Leviathan kirjoitti:Mihin teijän jäsenet katoo :{D
TääNewKil kirjoitti:voisivat vaihtaa oikeisiin klaaneihin
Rokkari kirjoitti:TääNewKil kirjoitti:voisivat vaihtaa oikeisiin klaaneihin
Tristanix kirjoitti:Rokkari kirjoitti:TääNewKil kirjoitti:voisivat vaihtaa oikeisiin klaaneihin
Miksi? Mitä oon kuullu niin oikeat klaanit menee kiinni heti, kun EoC astuu voimaan. FSS taas jatkaa expaamista vielä kauan sen jälkeenkin. :d
Tristanix kirjoitti:Rokkari kirjoitti:TääNewKil kirjoitti:voisivat vaihtaa oikeisiin klaaneihin
Miksi? Mitä oon kuullu niin oikeat klaanit menee kiinni heti, kun EoC astuu voimaan. FSS taas jatkaa expaamista vielä kauan sen jälkeenkin. :d
Saunis kirjoitti:anspi se on trista :DD
Rokkari kirjoitti:jaaa mistähä vedät tollaset johtopäätökset lol. Kukaa ei oo sanonu et klaanit menee kiinni ku se paska tulee.
Sopulii kirjoitti:joo-o, kaikki pure klaanit tulee sulkeutumaan kesän loputtua, lähtee vähän rahaa jagexilt :L
Anspi kirjoitti:Joku beta-asteella oleva update onkin hyvä syy olla liittymättä.
NewKil kirjoitti:Ja se tulee muutenki vast ens vuonna, jos tulee
Tristanix kirjoitti:NewKil kirjoitti:Ja se tulee muutenki vast ens vuonna, jos tulee
Mitä väliä sillä, mistä syystä ei olla liittymässä?
Oletteko tietoisia siitä, että olette skillerien yhteisötopicissa? Ei mekään tulla teidän topiceihin mainostamaan, vai tullaanko?
Tristanix kirjoitti:Miksi? Mitä oon kuullu niin oikeat klaanit menee kiinni heti, kun EoC astuu voimaan. FSS taas jatkaa expaamista vielä kauan sen jälkeenkin. :d
Paluu Klaanien ja yhteisöjen esittelykoju
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa