Owner giant kirjoitti:Hyvä pointti chrisu, bandolle 5man tiimi ja kaikil ovlit ni te tuhlaatte siel viis kertaa enemmä rahaa mitä saatte Ja nyt laskin pelkästää ovlit mukaa.
jano950 kirjoitti:Minun mielestä Bandolle ei pidäkään mennä millään ihmeen massalla?
Bandoa/Armaa vedetään Solo/Duo/(Trio), ja kyllä Overloadit silloin auttaa paljon.
Corpoa vetää 4-6man, ilman Ovleja ehk 1 kill ja pitää bank. Ovleilla saa helposti 4+ kills
Minne tahansa menee Bosshunttaamaan, massoja ei lasketa, Ovlit auttavat, ja paljon.
Onko riittävät perustelut?
Chaoticeista, paikoissa kuten Corporal Beast, Arma ja Dks ei välttämättä tarvitse tälläisiä ja pärjää oikein hyvin. (Ovls paljon tärkeämpiä)
Urpazan kirjoitti:Onks 110cb ovlil muka parempi ku 138cb ilman (esim. extremeil) Mietin vaa et rajat ei mun mielest oikeen mee yks yhteen, mut eipä oo mun asiani
Urpazan kirjoitti:Onks 110cb ovlil muka parempi ku 138cb ilman (esim. extremeil) Mietin vaa et rajat ei mun mielest oikeen mee yks yhteen, mut eipä oo mun asiani
0de kirjoitti:Nää ketä tääl klaanis on oo mittää pvm ikin harrastanukkaa ))). Menkää gel takas hostaa kukkapelii plzzzzzzz.
0de kirjoitti:Nää ketä tääl klaanis on oo mittää pvm ikin harrastanukkaa ))). Menkää gel takas hostaa kukkapelii plzzzzzzz.
Paluu Klaanien ja yhteisöjen esittelykoju
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa