Vaikka EA kuinka linjaisi, ettei nykyinen AODRM olisi vain iso pieleen mennyt DRM, on höpöpuhetta.
Peli on pakotettu Origin-onlyksi. Useimmat peliä myyvät "ulkopuoliset" myyvät peliä halvemmalla, kuin EA:n lippulaiva itse, joten suruttomasta rahastuksesta on kyse.
Peliä pelatessa tulee jatkuvasti muistutuksia siitä, että peli on onlinessa, koska palvelimet sekoaa ja täysillä.
Palvelimet synkronoituu todella huonosti, tarkoittaen, että välillä on pakko tehdä pelin itse määräämiä rollbackeja.
Ensin "monimutkaiset palvelinpuoleiset laskelmat" oman kaupungin sisällöstä ovat potaskaa, mutta sitten kyseiset palvelimet eivät kykene edes ylläpitämään kysynnän edellyttämää dataliikennettä, aiheuttaen pitkiä ja toistuvia palvelinkatkoksia.
Peli ei kerro hyvin paljon oleellista infoa, kuten esimerkiksi jokaisen tehtaan/palvelulaitoksen työntekijävaatimuksia.
Low/mid/high wealth -asukkaiden jakautuminen tuottaa päänvaivaa.
Työllisyysjakauma pitää katsoa region viewin kautta, eikä ole voitu sisällyttää suoraan kaupungin omiin datamappeihin, joita löytyy kymmeniä, joista suuri osa on vähemmän tarpeellisia kuin vaikka kyseessä oleva esimerkki.
Monet rakennukset ovat sadistien luomia tetris-pelejä.
Useita rakennuksia ei saa mahdutettua nättiin riviin edes pelin oman kaistaehdotusjärjestelmän kautta.
Pienet moduulipäivitykset johtavat usein dramaattisiin muutoksiin, jolloin pienenkin moduulin lisääminen voi tarkoittaa että kokonainen pilvenpiirtäjätasolla oleva asuinrakennelma joutuu purettavaksi tieltä.
Rakennusten vaatimaa tilaa ei kerrota etukäteen, joten niille sopivia alueita on erittäin hankala suunnitella tehokkaasti.
Kaupankäyntiä varten reissuja tekevät rekkakuormittajat tekevät seikkailuja pitkin kaupunkia, eivätkä suuntaa suoraan varastoille ja ulos.
Kaupankäyntiä varten pyörivät rekat ovat erittäin rajoituksellisia toimintatiheydeltään ja lukumäärältään.
Ainoa tehokas tapa siirtää paljon tavaraa kerralla on laivayhteys, joka monesta kaupungista puuttuu, eikä voi lisätä mitenkään jälkikäteen.
Terrain editor puuttuu täydellisesti. Osa kaupungeista on tehty masokisteille kyseisten työkalujen pimittämisen vuoksi.
Joukkoliikenteen yms. palveluiden ajoneuvot liikkuvat todella heikosti. Omat palveluliikenteen välineet tukkeuttavat tiet melkein yhtä tehokkaasti, kuin asukkaiden omat autot.
...

Jatkan listaa, mikäli joku pyytää täsmennyksiä johonkin.

Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Exor » 11.04.2013, 10:40

Kustu peli, Simcity 3000 on paras
Exor
Suutari
Suutari
 
Viestit: 2121
Liittynyt: 30.04.2008, 12:14
Paikkakunta: Hyvinkää
RS -hahmo: HaxorExor

Re: Simcity (2013)

ViestiKirjoittaja Ogabulga » 23.04.2013, 01:20

Hä, EA/Maxis patchaa peliään? Toinen juttu kuinka moni näistä päivityksistä toimii kuten niiden pitäisi, kun ei edellisetkään toimineet. Listan pituuden pitäisi myös kertoa kuinka paljon ongelmia pelissä on. Tässä listassa ei varmasti ole kaikki ongelmat.

A major update for SimCity is scheduled for Monday, April 22 starting at 1pm PST. Update 2.0 contains a number of "top-requested bug fixes and improvements." Below is a complete list of changes and patches for SimCity Update 2.0. All servers will be down during the update.

Major Additions
Mayors Mansion: Mayors will now drive their fancy cars to work. Mayors will take their helicopter, limo, or sports car if the modules are present.
HUD: Now color-corrects when in a colorblind mode.
Data map: Data maps show the filtered color when a color filter is enabled (unless in a colorblind mode)
Fixes and Updates
Cities not Processing: Mitigates some of the issues that were causing cities not to process. We are continuing to work on and improve this issue.
Region Filters: Now sorts regions with available cities to the top
Invitations: Invitations to join a region should be sent and received more quickly.
Tourism: Fixes for unexplained fluctuation of tourists. Tourists more smartly counted on transit.
Cruise Ships are now more effective at bringing medium and high wealth tourists in coastal cities.
New tourists will now decide to come into a city once leaving tourists reach train stations, bus depots, or cruise ship docs instead of waiting for those tourists to go out to the region first.
This change will reduce the downtime of tourist buildings.
Casinos: Casinos tuned so that Gambling will be a more profitable specialty. Players can bulldoze and replace existing casinos to see effects of tuning.
The larger casinos now invite more tourists into the city which helps keep them full.
Note that existing casinos will need to be replaced to take advantage of this change.
More Casinos: Raised module limit on Sci-Fi and Sleek Casinos to 6 modules.
Region Play: Cash gifts can now be received in a bankrupt city.
Education: Fixed school buses getting stuck at the high school. Existing Schools will fix themselves.
Education: Fixed school buses picking up students at neighboring cities that didn’t have school bus stops.
Education: Fix to more accurately track regional student population.
Education: Fix where kids leaving the school bus stop would teleport to the nearest pedestrian path instead of walking directly into the school.
Education: University wings now give the proper bonus.
Recycling: Fix for the Recycling Center where it would sometimes stop working, recycling services will visit other cities.
Air Pollution: Fixed issue where air pollution would appear to come from nowhere. Fix issues where your regional air pollution would be reflected back into your box for a double penalty.
Fire Service: Fire Trucks don’t clump, dispatch to fires more efficiently.
Water: Water pumps are now capable of pumping water from rivers at a larger radius so they can take better advantage of the water table in a city.
Disasters: Cooldown for random disasters: Some players were getting hit too frequently with random disasters, this introduces a cooldown where no random disasters will occur.
Trade: Fix for trade ports that suddenly stop shipping.
Transit: Street Cars and Buses go to high volume stops first.
TransitTransit: A city with residents and public transit will now provide the accurate amount of workers and shoppers to its neighbors.
Transit: A transit vehicle stuck in a pick-up or drop off loop will now go back to a garage instead of trying to pick up more people.
Transit vehicles should recover automatically after the update. If players want to force the recovery, turn off the stops that are having looping issues, wait a few game hours, then turn them back on.
Transit: Neighbors buses will now come in lower numbers into the city and do a better job at picking up local passengers first.
Residential Tuning: Residential-only cities have failure state.
Buildings are prevented from going up in density when they don’t have power or water.
The amount of happiness gained from low taxes, police, fire, and health outreach has been lowered.
Fixed some cases where buildings would not go abandoned when they should have.
Higher density residential buildings are no longer blocked from going abandoned due to not having enough money.
Happiness from low taxes does not double up every time it is given.
Losing happiness due to not having a job is more impactful.
Budgets: Fixed bug that prevented systems like fire, abandonment, garbage, and sewage from turning on when they were supposed to.
Audio: Fixes issue where audio will stop working after creating a large city or where phantom audio sounds play in a city.
Demolish: Fixes issue that occurred when players demolished buildings that had service vehicles, delivery vehicles, or agents out in the city or region. Previously, the agents would be in a state of limbo and would not recover when new buildings of that type were placed. This will no longer happen.
Ogabulga
Valtuutettu
Valtuutettu
Avatar
 
Viestit: 3926
Liittynyt: 28.04.2008, 23:08
RS -hahmo: Ogabulga


Paluu Pelurien kuja

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 222 vierailijaa