Olet väärässä, ystävä.Homer660 kirjoitti:Siis te hakkaatte pelaajia iron scimmyllä?
Jos hakkaatte vaihtakaa vaik rune scimmyks.
Eipä mua ainakaan kiinnosta mitkä robefagit siel on number #1 ku saavat maineilta turpaa kumminki

Olet väärässä, ystävä.Homer660 kirjoitti:Siis te hakkaatte pelaajia iron scimmyllä?
Homer660 kirjoitti:Siis te hakkaatte pelaajia iron scimmyllä?
K.G.B kirjoitti:Olet väärässä, ystävä.Homer660 kirjoitti:Siis te hakkaatte pelaajia iron scimmyllä?
Eipä mua ainakaan kiinnosta mitkä robefagit siel on number #1 ku saavat maineilta turpaa kumminkiTaistelkaa, taistelkaa.
pur3stat3 kirjoitti:K.G.B kirjoitti:Olet väärässä, ystävä.Homer660 kirjoitti:Siis te hakkaatte pelaajia iron scimmyllä?
Eipä mua ainakaan kiinnosta mitkä robefagit siel on number #1 ku saavat maineilta turpaa kumminkiTaistelkaa, taistelkaa.
Ha, 1 FOE vie 10 mainii
pur3stat3 kirjoitti:K.G.B kirjoitti:Olet väärässä, ystävä.Homer660 kirjoitti:Siis te hakkaatte pelaajia iron scimmyllä?
Ha, 1 FOE vie 10 mainii
Bloody kirjoitti::asd joo taitaa olla vähä wanha
hei oon rotanpyytäjä perkele
Warbaer kirjoitti:Final Ownage Elite, Kings of 30 defence.
Sopulii kirjoitti:Warbaer kirjoitti:Final Ownage Elite, Kings of 30 defence.
best p2p clan ever seen
umadbr0
Sopulii kirjoitti:Warbaer kirjoitti:Final Ownage Elite, Kings of 30 defence.
best p2p clan ever seen
umadbr0
No jos nyt main klaaneja aletaa listaa nii No Reputation menee varmaan kärkee..Rokkari kirjoitti:Sopulii kirjoitti:Warbaer kirjoitti:Final Ownage Elite, Kings of 30 defence.
best p2p clan ever seen
umadbr0
CU oli ja on paras klaani (okei tiimi) joka osa-alueel, myös p2p. Ei muuta
K.G.B kirjoitti:No jos nyt main klaaneja aletaa listaa nii No Reputation menee varmaan kärkee..Rokkari kirjoitti:Sopulii kirjoitti:best p2p clan ever seen
umadbr0
CU oli ja on paras klaani (okei tiimi) joka osa-alueel, myös p2p. Ei muuta
Warbaer kirjoitti:Sopulii kirjoitti:Warbaer kirjoitti:Final Ownage Elite, Kings of 30 defence.
best p2p clan ever seen
umadbr0
En väitä vastaan, kings of 30 defence as said.
Sopulii kirjoitti:Warbaer kirjoitti:
En väitä vastaan, kings of 30 defence as said.
Oli voittamaton sillonkin kun reqsit 1-20 def
ja rokkari pls, #foemains > mikä tahansa paska tiimi
Paluu Klaanien ja yhteisöjen esittelykoju
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa