BlazeAce kirjoitti:Aloituspostaus oli niin klaanimyönteinen, että huh huh.
Itsellä ei sinänsä ole mitään suuria historioita klaanien kanssa mitä nyt jonkun vuoden +/-½ vuotta ollu Northern Godsissa sen alkuaikoina.
Siinä ajassa sain kyllä ihan tarpeekseni katsella flameja, kinastelua, lapsellista kiroomista ynnä muuta pelleilyä. Ei niinkään pelkästään NG:n osalta pelkästään vaan muidenkin klaanien toimesta silloin.
En tiedä mitä skene on nykyisin mutta silloin meno oli lapsellista.
Itseä ei myöskään pätkän vertaa kiinnosta olla ryyppäävien ihmisten parissa.
Hienoa, että internet voi yhdistää ihmisiä myös oikeassa elämässä mutta kun siihen tuntuu suomalainen tarvitsevan poikkeuksetta runsaat mitat alkoholia niin ei oo mun juttu.
Kaikki mitä itse kaipaan klaanielämältä on samanhenkistä juttuseuraa ja Citadelin expauspaikat ja sen tarpeen täyttää mainiosti Runepoli:n epävirallinen "klaani".
Veikkaan, että samanhenkisiä on muitakin jonkin verran, joskaan ei ehkä kovinkaan paljon.
Kun tuo ylin postaus oli suorastaan presidentin mainontaa missä tuodaan pelkät hyvät pointit vaikka Väyrysestä esiin niin halusin vain tuoda joitain negatiivisiakin puolia esiin.
Jokainen tekee päätöksensä itse ja uskon kans, että iso osa viihtyy klaaneissa oikein mainiosti.
Mutta sitten on lisäksi se "1%" joka nauttii siitäkin, että voi pelata massiiviset moninpeli roolipelinsä netissä soolona.
Jere` kirjoitti:Muutenkin nämä klaanien keskeiset kränät on kautta aikojen ollut järellisempää luettavaa kuin esim. polichatin keskustelun taso, siinämielessä tuo mainintasi laittaa hymyilyttämään.
Et viihtyisi klaaneissa koska niissä on lapsellista kiroomista ja flameemista kun tosiasiassa siellä missä viihdyt on sitä enemmän ja räikeämmin. Heh.
K.G.B kirjoitti:Nykyisellään klaanitoiminta on paskaa karkeasti sanottuna. Nykyään klaaneihin liitytään rentoina, parin viikon päästä kusi noussut päähän kun jotkut jäsenet ovat sitä sinne tankanneet. Tietenkin se riippuu ihan mihin klaaniin liittyy, mutta Suomessakin vain se kolme klaania ja itse liittyisin varmaan Rkofiin. Ennen ei myöskään tätä Botnet/Booter paskaa ollut mukana, tai jos oli niin todella minimaalista.
Huonompaan suuntaan koko ajan menossa.
e; Jos alkaisin pelaamaan niin tuskin liittyisin mihinkään. Vanhat kaverit klaaneista/jäsenet eivät tätä peliä enään pelaa ja heidän paikkansa on vienyt tämä nuorempiosasto eli varmaan foorumit täynnä kuvalauta juttuu ja ventis desibelit nousee kattoo ku ne huutaa.
ku LB ja Lof lopetti aktiivitoiminnan, nii siihe loppu sellasten 2k11-menoon tuttuneiden kersapelaajien mukanaolo skenessä.
Anspi kirjoitti:Kannattaa kokeilla - se ei maksa sinulle mitään.
Duokki kirjoitti:Ennen omia tarinoita, tässä hieman listaa klaaneista joissa ollut:
Gromux (moderaattori) 2005
Children of Finland (admin) 2005-2007
pofc? vai mikälie ollut, p2p klaani. 2006
Karjala Inc 2x 2006
Bodom Of Finland 2x 2006-2007
Little Children of Finland (Admin) 2006-2007
Corrupted pures, international
Eternal Insomnia (admin) 2007-10.12.2007
Tämän jälkeen ollut hiljaisempaa... Sillä näin että klaaniskene oli kuolemassa sellaisenaan kuin se oli,
se ei ollut enää sellainen, mihin olin tottunut ja mistä olin pitänyt.
Nykyisinkin klaaniskene ei näytä kovinkaan hengissäolevalta, muutamia samoja klaaneja tappelemassa sijoituksista,
ei muita... muita tuskin on edes tulossa. Varsinkin pure/pker-skene on täysin kuollut klaanipuolella.
Mikäli syntyisi parikin vakuuttavaa pure/pker-klaania, saattaisin jopa liittyä, muuten ei kyllä.
muertas kirjoitti:Runescapen pelaamisen aloitin uudestaan noin 2 kuukautta sitten, sitä ennen oli noin 3 vuoden tauko ja ennen taukoa olin pelaillut noin 3 vuotta. Mutta nyt kun aloitin uudestaan pelaamisen, niin on alkanut klaanit kiinnostaa ja nämä postaukset luettuani alkoin kiinostamaan vielä enemmän, elikkä jos on antaa jotain vinkkiä mitenkä voin lähestyä/liittyä johonkin klaaniin niin vastailkaa ihan vapaasti
muertas kirjoitti:värvärien toimisto, suosittelen lukemaan topickeja RKOF, NG ja FOOLS jos kiinnostaa f2p sotiminen ja noihin topickeihin on yleensä ilmoitettu klaanin foorumit johon voi tehdä sitten hakemuksen. Gl liittymiseen, mihin sitten aiot hakea.
Paluu Klaanien ja yhteisöjen esittelykoju
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa